Tapas Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

• : Koestraat garage, Beestenmarkt garage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Net01 V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sfeervolle tent, lekker eten.
Bediening had wat sneller gemogen in het begin, moesten lang wachten voordat we ons eten konden bestellen.
Arno T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met vrienden voor dit restaurant gekozen vanwege de tapas en prima beoordeling op Iens. Ontvangst was goed. Wij waren zelf iets te vroeg, maar de tafel was al beschikbaar. Drinken werd al snel geserveerd. Wij hebben met zijn 4 gekozen voor het meest uitgebreide menu. En er werd niet moeilijk gedaan over het ruilen van een gerechtje. Top! Allerlei lekkere hapjes. Van sommige dingen moet je houden om de sterke smaak (worst of kaas), maar alles ging op. De door het restaurant vergeten wraps, werden bij het hoofdgerecht nog geserveerd. Van het hoofdgerecht was het smullen, alleen de vis viel iets tegen, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Daarna nog een dessert en ook die heeft ons goed gesmaakt. Cappucinno na. Het was wel rumoerig in de kleine, maar gezellige ruimte. Dat kan ook komen door het groepje wat achter ons zat, maar het was niet storend. De prijs kwaliteit verhouding was redelijk 175 euro voor 4 personen. Een restaurant om nog een keer terug te komen. Eet smakelijk :-)
Gertcarla1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel en een leuke Spaanse ambiance.
Wij komen hier vast en zeker weer terug.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker avondje tapas gegeten met vrienden. Goede service en gezellige sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
eten was prima... wij zaten boven. Muziek stond erg hard. Airco was stuk. Bediening leek onervaren. Wij hadden als toetje het vers fruit maar dit was op een kapot ontbijtbordje geserveerd. bovendien kregen we maar 1 bolletje ijs. De prijs was het niet waard...jammer.
Jillis E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Mede aangeraden door onze oppas hebben we hier heerlijk gegeten. We hadden een gereserveerde tafel binnen op de 1e etage, maar daar was het echt onaangenaam warm, krap en rumoerig.
Gelukkig was het nog lekker weer zo laat in september dus zijn we buiten op een loungebank gaan zitten. Prima, en later op de avond werden dekens klaargelegd.
De kaart is redelijk uitgebreid, de tapas waren goed klaargemaakt.
Karin502 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ons avondje uit bij Gaudi in verband met ons 27 jarige trouwdag,
Samen met onze zoons heerlijk genoten van ons avondje
Heerlijk gegeten en goed bereid zelfs de tweede ronde met onze vraag gekregen.
Voor een volgende keer herhaalbaar.
Nette en goede bediening,
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben hier op een drukke vrijdagavond gegeten. De medewerkers zijn druk, maar nemen zeker de tijd voor een uitleg en hebben duidelijke tips. Wij vonden het eten erg smaakvol, waarbij de chamignons en de kip in teriyaki saus erg gewaardeerd zijn. De rosé was erg lekker.
Alleen het grand dessert voor 15 euro vonden wij het geld helemaal niet waard. Het was wel smaakvol, maar we hadden er meer van verwacht. Alles bij elkaar zeker een restaurant om nog eens te gaan eten. Goede kwaliteit van het eten en lekkere drankjes. Geen goedkoop restaurant, maar wel erg leuk en lekker eten!
Moniekstreng .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De meeste tapas redelijk tot prima van smaak, maar zeker niet bijzonder goed. Prijs/kwaliteit verhouding is realistisch. Service is goed, attent en snel. Fijn terras.
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Op het drukke maar prettige terras werden we vrij snel bedient. De tapas was redelijk maar we hadden hier eerlijk gezegd meer van verwacht. We zullen de volgende keer toch weer wat anders zoeken.
Aboom88 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten smaakte prima en je had voldoende keuze, voor ieder wat wils. Het terras was gezellig en we werden vrij vlot en vriendelijk geholpen. Een aanrader!
E.degrauwe .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gamaba's in look waren top! Ook het brood met de tapenade . Moest je bij de gerechten wat standaard brood bij geven zou het alles afmaken.
Biancaberends .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wat hadden we r zin in, lekker een avondje uit met z'n tweeën.
Maar wat viel het tegen. Erg kleine tafels, er paste amper wat op.
En nog twee gerechten vergeten, de bediening had er één niet genoteerd.
Bovendien een spelfout op de menukaart, heeft u ooit gehoord van een manderijn?
Nee,geen aanrader!
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op vrijdagavond fijn in de zon op het terras gezeten. De reservering was nodig en praktisch leek mij ivm mijn allergieën. Hoewel een uiterst vriendelijke jongedame zich de vaste service van onze tafel maakte zodat het niet fout kon gaan, was de kok er niet op voorbereid. Maar ook niet beschikbaar om iets te regelen. Dit restaurant kon ik vinden in de lijst glutenvrije restaurants, maar als je er dan nog een allergie bij hebt kun je het vergeten. Uiteindelijk at ik een gazpacho, een salade, een bakje rauwkost, een iets wat droge vis en een carpaccio van rode biet met een dressing van een van mijn allergieën. De serveerster deed erg haar best om zo goed mogelijk mee te denken. Bonuspunten voor haar en het fijne plekje in de zon, maar voor het eten hoef je hier niet naartoe te gaan als je meerdere voedselallergieen hebt.
Samih Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Leuk restaurant! Lekkere tapas (met name de gamba en zeebaars). Sfeer is ook erg leuk! Echt Spaans! Zeker voor herhaling vatbaar
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteravond in de late avondzon op het terras genoten bij Gaudi's. Heerlijke tapas, begonnen met een zeer betaalbaar flesje huiswijn. Als gerechten stokbrood met huisgemaakte knoflooksaus en tapenade, gevulde eitjes, nachos met gehakt. Alles heerlijk van smaak, vers en goed warm. Daarna kipstukjes in terayaki saus, heerlijk en spare ribs waar het vlees prima gekruid was en makkelijk van het bot valt. Bediening zeer vriendelijk en gemotiveerd ondanks de zeer hoge temperatuur. Voor ons de eerste keer maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Daan176 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Alles goed op smaak. Petje af voor de bediening die het volle terras voorzag van hapje en drankjes met het warme weer! Lekker gegeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima tent op een prachtige locatie. Er is voldoende keuze en de prijs/kwaliteit is ok. Voor een echte goeie beoordeling mist Gaudi's nou net die een of twee tapas waarmee ze zich onderscheiden. Nu is het allemaal voldoende, maar niet zo heel erg uitgesproken en spaans.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een mix van verschillende Tapas, leuk geserveerd en voldoende om de honger te stillen. Alleen het voorgerecht is ruim geserveerd maar ben je een hele grote eter, dan ben je hier op het goede adres! Bij mooi en zonnig weer staat een groot terras tot je beschikking, gesitueerd op een plein waar gezelligheid troef is!
Geen hogere kookkunst maar prima van smaak, personeel komt vriendelijk en gastvrij over.
Daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Over het algemeen wel lekkere tapa's. Bediening is prima en de sfeer is ook fijn. Vond met name de garnalen en spareribs in knoflookolie erg lekker.