Tapas Restaurant Los Amigos

Cörversplein 9 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

Los Amigos, gelegen in het centrum van Maastricht, aan de Maas bij de prachtige St. Servaasbrug, is een gezellig en sfeervol restaurant waar je kunt genieten van de heerlijkste tapas.

Het restaurant neemt je mee naar Spanje en laat je traditionele gerechten proeven. De menukaart bestaat uit vers gemaakte vis-, vlees- en vegetarische tapas uit verschillende windstreken van het Spaanse, Iberische Schiereiland.

Het motto is: (h)eerlijk en vers Spaans eten voor een eerlijke prijs. Bellota ham is hier echte Bellota en niet iets wat er op lijkt.

Tapas is, volgens Los Amigos, synoniem voor samen delen en samen genieten.

Tapas Restaurant Los Amigos biedt ook mogelijkheden voor grotere groepen. Zo serveert het restaurant de “Proeverij Los Amigos”. In drie ronden, zeer veel verschillende smaken.

Kortom, voor een gezellige avond uit eten ben je bij Los Amigos aan het goede adres. Kom eens gezellig langs samen met vrienden of familie en geniet van de ruime keuze aan Spaanse tapas. Tot dan!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was prima maar niet heel erg bijzonder.,
De bediening was prima.
Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en we nog iets nodig hadden.
Onze kleding stonk wel enorm naar baklucht dus de afzuiging laat wel te wensen over.
Pet V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Hier afgelopen zaterdag gegeten WAT een waardeloze tent de menukaart is erg onduidelijk .bij de dame nagevraagd hoe het precies werkt hieruit bleek dat je voor 24.50 tapas kon eten en zoveel tapas kon bestellen als je wou er waren geen restricties voor. oke duidelijk zou je zeggen. Niet dus om een lang verhaal kort te maken uiteindelijk moest ik een bedrag van 153,45 betalen voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Toen ik bij het afrekenen de desbetreffende dame hierop aan sprak reageerde ze werkelijk nergens op ze vroeg alleen of het had gesmaakt. Wij zijn wat uit eten best wat gewend en willen ook best betalen wat het kost maar deze dame loopt er werkelijk met de klompen door 4 chicken wings voor 6,75 vind ik best aan de prijs. Daarbij is de bedienende dame/eigenaresse zo duidelijk overdreven aanwezig dat zelfs dat geen pluspuntje is.helaas voor ons een domper en dus NOOIT MEER. Wij zullen het in ieder geval iedereen afraden.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ik heb hier heel lekker gegeten en het is een heel fijne prettige sfeer en heel romantisch voor stelletjes en zo en zeer gezellig ingericht en een mooie verlichting en leuke muziek op de achtergrond en vooral en dat vind ik het allerbelangrijkste een een zeer vriendelijke en hartelijke gastvrouw ik kom er heel graag want het is altijd gezellig maar je moet wel op tijd reserveren want het is altijd heel gauw vol.
Aad M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed eten, gezellig restaurant
Rudy E.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Naar mijn smaak nog altijd het beste tapas-restaurant in Maastricht en omgeving. Ik kom er al eten sinds de eerste opening zo'n 20 jaar geleden en nog altijd blijkt het eten en de ontvangst er TOP!
Adrian R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Kwalitatief zeer goed eten.????Ik was echt verrast door de Langostinos Tigra flambeados.???? Mooi ingericht restaurantje!!!!Vriendelijk bediening!!!!????
Hay B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gewoon super
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wij hebben 9 gerechten besteld voor twee personen en een jong kind. (Aanbevolen wordt om 4 gerechten pp te nemen.) De tapas waren over het algemeen wel te eten, maar zeker niet bijzonder te noemen. De gerechten kosten 5 à 6 euro per stuk maar het bleken uitzonderlijk kleine porties te zijn. We zouden pas genoeg gegeten hebben als we een dubbele hoeveelheid hadden besteld. Dit hebben we niet gedaan omdat we de rekening inmiddels al hoog genoeg vonden. Toen ik dit te kennen gaf bij de bediende, reageerde ze defensief en heel asociaal: 'Alle mensen zijn tevreden, jullie zijn de enigen die problemen maken.' Dit heb ik nagezocht op de recensies, en het blijkt dat veel mensen onze ervaring delen! De bediende loog dus tegen ons.
