Tapas & Mezzes

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
6,7
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke gerechten en veel keuze. Hele fijne en gezellige bediening! Wij gaan snel terug komen! Goede kwaliteit van het eten
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super Vriendelijke ontvangst en vlotte vriendelijke bediening. Druk bezet op deze vrijdagavond. Gebruik gemaakt van all you can eat formule. Bij tapas denk ik aan Spaanse hapjes, maar was vooral Grieks georienteerd. Niet gek want was vroeger Grieks restaurant. Voor de redelijke prijs redelijk gegeten. Verwacht geen hoogstandjes, voornamelijk kant en klaar gerechtjes. Veel gefrituurde hapjes. Netjes en smakelijk gepresenteerd. Heel veel kipgerechtjes, behalve ansjovis geen andere visgerechtjes helaas. Ondanks drukte snelle bediening, ruim voldoende personeel. Nagerechten vond ik erg aan de prijs. Lekkere rode huiswijn voor redelijke prijs. 1 keer hier eten is voor mij wel voldoende, zou er geen tweede keer heen gaan. Daarvoor vond ik de kwaliteit net iets te laag, maar voor groepen en gezinnen met kinderen prima.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, maar het eten is gewoon niet goed. Vet, weinig smaak, gefrituurde falafel smaakte naar vis. Geen enkel gerechtje was echt geslaagd.
Romy G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We komen al een paar jaar bij Tapas & Mezes, dus hoog tijd voor een review! We hebben dit restaurant bij toeval ontdekt, toen een ander tapasrestaurant volgeboekt zat. Sindsdien is dit onze nummer 1. De kaart biedt volop keuze voor vegetariërs als ik (feta saganaki en halloumi zijn aanraders) en vleeseters zoals mijn vriend. De porties zijn goed en het eten is rijk van smaak. Daarnaast worden we altijd met open armen ontvangen: iedereen, van de eigenaar tot en met de bediening en koks is erg vriendelijk en de ambiance is top! Kortom: hier moet je geweest zijn. Wij komen snel weer �
Michaelah L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onwijs goed restaurant! Vriendelijke, hulpvaardige, snelle bediening met verstand van zaken, erg goed eten en snel op tafel, plus onbeperkt de tijd. Heerlijk ontspannen, Zeker zijn geld waard!
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede service, aardige jongens die rustig tot 3 keer toe aan mijn oude oma gingen uitleggen hoe het zat met de tapas en de rondes enzo. Eten was prima, gewoon zoals je van tapas enzo verwacht ( idd wel alles smaakt naar dezelfde frituur) het was verder best druk en een goede ambiance. Prijs is ook zeer redelijk voor hetgeen je krijgt. Ik zeg voor herhaling vatbaar
Anky K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten is gewoon goed. Er is genoeg keuze, dus voor ieder wat wils. De bediening doet alles om het je naar de zin te maken.
Super lief.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer was goed. De gerechten waren echter heel vet en vaak droop 't van de olie. Een groot deel van de warme gerechten lijkt uit de frituur te komen of dan wel in veel olie gebakken te zijn. Zelfs de gerechten die je niet hoeft te bakken zat een goede dot olijfolie overheen. Natuurlijk hoort dit wel een beetje bij tapas, maar dit was echt overdreven. Ondanks dat ze wel erg vriendelijk waren, met veel plezier ons hielpen en zelf nog een limoencello achteraf van 't huis gaven, zou ik zelf niet graag terug gaan.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zeldzaam slecht gegeten. De helft van het menu is ook verkrijgbaar in de plaatselijke snackbar. Slap excuus voor een restaurant. Sterke afrader.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ontvangst was prima, tafel gezellig, maar de bediening was zeer verschillend. De ontvangst door een jonge ober was zeer aangenaam en hij gaf ook duidelijke informatie en informeerde steeds of wij nog wat wilde drinken. Een van de obers die de tapas bracht, kwakte deze letterlijk op tafel of stapelde ze op elkaar. Dat was echt niet nodig als je met 2 personen aan een tafel van 4 zit, ruimte genoeg!
De porties (Griekse) tapas waren veel te groot en weinig keuze, veel met Feta (moet je dan wel van houden). De balletjes in tomatensaus waren droog, de tonijnsalade heerlijk, maar veel te zout. De garnalen in knoflook bleek niet in de olie of zo. Porties komen snel achter elkaar. Leuk idee dat het onbeperkt is, maar door de hoeveelheid van de porties haal je niet eens een derde ronde. Kortom leuk idee, maar hier valt nog wel winst te halen op veel gebieden voor de eigenaren.
Vooralsnog zouden wij hier niet terugkomen en geven wij de voorkeur aan Spaanse tapas.
ArnoldvanOphem .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We werden leuk onthaald in een mooi restaurant.
Jammer dat we uitkeken op een tafel waarop een grote plastic bak stond met daarin het voorgesneden brood en daarnaast de nog ongesndden broden en de lege mandjes.
De bediening was erg gejaagd en net te bijdehand. We kregen de keus om per tapa te betalen, of een all-in prijs van €22,50. We hebben voor het laatste gekozen.
Het assortiment is niet verrassend en wat op tafel kwam was smaakvol maar droog.
Al met al zijn er voor dit restaurant nog wel enige verbeterpunt om het niveau van vreetschuur te ontstijgen.
