Tapas Restaurant Los Amigos

7,1

Jouw recensie over het restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

sameneropuit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hele vriendelijke dame die de bediening deed. Het eten vonden we van wisselende kwaliteit; sommige gerechtjes waren erg lekker (groentekroketjes, salade met ossehaaspuntjes), andere niet zo (uitgedroogde manchego kaas). We werden snel geholpen, wat erg fijn is bij een lunch als je nog plannen hebt. We zaten op het terras, was prima.
sylvie_stokkermans .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Afgezien van de prachtige locatie direct aan het water met dito uitzicht, presteerde dit restaurant ver onder de maat qua service, kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding.
Enkele zaken om dit toe te lichten:
- Service: drinken bij serveren knoeien (op kleding en op de grond) en geen verontschuldiging aanbieden, pinautomaat 'out of order' en zelf niet met oplossing komen e.d.
- Kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding eten: matige kwaliteit van de meeste items. En ik ben iemand die echt op veel plekken tapas gegeten heb en ook als thuiskok heea zelf fabriceer. Ook was de hoeveelheid die je per tapa kreeg zeer klein en ook te weinig gebaseerd op 'sharing'. Wij waren met 4 vriendinnen.
Overigens waren de tapas wel aardig leuk gepresenteerd, al had de zich herhalende garnering van zoete saus op meerdere bordjes niet gehoeven want de smaak paste niet bij de items.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren gegeten bij los Amigos. De bediening was prima, een erg lieve vrouw. Helaas viel ons het eten behoorlijk tegen. De bereiding van het eten was niet goed, niet genoeg gebakken of juist te ver doorgebakken. Jammer.
mike V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Ik was vanavond bij tapas los amigos , het was wel druk voor maandag , de ober was heel vriendelijk , en heerlijk gegeten en de bellota ham was so lekker alles was vers gemaakt !!!
mike V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Jos A. A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg leuk restaurant! Super dat ze ook een bierkaart hebben met lekkere biertjes van oa La Trappe. Passen prima bij tapas. Serveerster is wel nogal sturend bij wat te kiezen.
M-art I.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Hebben 3 uur gewacht. Weinig keuze op de kaart. Het "menu" was zeer weinig, en onvoldoende. Bediening was vriendelijk. Eten was aan de prijs. Lang wachten op drinken en het bier was op....
irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Super lekkere gerechtjes. Cream catalana speciaal van smaak. Aanrader die van tapas houd.Ga zeker terug. Romantisch sfeer. Top
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening, hele verfijnde smaken! De sfeer is romantisch, sfeervol licht. Aanrader de patatas fritas en de kleine gamba's. Gunstig geprijsd
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We werden heel goed ontvangen door het personeel, dat even een praatje met ons maakte. Verder is het een sfeervol restaurantje waar lekkere tapasgerechtjes geserveerd worden. Zeker een aanrader voor iedereen die van de spaanse cultuur houdt!
BER91 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Helaas werd tijdens ons etentje: onze bestelling vergeten, knoeide de ober een fles bier over de jas van mijn zus en werd uiteindelijk ook nog eens de verkeerde bestelling gebracht. Ondanks dat we een ruime hoeveelheid gerechten en drinken hebben besteld werd ons geen korting gegeven.. Tapas zijn veelal gefrituurd en over priced (5 euro voor een portobello..)
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een keer Spaans eten trok ons wel aan. Omdat wij geen tapaskenner zijn kozen we voor de 'proeverij', een menu waarbij je van-alles-wat krijgt. In drie ronden werd onze maaltijd geserveerd. De meeste gerechtjes waren smakelijk, redelijk smakelijk tot lekker. Wel vroegen wij ons soms af in hoeverre zij nu 'echt tapas c.q. echt spaans' waren.
We werden bediend door een leuk en heel vriendelijk en attent meisje. Niks op aan te merken. Wel op de rumoerige andere eters, een grote groep (zeker 40 mens) maakte een ongelofelijk kabaal. Ons inziens een groot minpunt. En kinderachtig, om niet te zeggen stórend, dat er geen kraanwater mocht worden geserveerd. Niet van 2016!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Afgelopen weekend geprobeerd een leuk diner te hebben bij Los Amigos tijdens ons uitje naar Maastricht. Al met al kan ik niet anders zeggen dat het een enorme teleurstelling was en persoonlijk vond ik het zelfs tegen oplichting aan.

