Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €19,50 per persoon.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

7,2

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

Moon V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De door mij gegeven antwoorden zeggen denk ik al genoeg, dus wat zou ik dus nog verder moeten schrijven ? Ons gaan jullie dus zeker nog een keer terug zien, alleen zouden we dan wel aan een ander tafeltje willen zitten, want . mijn wederhelft zat precies onder de airco en heeft dus nu wat last van een stijve nek :-)

Enne Peter, Thanks voor het dessert, deze smaakte heerlijk.

Liefs en een knuf uit het mooie Maassluis x
Desire M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad, met lekker eten en verrassende gerechtjes die snel op tafel stonden, 120 tekens is best veel:)
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Was erg lekker, alleen de tapas kwam dan eerst voor mijn vouw en dan was zij klaar dan kwam de mijne pas.
Geen goede mesjes, het waren botermesje en je kon er niet mee snijden.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig klein Restaurant. De tapas zijn wat verhollandsd maar erg smakelijk. Wij hebben er met z'n 7en gezellig gegeten.Tijd tussen de tapas was goed.Af en toe was een deel van ons aan het eten terwijl de rest nog op een gerechtje moesten wachten.
Vriendelijke bediening.
Ingmur .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Na veel goede berichten gehoord te hebben deze tapasbar bezocht met twee vriendinnen. Inrichting/sfeer is goed, menu, keuzemogelijkheden en kwaliteit van de meeste hapjes die wij hebben geprobeerd ook. Spijtig was alleen, dat niet alle tapas per keuzeronde tegelijk werden uitgeserveerd, maar b.v. eerst 1, dan nog 2, dan de rest en helaas in een aantal gevallen door een jongedame, die de boel met een klap op tafel smakte nogal nors riep wat het inhield < deed niet veel voor de beleving die avond :-)
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Jammer genoeg erg lang wachten op gerechten dit keer. Veel gerechten waren vergeten of kwamen pas heel erg laat door. We hadden de tijd echt nodig om voldoende eten binnen te krijgen. Dat terwijl de zaak niet eens volledig vol zat.
Lien T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was erg eenvoudig en weinig smaak. De octopus heb ik zelf op smaak moeten brengen en de garnalen cocktail was simpelweg ijsberg sla met droge garnalen heeft niets weg van Spaanse tapas dit.
Kleine sangria was erg duur er zouden 4 glazen in zitten maar dat waren er maar twee!
Service was erg traag
Y.c. K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten, leuke inrichting.
Personeel was ook vriendelijk!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ze hadden te weinig mensen in de keuken staan, we hadden in 2 uur tijd maar 3 keer wat gehad, dat was jammer en zonde van ons geld.
denisemb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Al een aantal keren geweest vanwege de goede service en gezelligheid, maar nu was het lang wachten op de eerste keer dat er iemand kwam vragen of wij wat wilden drinken (30 min). Het duurde lang voordat een voorgerecht werd gebracht en daarna waren de momenten tussen het ophalen en serveren van de tapas erg ruim. Op die manier wordt onbeperkt tapas eten verkeerd uitgelegd! De omgang van het personeel met hun gasten vonden wij te vrij. De tapas maakten veel goed maar haalden helaas het teleurgestelde gevoel niet weg. Een ander punt van kritiek, en dat is een lastige voor de bediening is dat andere gasten aan de tafel achter ons, hun kinderen op iPads muziekclips lieten beluisteren met een volume wat de huismuziek overstemde.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De bediening zag vaak ons krijtbordje over het hoofd, waardoor het lang duurde voordat de volgende ronde doorkwam. Mede hierdoor lang op ons eten moeten wachten.
Imelda V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Stoelen zaten niet heel comfortabel en tafels zijn vrij kort als je met ze 4e bent. Ook stonden de tafel best dicht op elkaar.
van Gent .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Ik kwam voor de tweede keer en werd direct herkend. Best bijzonder voor een restaurant dat druk bezocht wordt.

Eten is heerlijk. Alles is vers gemaakt.
De toetjes zijn geen ondeel van de inclusief prijs. Misschien toch verwegen.

Maar alles bij elkaar was het weer super.
Tot de volgende keer.
Desirée M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met familie gegeten en we hebben echt heerlijk gegeten. er hing een goede gezellige sfeer. het personeel is erg vriendelijk!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige zaak met vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Echt een gezellige avond uit
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wederom lekker gegeten en de bediening is echt super vriendelijk en geeft goede informatie.
Vooral de knoflook garnalen en de viskroketjes zijn echt heerlijk. De enige fout die ik zelf heb gemaakt is bij de eerste ronde nachos te bestellen . Dan krijg je een schaaltje vol en dat is voor mij te veel als ik nog een paar rondes wil gaan. Als je binnenkomt krijg je twee breekbroodjes met tapenade en aioli, waarvan ik er zelf maar één heb genomen. Ik wil graag heel veel proeven dus dan wordt het gauw te veel na brood en nachos. De volgende keer doe ik dat dus anders, maar genoten hebben we zeker!
Evert T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten. Vriendelijke bediening. Soms wat lange wachttijden tussen gerechten. Concept werkt verder goed Bezoek aan het toilet was teleurstellend Jammer, mag meer hygiënische aandacht
Arantra .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De borden en het bestek waren vies. het eten was zeer eenvoudig en niet verfijnd van smaak. Kwaliteit is hierdoor beperkt en de prijs te hoog.
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier wezen eten met twee vriendinnen. We werden leuk ontvangen. De eerste hapjes(koud) waren lekker. Helaas ging het daarna mis, de warme hapjes waren smaakloos en dropen in de olie. Hierdoor hadden we niet alles opgegeten en er werd ons meegedeeld dat we bij moesten betalen. We waren het hier niet mee eens omdat we niet vol zaten maar het echt niet lekker vonden. We werden onbeschoft behandeld door de serveerster achter de bar. Er was geen ruimte om even onze bevindingen te delen, we moesten bijbetalen punt. Helaas naar de manager moeten vragen die zei dat ze het volledig begreep en we niet bij moesten betalen. Heel fijn, maar de toon was al gezet. Geen aanrader!
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Topp!!
Super bediening en aardige mensen! Leuke inrichting en een grappige manier van je eten bestellen. Echt een aanrader!