Tapas Restaurant Abrikoos

Oudegracht aan de Werf 145 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Abrikoos

Heerlijke huisgemaakte tapas

Aan de historische Oude Gracht in een sfeervolle werfkelder stap je een mediterrane wereld binnen. Hier geen grote borden met eten, maar kleine hapjes. De ideale manier om lekker veel te proeven en kennis te maken met nieuwe, heerlijke smaken. De vriendelijke bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en kan al je vragen beantwoorden.

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Abrikoos

Maandag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bediening wist weinig van de gerechten.
We kregen onze voorgerechten en hoofdgerechten tegelijk?? Calamaris was prima, gamba's geen smaak & te gaar. Toen we alles op hadden, duurde het een hele poos voordat er wat werd mee genomen. Het personeel functioneerd niet als team.
naomics .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg vriendelijk ontvangen. Veel eten voor een goede prijs. Lekkere tapas, beetje aan de vette kant misschien. Niks te klagen. De sangria is een aanrader.
Sylvie W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De bediening was slecht want ze zagen me niet zitten. Uiteindelijk omdat ik iemand aanklampte kwam er een vrouw. Ik zei dat ik Temperanillo wijn wilde maar ze wist niet wat dat was. En de tapas waren ook niet goed en dit was op vieze borden geserveerd.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vrijdagavond hier gegeten met 7 man voor vrijgezellenavond.
Hartelijk ontvangen door gastheer. We hadden een super tafel buiten bij het water, vlotte bediening en heerlijk gegeten. Was een goede sfeer, zeker voor herhaling vatbaar ! Erg goede prijs - kwaliteit verhouding. Alles was even smakelijk; zowel het eten als de wijnen. Een echte aanrader !!!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ook deze keer heerlijk gegeten met een vlotte en vriendelijk bediening. Geen negatieve punten. Kom zeker nog eens terug!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Perfect, zeer vriendelijk personeel en eigenaren. Dikke pluim............Kan alleen maar zeggen...vooral doorgaan...heerlijk toetje...heerlijke koffie...ondanks drukte toch aandacht....locatie perfect...
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
wij vonden het erg gezellig was nog wel erg vroeg 18.00 en het eten was heerlijk en de bediening top wij komen zeker nog eens terug
timliz .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bediening was traag en ze wisten niets over wat op de kaart stond. Alles moest even in de keuken worden nagevraagd en dat duurde dan weer eindeloos. Er kon ook maar 1 vraag per keer worden nagevraagd. De eigenaar zag dit allemaal rustig aan en zat een paar tafeltjes verderop lekker met z'n vrienden te eten.
Bestellingen werden vergeten, er werd rode wijn bezorgd terwijl we witte besteld hadden. Bij het menu hoorde vooraf brood met aioli; dat hebben ook na herhaald vragen nooit gekregen.
De frisdrank was duidelijk ook al oud en de fles had te lang open gestaan. Er zat geen prik meer in. Het eten zelf was ook niet vers, maar opgewarmd. De visballetjes smaken naar deegballetjes, en zo te zien zat er ook nauwelijks vis in.
De salades en nagerecht waren in orde.
Locatie is mooi.
michel176 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima service en vriendelijk personeel. Vanwege het prachtige weer zat er niemand binnen. Toch snelle bediening..........................
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Superleuk en lekker !!! we gaan er zeker nog eens naar toe !! de Tapas waren heerlijk, de bootjes die voorbij kwamen en het heerlijke weer, het was echt even vakantie !!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Tegenvaller, wel heerlijk aan de Gracht gezeten met warm weer.
Gerechten waren niet van kwaliteit. Opgewarmd, flauw.
Je kon per gerecht bestellen, maar er waren ook 2 keuzemenu's voor een bepaalde prijs, waaruit je paar gerechtjes kon bestellen.
Voorgerecht verschilde hierin. Het uitgebreide voorgerecht dus menu genomen. Niet bijzonder qua smaak. Proefde opgewarmd.
Voor het nagerecht verzocht ik speciaal iets opgemaakt, vanwege de jarige die met mij daar at. Een fontein is geregeld zonder extra kosten. Dat was leuk. Maar nagerecht was gewoon zoals bij een ieder. Nogal standaard.
Jammer voor zo'n leuke locatie, kan je meer van maken met meer enthousiaste uitstraling.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bediening was erg maar dan ook erg slecht
Alles wat we vraagde werd weer vergeten en kwam niet
Na het voorgerecht werd er gevraagd of. we het toetje wilde terwijl we al een uur op het hoofdgerecht zaten te wachten???
Daardoor erg slecht
Eten was goed maar niet bijzonder
Locatie was erg mooi aan de gracht
Dat was ook hert enigst grote plus punt
Anneke F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten was heerlijk. Bediening was niet optimaal.
Arriën K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Een prettig en redelijk geprijsd tapasrestaurant hartje stad
jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Dınsdag avond gegeten bıj abrıkoos mooı locatıe goede tapas ık zal nıet zeggen Beste tapas. Maar Redelıjk goed op smaak
Imke D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was gewoon. Niet heel bijzonder. Aardig personeel. Miste een muziekje voor de sfeer.
fred R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond met dochter niet alleen gezellig, maar bovendien héérlijk gegeten in Tapas Restaurant Abrikoos. Fantastische keuzes uit vele tapasgerechten en bijzonder vriendelijk en gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat n toplocatie!
rieka .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De inrichting kan gezelliger, na een tijdje zitten de stoelen niet echt lekker meer, maar de service en het eten top....
mamoth2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk genoten van de sfeer, de ontvangst en de heerlijke gerechtjes. Met de AH-restaurantactie hebben we een zeer gevarieerd aanbod aan kleine gerechtjes ontvangen. Mijn partner - een grote eter - was (net als ikzelf) volledig voldaan. Voor mij als vegetariër was er een mooie selectie aan gerechten waarvan ik erg heb genoten. De sfeer is goed en de ontvangst was hartverwarmend. We komen zeker terug.
yvonne.jankowski .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor iemand die niet zo van vis houdt, mag er wel wat meer varianten met vlees op de tapas kaart staan. Maar de vlees gerechtjes die er wel op stonden, smaakte prima.