Maar de vrouw ging nog verder: 'Wees blij dat we voor jullie nog een tafel hebben gereserveerd. Ik had het eigenlijk niet moeten doen, ik zag het al toen jullie binnen kwamen.' PARDON???? Ik heb nog nooit zoiets asociaals meegemaakt, hier zien ze ons nooit meer terug en ik raad iedereen aan om vooral niet hier te gaan eten!!!!!
Mevrouw spreekt doelbewust de waarheid niet. Het waren 2 volwassenen en 2 jongere kinderen. En niet, zoals zij aangeeft, 2 volwassenen en een jong kind. Voor het eten hebben zij euro 42,40 betaald voor 9 tapas. Bij en vóór het afrekenen werd door haar geklaagd dat ze nog honger hadden. Met het dreigement dat ze hierover een recensie zou schrijven. Dat er dan een onaangename discussie ontstaat (honger met weinig eten voor 2 volwassenen en 2 jongere kinderen) is te begrijpen maar de bediening had dit toch slimmer moeten aanpakken. Waarbij ik de woorden van Mevrouw maar laat voor wat ze zijn. Bij het afrekenen werd er gepind en Mevrouw wacht de pin bon niet af en gaat naar de uitgang. Dan blijkt dat ze helemaal niet heeft betaald. Pin verkeerd ingevoerd of bankpas te snel er uit getrokken? Zal wel een foutje zijn! Mevrouw alsnog snel terug gehaald en zij heeft vervolgens betaald.
Linda En Orrin E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We voelden ons zeer welkom en hebben heerlijk gegeten!!!!Een aanrader met zeker weten een goede prijs en kwaliteitsverhouding!!!
Linda En Orrin E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Door de geweldige gastvrouw, ons laten verrassen door verschillende gerechten van de chef. Kwamen niets tekort. En prijs kwaliteit is prima in orde!!!
V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel vriendelijke ontvangst, we wisten ook meteen hoeveel tapas ongeveer overeenkomen met een volledige maaltijd. Snelle service, voortdurend met de glimlach. Heel lekkere tapas, met ook een ruim vegetarisch aanbod.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was best lekker maar wel heel standaard. De bediening was onprofessioneel, daarnaast werd ons geen tijd geboden om rustig van ons eten te genieten; we werden nog tijdens de hoofdmaaltijd verzocht door te eten zodat de keuken vroeg dicht kon en het terras werd binnengehaald met de deur open waardoor het zeer koud werd. Wij gaan hier niet nogmaals eten.
ankerijen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bediening kon, van een aantal gerechten, niet vertellen wat het was. Fles rode wijn werd op tafel neergezet maar niet uitgeschonken. Alle gefrituurde gerechten waren zacht en niet krokant (te lage temperatuur gefrituurd of uit de oven). Alles smaakte een beetje hetzelfde. Ben hier vijf jaar geleden ook geweest en toen was de kwaliteit van het eten en de bediening stukke beter.
PETER S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
prijs kwaliteit zeer slecht, eten was matig, bediening zeer slecht, veel en veel te snel ze gooien in een recordtempo je tafel vol waardoor het eten koud word
Mil G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Na een uur stonden we buiten, 113,00 euro armer. Eten was vettig, geen smaak, totaal niks orgineels Spaans en kwam te snel achter elkaar. Toen we hier opmerking over maaktte kregen we niet eens een reactie terug.... schaam je om dit tapas/ restaurant te noemen...
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij waren de eerste gasten vandaag, maar ook vroeg 16.30uur.
Later was nagenoeg elke tafel bezet.
Leuke ontvangst en goede uitleg van de gerechten.
Tegenwoordig worden veel kleine gerechtjes tapas genoemd.
Wil je een keertje echt bijzondere tapas voorgeschoteld krijgen is dit een prima restaurant.
Genoten.
Winfried en Liesbeth van den Berg
Breda
Frens B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk restaurant en vriendelijk personeel/eigenaresse! We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. Een echte aanrader dus!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Aangeraden! Zeer lekkere gerechten !
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige tapas in een sfeervol restaurant. Bediening is zeer attent en vriendelijk. We komen er zeker terug.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, de kaart werd uitgelegd en er werden wat favoriete gerechten doorgegeven wat ik zelf erg leuk vind. Het eten was super lekker en de bediening was top. Kortom wij komen snel terug!