Tapasbar 1572

Nobelstraat 76 3231 BD Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant Tapasbar 1572

Tapas Bar 1572 aan de Nobelstraat in Brielle, brengt met verschillende smaakvolle gerechten een stukje Spanje naar je toe. Waan je in Spaanse sferen en geniet!

Hier proef je onbeperkt smaken die typerend zijn voor dit prachtige land in de vorm van tapas, oftewel kleinere gerechtjes. Van de bekende patatas bravas en Spaanse hamsoorten tot overheerlijke paella en diverse visgerechten.

Daarbij heb je de keuze uit verschillende heerlijke Spaanse wijnen en vers gemaakte sangria!Ben je geen liefhebber van wijn? Dan biedt Tapas Bar je ook een breed scala aan wisselende speciaalbieren. Keer op keer

Op woensdag t/m zondag geniet je onbeperkt van de lekkerste tapas voor €19,50 per persoon.

Waan je voor een avond in een wereld vol Spaanse sferen en geniet van klassieke Spaanse tapas bij Tapas Bar 1572 in Brielle.

Glas champagne

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tapasbar 1572

Arantra .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De borden en het bestek waren vies. het eten was zeer eenvoudig en niet verfijnd van smaak. Kwaliteit is hierdoor beperkt en de prijs te hoog.
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier wezen eten met twee vriendinnen. We werden leuk ontvangen. De eerste hapjes(koud) waren lekker. Helaas ging het daarna mis, de warme hapjes waren smaakloos en dropen in de olie. Hierdoor hadden we niet alles opgegeten en er werd ons meegedeeld dat we bij moesten betalen. We waren het hier niet mee eens omdat we niet vol zaten maar het echt niet lekker vonden. We werden onbeschoft behandeld door de serveerster achter de bar. Er was geen ruimte om even onze bevindingen te delen, we moesten bijbetalen punt. Helaas naar de manager moeten vragen die zei dat ze het volledig begreep en we niet bij moesten betalen. Heel fijn, maar de toon was al gezet. Geen aanrader!
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Topp!!
Super bediening en aardige mensen! Leuke inrichting en een grappige manier van je eten bestellen. Echt een aanrader!
HolleBolleFreek ..
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Misschien zijn we te verwend of had ik geen goede smaak die avond, maar we hebben regelmatig beter smakende tapas gehad.
Die waren meer hollands smakende tapas met standard mayonaise sausjes.
Op zich allemaal wel redelijk lekker, maar het kan beter.
Alle porties waren superklein en het duurde aardig lang tot de volgende kwam.
Salade met krokante feta: niet echt een salade in zo'n klein bakje.
Manchego kaas met vijgen kompot: 2 te warme superdunne plakjes kaas. Compote vrij stevig; zelf gemaakt of uit potje.
Kipspiesjes in sinasappelsaus: de saus was dezelfde mayo als in het voorgerecht, geen sinas.
Gehaktballetjes in pittige saus: smaken verschillen maar niet echt pittig en beetje droog gehakt.
Kip piri piri: smaakloze kip met wat mayo saus erover. Piri piri niet ontdekt.
Beefpuntjes met spaanse saus: beetje erge grill smaak en mayo saus was niet echt speciaal.
Het toetje caramel toffee met ijs was wel heerlijk en lekker groot, maar daar betaal je extra voor (maar niet te duur)
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hier met wat vriendinnen wezen eten, nieuwe tent dus we waren zeer benieuwd.
het is onbeperkt hapjes bestellen dus we dachten lekker lang te kunnen tafelen.
Dat was ook het geval maar dan meer omdat we echt ontzettend lang moesten wachten op ons eten, en we kregen ook niet alles uiteindelijk. we hebben in totaal ruim 4 uur gezeten maar niet heel veel gegeten, door het lange wachten dus wel veel gedronken, wat uiteindelijk de prijs dus flink heeft opgedreven.
of dit een slimme verkoop techniek is (aangezien het eten maar 19.50 is) of dat de keuken gewoon echt heel traag is vraag ik me af.
qua eten was er veel qualiteitsverschil of erg lekker of helemaal niet.
inktvis salade was echt heel taai, de ringen juist weer heerlijk.
Kipgerechten en spareribs en gambas ook heerlijk en goed mals.
manchego was zo warm dat hij al bezweet aankwam...

gemixt gevoel dus..