Tapas Restaurant Solera

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Solera

Jouw recensie over het restaurant Tapas Restaurant Solera

Beatrix V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vriendelijk ontvangst. Kregen zelfs anders plaatsen omdat een van mijn gasten niet zo lang kon zitten op een harde stoel. We kregen plaatsen met een zachte bank erbij. Bediening uitstekend. Eten smakelijk en gezellig opgediend.
Wij zijn tevreden.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We (3 pers.) hebben onbeperkt (2,5 uur) tapas gegeten. Goede service, lekker eten en mooie aankleding. Er was iemand jarig en zij kreeg een feestelijk dessert! Een geslaagde avond!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben 02-12-2017 hier heerlijk onbeperkt tapas gegeten.
Ondanks dat het all you can eat is, is de kwaliteit erg goed t.o.v. andere all you can eat tapas restaurants.
We werden vriendelijk en vlot geholpen.
We vinden de flessen wijn op de kaart wel wat aan de dure kant, en weinig keuze.
Voor het eten komen we hier zeker nog eens terug, een aanrader.
sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hadden plaatsje vlak bij de uitgang en bij het raam. As je het snel koud hebt is dat geen ideale plek. Maar toen het iets rustiger werd was het geen probleem om van plek te wisselen.
Het eten was lekker nog lang niet alles uitgetest kom zeker weer dan alleen geen plekje bij de buitendeur graag.
Dineke T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Altijd prettig om te eten veel keus en gezellig personeel
Jorrit H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant heeft een gezellige sfeer. We hebben hier met collega's gegeten en kunnen dit zeer aanbevelen.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Erg lekker gegeten met collega’s. Vriendelijk personeel en een warme en gezellige aankleding.
Enig minpuntje, redelijk rumoerig wellicht i.v.m vele grote groepen die er op dat moment zaten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De soep was lauw , de varkenshaas en kip waren droog
Remy S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
prima zaak! top!............................................................................................................
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zoals altijd weer een heerlijke avond gehad! Lekker eten, vriendelijke bediening.. Gerechtjes van goede kwaliteit en goede portiegrootte. We komen gauw weer terug!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. Helaas duurde het bij het bestellen van meerdere rondes heel lang voordat de gerechten werden geserveerd. 1 x benoemd. Scheen op dat moment aan hun systeem te liggen of zoiets. Daardoor ternauwernood voldoende kunnen bestellen. Ook ging regelmatig de serredeur open. Dat is bij kouder weer geen aanrader. Voor ons de volgende keer geen plek meer in de serrre. Wij waren zeker niet de enige gasten die daar last van hadden.
Silke T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Sfeervol en mooi restaurant, heerlijk eten, mooie porties, goeie service. Wij hebben heerlijk genoten! We komen zeker terug
Hendrina D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke bediening en zeer vlotte bediening
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bij de tweede ronde bestelling duurde het heel lang voordat de gerechtjes kwamen. Deze waren ook al lauw. En als het dan al 20.55 uur
is heb je wel trek. Maar na een vriendelijk verzoek hier aandacht aan te besteden kwam ook dat in orde. Aandachtspuntje ... Misschien kwam het omdat we voor de eerste keer boven zaten?
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en alles wat voor voorgeschoteld kregen was lekker. Super vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker weer terug!
Gerjanne S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Omdat we buiten zaten kwamen ze niet vaak vragen of we nog wouden eten hadden all you can eat en zijn maar 3 x gevraagd wat we te eten wouden dat vind ik in 2 en half uur zeer weinig
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Netjes geholpen, goed eten voor een goede prijs.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit was onze tweede keer bij Solera, de eerste keer viel tegen omdat het steeds weer onmogelijk was een bestelling door te geven, er werd simpelweg niet gereageerd op signalen waardoor mijn vriend elke keer van tafel op moest staan om te vragen of wij onze bestelling konden doorgeven. Toch gingen we deze maand terug omdat het eten verder lekker was. Deze keer ging het opnemen van bestellingen prima, maar de serveerster leek weinig zin te hebben om het eten ook uit te serveren, ze hing vooral aan de bar. Bij het afrekenen kregen we geen bonnetje en toen mijn vriend aangaf te willen pinnen en daarbij niet aangaf er een ander bedrag van te maken veranderde de serveerster van vriendelijk in iemand die ons niet eens even nog een prettige avond kon wensen. Eenmaal thuis kwamen we er ook nog eens achter (met dank aan het bonnetje van de eerste keer) dat er bijna 4 euro extra in rekening is gebracht. Kortom voor de tweede keer een slechte ervaring. Zonde want in tegenstelling tot bijvoorbeeld La Cubanita hebben jullie ook voldoende gezondere keuzes op het menu en smaakt alles lekker en vers (al zijn de Mexicaanse gerechtjes absoluut niet authentiek Mexicaans zoals jullie wel beweren). Toch zijn twee slechte ervaringen als eerste ervaringen met jullie restaurant voor ons een reden om jullie niet meer te bezoeken.
Elena V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was lekker, maar het was erg warm in het restaurant en mijn reservering was kwijt waardoor ze moesten improviseren. Beetje jammer, kun je net zo goed niet reserveren dus.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij zaten boven maar het was niet erg gezellig. De serveerster stond alleen maar deed heel erg haar best. Het duurde lang voordat het eten kwam en qua smaak viel het wat tegen. Heb betere tapas gegeten ergens anders.