Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tapas Me Gusta

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed en gezellig Goede bediening verzorgd eten
P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede ontvangst. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten van goede kwaliteit en werd redelijk vlot geserveerd. Komen er regelmatig en nog nooit iets negatiefs meegemaakt.
M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Verrassend goed restaurant met jong en betrokken personeel. Attent en snel zonder opdringerig te zijn. Goed advies als daarnaar wordt gevraagd. Lekkere gerechtjes in echt spaanse uitvoering. Prijs staat in prima verhouding. Helaas wonen we niet in de buurt, anders zouden we regelmatig terugkomen.
1 tip: graag ook 'gewoon' alcoholvrij bier. combineert heel goed met spaans eten, misschien San Miguel bier??
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Me Gusta is absoluut het beste tappas restaurant in de verre omgeving.
Heerlijke gerechten, aardige bediening. Top !
We komen hier graag terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij komen al jaren bij Me Gusta en hier eten is altijd een feestje. De bediening is altijd goed, met net dat beetje extra. Het eten is gevarieerd en er is voor iedereen wat. De sfeer van het restaurant is ook geweldig, en zeker met het weer van afgelopen weken/maanden lijkt het net als of je in Spanje zit. Echt genieten! Zeker een aanrader. Dus van ons een Dikke 10!
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten. En gaan dan ook zeker nog eens terug. Eten smaakte voortreffelijk, leuk personeel en het restaurant straalt een gemoedelijke huiskamersfeer uit. Een aanrader
M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekkere Spaanse tapas. Geen hele bijzondere gerechtjes maar allemaal kwalitatief erg goed. Gezellig restaurant en de service was prima.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd gezellig bij Me Gusta. Het eten is heerlijk!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Prijs/kwaliteit was prima. De wijn mochten we proeven voor de juiste keuze en de kennis met bijhorend advies was perfect.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Doordat er groepen waren, konden wij geen 4 of 5 gangen verrassing doen omdat glutenvrij dan niet mogelijk is.
Een tekortkoming vind ik dat er geen glutenvrij dessert is, alleen citroentjes. Helaas daar houd ik niet van.
Het eten was verder prima. Echt heel lekker.
M. K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima sfeer, prettige bediening. Goed contact vooraf.
Alle gasten waren vol lof over de heerlijke tapas. Minpuntje als je met een grote groep op zaterdagavond komt - het duurt wat lang van gang tot gang - lastig als je een familiegezelschap met zeer uiteenlopende leeftijden bent... Maar organisatie is flexibel in het aanpassen van een gang. Dus we gingen met een prima gevoel de deur uit.
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten en heel erg vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Mira V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een van onze lievelingsrestaurantjes. Supervriendelijk personeel, leuk aangeklede tent en heerlijk eten !
Maartje R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wederom een top avond gehad. Heerlijk eten. Fijne sfeer. Super bediening. Ik ben fan.

Het zal niet lang duren voor ik weer kom genieten.
Thommy M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten lekkere tapas. De porties zijn precies goed. Heerlijk wijntje erbij. Al bij al een aanrader voor iedereen!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Een heerlijke avond met een lekker verrassingsmenu. Goede sfeer en goede voorlichting. Prima geslaagd
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd heerlijk. Superleuke bediening .
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Verrassingsmenu gegeten van 6 gangen het was heerlijk
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het was druk voor een dinsdag en met maar 1 kok duurde het daarom steeds redelijk lang voordat het eten er was! Maar de bediening en het eten zelf waren super.
PaSiC .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke en verrassende smaken (zeker de sangria!), attente en persoonlijke bediening. Drie maanden geleden ontdekt, nu al 4 keer geweest. Aanrader!