Tapas Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

• : Koestraat garage, Beestenmarkt garage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk restaurant. De prijs vind ik wat hoog voor de menu's. Wel lekkere gerechten. Het licht in het restaurant is te fel en maakt het ongezellig. Ook jammer dat er geen gordijn of iets anders voor de deur zit, zodra de deur open gaat zit je in de kou.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was niet vers bereid. De chefkok werkte die avond niet en er werd ons verteld dat de kok van die avond, het eten niet zelf had bereid. Daaruit trokken wij (wellicht onterecht) de conclusie dat het eten slechts opgewarmd was door de kok van deze avond. Het eten was overwegend zout. Prijs-kwaliteit verhouding niet geweldig. Ook stond er in het raam een bordje dat het restaurant in de top5 van beste Tapas- restaurant in Nederland zou staan, maar zo hoog scoren wij het eten en de sfeer niet. De aankleding van het restaurant is een allegaartje, dit zou sfeervol kunnen zijn.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was eigenlijk goed, erg lekker gegeten, voldoende keus in de gerechten, vriendelijk personeel. dus zeker aan te bevelen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik vond de kaart met de menu's rommelig en erg beperken. De hoes waar het menu in zat was wel heel mooi. Daarbij vond ik de gangen waar ik normaal echt voor kwam niet zo speciaal meer. Bijvoorbeeld de ossenhaaspuntjes waren flauw in vergelijking met eerder. Toetje (witte chocolade) was wederom zalig!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was lekker. Alleen de bediening was iets te enthousiast met elk kwartier (voor ons gevoel) checken of alles oke was.
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima eten, kipdijfilet en dadels waren vooral heerlijk. service was goed. Minpuntje is wel opensalade bar vlakbij de wc en open prullenbakken. Kan allemaal wat netter.
esther I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op vrijdag 20 oktober hier gereserveerd. Helaas had ik vertraging, dus was er rond 9 uur. Dat was op zich niet zo erg, want mijn tafelgenoten hadden alvast wat kleins besteld. De keuken zou om 10 uur dichtgaan, dus we hadden in elk geval nog een uur tot de keuken dichtging. Wat je dan niet verwacht is dat dan ook om 10 uur het eten van tafel wordt gehaald. We waren de laatsten, maar op vrijdagavond verwacht je toch dat je nog wel koffie kunt krijgen na 10 uur. Het eten was verder prima. Ik begrijp dat je bij een onbeperkt menu voor een vaste prijs je geld met drank moet verdienen. Maar 5 euro voor een eenvoudig wijntje, ook niet erg gul ingeschonken vond ik wel aan de prijs.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk avondje uit met heerlijke tapas, waarbij de smaak goed is en anders dan wat je normaal krijgt voorgeschoteld. Hier is zorg aan besteed.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Al een aantal keren geweest hier, en altijd goed bevallen. Laatste keer hier geweest met mijn vriend, en het viel een beetje tegen. Het ging een aantal keer mis met het bestellen van drankjes (kregen niets, of erg laat, of ineens drankjes die we niet besteld hadden). Daarnaast vond ik het heel jammer dat er gerechtjes van de menukaart waren gehaald. O.a. de nachos met gehakt (onze favoriet!) stonden niet meer op de kaart. Hetgeen dat (nog) wel op de kaart stond was er ook niet altijd (o.a. de garnalensoep).

Beneden zaten we op de tocht, dus kregen heel vriendelijk een tafeltje boven aangeboden. Hier zat ik met mijn gezicht tegen de volle zon in te kijken, omdat één raam niet was voorzien van luxaflex. Na veel schuiven (en bijna op schoot bij mijn vriend) iets minder last van de zon.

Heel jammer deze ervaring, want ik kwam hier met heel veel plezier!
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening en goede gezellige aankleding. Keuzemenu eerst ronde (koude tapas gerechten), was zeer goed. Tweede ronde (warme tapas gerechten) viel wat tegen qua samenstelling, veel pittige sausjes, groenteschotel was echt niet lekker, vis een beetje flauw. Maar terug komen we zeker.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. Porties waren ruim.
Enige minpuntje was dat we geen nieuwe borden kregen voor het hoofdgerecht. Maar toen we hierom vroegen was dat geen enkel probleem.
H. H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Menu casa mila was lekker. Je kan onbeperkt bij bestellen maar dat is niet voorgekomen. Na 2x een paar tapas gerechten hebben bijbesteld zaten we goed vol met 4 personen.
Marit B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Service eten duurde erg lang. Eten was vet.
Janvandenberg91 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk. Zij hebben hun uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken. Heel prettige atmosfeer bij hard werkende mensen
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk plekje achterin gekregen! Goed eten, ook vegetarisch verrassingsmenu was lekker en veel opties! Toetje net witte chocolade mousse was goddelijk !
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alles was lekker en snel! Prima bediening. Goede sfeer
GekkeKlaassie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Na een mooie dag en afscheidsborrel wilden we nog lekker wat eten.
Op het terras was nog plek. Eerste vraag voor drankjes was snel binnen. Om het ze niet te moeilijk te maken allemaal hetzelfde menu gekozen.
Daarna werd het minder, eten duurde lang evenals drinken. Uiteindelijk maar afgezien van de tweede ronde omdat we bang waren dat het weer zo lang zou duren.
Toen we wilden afrekenen was men duidelijk niet blij dat we in zeven keer wilden pinnen (gewoon totaalbedrag door 7).

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Flink goede porties, vers en echt lekker. Met twee personen 7 gerechtjes was ruim zat. Daarna een mind-blowing toetje voor 2. Echt een dikke aanrader.

In richting was prima, Op het terras.

Service: heel vriendelijk en lekker vlot.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was lekker en divers. Bediening onduidelijk. Steeds een ander kwam aan onze tafel, daardoor dus dubbele vragen, en niet altijd even "netjes" te woord gestaan. Beetje los mag best maar er is een grens.