Tapas restaurant Hoove de Vriendschap

Meer informatie over restaurant Tapas restaurant Hoove de Vriendschap

Erg voordelig
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zoals andere keren heerlijk gegete in een sfeervolle ambiance. .
Goede service, weer totaal andere gerechten als vorige keer tijdens de reis om de wereld. Dikke pluim, ga zo door!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat hebben wij weer heerlijk genoten van al dat lekkere eten.Het is en blijft altijd een leuke verrassing wat we te eten krijgen. Complimenten voor Paul de kok maar ook natuurlijk voor Dennis en rest van het personeel die goed voor alle klanten gezorgd hebben.
Pim1979 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Onlangs gegeten bij Hoove de Vriendschap. Genoten van de reis om de wereld waarbij we onder andere gerechten uit Indonesië, Thailand, Jamaica, Mexico en Italië hebben mogen proeven. Met als 7de gang een dessert plateau bestaande uit allerlei kleine verschillende heerlijke toetjes konden we geen oe of a meer zeggen. Er wordt alles aan gedaan door bedienend personeel om het je naar de zin te maken.
Zonder dat we het van tevoren wisten was er live muziek deze avond waar we volop van genoten hebben. Voor ons is het een top avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Bij aankomst gezellig ontvangen door de gastheer. Een drankje geserveerd en uitleg over de Menu kaart, wij besloten voor de "Reis om de wereld" te gaan. Wat een ramp 7 gangen waarvan 6 met de ingrediënten van Kip, Tomaat, Tomatensaus en Heel veel dezelfde Kruiden en poppetjes en kunst planten/Bloemen op het bord. De Chef was vergeten dat we voor De reis om de wereld kwamen ?
HennyDautzenberg .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wij hebben gisteravond genoten van heerlijke tappas. In een reis rond de wereld werden per ronde diverse tappas geserveerd uit verschillende werelddelen, erg lekker!
Tot slot konden we samen genieten van een heerlijk divers toetjesplateau.
Korom een verrassing met goede prijs/kwaliteitverhouding!
Jantje V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Laatst hebben we hier met onze familie gegeten. Eerst gebruik gemaakt van buffet 'De Hoove', erg lekker, veel keuze en voor ieder wat wils, ook werd alles snel aangevuld. Daarna spellen gespeeld in de grote zaal, erg leuk en alles werd tot in de puntjes verzorgd. Service was echt uitstekend. Ik zou hier zeker nog een keer teruggaan als ik iets dichterbij zou wonen, dus zeker een aanrader!!