Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €23,50 per persoon.

LET OP: Op de ZATERDAG hanteren wij een prijs van €26,50 voor de gehele avond genieten van de heerlijkste tapasgerechten.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapasbar 1572

ja
  • : ja

woensdag t/m zondag van 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellige avond gehad in Tapas 1572. Lekker eten - vlotte bediening - leuke entourage in een levendige omgeving. Het systeem, de gerechten aangeven via een krijtbordje, werkt goed. De afwisseling van de gerechten (via, vlees, vegetarisch) is prima. Voor iedereen wat!
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten en service was prima, wij hebben genoten van onbeperkt tapas en lekker sangria. Alleen drinken en nagerechten komen apart bij, was een beetje prijzig in totaal. Heel gezellig wel een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Levendige sfeer - vlotte en attente bediening - leuk concept - eten is goed - leuk ingerichte zaak; kortom een geslaagde avond!
M Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Echt lekkere hapjes, die snel op je tafel komen. Genoeg keuze, ook in vlees/vis/vego. En er zijn maar weinig restaurants waar ze churros als nagerecht serveren!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
wederom heerlijk gegeten! leuke en vlotte bediening. gezellige sfeer. echt een aanrader
P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lees net dat er een nieuwe kaart komt. Leuk om dan weer andere gerechten te proeven. Wij komen snel terug als deze er is.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker gegeten, genoeg keus, en alle gerechtjes werden vrij snel na bestelling op tafel gezet. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerrit '.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fijne ervaring opgedaan in Brielle. Tapasbar 1572 is wat ons betreft een aanrader. Prijs kwaliteit is in balans en de bediening is prettig. Ga vooral zo door.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk restaurant goed eten
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening. Goede variatie in hapjes.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Paella viel tegen.
jan.dekker1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn hier al eerder geweest.De gerechten zijn goed van kwaliteit en hoeveelheid. Prettig restaurant met vriendelijk en deskundig personeel. Kom zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tapasbar 1572, het restaurant zat vol, maar we hebben geen moment te lang hoeven wachten.
De warme gerechten waren vers en warm. Zeker een aanrader.
Margaret01 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gezellig, betaalbaar en lekkerrrrr! Een aanrader voor een gezellige smaakvolle avond.
Gaan zeker nog een keer terug ! Ga het zeker voorstellen als teamuitje!
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fijn gegeten bij Tapas 1572. Leuke entourage, fijne mensen in de bediening en het eten was erg goed. Het concept is goed doordacht en werkt vlekkeloos. Qua eten waren we zeer tevreden, met uitzondering van het voorafje: meloen met ham. De meloen was groen, hard en weinig smaakvol. Maakte bij ons het verschil tussen een 10 of een 9. We komen zeker nog een keer terug.
Martun H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekkere rode wijn! €34,50/fles ! 9+
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten niets op aan te merken. Alleen vervelend schrijven met het krijtje op het plankje. Maar ik vind het wel leuk verzonnen uniek!
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals vorige keren wederom heerlijk gegeten en gedronken. Het enige wat ik jammer vind is, dat er als iedereen wijn bestelt, er geen karafje kraanwater kan worden geserveerd. Ik kan me voorstellen dat als mensen geen drankje nemen er ook geen kraanwater geschonken wordt. Maar voor de rest, een echte aanrader! TOP!!
Ritie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima, gevarieerd menu, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Redelijk gehorig
Mooiste Cane C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Eten was heerlijk veel verschillende keuzes.
Alles super vers en warm.
Bediening was snel en super aardig.
Prijs is prima.
Geweldige zaak zou ik zeggen.
Wij gaan zeker vaker eten daar.