Tapas Me Gusta

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rolf E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na een dagje in de Efteling gespendeerd te hebben, zijn we met tien personen aangeschoven in Tapasrestaurant 'Me Gusta' te Oosterhout. Het was al negen uur geweest, een prima tijdstip om te eten voor een Spanjaard; Maar je zult begrijpen dat onze Hollandse maagjes al behoorlijk aan het rommelen waren.

Onze honger zal misschien onze mening beïnvloed hebben, maar we waren alle tien erg te spreken over het eten. Wat je krijgt, is naar mijn smaak heerlijk. Ik heb al wat vaker tapas op (durf mezelf geen kenner te noemen), maar dit is toch wel mijn prettigste ervaring tot dusver. Om maar twee bekende hapjes te noemen: de albóndigas waren zeer smakelijk en ook de patatas bravas waren heerlijk en perfect gekruid. De prijs was ook zeer redelijk, we hebben met z'n tienen 2 flinke rondes tapas besteld en zo'n 3 á 4 drankjes per persoon gedronken. Daarvoor waren minder dan 20 euro de man kwijt.

De aankleding van het restaurant is erg gemoedelijk. Genoeg Spaanse invloeden te bekennen waaronder ook de muziek, niet te aanwezig, perfect voor de sfeer. Gelukkig hebben ze de Spaanse verlichting achterwege gelaten. Waar veel Spaanse restaurants erg fel verlicht zijn, was er hier in de schemering voldoende ruimte voor de verbeelding.

Ook de bediening was prima. De dame's waren zeer vriendelijk en hadden vlot in de gaten wanneer we iets wilden bestellen. Achteraf ook een leuk praatje met de serveerster. De tapas werden in gepast tempo geserveerd, daarvoor uiteraard complimenten aan de keuken.