Allereerst het ontvangst; er was gereserveerd en we werden een plek aangewezen. De bediening nam behoorlijk de tijd om de drankjes op te nemen. Vervolgens gevraagd naar de soort huiswijn welke zij aanbieden waarop de ober geen antwoord had. Spijtig genoeg had hij ook niet het besef om dit na te zoeken danwel te vragen bij een andere medewerkers. Een tweede medewerker gevraagd maar die wist het ook niet danwel had het besef om het te vragen.

Na 15 minuten hebben we dan onze (onbekende) huiswijn gekregen waarna deze (naar ik aanneem perongeluk) is omgestoten op onze tafel en op mijn kleding. Kan gebeuren, daarin ga ik absoluut mee, maar een tafel eenmaal afnemen met een droge doek werkt gewoon niet en de tafel bleef plakken. Geen excuses ontvangen voor het ongelukje niets.

Vervolgens op aanraden van de ober hun huis selectie / selectie van de chef tapas gekozen; dit wilde wij echter zonder inktvis. Dit was niet mogelijk, dan moesten we maar losse tapas bestellen. Vervolgens kozen we op instructie van de ober losse tapas waarna we het verwijt kregen dat er al besteld was. Ook al was dit het geval (wat niet zo was), dan alsnog was een boze reactie niet nodig geweest.

Onze eerste gang tapas was gegrilde varkenshaasspiesjes en de 4 speciale kazen. Dit was een enorme tegenvaller, de varkenshaas was lauw / tegen het koude aan en gort droog. Ook de kwaliteit van de 4 speciale kazen viel tegen.

Na de eerste gang aangegeven dat we het eten slecht vonden. Er werd niet op gereageerd (geen excuses , vervelend voor u, o.i.d) en besloten dan maar door te gaan naar een ander restaurant, liever iets goed eten elders dan dit..

Wat ons ook opviel is dat er slecht Nederlands werd gesproken door de bediening.

Al met al kan dit restaurant op behoorlijk wat vlakken verbeteren, in zowel het eten als de bediening.

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dit restaurant ' Iens' waardig is, laat staan een 8. Onze mening / waarschuwing heb je..
WenckeM .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras van Los Amigos. In het zonnetje met uitzicht op de Maas. Gerechten waren goed op smaak en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij vinden het een aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met een groep gisteren gegeten
Wij gingen voor het menu per tafel
De bediening was zeer rommelig, een en al chaos
Hadden het terras niet onder controle
Ziekte van personeel kregen de klanten te horen en de bazin zag je steeds rennen wat ook geen professionele indruk wekte
Dit hadden wij nog nooit mee gemaakt
Menu viel prijs-kwaliteitverhouding erg tegen
Grote witte schalen met afgestreken hapjes
Pure winst voor de zaak , niets bijzonders
Advies ga voor losse tapashapjes of naar een betere tapaszaak in Maastricht

teuntje67 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prijskwaliteit klopt voor geen meter. Voorbeelden: 1 miniportobello voor rond de 5,-. 7 gegrilde minipaprikaatjes met zout voor ongeveer zelfde bedrag. Service ronduit slecht. Kregen verkeerde eten maar werd op de rekening gezet en rekening lag in de vuilnisbak ! Er uit laten halen maar kregen geld niet terug. Wel mooi terras langs de Maas. Eens maar nooit meer. Buiten mensen (toeristen) echt uit. Waardeloos !
Hellevoetsluis .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Tapas (waar dan ook) in Spanje eten is een stuk lekkerder en goedkoper. Ik vroeg om een glas kraanwater (om medicijnen in te nemen) maar dat hebben ze niet. Als je voor 30 euro eet en drinkt (lunch) vind ik het behoorlijk sneu dat je geen glas kraanwater kunt krijgen. Helaas dus ook geen fooi, hoewel ik denk dat de vriendelijke jongeman van de bediening dit niet zelf bedacht heeft. Geen aanrader!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten had niet zo veel met Spanje te maken, de warme gerechten waren vooral gefrituurde tapa's. De bediening was vriendelijk, maar niet erg professioneel. Het decor was niet meer dan normaal.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Naar aanleiding van de goede resencies gereserveerd. Tapas waren lekker, maar ook niet super, wel beter gegeten.
De crème catalana was een tegenvaller , zat erg veel marmelade in, alleen die smaak was aanwezig. De chocoladetaart was niet echt lekker, makro diepvries ?
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was lekker, de bediening erg aardig en snel. Prima restaurantje. Qua decor voldoet het ook wel, al mag er misschien wel eens een nieuw likje verf door.