Tapas Me Gusta

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke sfeer. Leuke, correcte, alerte en kundige bediening. Dat zie je zelden. Hier begrijpen ze hoe ze het gasten naar de zin kunnen maken. Ook gaan ze zeer goed om met allergieën, bij alle gerechten ook een aparte kaart met alle allergie info
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden Op advies van de bediening gekozen voor een 5 gangen verassingsmenu.
Ook het dessert was van hoge kwaliteit. En dit alles tehgen een redelijek prijs.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten, gezellige bediening,
Flesje huiswijn is ietwat aan de dure kant met 20 euro, maar smaakt wel goed.
Wij komen hier graag.
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zijn al een paar keer bij megusta Oosterhout geweest is een heerlijk avondje genieten van heerlijk eten en super vriendelijke bediening tot snel ????
Corjanne Z.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In een ontspannen sfeer heerlijke tapas eten.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig samen gegeten. Bediening was vriendelijk en professioneel. Wist wat er in de gerechten zat. Waren altijd mooi op tijd met aanvulling drank of opname nieuwe gerechten. Aanrader.
Habloempje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Me Gusta gegeten ... Heel erg leuk, goed en lekker!! Heerlijke - echt Spaanse - tapas! We kozen voor het verrassingsmenu: een plank met verschillende kazen, worst, tapenade, aioli, brood en olijven, daarna in vier verschillende gangen salades, tapas en een desert. Echt top! Alles was met evenveel zorg en smaak bereid. Probeer de flan en je wilt nooit meer iets anders!!
En ... niet onbelangrijk: ook met mijn glutenintolerantie werd erg zorgvuldig rekening gehouden. Zodra we weer in Oosterhout zijn, weet ik wel waar we weer gaan eten. Me Gusta doet haar naam dubbel en dwars eer aan.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Was n topavond
Ferran M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Top bediening, waanzinnige service en prima kwaliteit eten. We komen zeker vaker terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig Spaans restaurant, met uitstekende bediening. Wij komen hier al jaren genieten van de lekkerste tapas en heerlijke wijnen.
H P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
het was weer erg gezellig en kei lekker gegeten de bediening was erg vriendelijk en de sfeer was uitstekend !!!!!!!!!!!!!!!!!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
in een heerlijke, gezellige sfeer heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bijzonder is de uitleg over de gerechten, zeker wanneer je er voor de eerste keer komt. Erg klant vriendelijke bediening, niet is te veel. Ook werd er met veel toewijding rekening gehouden met het dieet van een persoon in de groep. Kortom we komen hier zeker terug
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten.
s.hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prettige bediening, aardige sfeer, lekkere gerechten en vrij veel keuze. Je kunt je etentje zo eenvoudig of uitgebreid maken als je zelf wilt. Aanrader!
Nurgul A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zeer vriendelijke personeel.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eigenlijk kan de recensie heel kort samengevat worden met "het was een feestje". Wij hebben met zijn vieren echt genoten van de overheerlijke tapas die geserveerd werden en we zijn echt verrast door het verrassingsmenu. Stuk voor stuk lekkere hapjes die op een bijzonder prettige manier opgediend werden. Voldoende aandacht en een leuke opmerking tussendoor in een tempo dat precies paste bij zo'n avondje uit. Wat wil je nog meer. Hoewel het voor ons niet naast de deur is zullen wij de rit naar Oosterhout zeer zeker vaker gaan maken.
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heel fijn restaurant! Lekker gegeten en goede service. We waren er door de weeks, het was redelijk rustig. Bediening was erg betrokken. Was het zeker waard om vanuit Utrecht te komen om hier een keer te eten. Echte jamon Iberico en heel mals lamsvlees. Top!