Tapas Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Gaudi's

• : Koestraat garage, Beestenmarkt garage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
GekkeKlaassie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Na een mooie dag en afscheidsborrel wilden we nog lekker wat eten.
Op het terras was nog plek. Eerste vraag voor drankjes was snel binnen. Om het ze niet te moeilijk te maken allemaal hetzelfde menu gekozen.
Daarna werd het minder, eten duurde lang evenals drinken. Uiteindelijk maar afgezien van de tweede ronde omdat we bang waren dat het weer zo lang zou duren.
Toen we wilden afrekenen was men duidelijk niet blij dat we in zeven keer wilden pinnen (gewoon totaalbedrag door 7).

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Flink goede porties, vers en echt lekker. Met twee personen 7 gerechtjes was ruim zat. Daarna een mind-blowing toetje voor 2. Echt een dikke aanrader.

In richting was prima, Op het terras.

Service: heel vriendelijk en lekker vlot.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was lekker en divers. Bediening onduidelijk. Steeds een ander kwam aan onze tafel, daardoor dus dubbele vragen, en niet altijd even "netjes" te woord gestaan. Beetje los mag best maar er is een grens.
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vandaag op het terras van Gaudi's gezeten. Het duurde erg erg lang voor er iemand naar ons toe kwam die onze bestelling voor eten (want dat gaat blijkbaar apart van drinken) kon opnemen. We werden elke keer verwezen naar iemand anders en die verwees ons ook weer naar iemand anders, alsof je de gemeente belt..
Daarnaast had ik 1 klein glas water, zonder flesje erbij wat je normaal krijgt en wat moest ik betalen?: 3,50 voor een miezerig glas water. Ben benieuwd of het bijzonder water is met stukjes goud erin ofzo?
Verder ok eten.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel lekker gegeten. De kaart was niet heel uitgebreid maar het was opmerkelijk dat alles wat uit de keuken kwam echt van goede kwaliteit was. We hebben erg lekker gegeten en de prijs was zeer schappelijk. Personeel ook heel vriendelijk.
Fonita D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De vorige keer was alles beter geregeld. Het eten viel tegen en de bediening ook.. ik zou niet snel weer gaan helaas. De eerste keer was zo goed bevallen!
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hielden rekening met dieetwensen.
We hadden gereserveerd en mochten omdat het lekker weer was buiten zitten. Als we toch naar binnen zouden willen, ons tafeltje binnen hielden ze vrij.
Melvin E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bij aankomst onduidelijkheid over reservering, netjes bevestiging per mail gehad maar medewerkster zei van niets te weten. Lang moeten wachten voordat we konden een drankje konden bestellen en moesten daarna maar zelf om de kaart vragen. Deze werd vervolgens bij een andere tafel weggepakt. Verder viel eten tegen, het leek wel op kant en klare producten die werden opgewarmd. Bediening wel erg los in de omgang, denk niet dat iedereen dit fijn vindt. Wij vonden het eigenlijk en beetje te losbandig.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Personeel vriendelijk maar chaotisch, geen schone borden op voorraad dus wanneer je eten op tafel staat moet je wachten op bordje en bestek.
Verder prima.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het warme eten was aan de lauwe kant. De rest van het eten is lekker.
TA D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zo lekker gegeten. Heerlijk! Blijft een favoriet restaurant van mij. Ik kom veel in Spanje en vind de tapas hier beter (minder vet en ook ruime keus voor vegetariërs). Top!
Sarah C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik heb een salade en een bordje gamba's besteld. Deze waren allebei heerlijk. Tot slot had ik een latté macchiato gedronken en ook deze smaakte uitstekend. De bediening was vriendelijk, maar kwam wel enigszins onervaren over.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Smoezelige ongeïnteresseerde ober. Laat een mes op de vuile vloer vallen. Bedenkt zich een moment en legt 'm gewoon weer op het bord om uit te serveren.

Bestellingen worden vergeten. Tafel wordt niet leeg geruimd.

Eten is van matig niveau. Maakt een 'kant-en-klaar' indruk. Absoluut zijn geld niet waard.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gezellig maar beetje rommelig restaurant. De inktvis ringen en chorizo kroketjes waren super lekker. De patates bravas en 'salami' plato heel gewoontjes. Albondigas (gehaktballetjes) beetje aan de droge kant, ook veel minder saus dan bij andere tapas restaurants. Witte chocolade toetje was weer heel lekker. Dus beetje gemengd gevoel bij dit restaurant. Bediening erg vriendelijk.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij zijn weleens eerder naar Gaudi's geweest en vonden het super lekker en leuk, maar dit keer viel echt tegen. De quesadillas hadden echt een vreemde nasmaak en de kip was ook niet zo lekker en een beetje slijmerig. Wij moesten ook drinken 2 keer bestellen omdat ze ons waren vergeten. Ze zijn vriendelijk en de nachos, gehaktballen en patatas bravas waren wel heerlijk! En een mooie pand.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het was allemaal voldoende. Een aantal gerechtjes vielen wat tegen, zoals de garnalenkroketjes. Daar was geen garnaal in te bekennen.

De inrichting is gezellig. Het is wel warm, waar door de ramen helemaal beslagen zijn (boven).
Ajm G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, altijd even gezellig vriendelijk personeel en heel lekker eten. Een aanrader!
Hetty J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten alleen vond ik het tafeltje aan de kleine kant. De stoelen stonden niet tegenover elkaar dus dat is wat ongezellig. Eigenlijk net een tafeltje teveel in de zaak. Het eten was heerlijk en genoeg per portie.
Wij komen zeker nog een keer terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke Spaanse hapjes in Amersfoort.
Zeer gevarieerde keuze.
Ga zeker terug
Succes
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteren weer wezen eten met wat vrienden.. Top plek om heen te gaan, advies van mij, neem wat je lekker lijkt en het valt nooit tegen. Tot snel!