Tapas Restaurant Los Amigos

Cörversplein 9 6221 EZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

Los Amigos, gelegen in het centrum van Maastricht, aan de Maas bij de prachtige St. Servaasbrug, is een gezellig en sfeervol restaurant waar je kunt genieten van de heerlijkste tapas.

Het restaurant neemt je mee naar Spanje en laat je traditionele gerechten proeven. De menukaart bestaat uit vers gemaakte vis-, vlees- en vegetarische tapas uit verschillende windstreken van het Spaanse, Iberische Schiereiland.

Het motto is: (h)eerlijk en vers Spaans eten voor een eerlijke prijs. Bellota ham is hier echte Bellota en niet iets wat er op lijkt.

Tapas is, volgens Los Amigos, synoniem voor samen delen en samen genieten.

Tapas Restaurant Los Amigos biedt ook mogelijkheden voor grotere groepen. Zo serveert het restaurant de “Proeverij Los Amigos”. In drie ronden, zeer veel verschillende smaken.

Kortom, voor een gezellige avond uit eten ben je bij Los Amigos aan het goede adres. Kom eens gezellig langs samen met vrienden of familie en geniet van de ruime keuze aan Spaanse tapas. Tot dan!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Los Amigos

Aad M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Naar mijn smaak nog altijd het beste tapas-restaurant in Maastricht en omgeving. Ik kom er al eten sinds de eerste opening zo'n 20 jaar geleden en nog altijd blijkt het eten en de ontvangst er TOP!
Adrian R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Kwalitatief zeer goed eten.????Ik was echt verrast door de Langostinos Tigra flambeados.???? Mooi ingericht restaurantje!!!!Vriendelijk bediening!!!!????
Hay B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gewoon super
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wij hebben 9 gerechten besteld voor twee personen en een jong kind. (Aanbevolen wordt om 4 gerechten pp te nemen.) De tapas waren over het algemeen wel te eten, maar zeker niet bijzonder te noemen. De gerechten kosten 5 à 6 euro per stuk maar het bleken uitzonderlijk kleine porties te zijn. We zouden pas genoeg gegeten hebben als we een dubbele hoeveelheid hadden besteld. Dit hebben we niet gedaan omdat we de rekening inmiddels al hoog genoeg vonden. Toen ik dit te kennen gaf bij de bediende, reageerde ze defensief en heel asociaal: 'Alle mensen zijn tevreden, jullie zijn de enigen die problemen maken.' Dit heb ik nagezocht op de recensies, en het blijkt dat veel mensen onze ervaring delen! De bediende loog dus tegen ons.
Maar de vrouw ging nog verder: 'Wees blij dat we voor jullie nog een tafel hebben gereserveerd. Ik had het eigenlijk niet moeten doen, ik zag het al toen jullie binnen kwamen.' PARDON???? Ik heb nog nooit zoiets asociaals meegemaakt, hier zien ze ons nooit meer terug en ik raad iedereen aan om vooral niet hier te gaan eten!!!!!
Mevrouw spreekt doelbewust de waarheid niet. Het waren 2 volwassenen en 2 jongere kinderen. En niet, zoals zij aangeeft, 2 volwassenen en een jong kind. Voor het eten hebben zij euro 42,40 betaald voor 9 tapas. Bij en vóór het afrekenen werd door haar geklaagd dat ze nog honger hadden. Met het dreigement dat ze hierover een recensie zou schrijven. Dat er dan een onaangename discussie ontstaat (honger met weinig eten voor 2 volwassenen en 2 jongere kinderen) is te begrijpen maar de bediening had dit toch slimmer moeten aanpakken. Waarbij ik de woorden van Mevrouw maar laat voor wat ze zijn. Bij het afrekenen werd er gepind en Mevrouw wacht de pin bon niet af en gaat naar de uitgang. Dan blijkt dat ze helemaal niet heeft betaald. Pin verkeerd ingevoerd of bankpas te snel er uit getrokken? Zal wel een foutje zijn! Mevrouw alsnog snel terug gehaald en zij heeft vervolgens betaald.
Linda En Orrin E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We voelden ons zeer welkom en hebben heerlijk gegeten!!!!Een aanrader met zeker weten een goede prijs en kwaliteitsverhouding!!!
Linda En Orrin E.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Door de geweldige gastvrouw, ons laten verrassen door verschillende gerechten van de chef. Kwamen niets tekort. En prijs kwaliteit is prima in orde!!!
