Tapas Restaurant Abrikoos

Oudegracht aan de Werf 145 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Restaurant Abrikoos

Heerlijke huisgemaakte tapas

Aan de historische Oude Gracht in een sfeervolle werfkelder stap je een mediterrane wereld binnen. Hier geen grote borden met eten, maar kleine hapjes. De ideale manier om lekker veel te proeven en kennis te maken met nieuwe, heerlijke smaken. De vriendelijke bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en kan al je vragen beantwoorden.

Meer informatie over restaurant Tapas Restaurant Abrikoos

Maandag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
fred R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond met dochter niet alleen gezellig, maar bovendien héérlijk gegeten in Tapas Restaurant Abrikoos. Fantastische keuzes uit vele tapasgerechten en bijzonder vriendelijk en gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat n toplocatie!
rieka .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De inrichting kan gezelliger, na een tijdje zitten de stoelen niet echt lekker meer, maar de service en het eten top....
mamoth2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk genoten van de sfeer, de ontvangst en de heerlijke gerechtjes. Met de AH-restaurantactie hebben we een zeer gevarieerd aanbod aan kleine gerechtjes ontvangen. Mijn partner - een grote eter - was (net als ikzelf) volledig voldaan. Voor mij als vegetariër was er een mooie selectie aan gerechten waarvan ik erg heb genoten. De sfeer is goed en de ontvangst was hartverwarmend. We komen zeker terug.
yvonne.jankowski .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor iemand die niet zo van vis houdt, mag er wel wat meer varianten met vlees op de tapas kaart staan. Maar de vlees gerechtjes die er wel op stonden, smaakte prima.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een groot restaurant, binnen voelt het toch weer gezellig klein aan. Erg vriendelijk personeel. Leuke combinaties van het eten. Zeker de moeite waard om eens te gaan zitten, vooral het concept dat je veel kleine hapjes hebt. Super.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was erg gezellig en lekkere tapas gegeten!
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De Abrikoos heeft echt lekkere en gevarieerde tapas, die heel erg leuk op een plateau geserveerd werden. De muziek was ook echt op de achtergrond aanwezig, waardoor wij goed met elkaar konden praten. De tafeltjes waren (gelukkig) niet dicht op elkaar geschoven. Alleen vonden wij dat het personeel wel wat vaker langs mochten komen voor b.v. het bestellen van een drankje of nieuw bestek aanbieden etc. Meer initiatief en gastvrijheid vanuit het personeel, zou gewaardeerd worden. Verder hebben wij hier een goede avond gehad ! :)
Emmelijn .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten. Leuke tapas gerechten, mooi opgediend op schalen, veel variatie. Sfeervolle ruimte. Bijzonder vriendelijke bediening. Aanrader!
thina .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten van alle proeverijtjes. We namen menu A, en waren lekker gevuld.
Bediening ook vriendelijk en goed. Het plekje helemaal leuk natuurlijk aan de oude gracht.
Rhodé Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Er werd wat moeilijk gedaan over het herboeken van mijn reservering en groente zonder olijven (ipv met olijven zoals op de kaarst stond) was niet mogelijk. Toch werden we wel vriendelijk en snel bediend en het eten was heerlijk. Met de AH actie was de prijs voordelig en de sfeer is erg gezellig.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg lekker gegeten en daarvan genoten. Gebruikgemaakt van de AH-restaurantactie en ons verbaasd over hoeveel keus we hadden: dit is bij lang niet elk restaurant zo.
Uiteindelijk met z'n drieeën voor 60 euro gegeten (2 met de AH-actie, 1 zonder).
Minpuntjes:
- Het brood was koud en werd geserveerd met aioli en tapenade (geen (kruiden)boter?), maar was wel lekker vers. Warm brood was lekkerder geweest.
- De inrichting was gezellig, maar aan vervanging toe. Lampen hingen niet op 1 rij etc.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
16 december hebben we hier met het bedrijfsuitje het dessert gegeten. Was heel simpel en smaakte niet naar homemade. Maar op zich prima. Een collega heeft een niet zo leuke opmerking gehoord van twee serveersters die niet doorhadden dat een gast ze hoorde. Zo jammer.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
goed restaurant met gelukkig wat ruimte tussen de tafels zodat je zonder iemand te storen je stoel naar achteren kunt zetten. Heerlijk die huisgemaakte sangria.
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik heb hier met een vriendin gegeten met de AH restaurantactie en zelfs met 1 diner gratis vonden we het eten het geld niet waard! Het voorgerecht bestond uit koud (leek uit de keeling te komen) brood, de tapenade leek uit een potje te komen (en eerlijk gezegd koop je lekkerdere in de supermarkt). Aan de meeste tapas zat amper smaak en we moisten concluderen dat het enige positieve/smaakvolle de tomatensaus en de roquefortsaus waren. De kippenvleugels met abrikoos heb ik niet eens opgegeten zo vies!
Helaas viel ook het dessert tegen: yoghurt met honing + walnoot was letterlijk 1 bolletje yoghurt met iets honging en misschien totaal een kwart geperste walnoot, de "chocoladetaart" was erg droog en bestond voornamelijk uit iets nootachtigs, het bolletje ijs smaakte alsof je het in de supermarkt koopt en zat ook vol met waterijs waardoor het er niet beter op werd.

De bediening vroeg na het hoofdgerecht of het gesmaakt had, waarop we eerlijk hebben aangegeven het niet erg smakelijk te vinden. Hier werd niet op gereageerd of dorogevraagd, maar ze liep lachend weg!

Misschien dat de gerechten beter zijn als je ze niet met een actie bested, maar dat zou dan wel ontzettend stom zijn. Ik heb dit restaurant geprobeerd vanwege die actie en ik zal hier nooit van mijn leven weer gaan eten. Ik betaal liever het dubbele voor iets wat wel smaakt.
rosarendon .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een gezellige avond gehad met vriendinnen. De bediening prima. Persoonlijk vond ik het eten erg lekker maar wel weinig ( dat had waarschijnlijk te maken met de AH kaarten) wel een heerlijke toetje!! Voor de prijs die we hebben betaald is abrikoos zeker om aan te raden.
gerriegerrits1 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Mooie plek aan de Gracht (in de zomer). Zeer grote ruimtes maar toch gezellig.
Leuke bediening
Er was veel keus in de tapas En de tapas waren heerlijk.
ciska74 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we hebben met ah resaurant actie hier gegeten. Er zijn 2 menu's waar je uit kan kiezen. Je mag dan een aantal tapas kiezen. Er is voldoende keus tussen vegetarisch, vis en vlees. Aanrader.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten in de prachtige werfkelder. De ruimte was vrij leeg en temperatuur was wat fris, maar het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Helaas viel het ons tegen. Betere tapas gegeten. Vlees was droog. Erg lawaaiig door vorm van ruimte. Vriendelijk personeel, maar we werden vergeten door de drukte.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heb hier prima gegeten. Met AH-actie. Mede door de leuke plek is mijn keuze op Abrikoos gevallen. Mijn tafelgenoten vonden het niet zo. Kip was taai b.v. De vegetarische gerechtjes waren lekker, warm en smakelijk. Ik vond dat ze prijs /kwaliteit mooi hadden opgelost in deze actie. Bediening vriendelijk, maar bediening was niet adequaat. Het was te druk voor ze. Al met al zou ik hier zelf nog wel eens gaan eten.