Tapas Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

• : Koestraat garage, Beestenmarkt garage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke Spaanse hapjes in Amersfoort.
Zeer gevarieerde keuze.
Ga zeker terug
Succes
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteren weer wezen eten met wat vrienden.. Top plek om heen te gaan, advies van mij, neem wat je lekker lijkt en het valt nooit tegen. Tot snel!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Duurde erg lang voordat eten en drinken kwam, koude kroketjes(kregen wel netjes nieuwe) en onervaren bediening.
Lynn A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Iedere keer dat ik bij Gaudi's ga eten is het weer even lekker. Veel verschillende gerechtjes, dus voor ieder wat wils. De bediening was vriendelijk en oplettend. Het kan soms een beetje rumoerig zijn in het rastaurant (het is er meestal druk) maar de sfeer is altijd gezellig.
Marjoleine P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekkere tapas, vriendelijke bediening en snel de hapjes op tafel.
Plek om vaker te komen!
Liesbeth E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Hier gegeten met mijn kids van 17 en 21. Het is een leuk intiem restaurant en we hadden leuk personeel.
Het eten was heerlijk...voldoende keus en niet te snel of te langzaam geserveerd....kortom prima ervaring en wij komen zeker nog eens terug!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Afgelopen zaterdag hier met z'n tweeën gegeten, vanwege de hoge cijfers hier op de site, maar we vonden het beiden tegenvallen. Ik bestelde een spaans biertje, heerlijk fris en fruitig. Mijn vrouw bestelde een prosecco maar die bevatte bijna geen bubbels (net zoals een aangebroken fles cola die al een dag of twee in de koelkast staat), dit gemeld. De serveerster nam het glas mee maar bracht deze vervolgens weer terug met de mededeling dat de fles nog niet zo lang open was. Staan ze toch met 1-0 achter. We hebben twee keer vier gerechtjes besteld welke van erg wisselende kwaliteit waren. De ossenhaas en de dadels waren heerlijk, de varkenshaas leek wel gekookt i.p.v. gebakken. De porties van de zalmwrap en de groentequiche waren om te huilen zo klein. Bij het afrekenen dit gemeld en ze zouden het doorgeven aan de keuken. Al met al kan ik hier niet meer dan een magere voldoende voor geven.
pim V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
IK was hier voor zakelijke redenen, zeer prettig verblijf en heerlijk eten en goede wijn
Hier kom ik zeker met mijn vrouw, vrienden of zakenrelaties terug. Floris is een uitstekende en goede bediening en gastheer.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Top restaurant, heerlijke tapas. Perfect voor lekker lang tafelen met een gezellige groep vrienden.
Op een mooie locatie in de binnenstad van Amersfoort. Sfeer en aankleding van het restaurant is ook uitermate sfeervol en in de stijl van Gaudi zijn architectuur in Barcelona.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg smakkelijk en gepresenteert eten. Mooie porties. Bediening deed zeker zijn best, echter was het onderbezet, wat tot lang wachten leidde. En dat gaf toch een deels onbevredigend gevoel.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Genoeg keuze op de kaart en eenleuke inrichting.. eten is goed maar niet bijzonder.. de prijzen zijn wat aan de hoge kant..
Doeke C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en met leuke en vriendelijke bediening prima aanrader voor iedereen.
Zal er zeker vaker gaan eten.
Keuze van gerechten is goed.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Omdat ik jarig was (hadden ze gezien bij de online reservering) kregen we de beste tafel met heerlijke banken. Mijn dochters van 8 en 10 waren mee en bediening bood aan om maar 1 menu voor hen te rekenen. Heel attent. Na 2 rondes van 8 tapas waren we stampvol. Heerlijk gegeten!
Maxime S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was vers bereid, heel mooi opgediend en de bediening was uitstekend. Echt een aanrader om naar toe te gaan!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Goede service. Uitzicht op de keuken kon beter (netter keuken).
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was heerlijk, goede prijs/kwaiteit verhouding. Soms liet de survice even op zich wachten, soms n halfuur/drie kwartier. Het is dus nodig dat je er de tijd voor neemt en dan raad ik t tentje echt aan!
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gegeten bij Gaudi's! Een keuzemenu waardoor er vanalles van de kaart gekozen kan en gedeeld aan tafel. De vleesgerechten van de kaart vielen wat tegen, maar heerlijke nacho's en garnalen. De bediening was zeer vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. We zaten beneden, niet een ontzettend mooie inrichting maar wel knus.
hopr777 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier gaan we graag nog weer eens heen! Eigenlijk geen minpunten! Erg genoten van het eten en de gezellige ambiance. Mooie ruime keus uit gerechtjes, vlotte bediening.
Net01 V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sfeervolle tent, lekker eten.
Bediening had wat sneller gemogen in het begin, moesten lang wachten voordat we ons eten konden bestellen.
Arno T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met vrienden voor dit restaurant gekozen vanwege de tapas en prima beoordeling op Iens. Ontvangst was goed. Wij waren zelf iets te vroeg, maar de tafel was al beschikbaar. Drinken werd al snel geserveerd. Wij hebben met zijn 4 gekozen voor het meest uitgebreide menu. En er werd niet moeilijk gedaan over het ruilen van een gerechtje. Top! Allerlei lekkere hapjes. Van sommige dingen moet je houden om de sterke smaak (worst of kaas), maar alles ging op. De door het restaurant vergeten wraps, werden bij het hoofdgerecht nog geserveerd. Van het hoofdgerecht was het smullen, alleen de vis viel iets tegen, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Daarna nog een dessert en ook die heeft ons goed gesmaakt. Cappucinno na. Het was wel rumoerig in de kleine, maar gezellige ruimte. Dat kan ook komen door het groepje wat achter ons zat, maar het was niet storend. De prijs kwaliteit verhouding was redelijk 175 euro voor 4 personen. Een restaurant om nog een keer terug te komen. Eet smakelijk :-)