Ookal wonen wij allen ver van Oosterhout, we vonden het unaniem voor herhaling vatbaar.
Maarion .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na lange periode hier gegeten met 5 personen en gekozen voor het verrassingsmenu. In het verleden hier meerdere keren goed en lekker gegeten. Nu Vooraf een plate me gusta genomen, die prima was. Gelukkig dat we dat vooraf hadden genomen want de 4 rondes tapas die we daarna kregen waren wel smaakvol behalve de inktvisringen die niet goed waren bereid, want de porties waren erg klein! Kennelijk sedert februari van eigenaar gewisseld. We vonden het in zijn geheel tegenvallen.
Zwaluwstaart .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vanavond een romantisch etentje voor 2 bij gehad bij dit restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk. Het interieur is Spaans op een niet al te clichématige manier, maar juist redelijk modern en gezellig. De tapas gerechtjes waren lekker en goed van kwaliteit. Naar mijn idee zijn een aantal van de gerechten wat minder " standaard" dan in de meeste tapas restaurants die ik ken. Wij vonden met name de lauwwarme kabeljauw met kappertjes erg lekker. Het desserts was roomijs op een koekje met chocolade en caramel. Lekker, maar over het algemeen vind ik dat de dessertkaart in tapasrestaurants wel iets verrassender mag. Zo ook hier. Al met al een heerlijk etentje voor een leuke prijs!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Er bleek een feest te zijn bij Me Gusta, men vierde het 5 jarig bestaan en de zaak zat vol. Een bandje speelde en zong Spaanse liederen (gelukkig op een goed - niet te luid - volume) terwijl een Spaanse danseres regelmatig haar kunsten liet zien. Alles droeg bij aan een hele prettige en feestelijke sfeer. Wij bestelden deze avond de nodig gerechten waaronder de spinazie-kaas kroketjes, kalfswang met chorizo, serranoham met geitenkaas uit de oven, gehaktballetjes in pittige saus en de tonijn/aardappelsalade; alles smakelijk en van goede kwaliteit en ondanks alle drukte keurig op tijd geserveerd. Wij lieten dit allemaal vergezellen door een lekkere rode huiswijn. In verband met het lustrum werd buiten een grote pan paella gemaakt door José die daarna rondging met schaaltjes van dit gerecht; lekker! Wat later werden ook nog schaaltjes met vers gesneden ham rondgedeeld maar ook kipspiesjes en kippen pootjes.
Al met al een zeer geslaagde avond. Het zou leuk zijn als het bandje regelmatig langs zou komen; een mooie aanvulling op het “Spaans genieten” dat je nog meer in zuidelijke sferen brengt.
Peterentruus .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdagavond met de kinderen heerlijk gegeten een verrassingseffect absoluut de beste etappes in de buurt een kleine tip andere kleding dat KOKA KOLA kan echt niet tot ziens
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Sinds lange tijd weer gegeten bij Me Gusta. Vroeger hier herhaaldelijk genoten, na vandaag komen we hier nooit meer terug.
Eten was zeer matig van kwaliteit en in sommige gevallen absoluut waardeloos. Nog nooit zulke slechte spare ribs gekregen. Hebben het gerecht teruggestuurd. Verbazing bij afrekenen dat het gerecht wel op de rekening stond maar een biertje niet was gerekend. Oplossing werd gevonden door het biertje erbij te zetten maar de spareribs kon niet van de rekening worden gehaald... Het biertje hebben we niet betaald - de spareribs wel. Allebei ten onrechte - hier gaan ze ons niet meer zien.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier op zaterdag 18 juni met 2 personen gegeten. gekozen voor een Tapasmix menu, waarbij je meerdere Tapas schotels krijgt. ieder gerecht is gewoon lekker en smaakvol. Op deze manier hoefje niet te kiezen uit al die moeilijke Spaanse namen van gerechten. Je laat je gewoon heerlijk verrassen. Een smaakvolle fles rode wijn maakt het geheel compleet. Een prima diner tegen een zeer schappelijke prijs. Ik kan begrijpen waarom het hier zo druk is. Reserveren is aan te bevelen, maar wij hadden gelukkig nog net een plekje op het mooie terras.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Na een heftige week uit eten met vrienden bij Me Gusta in Oosterhout. Na een warm welkom een gezellig tafeltje voor 4 personen. Begonnen met de plato Me Gusta, een heerlijke selectie van vleeswaren, kaas, ansjovis en olijfjes. Hierna een aantal rondes Tapas genieten, waarbij de Carrillada (gestoofde kalfswangetjes) een echt hoogtepunt waren. Dit zonder afbreuk te doen aan de andere gerechten die op een bijzonder aangename manier werden geserveerd. Het was weer een avond die voor herhaling vatbaar is. Bedankt.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Gezellig restaurantje, knusse sfeer, ook omdat de gasten zoveel mogelijk bij elkaar op het "podium" werden gezet, daardoor goed gevuld. De bediening was heel vriendelijk en belangstellend. Het eten kwam op het juiste tempo steeds op tafel, we hadden een tapas menu van 4-gangen, en dat had niet meer hoeven zijn! Misschien kunnen ze er beter een 3-gangen menu van maken en de prijs wat omlaag. Aanrader is om een karaf water erbij te vragen, omdat het eten toch vrij gezouten is. Wel lekker hoor.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heb hier al een paar keer gegeten (voor ik wist van mijn voedingsintolleranties, dus daar kan ik nu niets over zeggen). We kiezen altijd voor het verrassingsmenu, waarbij je ook kan aangeven als je bepaalde dingen echt niet wilt. Iedere keer weer heerlijk genieten! Er komen ook Spanjaarden eten, dus dan moet t wel goed zijn, he ;-).
Relvy .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eten: de menukaart is duidelijk dus is het niet heel erg moeilijk om iets te kiezen. Alle tapas zijn heerlijk. Uiteraard valt er over smaak niet te twisten, maar de tapas benaderen de Spaanse smaak beter dan bij vele andere tapas-restaurants.

Service: zeer vriendelijk en correct. Bij alle gerechten krijg je een duidelijke uitleg en het personeel komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is en of je nog iets wil drinken.
Ze kunnen je ook goed adviseren bij de keuze van de tapas en de wijnen.

