Tapas & Mezzes

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Anky K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten is gewoon goed. Er is genoeg keuze, dus voor ieder wat wils. De bediening doet alles om het je naar de zin te maken.
Super lief.
ItsMeAnne .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer was goed. De gerechten waren echter heel vet en vaak droop 't van de olie. Een groot deel van de warme gerechten lijkt uit de frituur te komen of dan wel in veel olie gebakken te zijn. Zelfs de gerechten die je niet hoeft te bakken zat een goede dot olijfolie overheen. Natuurlijk hoort dit wel een beetje bij tapas, maar dit was echt overdreven. Ondanks dat ze wel erg vriendelijk waren, met veel plezier ons hielpen en zelf nog een limoencello achteraf van 't huis gaven, zou ik zelf niet graag terug gaan.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zeldzaam slecht gegeten. De helft van het menu is ook verkrijgbaar in de plaatselijke snackbar. Slap excuus voor een restaurant. Sterke afrader.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ontvangst was prima, tafel gezellig, maar de bediening was zeer verschillend. De ontvangst door een jonge ober was zeer aangenaam en hij gaf ook duidelijke informatie en informeerde steeds of wij nog wat wilde drinken. Een van de obers die de tapas bracht, kwakte deze letterlijk op tafel of stapelde ze op elkaar. Dat was echt niet nodig als je met 2 personen aan een tafel van 4 zit, ruimte genoeg!
De porties (Griekse) tapas waren veel te groot en weinig keuze, veel met Feta (moet je dan wel van houden). De balletjes in tomatensaus waren droog, de tonijnsalade heerlijk, maar veel te zout. De garnalen in knoflook bleek niet in de olie of zo. Porties komen snel achter elkaar. Leuk idee dat het onbeperkt is, maar door de hoeveelheid van de porties haal je niet eens een derde ronde. Kortom leuk idee, maar hier valt nog wel winst te halen op veel gebieden voor de eigenaren.
Vooralsnog zouden wij hier niet terugkomen en geven wij de voorkeur aan Spaanse tapas.
ArnoldvanOphem .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We werden leuk onthaald in een mooi restaurant.
Jammer dat we uitkeken op een tafel waarop een grote plastic bak stond met daarin het voorgesneden brood en daarnaast de nog ongesndden broden en de lege mandjes.
De bediening was erg gejaagd en net te bijdehand. We kregen de keus om per tapa te betalen, of een all-in prijs van €22,50. We hebben voor het laatste gekozen.
Het assortiment is niet verrassend en wat op tafel kwam was smaakvol maar droog.
Al met al zijn er voor dit restaurant nog wel enige verbeterpunt om het niveau van vreetschuur te ontstijgen.
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Omdat we een overnachten in Delft kiezen we voor tapas en mezzes ivm goede recensies. De ontvangst is allervriendelijkst, het restaurant ziet er leuk uit. We kiezen voor het all-inn concept. De gerechtjes zien er een eenvoudig uit en zijn aan de ruime kant waardoor je snel vol zit. De smaken van sommige gerechten zijn erg machtig, de champignons komen uit een potje en zijn niet lekker, de balletjes gehakt zijn erg droog. Sommige gerechten zijn erg vet, zo ook de spanakopita. Als ik dit gerecht wil aansnijden vliegen de vetspetters me om de oren en zo ook op mijn nieuwe blouse. Zo, dat is flink balen! Ik ken dit recept alleen maar uit de oven en niet uit de frituur. Mijn man laat het zich nog wel lekker smaken, ik houd het snel voor gezien. Ik vind de meeste gerechten echt niet lekker. Echt jammer van mn geld. Met een goed uurtje staan we weer buiten. Ik vind dit absoluut geen aanrader.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijke avond gehad! Gezellige bediening, en ondanks de zaak vol zat namen ze toch de tijd voor je! Je mag zolang als he wil blijven zitten! Eten was lekker! All you can eat veel keus maar hou wat ruimte over voor de heerlijke desserts! Daarna nog een lekkere kop koffie met een likeurtje erbij met ook daar ruime keus in! Heerlijke avond gehad! We komen snel terug!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekker gegeten met mijn vriend hier..gekozen voor het all you can eat concept, veel keus,geen tijdslimiet, goed personeel en eten is prima!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een enorme verscheidenheid aan lekkere hapjes! geen culinaire hoogstandjes, maar daarvoor ga je ook niet naar een all-you-can-eat tapas restaurant. Gewoon goed bereide en smaakvolle gerechtjes en mediterrane gastvrijheid. Zeer redelijk geprijsd menu en betaalbare wijn, we hadden een lekker flesje wijn voor een schappelijke prijs. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding dus! Leuke aankleding van de wanden.
