Tapas Me Gusta

Willemstraat 68 4901 LC Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Me Gusta

Komt u Tapasrestaurant Me Gusta in Oosterhout binnen dan waant u zich meteen in Spanje. Het sfeervol Spaans ingerichte restaurant heeft meerdere ruimtes. Er wordt Spaanstalige muziek gedraaid en regelmatig is er ook een gitarist aanwezig. Vanzelfsprekend ontbreken de Spaanse wijnen en bieren niet op de kaart. Een sfeer van ongedwongen eten in een bourgondische ambiance. Vanaf twee personen is het mogelijk voor een tapasmenu te kiezen. Per persoon betaalt u slechts _19,50 en komt er in 4 ronden een variatie aan vis, vlees en vegetarische tapas op tafel.

Meer informatie over restaurant Tapas Me Gusta

9,3

Jouw recensie over het restaurant Tapas Me Gusta

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij waren er voor de tweede keer en het was weer geweldig.
Het verrassingspakket menu genomen van 5 gangen echt een aanrader
T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een heerlijk sfeervol restaurant, waar wij even weer van de Spaanse tapas kunnen genieten en we ons een beetje in Spanje wanen.
SUZE V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hadden een gezellige en smaakvolle avond. Vriendelijke mensen. We komen zeker nog een keer terug!
Rom R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Kwalitatief hoogwaardige tapas, zeer veel variatie, prima bediening. Men luistert goed naar de klantenwensen en dat maakt het verblijf zeer aangenaam.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het keuzemenu 5-gangen (verrassing van de chef) was zeer lekker en er was zeker genoeg voor een waardige maaltijd! We hebben mogen proeven van minimaal 12 tapas gerechtjes. Het was zeer aangenaam zitten en prijs-kwaliteit zeker aan te raden!
C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de juiste wachttijd tussendoor. Alles was lekker vooral de salades. Het was een gezellig kerstdiner in een ongedwongen sfeer.
Angèle O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Patatas bravas was lekker (wel erg bescheiden porties) net als het knoflookbrood. Aioli was goed, de andere pittige sausjes vonden wij niet smakelijk (de minst pittige proefde naar mayo met wat chilipeper erin en de andere proefde muf). Ossenhaaspuntjes waren nogal taai.
Restaurant heeft wel een gezellige sfeer en vriendelijke bediening!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
.Wij vinden dit restarant erg goed,heel vriendelijk personeel en goed eten,een aanrader voor iedereen.Komen zeker terug.Peter en Diana.
Janet R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Niets aan te merken op het eten. Er hing een goede sfeer, inrichting is gewoon gezellig en de service was absoluut top! Ook al bleven we lang zitten, geen seconde hadden we het idee dat we de deur uitgekeken werden
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Vanuit Roosendaal speciaal naar Oosterhout gereden voor Me Gusta
En daar hebben we geen spijt van
Heerlijk gegeten en gedronken...leuk personeel en een gezellig restaurant
Prijs/kwaliteit was goed...hier komen we nog eens terug!
Betsie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een drukke omgeving waar men op verzoek het meest rustige tafeltje voor ons had klaarstaan.
Echte tapas, inclusief de niet te versmaden iberico :-)
Jammer dat er geen wijnkaart was waardoor we afhankelijk waren van de adviezen ( overigens goede adviezen) én niet konden zien wat de prijzen van de wijnen waren. WE vinden het gewoon leuk om zelf ook te kunnen lezen wat er zoals aan wijnen geschonken word.
Heerlijke avond gehad, we komen zeker nog terug!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was al weer even geleden dat we bij Me Gusta Oosterhout geweest zijn, maar we hebben weer heerlijk genoten van de lekkere gerechtjes en het zeer vriendelijk personeel. Echt een avondje uit.
John R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
als altijd zeer persoonlijk en alles prima geregeld
goede, grote glutenvrije keuze
goed wijnadvies
herkenning van de kok en bezoek aan tafel of alles goed was met de glutenvrije gerechten en brood
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten. Goede bediening. Leuke sfeer.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Gezellig, gastvrij restaurant, informeel
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Geweldig ! Heerlijk eten, geweldige bediening. Geweest voor ons 12,5 jr huwelijk. Net dat extra stukje aandacht. Heel speciaal.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wederom een avondje lekker gegeten met een goed glas rode wijn. Bedankt voor de gastvrijheid, zeker een aanrader! Of je van vis of vlees houdt of vegetarisch bent alle gerechten smaken goed. IJs met noten als dessert is een mooie afsluiting!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, verschillende gerechten (proevement menu). Was de 3e keer en wederom was alles heerlijk, ook het bijbehorende dessert is een aanrader. Zoals altijd is de bediening vriendelijk en enthousiast. Tot de volgende keer!
Lonneke M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Me Gusta is een van de restaurants waar we in Oosterhout vaak komen. Het was weer een prima avond. Lekker eten, vlotte en gezellige bediening. Ondanks de drukte toch de rustige tafel gekregen die we gevraagd hadden tijdens het reserveren. We komen zeker weer terug voor een avondje Tapas!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Was weer gezellig, dagspecialuteit mosselen viel erg in de smaak