Tapas Restaurant Los Amigos

Erg rumoerig
Lang
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een keer Spaans eten trok ons wel aan. Omdat wij geen tapaskenner zijn kozen we voor de 'proeverij', een menu waarbij je van-alles-wat krijgt. In drie ronden werd onze maaltijd geserveerd. De meeste gerechtjes waren smakelijk, redelijk smakelijk tot lekker. Wel vroegen wij ons soms af in hoeverre zij nu 'echt tapas c.q. echt spaans' waren.
We werden bediend door een leuk en heel vriendelijk en attent meisje. Niks op aan te merken. Wel op de rumoerige andere eters, een grote groep (zeker 40 mens) maakte een ongelofelijk kabaal. Ons inziens een groot minpunt. En kinderachtig, om niet te zeggen stórend, dat er geen kraanwater mocht worden geserveerd. Niet van 2016!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Afgelopen weekend geprobeerd een leuk diner te hebben bij Los Amigos tijdens ons uitje naar Maastricht. Al met al kan ik niet anders zeggen dat het een enorme teleurstelling was en persoonlijk vond ik het zelfs tegen oplichting aan.

Allereerst het ontvangst; er was gereserveerd en we werden een plek aangewezen. De bediening nam behoorlijk de tijd om de drankjes op te nemen. Vervolgens gevraagd naar de soort huiswijn welke zij aanbieden waarop de ober geen antwoord had. Spijtig genoeg had hij ook niet het besef om dit na te zoeken danwel te vragen bij een andere medewerkers. Een tweede medewerker gevraagd maar die wist het ook niet danwel had het besef om het te vragen.

Na 15 minuten hebben we dan onze (onbekende) huiswijn gekregen waarna deze (naar ik aanneem perongeluk) is omgestoten op onze tafel en op mijn kleding. Kan gebeuren, daarin ga ik absoluut mee, maar een tafel eenmaal afnemen met een droge doek werkt gewoon niet en de tafel bleef plakken. Geen excuses ontvangen voor het ongelukje niets.

Vervolgens op aanraden van de ober hun huis selectie / selectie van de chef tapas gekozen; dit wilde wij echter zonder inktvis. Dit was niet mogelijk, dan moesten we maar losse tapas bestellen. Vervolgens kozen we op instructie van de ober losse tapas waarna we het verwijt kregen dat er al besteld was. Ook al was dit het geval (wat niet zo was), dan alsnog was een boze reactie niet nodig geweest.

Onze eerste gang tapas was gegrilde varkenshaasspiesjes en de 4 speciale kazen. Dit was een enorme tegenvaller, de varkenshaas was lauw / tegen het koude aan en gort droog. Ook de kwaliteit van de 4 speciale kazen viel tegen.

Na de eerste gang aangegeven dat we het eten slecht vonden. Er werd niet op gereageerd (geen excuses , vervelend voor u, o.i.d) en besloten dan maar door te gaan naar een ander restaurant, liever iets goed eten elders dan dit..

Wat ons ook opviel is dat er slecht Nederlands werd gesproken door de bediening.

Al met al kan dit restaurant op behoorlijk wat vlakken verbeteren, in zowel het eten als de bediening.

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dit restaurant ' Iens' waardig is, laat staan een 8. Onze mening / waarschuwing heb je..
WenckeM .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras van Los Amigos. In het zonnetje met uitzicht op de Maas. Gerechten waren goed op smaak en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij vinden het een aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met een groep gisteren gegeten
Wij gingen voor het menu per tafel
De bediening was zeer rommelig, een en al chaos
Hadden het terras niet onder controle
Ziekte van personeel kregen de klanten te horen en de bazin zag je steeds rennen wat ook geen professionele indruk wekte
Dit hadden wij nog nooit mee gemaakt
Menu viel prijs-kwaliteitverhouding erg tegen
Grote witte schalen met afgestreken hapjes
Pure winst voor de zaak , niets bijzonders
Advies ga voor losse tapashapjes of naar een betere tapaszaak in Maastricht

