Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €19,50 per persoon.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapasbar 1572

ja
  • : ja

woensdag t/m zondag van 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

novydomy .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker gegeten, gezellig restaurant, alleen de bediening had er blijkbaar niet zo veel zin in. Behalve dat er om de 10 minuten gevraagd werd of er nog wat te drinken moest zijn (want daar wordt het geld aan verdiend) kon er geen woord van af.
Joly P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten, heerlijke sangria. Maar door grote groep aan tafel naast ons, weinig eigen ruimte. Maar vorige ervaring beter
B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gastvrij personeel, gerechten gevarieerd, maar, volgens mij, niet vers. Veel leek opgewarmd in de magnetron.
Sangria viel zwaar tegen. Gemaakt van Seven Up en limonadesiroop ???
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het is Harstikke lekker eten en een gezellige sfeer voor iedereen en aan rader en ook voor en grotere groep is het gezellig
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In hartje Brielle zijn wij geweest bij dit restaurant.
Lekkere gerechten en drankjes, geen massarestaurant maar een goede sfeer.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, voortreffelijke gerechten en heerlijke wijn. Uitstekende ingrediënten voor een gezellig avondje uit eten!
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben met een groep op zaterdagavond bij de tweede shift gegeten, het was gezellig druk in de zaak. Helaas zijn er verschillende fouten gemaakt, verkeerde tapas kwam bij ons op tafel of onze ronde kwam niet dan wel heel laat. Uiteindelijk door de drukte ging het niet heel snel en dan is de tijd die we krijgt tegen de snelheid dat eten gebracht wordt Te kort om echt Te genieten van het eten en de gezelligheid...
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik had het idee dat niet alles even vers was. De albondigas waren net stuiterballen, smakeloos. Hetzelfde met de gamba’s. En dat zijn nou juist de dingen die wij veel eten in een tapas restaurant.

Tevens zaten we bij de deur, die continue open ging. Was behoorlijk koud.
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
wat een teleurstellende service.
we wilden graag met een van van 11 man hier lekker gaan eten.
zonder dat het op de site staat wordt ons aan de tel meegedeeld dat we dan een door hen vastgesteld menu voorgeschoteld krijgen.
hoezo service, hoezo gastvrij,
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was prima. Gevraagd om rustige plek ivm. slechthorendheid, was prima in orde.
Marcella K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik vind het jammer dat er weinig keus is ui of desserts en jammer dat de desserts niet gewoon in de totaal prijs zitten

Heb in breda een keer tapas gegeten en hier hadden ze een heleboel verschillende kleine desserts en dat allemaal in 1 prijs dat vond ik top
arjenmarja .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten met vrienden. Zaten aan tafeltje met banken. Is wat krap. Maar de tapas zijn lekker. De dameswc zo midden in de zaak vind ik wel gek.... Ik heb 3 x gecheckt of ik de deur dicht had gedaan.
Desire M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad, prima tapas, veel afwisseling op de kaart, het personeel is erg vriendelijk en niets is teveel!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hadden de 1e shift en alles verliep wel prima. Sangria was lekker en biefstukspiesjes heerlijk!
Toetje had er gewoon bij moeten zitten en had dan bijv. de prijs aangepast naar 25,- pp.
Een meerprijs rekenen is natuurlijk ook prima alleen reageren gasten daar toch wat rebelser op.???? En 1 tip! Als je de 1e shift om 17.00 begint zorg dan dat je minimaal 30 min. van te voren open bent en niemand buiten hoeft te laten wachten! Zeker met slecht weer het restaurant opende stipt om 17.00 en dan sta je dus met de andere gasten in de rij om naar binnen te gaan..
#eftelinggevoel#???? En je begint dus zeker 15 min. later met je shift. Normaal geen probleem maar als je aan tijd gebonden bent is het jammer????. Al met al wel een leuke avond gehad en lekker gegeten!
WouterJdV .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
van veel gerechtjes was de temperatuur ver onder de maat! Conclusie: dat je op zaterdag ook nog in tijdsblokken wordt ingedeeld voor een hogere prijs en dus de prijs/kwaliteit? Jammer want het is een stik leuk restaurant met hele enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Ben bang dat een volgend bezoek wel even op zich laat wachten.
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Net als de keren hiervoor, weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Vriendelijke bediening en je voelt je niet opgejaagd omdat je binnen een bepaalde tijd weg moet zijn.
Alles lekker relaxt dus binnenkort gaan we weer en ik kan het iedereen aanraden.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten moet binnen 3 uur.. Maar je wacht soms een half uur tussen de bestelling in
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten met aardige en vlotte bediening. Wij hadden de "shift" van 1700 tot 1930 u. en er was ruim voldoende tijd om rustig te eten.
danielle B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Eten was een beetje smaakloos en erg rumoerig.