Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

9,4

Jouw recensie over het restaurant Tapas Me Gusta

David V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We zijn super goed geholpen en het eten was ook nog eens heel erg lekker!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten en bediend door een vriendelijk en kundige man die geen moeite teveel was!
Goed rekening gehouden met de lactose intolerantie van onze dochter
Kfdegoede D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Binnen een tijdsbestek van 4 weken hier driemaal gegeten: met partner, met familie en met vrienden.
Als dit restaurant in amersfoort stond, kwam ik er elke maand een keer. Zeldzaam smakelijke tapas, een gunstige prijsstelling, passende, sfeervolle inrichting en prettige bediening.
Volgend jaar juni heb ik weer vakantie...…………
Tot ziens dus.
fam. De Goede
Lineke T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Al meerdere keren bij Me Gusta gegeten. Heel sfeervol restaurant waar je heerlijk kan eten, vooral het verrassingsmenu is een aanrader. De obers hebben veel verstand van wijnen dus voor de liefhebbers.. Een lekker avondvullend programma, zeker voor herhaling vatbaar!
toinette1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
heerlijke tapas, voor ieder wat wils en vriendelijke bediening!
We komen zeker een keer terug.
In het weekend op tij reserveren!
De tafel van Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
heerlijk gegeten prima bediening! komen zeker nog eens terug!
Josje .
Het eten was perfect en toen er een foutje was met onze bestelling werd dit heel netjes opgelost!! Ik ga er zeker vaker naar toe!!!
D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Met ons gezin hebben we heerlijk gegeten, De prijs kwaliteitsverhouding is goed en de bediening is erg gastvrij.
Wij hebben een heerlijk avond gehad met een prettige sfeer en lekker eten.
annekeruis .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben een heerlijk avondje gehad bij Me Gusta! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! En heerlijke tapas! Gaan binnenkort zeker weer !!
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Super aardig personeel. Kregen een kleine verrassing omdat we een verloofd stel bij hadden. Super lekker gegeten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
top restaurant met n zeer goede gastheer.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele goede service en vriendelijke mensen. Lekker eten!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Top taparestaurant met een zeer goede gastheer(Toby)die ook erg veel kennis van zaken heeft(wijnen)...Aanrader!Tapa's zijn vers,gevarieerd,erg smakelijk en goed geportioneerd!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk sfeertje, Heerlijk eten.
Mari S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekkere Tapas gegeten. Vooral de kalfswang een aanrader. Bij het naar de toilet gaan kwam ik langs de keuken en zag dat de tapas uit een plastic bak van de groothandel geschept werd. De eigenaar gaf later "telefonisch" aan dat zij alle gerechten zelf maken en deze gerechten bewaren onder andere in dit soort bakken. Ook als deze tapas van de groothandel zou komen dan was deze wel lekker. Wie zal het zeggen! Een volgend bezoek aan dit restaurant, wat wij zeker gaan doen, accepteer ik de uitnodiging van de eigenaar om een kijkje in de keuken te nemen graag. Ik kan "Me Gusta" van harte aanbevelen.
Nora J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Eten is dik in orde, kwaliteit na al die jaren consistent. Het enige wat ik jammer vind is dat je best een pittige rekening opbouwt, omdat elk klein gerechtje apart berekend wordt en deze soms flink aan de prijs zijn.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk authentiek Spaans gegeten. De pauze tussen de diverse rondes was precies goed. Bediening was goed, alleen zou het (jonge) personeel zou iets meer over de wijnen kunnen weten.
A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gezellig sfeervol restaurantje met vriendelijke bedrijfsleider/gastheer. WIj komen hier graag ! Wel harde houten stoelen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
het was kei leuk en goed eten maar een in de bediening en een kok in de keuken het ging voorteffelijk
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Een super avond op het terras genoten met heerlijke tapas en Spaanse wijn voor ons 26 jarig huwelijk.
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk op het gemak gegeten achter in de zon op het terras. Simpelweg super! Toetjes zijn een aanrader.