Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1
9,3
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijke avond met hele smaakvolle gerechten gehad! De gerechten kwamen precies op het juiste moment, en je glas werd steeds weer tijdig gevuld. Zo hoort het te zijn, het team van Me Gusta weet gasten te verwennen!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Goede keus uit gerechtjes en vriendelijke bediening
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten, relaxte sfeer en de bediening is vriendelijk, scherp en gastvrij. Mooie porties en goede kwaliteit. Wij komen hier zeker terug!
D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant Ma Gusta. We kozen met ons vieren voor een verrassings 6 gangen diner. Dit was echt heel erg lekker. Het personeel was super vriendelijk en alles was mogelijk. Ook nog een gesprekje gehad met de eigenaar. Vertelde met passie over het restaurant. Al met al,,,,een dikke aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
Mariska O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Te lang moeten wachten op het eten
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten!! Een 5 gangenmenu is avondvullend en meer dan voldoende voor iedereen. Vriendelijke bediening. Onze hond, die ook meekwam, is hartelijk begroet en direct voorzien van een bakje water.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
alles was super; vooral de bediening een dikke 10!! Wat een aardige vakman! Kwaliteit eten voortreffelijk.
Verder niets te wensen.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten was prima, personeel zeer vriendelijk, maar het duurde erg lang voordat de volgende gang kwam. We hadden het 4-gangen menu
Gerdie S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het eten is prima en het personeel zeer beleefd.
Een bezoek daar is zeker voor herhaling vatbaar.
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het was onze 1ste keer. Uitleg blijkbaar voor ons niet voldoende. Koude tapas was van het huis en daarna 5 gangen. Het was verrukkelijk maar wat teveel. Gang 5 in gewisseld voor dessert en dat viel tegen of we waren verwend door het voorgaande. We verwachtten ook verschillende toetjes, maar het werd 1 gevulde citroen met ijs (wel lekker). Het geheel zeker voor herhaling vatbaar nu we weten hoe het werkt.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed en gezellig Goede bediening verzorgd eten
P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede ontvangst. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten van goede kwaliteit en werd redelijk vlot geserveerd. Komen er regelmatig en nog nooit iets negatiefs meegemaakt.
M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Verrassend goed restaurant met jong en betrokken personeel. Attent en snel zonder opdringerig te zijn. Goed advies als daarnaar wordt gevraagd. Lekkere gerechtjes in echt spaanse uitvoering. Prijs staat in prima verhouding. Helaas wonen we niet in de buurt, anders zouden we regelmatig terugkomen.
1 tip: graag ook 'gewoon' alcoholvrij bier. combineert heel goed met spaans eten, misschien San Miguel bier??
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Me Gusta is absoluut het beste tappas restaurant in de verre omgeving.
Heerlijke gerechten, aardige bediening. Top !
We komen hier graag terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij komen al jaren bij Me Gusta en hier eten is altijd een feestje. De bediening is altijd goed, met net dat beetje extra. Het eten is gevarieerd en er is voor iedereen wat. De sfeer van het restaurant is ook geweldig, en zeker met het weer van afgelopen weken/maanden lijkt het net als of je in Spanje zit. Echt genieten! Zeker een aanrader. Dus van ons een Dikke 10!
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten. En gaan dan ook zeker nog eens terug. Eten smaakte voortreffelijk, leuk personeel en het restaurant straalt een gemoedelijke huiskamersfeer uit. Een aanrader
M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekkere Spaanse tapas. Geen hele bijzondere gerechtjes maar allemaal kwalitatief erg goed. Gezellig restaurant en de service was prima.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd gezellig bij Me Gusta. Het eten is heerlijk!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Prijs/kwaliteit was prima. De wijn mochten we proeven voor de juiste keuze en de kennis met bijhorend advies was perfect.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Doordat er groepen waren, konden wij geen 4 of 5 gangen verrassing doen omdat glutenvrij dan niet mogelijk is.
Een tekortkoming vind ik dat er geen glutenvrij dessert is, alleen citroentjes. Helaas daar houd ik niet van.
Het eten was verder prima. Echt heel lekker.