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Omdat we een overnachten in Delft kiezen we voor tapas en mezzes ivm goede recensies. De ontvangst is allervriendelijkst, het restaurant ziet er leuk uit. We kiezen voor het all-inn concept. De gerechtjes zien er een eenvoudig uit en zijn aan de ruime kant waardoor je snel vol zit. De smaken van sommige gerechten zijn erg machtig, de champignons komen uit een potje en zijn niet lekker, de balletjes gehakt zijn erg droog. Sommige gerechten zijn erg vet, zo ook de spanakopita. Als ik dit gerecht wil aansnijden vliegen de vetspetters me om de oren en zo ook op mijn nieuwe blouse. Zo, dat is flink balen! Ik ken dit recept alleen maar uit de oven en niet uit de frituur. Mijn man laat het zich nog wel lekker smaken, ik houd het snel voor gezien. Ik vind de meeste gerechten echt niet lekker. Echt jammer van mn geld. Met een goed uurtje staan we weer buiten. Ik vind dit absoluut geen aanrader.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijke avond gehad! Gezellige bediening, en ondanks de zaak vol zat namen ze toch de tijd voor je! Je mag zolang als he wil blijven zitten! Eten was lekker! All you can eat veel keus maar hou wat ruimte over voor de heerlijke desserts! Daarna nog een lekkere kop koffie met een likeurtje erbij met ook daar ruime keus in! Heerlijke avond gehad! We komen snel terug!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekker gegeten met mijn vriend hier..gekozen voor het all you can eat concept, veel keus,geen tijdslimiet, goed personeel en eten is prima!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een enorme verscheidenheid aan lekkere hapjes! geen culinaire hoogstandjes, maar daarvoor ga je ook niet naar een all-you-can-eat tapas restaurant. Gewoon goed bereide en smaakvolle gerechtjes en mediterrane gastvrijheid. Zeer redelijk geprijsd menu en betaalbare wijn, we hadden een lekker flesje wijn voor een schappelijke prijs. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding dus! Leuke aankleding van de wanden.
lekkeruiteten11 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren de verjaardag van mijn man gevierd met een etentje bij Tapas y Mezes. Na korte discussie met de meneer die ons ontving (wat oudere heer met bril ) over een voor ons prettige tafelschikking, werden wij door deze heer verder volkomen genegeerd, zelfs toen ik bij het afscheid langs hem liep en hem groette, draaide hij zijn hoofd om. Erg jammer, wij voelden ons door hem geen gast maar last. Terwijl de dames en de jongeman van de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam waren, en het eten heerlijk! Jammer dat deze heer toch een deel van de gezelligheid wegnam door overduidelijk te laten merken dat hij het niet leuk vond dat wij een geschiktere tafelschikking wilden. Ook de kan water werd door hem op tafel gekwakt zonder een woord en met nijdig gezicht. Een eerdere ervaring enkele maanden geleden was juist wel goed, maar nu verliet (vooral ik,waar zijn gram tegen gericht was) verbouwereerd en teleurgestteld door zijn botte optreden de normaal gesproken fijne zaak.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verassen door de gastheer. Werden hartelijk ontvangen en voelde ons direct welkom. Erg feestelijk. Warme en koude gerechten afwisselend gehad. Alles even lekker, brood erbij. Alles kon, alles was mogelijk. Ook hebben we ons laten verassen met het dessert, van alles wat gehad, alles lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een en al welkom wordt je hier geheten zodra je 1 stap binnenzet. Wij waren met zn vieren en hebben de hele avond mogen genieten van al het lekkers hier, met name de lekkere spekdadels en heerlijke beef tapa. De bediening deed hun uiterste best ons een gezellige en overgetelijke avond te bezorgen en dit is zeker gelukt. Tot een volgende keer
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Na mijn 4e bezoek in 2 jaar tijd, maar eens een berichtje op Iens. Wat mijn Rapportcijfers betreft, het is een gemiddelde van de 4 bezoeken. Het decor moet je aanspreken, het spreekt mij zeer aan dus gewoon een 10! Ik zie aan de muur bo(o)rden vol nostalgie, waarvan ik vroeger heb gegeten! Dat voelt als vroeger thuis. Mooie en originele decoratieve vondst.
De service is iedere keer weer helemaal top! na de 1e keer je favoriete tafel te hebben aangegeven werd het de 3 keren daarna gewoon onthouden! zonder aan te geven van te voren.
Beleving is het woord, en het wordt zo gezellig mogelijk gemaakt door eigenaar en personeel.
Vanavond vond ik het bijna vertederend dat na het eten bij het afruimen werd gezegd; ' blijf maar lekker zitten', jullie mogen hartstikke rustig aan doen', kijk dat is wat anders dan ergens na een bepaald tijdstip te moeten gaan.
Wat het eten betreft; ik vind het allemaal heerlijk en mijn vriendin die er de afgelopen 4 keer ook bij was vind hetzelfde, bij sommige Tapas en Mezzes vragen we ons wel eens af of het uit eigen keuken komt, maar er staat ook nergens dat het allemaal zelfgemaakt is. Veel wel, dat is duidelijk. Dus het eten gemiddeld een 8, Kortom Topzaak!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gisteren gegeten bij Tapas en Mezzes! We werden zeer vriendelijk ontvangen ondanks dat het restaurant net open was en wij 3 kwartier voor reserveringstijd aanwezig waren! Ook de bediening was zeer vriendelijk en snelle bediening! Ook toen het restaurant wat later vol zat. Het eten was heerlijk en de sfeer ook prima! Mochten wij weer in Delft zijn dan brengen we zeer zeker weer een bezoekje aan Tapas en Mezzes!
Beste sonja108,
Dank je wel voor je recensie, jullie zijn uiteraard van harte welkom als jullie weer in Delft zijn.