Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,2
9,3
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk authentiek Spaans gegeten. De pauze tussen de diverse rondes was precies goed. Bediening was goed, alleen zou het (jonge) personeel zou iets meer over de wijnen kunnen weten.
A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gezellig sfeervol restaurantje met vriendelijke bedrijfsleider/gastheer. WIj komen hier graag ! Wel harde houten stoelen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
het was kei leuk en goed eten maar een in de bediening en een kok in de keuken het ging voorteffelijk
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Een super avond op het terras genoten met heerlijke tapas en Spaanse wijn voor ons 26 jarig huwelijk.
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk op het gemak gegeten achter in de zon op het terras. Simpelweg super! Toetjes zijn een aanrader.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hadden het 6 gangen menu gekozen. Nou, dan ga je niet met honger van tafel. Het was heerlijk! En het personeel is ook erg vriendelijk, je kunt zien dat ze het met plezier doen!
Cock B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Voor een lekker glas wijn en een tapas of twee , drie Prima restaurant
Cc K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik heb hier nu voor de tweede keer gegeten. Ze weten zeer goed rekening te houden met mijn complexe allergieën, overleggen en weten precies wat waar in zit (wanneer er getwijfeld wordt of een gerecht geschikt is, wordt ook dat gemeld), waardoor Me Gusta echt toegevoegd is aan mijn lijstje van restaurants waar ik kan eten zonder ziek te worden. Ook de rest van de familie, die er voor de eerste keer was, waren enthousiast. Super!
Soraya L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was top. Komen zeker terug!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Niet nodig is geweldig.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Terug vanuit Eindhoven Airport hebben we deze heerlijke tent aangedaan. De lovende recensies waren niet overdreven! Gezellige, leuke, spontane bediening met kennis van zaken en echt heerlijke gerechten en wijn! Wij hebben gesmuld en komen bij gelegenheid graag nog eens terug!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
heerlijk gegeten!! en als echte topper de kalfswang, ZO lekker, we hebben hem gewoon twee keer besteld! en de calamaris was ook lekker vers, niet van die dikke deegringen die je vaak bij andere tapas zaakjes ziet.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke en vlotte bediening, leuke inrichting, lekkere wijn en heerlijk eten voor een prima prijs. Wij komen graag nog een keertje!
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker eten in een sfeervol restaurant voor een goede prijs.
Jody S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Even avondje Me Gusta is een avondje vakantie! Hele fijne sfeer, écht Spaans en het eten is top! Altijd vriendelijk personeel en ze nemen de tijd om het je naar de zin te maken. Ze hebben heerlijke wijnen en geven erg goede suggesties in combinaties. Het is absoluut mijn favoriete restaurant!
Elgo K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker gegeten, Spaanse sfeer door de aankleding, de muziek en natuurlijk de tapas.
Één verkeerde keuze gemaakt (Zalm tapas) maar voor het overige heerlijk !!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben genoten, van de gerechten maar ook van de goede bediening. precies goed
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weer prima gegeten. Hadden het verrassingsmenu met plato me gusta vooraf en toetje na. Dat was iets te veel van het goede voor mij. Volgende keer zonder de plato. Desserts zijn te lekker om over te slaan
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten. Zeker een favoriet van ons. De calamaris moet je proberen! Service altijd vriendelijk.