Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €22,50 per persoon.

LET OP: Op de ZATERDAG hanteren wij 2 shifts! De 1e shift is vanaf 17:00 tot 19:30 en de 2e shift van 19:45 tot 22:15. Dat betekent 2,5uur genieten van onze tapaskaart en de kosten zijn € 22,50 p.p.

Wanneer u de gehele avond een tafel wilt reserveren kan dit ook, dan zijn de kosten € 29,50 pp, als u dit wilt neemt u dan contact met ons op via telefoon of email.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapasbar 1572

ja
  • : ja

woensdag t/m zondag van 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals vorige keren wederom heerlijk gegeten en gedronken. Het enige wat ik jammer vind is, dat er als iedereen wijn bestelt, er geen karafje kraanwater kan worden geserveerd. Ik kan me voorstellen dat als mensen geen drankje nemen er ook geen kraanwater geschonken wordt. Maar voor de rest, een echte aanrader! TOP!!
Ritie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima, gevarieerd menu, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Redelijk gehorig
Mooiste Cane C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Eten was heerlijk veel verschillende keuzes.
Alles super vers en warm.
Bediening was snel en super aardig.
Prijs is prima.
Geweldige zaak zou ik zeggen.
Wij gaan zeker vaker eten daar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heerlijke avond met 10 personen.
Vooraf een reservering gemaakt. Daarna kregen we per mail van 1572 een keuze menu met 5 gangen en in elke gang minimaal 3 gerechtjes met een vastgestelde prijs. Volgens mij hadden we totaal 16 gerechtjes. Zodoende had iedereen het naar zijn zin en daardoor hebben we ruim 3 uur binnen gezeten. Even hebben we moeten wachten na gang 3 maar dat is geen probleem als je samen zit. Ik zou niet kunnen kiezen welk gerecht het lekkers was. Bediening was ook prettig
martin H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Hebben weer heerlijk gegeten en verrukkelijke wijn gedronken. De avond vliegt voorbij.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten ! Alleen jammer dat men een aantal keer komt vertellen dat de keuken binnen een half uur / binnen een kwartier / bijna gaat sluiten en als men nog iets wil dan maar snel moet bestellen.....vonden wij erg jammer om zo weggewerkt te worden.......
novydomy .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker gegeten, gezellig restaurant, alleen de bediening had er blijkbaar niet zo veel zin in. Behalve dat er om de 10 minuten gevraagd werd of er nog wat te drinken moest zijn (want daar wordt het geld aan verdiend) kon er geen woord van af.
Joly P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten, heerlijke sangria. Maar door grote groep aan tafel naast ons, weinig eigen ruimte. Maar vorige ervaring beter
B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gastvrij personeel, gerechten gevarieerd, maar, volgens mij, niet vers. Veel leek opgewarmd in de magnetron.
Sangria viel zwaar tegen. Gemaakt van Seven Up en limonadesiroop ???
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het is Harstikke lekker eten en een gezellige sfeer voor iedereen en aan rader en ook voor en grotere groep is het gezellig
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In hartje Brielle zijn wij geweest bij dit restaurant.
Lekkere gerechten en drankjes, geen massarestaurant maar een goede sfeer.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, voortreffelijke gerechten en heerlijke wijn. Uitstekende ingrediënten voor een gezellig avondje uit eten!
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben met een groep op zaterdagavond bij de tweede shift gegeten, het was gezellig druk in de zaak. Helaas zijn er verschillende fouten gemaakt, verkeerde tapas kwam bij ons op tafel of onze ronde kwam niet dan wel heel laat. Uiteindelijk door de drukte ging het niet heel snel en dan is de tijd die we krijgt tegen de snelheid dat eten gebracht wordt Te kort om echt Te genieten van het eten en de gezelligheid...
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik had het idee dat niet alles even vers was. De albondigas waren net stuiterballen, smakeloos. Hetzelfde met de gamba’s. En dat zijn nou juist de dingen die wij veel eten in een tapas restaurant.

Tevens zaten we bij de deur, die continue open ging. Was behoorlijk koud.
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
wat een teleurstellende service.
we wilden graag met een van van 11 man hier lekker gaan eten.
zonder dat het op de site staat wordt ons aan de tel meegedeeld dat we dan een door hen vastgesteld menu voorgeschoteld krijgen.
hoezo service, hoezo gastvrij,
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was prima. Gevraagd om rustige plek ivm. slechthorendheid, was prima in orde.
Marcella K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik vind het jammer dat er weinig keus is ui of desserts en jammer dat de desserts niet gewoon in de totaal prijs zitten

Heb in breda een keer tapas gegeten en hier hadden ze een heleboel verschillende kleine desserts en dat allemaal in 1 prijs dat vond ik top
arjenmarja .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten met vrienden. Zaten aan tafeltje met banken. Is wat krap. Maar de tapas zijn lekker. De dameswc zo midden in de zaak vind ik wel gek.... Ik heb 3 x gecheckt of ik de deur dicht had gedaan.
Desire M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad, prima tapas, veel afwisseling op de kaart, het personeel is erg vriendelijk en niets is teveel!