Decor: erg gezellig ingericht. Door middel van fotobehang met spaanse straatjes en andere details aan de muren wordt de spaanse sfeer benaderd.
Het zijn wel (net als in Spanje) houten stoeltjes en tafeltjes, dus als je een hele avond wil blijven eten houdt je er wel een houten k... aan over.

Tenslotte: De prijs van het eten valt op zich wel mee, maar indien je er een aantal drankjes bij bestelt schiet de prijs behoorlijk omhoog. Prijs/kwaliteit vind ik redelijk. In het weekend moet je absoluut reserveren, anders maak je weinig tot geen kans op een plaats.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Vanavond een "goednieuwsetentje" gehouden bij Tapas Me Gusta in Oosterhout. We werden door de dienstdoende ober vriendelijk ontvangen en kregen een plaatsje op het terras. Omdat we in de schaduw zaten hebben we gevraagd of we een plekje in de zon konden krijgen. Hiervoor werd, na het vertrek van twee andere gasten, direct een tafel schoongemaakt een aan ons aangeboden. We hebben vervolgens genoten van de heerlijke Plato Me Gusta, een samenspel van Spaanse worstsoorten, kaas en ansjovis, stokbrood en tappenade. Na dit voorgerecht hebben we diverse Tapa gegeten waaronder Champignos al ajillo, Punititas Solomillo en Patatas Bravas. Heerlijk bereid.
Als nagerecht hebben we gekozen voor een koffie Espagnol voor mijn vrouw en zelf heb ik een "gewone" koffie met Brandy Torre Grand Reserva. De grote verrassing bj de brandy was de wijze van serveren....
Bij heel veel restaurants wordt de Cognac/Brandy in een onverwarmd glas geserveerd, terwijl bij Tapas Me Gusta het glas heerlijk war voorverwarmd, waardoor het bouquet van deze Brandy uitstekend tot uitdrukking kwam. Voor mij persoonlijk een heel aangename ervaring die mij heeft doen besluiten om bij mijn volgende bezoek een duurdere versie van de Brandy te proeven.
Tenslotte wil ik melden dat, ondanks de beperkte personele bezetting en de redelijke drukte in de het restaurant, de bediening vlot en plezierig was. Tevens werd er een duidelijke uitleg van de geserveerde gerechten gegeven.
Een restaurantbezoek dat voor herhaling vatbaar is.
Anmave .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Leuk, eenvoudig en niet te duur tapas restaurant in Oosterhout.
Het restaurant heeft een gezellige knusse inrichting en een leuke tuin voor als het mooi weer is.
De tapas gerechten op de kaart zijn niet erg verrassend of origineel, maar de smaak is goed en de porties zijn redelijk groot voor de prijs. Een goede prijs-kwaliteit verhouding dus.
Anoniem2014 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Op zondag 6 april hebben we op het laatste moment besloten om naar Tapas Me Gusto te gaan. Kort voor ons vertrek hebben we gereserveerd. Bij binnenkomst werden we op naam ontvangen. Dat was zeer attent en is een leuke start van het bezoek (met drie kindjes).
Voor de kinderen stonden een paar hele lekkere gerechtjes op de kaart (tussen de échte tapas").
Het eten werd heerlijk warm en op smaakvolle ronde platen geserveerd. De inktvisringen, kalfswang, spareribs, patatas bravas en vijgen met geitenkaas waren heerlijk en smaakvol.

De inrichting is vrij sober en standaard. De meubels, muurtekeningen en muziek moeten je in de sfeer van Spanje brengen...maar komen mijns inziens net tekort om het decor tot een ruime voldoende te maken.