V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel vriendelijke ontvangst, we wisten ook meteen hoeveel tapas ongeveer overeenkomen met een volledige maaltijd. Snelle service, voortdurend met de glimlach. Heel lekkere tapas, met ook een ruim vegetarisch aanbod.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was best lekker maar wel heel standaard. De bediening was onprofessioneel, daarnaast werd ons geen tijd geboden om rustig van ons eten te genieten; we werden nog tijdens de hoofdmaaltijd verzocht door te eten zodat de keuken vroeg dicht kon en het terras werd binnengehaald met de deur open waardoor het zeer koud werd. Wij gaan hier niet nogmaals eten.
ankerijen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bediening kon, van een aantal gerechten, niet vertellen wat het was. Fles rode wijn werd op tafel neergezet maar niet uitgeschonken. Alle gefrituurde gerechten waren zacht en niet krokant (te lage temperatuur gefrituurd of uit de oven). Alles smaakte een beetje hetzelfde. Ben hier vijf jaar geleden ook geweest en toen was de kwaliteit van het eten en de bediening stukke beter.
PETER S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
prijs kwaliteit zeer slecht, eten was matig, bediening zeer slecht, veel en veel te snel ze gooien in een recordtempo je tafel vol waardoor het eten koud word
Mil G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Na een uur stonden we buiten, 113,00 euro armer. Eten was vettig, geen smaak, totaal niks orgineels Spaans en kwam te snel achter elkaar. Toen we hier opmerking over maaktte kregen we niet eens een reactie terug.... schaam je om dit tapas/ restaurant te noemen...
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij waren de eerste gasten vandaag, maar ook vroeg 16.30uur.
Later was nagenoeg elke tafel bezet.
Leuke ontvangst en goede uitleg van de gerechten.
Tegenwoordig worden veel kleine gerechtjes tapas genoemd.
Wil je een keertje echt bijzondere tapas voorgeschoteld krijgen is dit een prima restaurant.
Genoten.
Winfried en Liesbeth van den Berg
Breda
Frens B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk restaurant en vriendelijk personeel/eigenaresse! We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. Een echte aanrader dus!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Aangeraden! Zeer lekkere gerechten !
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige tapas in een sfeervol restaurant. Bediening is zeer attent en vriendelijk. We komen er zeker terug.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Onrustige binnenkomst. Van tafel moeten wisselen. Na de vraag of alles naar wens was, en we daarop reageerde dat 1 gerecht echt niet lekker was, werd dat niet serieus genomen. Werd lacherig op gereageerd met een opmerking als ‘ tja smaken verschillen nou eenmaal’. We bestelde het gerecht met 4 grote garnalen en we kregen er maar 3. Best duur: 3 garnalen voor €9,60. Opmerking van bediening was dat ze best groot waren. Kortom. Hier komen we niet meer. Heel duur, weinig eten met sterk wisselende kwaliteit.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, de kaart werd uitgelegd en er werden wat favoriete gerechten doorgegeven wat ik zelf erg leuk vind. Het eten was super lekker en de bediening was top. Kortom wij komen snel terug!
sameneropuit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hele vriendelijke dame die de bediening deed. Het eten vonden we van wisselende kwaliteit; sommige gerechtjes waren erg lekker (groentekroketjes, salade met ossehaaspuntjes), andere niet zo (uitgedroogde manchego kaas). We werden snel geholpen, wat erg fijn is bij een lunch als je nog plannen hebt. We zaten op het terras, was prima.
sylvie_stokkermans .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Afgezien van de prachtige locatie direct aan het water met dito uitzicht, presteerde dit restaurant ver onder de maat qua service, kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding.
Enkele zaken om dit toe te lichten:
- Service: drinken bij serveren knoeien (op kleding en op de grond) en geen verontschuldiging aanbieden, pinautomaat 'out of order' en zelf niet met oplossing komen e.d.
- Kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding eten: matige kwaliteit van de meeste items. En ik ben iemand die echt op veel plekken tapas gegeten heb en ook als thuiskok heea zelf fabriceer. Ook was de hoeveelheid die je per tapa kreeg zeer klein en ook te weinig gebaseerd op 'sharing'. Wij waren met 4 vriendinnen.
Overigens waren de tapas wel aardig leuk gepresenteerd, al had de zich herhalende garnering van zoete saus op meerdere bordjes niet gehoeven want de smaak paste niet bij de items.