Lekkeruiteten11 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren de verjaardag van mijn man gevierd met een etentje bij Tapas y Mezes. Na korte discussie met de meneer die ons ontving (wat oudere heer met bril ) over een voor ons prettige tafelschikking, werden wij door deze heer verder volkomen genegeerd, zelfs toen ik bij het afscheid langs hem liep en hem groette, draaide hij zijn hoofd om. Erg jammer, wij voelden ons door hem geen gast maar last. Terwijl de dames en de jongeman van de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam waren, en het eten heerlijk! Jammer dat deze heer toch een deel van de gezelligheid wegnam door overduidelijk te laten merken dat hij het niet leuk vond dat wij een geschiktere tafelschikking wilden. Ook de kan water werd door hem op tafel gekwakt zonder een woord en met nijdig gezicht. Een eerdere ervaring enkele maanden geleden was juist wel goed, maar nu verliet (vooral ik,waar zijn gram tegen gericht was) verbouwereerd en teleurgestteld door zijn botte optreden de normaal gesproken fijne zaak.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verassen door de gastheer. Werden hartelijk ontvangen en voelde ons direct welkom. Erg feestelijk. Warme en koude gerechten afwisselend gehad. Alles even lekker, brood erbij. Alles kon, alles was mogelijk. Ook hebben we ons laten verassen met het dessert, van alles wat gehad, alles lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een en al welkom wordt je hier geheten zodra je 1 stap binnenzet. Wij waren met zn vieren en hebben de hele avond mogen genieten van al het lekkers hier, met name de lekkere spekdadels en heerlijke beef tapa. De bediening deed hun uiterste best ons een gezellige en overgetelijke avond te bezorgen en dit is zeker gelukt. Tot een volgende keer
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Na mijn 4e bezoek in 2 jaar tijd, maar eens een berichtje op Iens. Wat mijn Rapportcijfers betreft, het is een gemiddelde van de 4 bezoeken. Het decor moet je aanspreken, het spreekt mij zeer aan dus gewoon een 10! Ik zie aan de muur bo(o)rden vol nostalgie, waarvan ik vroeger heb gegeten! Dat voelt als vroeger thuis. Mooie en originele decoratieve vondst.
De service is iedere keer weer helemaal top! na de 1e keer je favoriete tafel te hebben aangegeven werd het de 3 keren daarna gewoon onthouden! zonder aan te geven van te voren.
Beleving is het woord, en het wordt zo gezellig mogelijk gemaakt door eigenaar en personeel.
Vanavond vond ik het bijna vertederend dat na het eten bij het afruimen werd gezegd; ' blijf maar lekker zitten', jullie mogen hartstikke rustig aan doen', kijk dat is wat anders dan ergens na een bepaald tijdstip te moeten gaan.
Wat het eten betreft; ik vind het allemaal heerlijk en mijn vriendin die er de afgelopen 4 keer ook bij was vind hetzelfde, bij sommige Tapas en Mezzes vragen we ons wel eens af of het uit eigen keuken komt, maar er staat ook nergens dat het allemaal zelfgemaakt is. Veel wel, dat is duidelijk. Dus het eten gemiddeld een 8, Kortom Topzaak!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gisteren gegeten bij Tapas en Mezzes! We werden zeer vriendelijk ontvangen ondanks dat het restaurant net open was en wij 3 kwartier voor reserveringstijd aanwezig waren! Ook de bediening was zeer vriendelijk en snelle bediening! Ook toen het restaurant wat later vol zat. Het eten was heerlijk en de sfeer ook prima! Mochten wij weer in Delft zijn dan brengen we zeer zeker weer een bezoekje aan Tapas en Mezzes!
Beste sonja108,
Dank je wel voor je recensie, jullie zijn uiteraard van harte welkom als jullie weer in Delft zijn.
Vugt .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteren samen met mijn broer uit eten geweest bij tapas en mezzes.
We hadden een voucher van Gift for 2.
Deze hadden wij niet aangemeld,hadden we thuis moeten doen op de pc.
Dit is door de eigenaresse voor ons toch in orde gemaakt.
We hebben een leuke gezellige avond gehad,met lekker eten en een goede en betaalbare wijn.ook de bediening was erg vriendelijk en dacht met ons mee.Zal zeker nog eens terug gaan wanneer ik in weer Delft ben.

