Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1
9,2
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten.
s.hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prettige bediening, aardige sfeer, lekkere gerechten en vrij veel keuze. Je kunt je etentje zo eenvoudig of uitgebreid maken als je zelf wilt. Aanrader!
Nurgul A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zeer vriendelijke personeel.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eigenlijk kan de recensie heel kort samengevat worden met "het was een feestje". Wij hebben met zijn vieren echt genoten van de overheerlijke tapas die geserveerd werden en we zijn echt verrast door het verrassingsmenu. Stuk voor stuk lekkere hapjes die op een bijzonder prettige manier opgediend werden. Voldoende aandacht en een leuke opmerking tussendoor in een tempo dat precies paste bij zo'n avondje uit. Wat wil je nog meer. Hoewel het voor ons niet naast de deur is zullen wij de rit naar Oosterhout zeer zeker vaker gaan maken.
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heel fijn restaurant! Lekker gegeten en goede service. We waren er door de weeks, het was redelijk rustig. Bediening was erg betrokken. Was het zeker waard om vanuit Utrecht te komen om hier een keer te eten. Echte jamon Iberico en heel mals lamsvlees. Top!
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was heerlijk. Een erg leuk restaurant, vriendelijke, enthousiaste mensen. Heerlijke gerechten. We zijn fan. Ook onze vrienden hebben het geweldig naar hun zin gehad. En hoewel ze niet in Oosterhout wonen, komen ze heel binnenkort al weer terug.
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldige service! Leuke bediening, heel vriendelijk en constant attent. Wel een relatief dure wijnsuggestie. Eten was super goed, enige suggestie zou zijn om de salades te verdelen over de gangen ipv een gang met alleen salades. Past naar mijn idee beter en maakt de gangetjes net wat vollediger. Bedankt voor de prettige avond verder!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Lekker druk en zoals altijd heerlijk eten .
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdag 7 oktober 2017 met het gezin hier gegeten. De sfeer en bediening is lekker informeel, maar wel correct. We hebben heerlijk gegeten. Het is echt een avondje uit.
De prijs is wellicht iets hoger als bij één van de grotere ketens, maar dit is het zeker waard.
Echt een aanrader als je Spaanse Tapas wilt eten.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke avond gehad en met 7 personen genoten van het verrassingsmenu. Vriendelijke, gastvrije bediening. Ik blijf gewoon terug komen ????
Rolf E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na een dagje in de Efteling gespendeerd te hebben, zijn we met tien personen aangeschoven in Tapasrestaurant 'Me Gusta' te Oosterhout. Het was al negen uur geweest, een prima tijdstip om te eten voor een Spanjaard; Maar je zult begrijpen dat onze Hollandse maagjes al behoorlijk aan het rommelen waren.

Onze honger zal misschien onze mening beïnvloed hebben, maar we waren alle tien erg te spreken over het eten. Wat je krijgt, is naar mijn smaak heerlijk. Ik heb al wat vaker tapas op (durf mezelf geen kenner te noemen), maar dit is toch wel mijn prettigste ervaring tot dusver. Om maar twee bekende hapjes te noemen: de albóndigas waren zeer smakelijk en ook de patatas bravas waren heerlijk en perfect gekruid. De prijs was ook zeer redelijk, we hebben met z'n tienen 2 flinke rondes tapas besteld en zo'n 3 á 4 drankjes per persoon gedronken. Daarvoor waren minder dan 20 euro de man kwijt.

De aankleding van het restaurant is erg gemoedelijk. Genoeg Spaanse invloeden te bekennen waaronder ook de muziek, niet te aanwezig, perfect voor de sfeer. Gelukkig hebben ze de Spaanse verlichting achterwege gelaten. Waar veel Spaanse restaurants erg fel verlicht zijn, was er hier in de schemering voldoende ruimte voor de verbeelding.

Ook de bediening was prima. De dame's waren zeer vriendelijk en hadden vlot in de gaten wanneer we iets wilden bestellen. Achteraf ook een leuk praatje met de serveerster. De tapas werden in gepast tempo geserveerd, daarvoor uiteraard complimenten aan de keuken.

