Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €22,50 per persoon.

LET OP: Op de ZATERDAG hanteren wij 2 shifts! De 1e shift is vanaf 17:00 tot 19:30 en de 2e shift van 19:45 tot 22:15. Dat betekent 2,5uur genieten van onze tapaskaart en de kosten zijn € 22,50 p.p.

Wanneer u de gehele avond een tafel wilt reserveren kan dit ook, dan zijn de kosten € 29,50 pp, als u dit wilt neemt u dan contact met ons op via telefoon of email.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tapasbar 1572

ja
  • : ja

woensdag t/m zondag van 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lees net dat er een nieuwe kaart komt. Leuk om dan weer andere gerechten te proeven. Wij komen snel terug als deze er is.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker gegeten, genoeg keus, en alle gerechtjes werden vrij snel na bestelling op tafel gezet. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerrit '.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fijne ervaring opgedaan in Brielle. Tapasbar 1572 is wat ons betreft een aanrader. Prijs kwaliteit is in balans en de bediening is prettig. Ga vooral zo door.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk restaurant goed eten
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening. Goede variatie in hapjes.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Paella viel tegen.
jan.dekker1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn hier al eerder geweest.De gerechten zijn goed van kwaliteit en hoeveelheid. Prettig restaurant met vriendelijk en deskundig personeel. Kom zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tapasbar 1572, het restaurant zat vol, maar we hebben geen moment te lang hoeven wachten.
De warme gerechten waren vers en warm. Zeker een aanrader.
Margaret01 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gezellig, betaalbaar en lekkerrrrr! Een aanrader voor een gezellige smaakvolle avond.
Gaan zeker nog een keer terug ! Ga het zeker voorstellen als teamuitje!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fijn gegeten bij Tapas 1572. Leuke entourage, fijne mensen in de bediening en het eten was erg goed. Het concept is goed doordacht en werkt vlekkeloos. Qua eten waren we zeer tevreden, met uitzondering van het voorafje: meloen met ham. De meloen was groen, hard en weinig smaakvol. Maakte bij ons het verschil tussen een 10 of een 9. We komen zeker nog een keer terug.
Martun H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekkere rode wijn! €34,50/fles ! 9+
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten niets op aan te merken. Alleen vervelend schrijven met het krijtje op het plankje. Maar ik vind het wel leuk verzonnen uniek!
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals vorige keren wederom heerlijk gegeten en gedronken. Het enige wat ik jammer vind is, dat er als iedereen wijn bestelt, er geen karafje kraanwater kan worden geserveerd. Ik kan me voorstellen dat als mensen geen drankje nemen er ook geen kraanwater geschonken wordt. Maar voor de rest, een echte aanrader! TOP!!
Ritie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima, gevarieerd menu, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Redelijk gehorig
Mooiste Cane C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Eten was heerlijk veel verschillende keuzes.
Alles super vers en warm.
Bediening was snel en super aardig.
Prijs is prima.
Geweldige zaak zou ik zeggen.
Wij gaan zeker vaker eten daar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heerlijke avond met 10 personen.
Vooraf een reservering gemaakt. Daarna kregen we per mail van 1572 een keuze menu met 5 gangen en in elke gang minimaal 3 gerechtjes met een vastgestelde prijs. Volgens mij hadden we totaal 16 gerechtjes. Zodoende had iedereen het naar zijn zin en daardoor hebben we ruim 3 uur binnen gezeten. Even hebben we moeten wachten na gang 3 maar dat is geen probleem als je samen zit. Ik zou niet kunnen kiezen welk gerecht het lekkers was. Bediening was ook prettig
Martun H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Hebben weer heerlijk gegeten en verrukkelijke wijn gedronken. De avond vliegt voorbij.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten ! Alleen jammer dat men een aantal keer komt vertellen dat de keuken binnen een half uur / binnen een kwartier / bijna gaat sluiten en als men nog iets wil dan maar snel moet bestellen.....vonden wij erg jammer om zo weggewerkt te worden.......
novydomy .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker gegeten, gezellig restaurant, alleen de bediening had er blijkbaar niet zo veel zin in. Behalve dat er om de 10 minuten gevraagd werd of er nog wat te drinken moest zijn (want daar wordt het geld aan verdiend) kon er geen woord van af.
Joly P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten, heerlijke sangria. Maar door grote groep aan tafel naast ons, weinig eigen ruimte. Maar vorige ervaring beter