Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1
9,2
Montserrat G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Tja, Spaans, dan verwacht je eigenlijk iets anders. Wellicht door de thuiskeuken wat verwend. Zeker niet echt Spaans maar is de vraag of je dan je zaak vol krijgt. Wat hè vooral mist is toch wel de diepe pikante kant en vooral de (echte) knoflook. We leven immers in Nederland dat beeef ik. Jammer wel dat ook deze (Spaanse) schoenmaker niet bij zijn leest blijft.
Bediening verdient een pluim. Gerechten zijn matig. Prijs-kwaliteit daardoor niet oké.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
gezellig lekker eten en fijn personeel inmiddels weten ze al wat ik wil drinken als ik er ben en weten ze ook al waar ik en mijn kinderen dol op zijn wat de gerechten aangaat ,gezellige sfeer. Een van mijn favoriete plekken om te eten.
remco R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Met familie gegeten. Gezellig restaurant met zeer fijne bediening!
Alleen jammer dat de recensie van Iens zo lang moet zijnn
Jelle A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten van diverse gerechtjes, vlotte, vriendelijke bediening. Me Gusta is echt een aanrader, zeker als je met meerdere mensen gaat eten!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Super eten. Lekkere smaken. En meer als genoeg. Een aanrader voor vrienden en kennissen. Kom zeker nog eens terug. Een goede kok.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Toprestaurant met Verse Producten en Goede Service.
Aanrader in Oosterhout.
Prijs kwaliteit dik in orde.
Makkelijk reserveren via hun Website.
Jan Snijders
Madelinde D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede en vriendelijke service. Gezellige en laagdrempelige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding goed. Bij binnenkomst werden we niet direct naar onze plaats gebracht. We moesten wel even zelf naar de bar lopen om onze aanwezigheid te melden. Ook werden we eerst naar een tafeltje begeleid waarbij we kort daarop weer naar een ander tafeltje verwezen werden. De bediening was zeer vriendelijk en alert (qua lege borden en glazen). Alles bij alles was het een gezellig avondje met lekkere typische tapa's (hadden het voorgestelde 5-gangenmenu genomen) waarbij we zeker niet het gevoel hadden dat we alles snel achter elkaar naar binnen moesten schrokken. We gaan zeker nog eens terug!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede sfeer, goede service en lekker eten.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke sfeer. Leuke, correcte, alerte en kundige bediening. Dat zie je zelden. Hier begrijpen ze hoe ze het gasten naar de zin kunnen maken. Ook gaan ze zeer goed om met allergieën, bij alle gerechten ook een aparte kaart met alle allergie info
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden Op advies van de bediening gekozen voor een 5 gangen verassingsmenu.
Ook het dessert was van hoge kwaliteit. En dit alles tehgen een redelijek prijs.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten, gezellige bediening,
Flesje huiswijn is ietwat aan de dure kant met 20 euro, maar smaakt wel goed.
Wij komen hier graag.
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zijn al een paar keer bij megusta Oosterhout geweest is een heerlijk avondje genieten van heerlijk eten en super vriendelijke bediening tot snel ????
Corjanne Z.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In een ontspannen sfeer heerlijke tapas eten.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig samen gegeten. Bediening was vriendelijk en professioneel. Wist wat er in de gerechten zat. Waren altijd mooi op tijd met aanvulling drank of opname nieuwe gerechten. Aanrader.
Habloempje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Me Gusta gegeten ... Heel erg leuk, goed en lekker!! Heerlijke - echt Spaanse - tapas! We kozen voor het verrassingsmenu: een plank met verschillende kazen, worst, tapenade, aioli, brood en olijven, daarna in vier verschillende gangen salades, tapas en een desert. Echt top! Alles was met evenveel zorg en smaak bereid. Probeer de flan en je wilt nooit meer iets anders!!
En ... niet onbelangrijk: ook met mijn glutenintolerantie werd erg zorgvuldig rekening gehouden. Zodra we weer in Oosterhout zijn, weet ik wel waar we weer gaan eten. Me Gusta doet haar naam dubbel en dwars eer aan.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Was n topavond
Ferran M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Top bediening, waanzinnige service en prima kwaliteit eten. We komen zeker vaker terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig Spaans restaurant, met uitstekende bediening. Wij komen hier al jaren genieten van de lekkerste tapas en heerlijke wijnen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
het was weer erg gezellig en kei lekker gegeten de bediening was erg vriendelijk en de sfeer was uitstekend !!!!!!!!!!!!!!!!!