Ookal wonen wij allen ver van Oosterhout, we vonden het unaniem voor herhaling vatbaar.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na lange periode hier gegeten met 5 personen en gekozen voor het verrassingsmenu. In het verleden hier meerdere keren goed en lekker gegeten. Nu Vooraf een plate me gusta genomen, die prima was. Gelukkig dat we dat vooraf hadden genomen want de 4 rondes tapas die we daarna kregen waren wel smaakvol behalve de inktvisringen die niet goed waren bereid, want de porties waren erg klein! Kennelijk sedert februari van eigenaar gewisseld. We vonden het in zijn geheel tegenvallen.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vanavond een romantisch etentje voor 2 bij gehad bij dit restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk. Het interieur is Spaans op een niet al te clichématige manier, maar juist redelijk modern en gezellig. De tapas gerechtjes waren lekker en goed van kwaliteit. Naar mijn idee zijn een aantal van de gerechten wat minder " standaard" dan in de meeste tapas restaurants die ik ken. Wij vonden met name de lauwwarme kabeljauw met kappertjes erg lekker. Het desserts was roomijs op een koekje met chocolade en caramel. Lekker, maar over het algemeen vind ik dat de dessertkaart in tapasrestaurants wel iets verrassender mag. Zo ook hier. Al met al een heerlijk etentje voor een leuke prijs!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Er bleek een feest te zijn bij Me Gusta, men vierde het 5 jarig bestaan en de zaak zat vol. Een bandje speelde en zong Spaanse liederen (gelukkig op een goed - niet te luid - volume) terwijl een Spaanse danseres regelmatig haar kunsten liet zien. Alles droeg bij aan een hele prettige en feestelijke sfeer. Wij bestelden deze avond de nodig gerechten waaronder de spinazie-kaas kroketjes, kalfswang met chorizo, serranoham met geitenkaas uit de oven, gehaktballetjes in pittige saus en de tonijn/aardappelsalade; alles smakelijk en van goede kwaliteit en ondanks alle drukte keurig op tijd geserveerd. Wij lieten dit allemaal vergezellen door een lekkere rode huiswijn. In verband met het lustrum werd buiten een grote pan paella gemaakt door José die daarna rondging met schaaltjes van dit gerecht; lekker! Wat later werden ook nog schaaltjes met vers gesneden ham rondgedeeld maar ook kipspiesjes en kippen pootjes.
Al met al een zeer geslaagde avond. Het zou leuk zijn als het bandje regelmatig langs zou komen; een mooie aanvulling op het “Spaans genieten” dat je nog meer in zuidelijke sferen brengt.
peterentruus .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdagavond met de kinderen heerlijk gegeten een verrassingseffect absoluut de beste etappes in de buurt een kleine tip andere kleding dat KOKA KOLA kan echt niet tot ziens
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Sinds lange tijd weer gegeten bij Me Gusta. Vroeger hier herhaaldelijk genoten, na vandaag komen we hier nooit meer terug.
Eten was zeer matig van kwaliteit en in sommige gevallen absoluut waardeloos. Nog nooit zulke slechte spare ribs gekregen. Hebben het gerecht teruggestuurd. Verbazing bij afrekenen dat het gerecht wel op de rekening stond maar een biertje niet was gerekend. Oplossing werd gevonden door het biertje erbij te zetten maar de spareribs kon niet van de rekening worden gehaald... Het biertje hebben we niet betaald - de spareribs wel. Allebei ten onrechte - hier gaan ze ons niet meer zien.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier op zaterdag 18 juni met 2 personen gegeten. gekozen voor een Tapasmix menu, waarbij je meerdere Tapas schotels krijgt. ieder gerecht is gewoon lekker en smaakvol. Op deze manier hoefje niet te kiezen uit al die moeilijke Spaanse namen van gerechten. Je laat je gewoon heerlijk verrassen. Een smaakvolle fles rode wijn maakt het geheel compleet. Een prima diner tegen een zeer schappelijke prijs. Ik kan begrijpen waarom het hier zo druk is. Reserveren is aan te bevelen, maar wij hadden gelukkig nog net een plekje op het mooie terras.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Na een heftige week uit eten met vrienden bij Me Gusta in Oosterhout. Na een warm welkom een gezellig tafeltje voor 4 personen. Begonnen met de plato Me Gusta, een heerlijke selectie van vleeswaren, kaas, ansjovis en olijfjes. Hierna een aantal rondes Tapas genieten, waarbij de Carrillada (gestoofde kalfswangetjes) een echt hoogtepunt waren. Dit zonder afbreuk te doen aan de andere gerechten die op een bijzonder aangename manier werden geserveerd. Het was weer een avond die voor herhaling vatbaar is. Bedankt.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Gezellig restaurantje, knusse sfeer, ook omdat de gasten zoveel mogelijk bij elkaar op het "podium" werden gezet, daardoor goed gevuld. De bediening was heel vriendelijk en belangstellend. Het eten kwam op het juiste tempo steeds op tafel, we hadden een tapas menu van 4-gangen, en dat had niet meer hoeven zijn! Misschien kunnen ze er beter een 3-gangen menu van maken en de prijs wat omlaag. Aanrader is om een karaf water erbij te vragen, omdat het eten toch vrij gezouten is. Wel lekker hoor.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heb hier al een paar keer gegeten (voor ik wist van mijn voedingsintolleranties, dus daar kan ik nu niets over zeggen). We kiezen altijd voor het verrassingsmenu, waarbij je ook kan aangeven als je bepaalde dingen echt niet wilt. Iedere keer weer heerlijk genieten! Er komen ook Spanjaarden eten, dus dan moet t wel goed zijn, he ;-).