Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1
9,2
Relvy L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eten: de menukaart is duidelijk dus is het niet heel erg moeilijk om iets te kiezen. Alle tapas zijn heerlijk. Uiteraard valt er over smaak niet te twisten, maar de tapas benaderen de Spaanse smaak beter dan bij vele andere tapas-restaurants.

Service: zeer vriendelijk en correct. Bij alle gerechten krijg je een duidelijke uitleg en het personeel komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is en of je nog iets wil drinken.
Ze kunnen je ook goed adviseren bij de keuze van de tapas en de wijnen.

Decor: erg gezellig ingericht. Door middel van fotobehang met spaanse straatjes en andere details aan de muren wordt de spaanse sfeer benaderd.
Het zijn wel (net als in Spanje) houten stoeltjes en tafeltjes, dus als je een hele avond wil blijven eten houdt je er wel een houten k... aan over.

Tenslotte: De prijs van het eten valt op zich wel mee, maar indien je er een aantal drankjes bij bestelt schiet de prijs behoorlijk omhoog. Prijs/kwaliteit vind ik redelijk. In het weekend moet je absoluut reserveren, anders maak je weinig tot geen kans op een plaats.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Vanavond een "goednieuwsetentje" gehouden bij Tapas Me Gusta in Oosterhout. We werden door de dienstdoende ober vriendelijk ontvangen en kregen een plaatsje op het terras. Omdat we in de schaduw zaten hebben we gevraagd of we een plekje in de zon konden krijgen. Hiervoor werd, na het vertrek van twee andere gasten, direct een tafel schoongemaakt een aan ons aangeboden. We hebben vervolgens genoten van de heerlijke Plato Me Gusta, een samenspel van Spaanse worstsoorten, kaas en ansjovis, stokbrood en tappenade. Na dit voorgerecht hebben we diverse Tapa gegeten waaronder Champignos al ajillo, Punititas Solomillo en Patatas Bravas. Heerlijk bereid.
Als nagerecht hebben we gekozen voor een koffie Espagnol voor mijn vrouw en zelf heb ik een "gewone" koffie met Brandy Torre Grand Reserva. De grote verrassing bj de brandy was de wijze van serveren....
Bij heel veel restaurants wordt de Cognac/Brandy in een onverwarmd glas geserveerd, terwijl bij Tapas Me Gusta het glas heerlijk war voorverwarmd, waardoor het bouquet van deze Brandy uitstekend tot uitdrukking kwam. Voor mij persoonlijk een heel aangename ervaring die mij heeft doen besluiten om bij mijn volgende bezoek een duurdere versie van de Brandy te proeven.
Tenslotte wil ik melden dat, ondanks de beperkte personele bezetting en de redelijke drukte in de het restaurant, de bediening vlot en plezierig was. Tevens werd er een duidelijke uitleg van de geserveerde gerechten gegeven.
Een restaurantbezoek dat voor herhaling vatbaar is.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Leuk, eenvoudig en niet te duur tapas restaurant in Oosterhout.
Het restaurant heeft een gezellige knusse inrichting en een leuke tuin voor als het mooi weer is.
De tapas gerechten op de kaart zijn niet erg verrassend of origineel, maar de smaak is goed en de porties zijn redelijk groot voor de prijs. Een goede prijs-kwaliteit verhouding dus.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Op zondag 6 april hebben we op het laatste moment besloten om naar Tapas Me Gusto te gaan. Kort voor ons vertrek hebben we gereserveerd. Bij binnenkomst werden we op naam ontvangen. Dat was zeer attent en is een leuke start van het bezoek (met drie kindjes).
Voor de kinderen stonden een paar hele lekkere gerechtjes op de kaart (tussen de échte tapas").
Het eten werd heerlijk warm en op smaakvolle ronde platen geserveerd. De inktvisringen, kalfswang, spareribs, patatas bravas en vijgen met geitenkaas waren heerlijk en smaakvol.

De inrichting is vrij sober en standaard. De meubels, muurtekeningen en muziek moeten je in de sfeer van Spanje brengen...maar komen mijns inziens net tekort om het decor tot een ruime voldoende te maken.

Al met al een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Voor het eerst kennis gemaakt met dit tapasrestaurant, en zeker blijft het niet met deze ene keer. Bediening zeer attent en behulpzaam bij het uitkiezen van de diverse gerechtjes. Begonnen met het koude plateau met serrano, kaas, olijven , aioli, tapenade en brood, prima. Daarna de tijgergarnalen ongepeld, deze hadden weinig smaak. Vervolgens toch maar de gepelde garnalen in knoflook genomen en deze waren lekker. Dit alles vergezeld met een lekker flesje verdejo. Prijs kwaliteit helemaal in orde in een warme ambiance
Ridders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Voor de relatief lage prijs die je betaalt voor een avondje gezellig uit eten is het een prima restaurant. De tapas gerechten zijn redelijk eenvoudig maar smaakvol. Wel vind ik dat de tafels erg dicht op elkaar staan, je zit letterlijk rug aan rug met de persoon aan de tafel achter je. Ook zijn niet alle tafels even prettig om aan te zitten, zoals de tafels in het warme hoekje/bijkamertje van het restaurant. Het kan soms erg lang duren voordat je iets te drinken kunt bestellen en als het druk is kan het personeel nog wel eens opgejaagd (en soms zelfs kortaf) overkomen. De houding tegenover je gasten vind ik erg belangrijk, of het nu druk is of niet. Maar voor wie goedkoop en op z'n gemak een hapje wil eten is dit prima.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
De ligging van het restaurant is net buiten het gezellige centrum bij de Markt of de Heuvel, maar de inrichting is helemaal OK. Het schept de juiste sfeer voor een fijne tapas avond.
De bediening verliep prima. Op de juiste momenten werd weer gevraagd naar nieuwe bestellingen, zodat er nooit lang gewacht hoefde te worden.
We zijn begonnen met een starterschotel Me Gusta: ham, chorizo, olijven, manchego en stokbrood. De kwaliteit van de diverse onderdelen is niet heel bijzonder. Olijven met weinig smaak. Manchego kaas te dun gesneden, waardoor de smaak niet tot zijn recht kwam. De ham was flinterdun, zo uit de verpakking i.p.v. zelf met de hand gesneden spaanse ham.
Het was duidelijk dat niet alles zelfgemaakt word.
Een tapas gerecht wat zeker de moeite van een speciale vermelding waard was is de kalfswang. Een heerlijk potje stoofvlees. Uiteraard wel zelfgemaakt.
De prijs/kwaliteit verhouding overziend denk ik dat er nog verbeteringen mogelijk zijn. Het is niet zo duur (afhankelijk van hoeveel tapas je bestelt), de kwaliteit kan omhoog, de sfeer is al volop aanwezig.