Tapas Restaurant Solera

Grotestraat 102 7607 CV Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Solera

Tapasrestaurant Solera Almelo staat voor genieten in een vrolijke en kleurrijke omgeving. Kies uit meer dan 100 authentieke tapas en mediterrane gerechtjes en geniet van karakteristieke wijnen in een fijne sfeer.
Tapas Solera Almelo beschikt over een aparte bovenzaal die afgehuurd kan worden voor elke (zakelijke) bijeenkomst tot 60 personen. Feest of vergader op de meest centrale locatie in Almelo met bijpassende heerlijke gerechten!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Solera

Jouw recensie over het restaurant Tapas Restaurant Solera

Mylène D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Waren er anderhalf uur en hebben maar 2 rondes kunnen eten. Het bestellen duurde lang en wachten op het eten nog langer. Ook het eten was veelal koud of niet lekker. Eens maar nooit weer
Lot H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We werden goed ontvangen, vlot personeel. Helaas wel erg lang moeten wachten op ons eten. In 2 uur tijd 3 rondes gehad, sommige gerechten daarvan waren koud. De laatste ronde die we besteld hebben, moesten we annuleren. Zeker niet heen gaan op drukke dagen.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekkere tapas en ook grote porties voor “onbeperkt” Wauw! Heerlijk gegeten. Ook verrukkelijke cheesecake!! Aanrader dus.
Frieda M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Veel keuze ban gerechten , voor ieder zit er wel wat bij.
We komen zeker nog eens terug.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke avond gehad. We hadden wel iets haast omdat we na et eten een voorstelling hadden. Door de snelheid van de service was dit geen enkel probleem. Het eten was verder erg lekker. De menukaart is ook erg divers. Wij komen zeker nog eens terug.
Chandni J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Eten was te zout, bestellingen vergeten of verkeerde bestelling brengen, onvriendelijke personeel, wc boven is super koud, weinig keuze qua tapas, eten was vaak “flauw” een beetje smaakloos. Kom daar nooit meer!
Julia C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten in een gezellig restaurant. De porties waren naar onze mening iets te groot voor tapasbegrippen. Enkele van de bediening waren zeer vriendelijk en behulpzaam, anderen waren meer met elkaar en hun telefoon bezig.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten! We zaten op de eerste etage bij het raam en bij de open haard ....prachtige plaats. De maaltijden werden snel gebracht en het smaakte voortreffelijk.
Demy M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het duurde soms erg lang voor de volgende ronde kwam. Het was ook druk. Het eten was super lekker en aardige bediening. Top
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
top bediening zeer vriendelijk en super lekker eten, de wachttijd is gewoon goed te noemen. we kwamen na zeve
nen op de tijd werd ook niet overdreven gelet. al met al op naar de volgende keer!
hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
all you can eat voor een gunstige prijs lekkere gerechten en ruime keus.
voor ieder wat wils .
drinken komt er nog bij maar wij zijn geen drinkers maar eters.
ellenhattem .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekkere lunch gehad met een Bongo cheque....leuke ongedwongen sfeer en vriendelijk behulpzaam personeel...zeker een aanrader ...????????
W. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Met 6 vrienden gegeten en wat fijn is dat ze al het eten tegelijk brengen per ronde. Zo kan je samen genieten!

Verder bediening attent en een gezellige en sfeervolle inrichting.

Ik heb veel tapasrestaurants gezien, maar wat je kan kiezen en ook het eten zelf is echt voortreffelijk!
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was heel rustig in de zaak, maar de jongen die er werkte deed het heel leuk. Deed goed zijn best en dacht mee. Was vrolijk en wilde het ons naar de zin maken. Naar ik gewend ben bij solera dat de bediening vrij slecht is, was dit super. Misschien moeten ze hem bedrijfsleider maken.....
Lunch van de week was niet heel bijzonder maar voor de prijs was het een prima hap.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ondanks de drukte heerste er een goede sfeer; was de bediening top en hebben we lekker gegeten!
Helga L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker eten in ontspannen ambiance., ruime keuze aan gerechten, meeste erg lekker (smaken verschillen natuurlijk).
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super gegeten. Erg lekker, voor ieder wat wils. Bediening was soms wat laat en dan weer vroeg maar wel erg vriendelijk en gepast. Zeker nog eens!
Gerjo N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Moest steeds bijna 20 minuten wachten op volgende 2 kleine gerechten/ voor ons daarom daar niet weer naartoe . ( voor ons was 1e keer tapas en ook weinig uitleg
rjsq .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Zeker voor herhaling. Ga zo door..............................................................................................................................................................
hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
goede gerechtjes voor relatief juiste prijs all you can eat 2,5 uur lang.Vriendelijke bediening.
alleen het drinken komt erbij maar wij zijn geen drinkers maar eters.