Beste Broers,
Dank jullie wel voor de recensie, jullie zijn altijd welkom, ook met de overige broer(s) en zussen!
GJvM .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Regelmatig eet en drink ik bij dit charmante restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Men geeft graag uitleg over de mogelijkheden en gaat creatief en flexibel in op wensen. Veel smakelijke gerechtjes waarmee ruimschoots variatie mogelijk is in samenstelling en volgorde. De inrichting is warm, kleurrijk en schoon. Geschikt voor kleine en grotere gezelschappen, zonder dat de gasten last hebben van elkaar. Elke keer weer een klein feestje. Ik kom er graag.
Beste GJvM,

Dank je wel en graag tot ziens op jullie volgende kleine feestje.
Waak H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Dit is zo treurig dat ik deze recentie ter plekke schrijf...
Echt jammer. Hele aardige mensen goed gemotiveerd maar voedsel dat gewoon moorddadig is. Geen smaak aan het rundvlees. Mosselen onherkenbaar van de paneermeel kpsate nog droger dan schuurpapier en garnalen die wel tot meelballetje lijken gekookt. Niet eten hier! :-(
Beste Aibola,
Dit is inderdaad zo treurig dat wij ook meteen reageren. Wat jammer dat u op een avond dat u met een hele grote groep te gast was, terplekke de tijd heeft genomen om uw telefoon te pakken en azijn te .... U had die tijd ook aan uw tafelgenoten kunnen besteden. Of misschien aan ons, die hele aardige mensen, in persoon (en niet via een recenSie-forum) een seintje kunnen geven. Dan hadden we meteen kunnen kijken of we wat voor u konden betekenen. Een portie garnalen die wat te gaar zijn bijvoorbeeld, is snel opnieuw gemaakt. Ook naar de vereniging , die jullie zo gastvrij heeft uitgenodigd en alle kosten van onbeperkt eten en drinken op zich heeft genomen, is dit een grove belediging. Gelukkig heeft de rest van jullie gezelschap wel een fijne avond gehad, te oordelen aan de vele dankwoorden en complimenten die wij mochten ontvangen bij het verlaten van ons restaurant. Ik hoop dat u uw eigen advies ter harte neemt. Maar niet meer eten hier..

Reactie van proever:

Ik ben wel vaker bij jullie geweest. En het is nooit zo slecht als deze keer. Maar de algehele reactie van de bediening en beleving zijn dermate teleurstellend dat ik het niet mogelijk achtte hierover in conclaaf te gaan met de bediening danwel de manager/eigenaar. Het is niet mijn schuld als jullie niet kunnen voldoen aan de gewekte verwachting, danwel de vorige (positieve) ervaring te evenaren of te overtreffen.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Als bedrijfsuitje met een grote groep mensen tapas gegeten bij dit restaurant. Ik heb in het verleden slechte ervaringen opgedaan met tapasrestaurants maar die werden hier gelukkig gelogenstraft. We hebben 5 gangen hapjes gekregen waar voor elk wat wils bij zat. Zeker voor zo'n grote groep is dat best een prestatie. De service was uitstekend, vriendelijke medewerkers die goed uitlegden wat er op tafel kwam. Je moet geen toprestaurant verwachten maar voor een leuk doordeweeks etentje, kun je hier prima terecht.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk eten uit de mediterrane keuken met voor ieder wat wils bij tapas en mezzes. Vriendelijk en behulpzame bediening. Restaurant met warme, gezellige sfeer en leuke decoratie. Mooie locatie met terrasboot waar het zomers heerlijk vertoeven is. Ideale plek voor als je iets te vieren hebt. Een echte aanrader voor iedereen. Tot gauw!
Beste debby60,
Dank je wel, graag tot ziens! Mag ook als je niets te vieren hebt hoor :)
Julia J .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met 2 personen op een zaterdagavond geweest. Zeer hartelijk welkom geheten en daarna naar plaats begeleid. We kiezen voor het all-you-can-eat concept.
Ruime keus aan tapas, zowel warm als koud. De gerechten verschijnen al snel op tafel, hoewel het flink druk is. Lekker gegeten!
De bediening is heel vriendelijk en attent: komt met suggesties en is niet opdringerig.
Eindelijk eens een restaurant waar het personeel regelmatig goed rondkijkt en rondloopt om te zien of gasten iets willen vragen/bestellen.
Bij het verlaten van het restaurant wordt gevraagd of alles naar wens was en de deur wordt opengehouden en met een hartelijk graag tot ziens verlaten we het restaurant.
Hier komen we zeker weer terug.