Al met al een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Tasjethee .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Bij binnenkomst viel de gezellige Spaanse inrichting op. We waren met 5 man en kregen een klein tafeltje, geschikt voor 4, met één op de kopse kant. Het meisje wat ons vervolgens de bestelling opnam gaf ons geen uitleg en een gastvrij gevoel. Haar vragen waren heel kort en vooral functioneel. Na enige tijd wachten kwam de eerste bestelling. Dit was eenvoudig, redelijk smakend, en zonder veel aandacht te besteden aan de presentatie. De borden waarop het gepresenteerd was waren wel prachtig. De tweede ronde viel wat meer tegen. Er waren meerdere gerechten waarbij je het idee had dat het al langere tijd geleden bereidt was, gezien de enigszins uitgedroogde randen. De kaaskroketjes en de garnalen waren heerlijk. Toch niet zo onder de indruk van alles maar aan het desert begonnen. Deze viel tegen. Een toetje met gecarameliseerde noten zonder die terug te vinden in het ijs. En de churros smaakte heel flauw. Inmiddels wel een vriendelijke jongeman in de bediening. Al met al voor ons waarschijnlijk geen tweede keer tapas eten bij Me Gusta in Oosterhout
Alexeningrid .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
wij hebben er voor de laatste keer gegeten met kerst
hadden lang van tevoren een tafel besproken
bij binnenkomst werden we naar een twee persoons tafel verwezen we waren met ze drieen
we weigerde de tafel omdat er eerst iemand anders moest opstaan om ons te laten zitten
ik had ook echt weg gegaan als ze geen andere tafel hadden geregeld
bediening gaf ons gelijk maar geen excuus of iets
verdere avond verliep ook niet zoals het hoorde
me gusta de kans gegeven een passende oplossing te geven maar dat weigeren ze
dus wees gewaarschuwd ze proppe de zaak vol
Pvm66 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Voor het eerst kennis gemaakt met dit tapasrestaurant, en zeker blijft het niet met deze ene keer. Bediening zeer attent en behulpzaam bij het uitkiezen van de diverse gerechtjes. Begonnen met het koude plateau met serrano, kaas, olijven , aioli, tapenade en brood, prima. Daarna de tijgergarnalen ongepeld, deze hadden weinig smaak. Vervolgens toch maar de gepelde garnalen in knoflook genomen en deze waren lekker. Dit alles vergezeld met een lekker flesje verdejo. Prijs kwaliteit helemaal in orde in een warme ambiance
Ridders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Voor de relatief lage prijs die je betaalt voor een avondje gezellig uit eten is het een prima restaurant. De tapas gerechten zijn redelijk eenvoudig maar smaakvol. Wel vind ik dat de tafels erg dicht op elkaar staan, je zit letterlijk rug aan rug met de persoon aan de tafel achter je. Ook zijn niet alle tafels even prettig om aan te zitten, zoals de tafels in het warme hoekje/bijkamertje van het restaurant. Het kan soms erg lang duren voordat je iets te drinken kunt bestellen en als het druk is kan het personeel nog wel eens opgejaagd (en soms zelfs kortaf) overkomen. De houding tegenover je gasten vind ik erg belangrijk, of het nu druk is of niet. Maar voor wie goedkoop en op z'n gemak een hapje wil eten is dit prima.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
De ligging van het restaurant is net buiten het gezellige centrum bij de Markt of de Heuvel, maar de inrichting is helemaal OK. Het schept de juiste sfeer voor een fijne tapas avond.
De bediening verliep prima. Op de juiste momenten werd weer gevraagd naar nieuwe bestellingen, zodat er nooit lang gewacht hoefde te worden.
We zijn begonnen met een starterschotel Me Gusta: ham, chorizo, olijven, manchego en stokbrood. De kwaliteit van de diverse onderdelen is niet heel bijzonder. Olijven met weinig smaak. Manchego kaas te dun gesneden, waardoor de smaak niet tot zijn recht kwam. De ham was flinterdun, zo uit de verpakking i.p.v. zelf met de hand gesneden spaanse ham.
Het was duidelijk dat niet alles zelfgemaakt word.
Een tapas gerecht wat zeker de moeite van een speciale vermelding waard was is de kalfswang. Een heerlijk potje stoofvlees. Uiteraard wel zelfgemaakt.
De prijs/kwaliteit verhouding overziend denk ik dat er nog verbeteringen mogelijk zijn. Het is niet zo duur (afhankelijk van hoeveel tapas je bestelt), de kwaliteit kan omhoog, de sfeer is al volop aanwezig.