Teuntje67 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prijskwaliteit klopt voor geen meter. Voorbeelden: 1 miniportobello voor rond de 5,-. 7 gegrilde minipaprikaatjes met zout voor ongeveer zelfde bedrag. Service ronduit slecht. Kregen verkeerde eten maar werd op de rekening gezet en rekening lag in de vuilnisbak ! Er uit laten halen maar kregen geld niet terug. Wel mooi terras langs de Maas. Eens maar nooit meer. Buiten mensen (toeristen) echt uit. Waardeloos !
Hellevoetsluis .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Tapas (waar dan ook) in Spanje eten is een stuk lekkerder en goedkoper. Ik vroeg om een glas kraanwater (om medicijnen in te nemen) maar dat hebben ze niet. Als je voor 30 euro eet en drinkt (lunch) vind ik het behoorlijk sneu dat je geen glas kraanwater kunt krijgen. Helaas dus ook geen fooi, hoewel ik denk dat de vriendelijke jongeman van de bediening dit niet zelf bedacht heeft. Geen aanrader!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten had niet zo veel met Spanje te maken, de warme gerechten waren vooral gefrituurde tapa's. De bediening was vriendelijk, maar niet erg professioneel. Het decor was niet meer dan normaal.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Naar aanleiding van de goede resencies gereserveerd. Tapas waren lekker, maar ook niet super, wel beter gegeten.
De crème catalana was een tegenvaller , zat erg veel marmelade in, alleen die smaak was aanwezig. De chocoladetaart was niet echt lekker, makro diepvries ?
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was lekker, de bediening erg aardig en snel. Prima restaurantje. Qua decor voldoet het ook wel, al mag er misschien wel eens een nieuw likje verf door.
Jacky J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Los Amigas is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen heerlijke tappas hapjes, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Werd het uiteindelijk nog wat? Helaas niet. Eerst ruim een uur gewacht op de tweede gang. Na anderhalf uur toch maar naar binnen gegaan om nadrukkelijk om de derde gang te vragen. Kwam uiteindelijk na bijna 3 uur op tafel. Eten smaakt prima maar de bediening en de service is een chaos. Krijgt van ons daarom helaas geen tweede kans.
Ekbekedam .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijke hapjes/eten, gastvrouw/eigenares erg vriendelijk en gepassioneerd, fantastisch uitzicht vanaf terras (in avond in zon) over de rivier en Maastricht.
Gerritseni .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een leuk en goed restaurant. De tapas schotel, waarbij we dus verrast werden door de vriendelijk kok - die straalt vanuit de open keuken- was voortreffelijk. De eigenaresse en haar personeel zorgen voor persoonlijke aandacht en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Super!!
Ronita B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het was allemaal vers bereidt! Het proefde puur en eerlijk. Leuke tapas hapjes. Niet zo standaard als je wel een eet in andere tapasrestaurantjes. Echt een aanrader!
Aelubbe .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Lekker gegeten op het terras aan het water. Omdat het lekker weer was, wilden we graag buiten eten. Zonder probleem werd er een tafel voor ons klaar gemaakt. Niet al te veel personeel (wie had ook verwacht dat het terras helemaal vol zou zitten..?), maar de mensen die er waren, waren erg vriendelijk. Het ene gerechtje was lekkerder dan het andere, maar over het algemeen heerlijk gegeten!
Domeniek B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was goed. Voldoende op smaak en temperatuur, prima hoeveelheid. Service was ok, kregen alleen verkeerde drinken maar men was vriendelijk en er werd heel vaak gevraagd of alles naar wens was door verschillende werknemers, zelfs 3 keer in 5 minuten.
Gwen R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het zal wel aan de drukte gelegen hebben, maar naast dat het nogal eens mis ging, vond ik de porties erg klein en kom je zo aan een dure rekening en had ik niet het idee goed gegeten te hebben. Jammer, want aan de locatie ligt het niet.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Prima tapasrestaurant, de vriendelijke gastvrouw is erg amicaal en attent naar de gasten toe. Ook het overig personeel is erg vriendelijk en legt goed uit welke tapas er te krijgen zijn. De tapas zijn prima en veelal zelf gemaakt. Als je in de buurt bent is dit restaurant zeker de moeite waard.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
"De lekkerste tapas van Maastricht" vertelde de Spaanse gastvrouw toen we voor de deur stonden. Dat klopt, goede kwaliteit en een grote keuze van de kaart. Al zijn sommige porties wel wat klein (de portobello bestaat slechts uit één half paddestoeltje), ze smaken uitstekend.
Zo kom je ongemerkt toch aan een flinke rekening. Alles met een gulle lach en vlot geserveerd (ook de rekening), dat maakte de avond helemaal goed. We komen nog eens terug.
Schiemond B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten was lekker en de sfeer in het restaurant ook. De bediening kon wat beter. Er stonden maar 2 personen voor een redelijk volle tent. Al met al wel een zaak waar je lekker en betaalbaar kan er eten in een leuke ambiance.