Tapas het Oosten

Flevoplein 1 3891 BA Zeewolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tapas het Oosten

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten is top en zeker zeer gevarieerd . Lekkere kleine hapjes , voor ieder wat wils. Zelfs een kroket of frikadel is geen probleem. De sushi's zijn overheerlijk en vers. Een echte aanrader voor jong en oud.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten is erg gevarieerd. Wij hebben het restaurant bezocht met sushi 'verslaafden', die ruime ervaring hebben met sushi ketenrestaurants. Zij vinden Het Oosten een toprestaurant op dat gebied. Door de drukte werden wel wat foutjes gemaakt, zoals het in de war zijn met de tafels, maar dat vond niemand van ons erg. Het is allemaal in orde gekomen.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het interieur ziet er niet Oosters uit. Jammer dat had ik een toegevoegde waarde gevonden. We hadden het geluk in de buurt te zitten van iemand die zijn shirt graag op een andere hoogte wilde dragen dan normaal. Helaas sprak het personeel hem niet hierop aan.
Het eten smaakte goed. Mooie proporties in aantrekkelijk servies. Gelukkig niet zoals ik zo vaak zie de witte of bruine schaaltjes.
Er werd snel geserveerd. Vriendelijk personeel. Alles wat leeg was werd ook snel van tafel gehaald. Prettig we hoefden niets te verzamelen op de hoek van de tafel.

Wel vonden we het jammer dat we een bijgerecht als eerste kregen en we erg lang moesten wachten op de bijbehorende vleesgerechtjes. Alleen babi eten is te karig Het was helaas ook al bijna koud toen we de rest geserveerd kregen.
Al kon het serverend personeel niets doen aan de volgorde van uitserveren hebben we toch de tip meegegeven.
Het buffet met kleine nagerechten zag er aantrekkelijk uit. Wel jammer dat niet alles was aangevuld. Maar er bleef genoeg keuze over.
Dit is zeker een restaurant waar we nog een keer terug komen. Voor het vaste bedrag heb krijg je een groot aanbod aan lekkere gerechtjes.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
helaas oude tapas de warme waren wel te eten zonde vriendelijke bediening de Tapas kwam uit de koelkast had er zeker al een dag in gestaan droog steen koud
Pur T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
ik hou van oosters eten , was ook zeer benieuwd naar dit voor mij onbekende restaurant. Zeker omdat er in Zeewolde niet zoveel retaurants zitten.
De kaart zag er veel belovend uit, bij het eerste bordje zag ik dat er in mijn tonijnsushi geen verse tonijn zat maar tonijnsalade, hier ging bij mij een alarm belletje rinkelen.......
De zalm was veel te gaar, de biefstuk was een schoenzool en garnalen waren verstopt in een dikke laag kruim, doordrenkt met frituurvet en waarom overal het zelfde sausje overheen ?
Het enige wat mij kon bekoren waren de sojaboontjes.
Zeker, de meisjes in de bediening zijn aardig maar ik kom om het eten en dat was echt niet goed.
Hier kom ik nooit meer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Uitstekende gerechten met een constante kwaliteit. Het Tapas menu is verrassend en smakelijk. Keurig interieur en vriendelijke bediening tegen eigentijdse prijs.
Smullen168 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We halen hier vaak af. Gisteren hebben we hier de verjaardag van mijn man gevierd. Zeer vriendelijke bediening en de tapas hapjes waren SUPER! We hebben zeker genoten! We komen hier zeker terug.
Pigeonnier .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Met 4 personen gegeten en gedronken. Zeer teleurstellende ervaring. In eerste instantie was de ontvangst en bediening plezierig echter vanaf half tien ging men steeds meer pushen eerst over sushi's daarna over het dessert. Dit terwijl het restaurant tot 10 uur open is!
Het eten was redelijk maar zeker niet meer dan dat. Een aantal gerechten waren te koud!
Leenvdberg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Afhaal maaltijd gehaald, Babi ketjap met rijst en een portie bami.
Babi ketjap leek er niet eens op smaakte naar anijs, komijn en er waren doperwtje met worteltje over gegooid. De portie bami was vrijwel kous.
Kortom niet te pruimen
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De eigenaar is een hele vrolijke man en wij komen hier altijd met plezier!
De sushi is heerlijk en er is een ruime keuze aan hapjes.
De sfeer in het restaurant zelf is ook super.
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Leuk sfeervol restaurant met zeer vriendelijke eigenaren.
Deze mensen doen er alles aan om het goed te laten verlopen.

Eten is goed en erg lekker, zeker de sushi met warme garnaal erin!
Enige nadeel: ze veranderen niet van tapas kaart,verder top !!
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op Tweede kerstdag deze aardige chinees bezocht.
Prima tapas gerechten met ruime keus.
Handig systeem. Manier van uit serveren kan leuker en was beetje simpel.
Smaakvol maar niet echt culinair.
De vruchtencoupe was erg summier en niet van vers fruit.
Het nagerecht maakte veel goed.
Het decor kan ook leuker aangekleed worden voor de kerst.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Wij kwamen op 1e Pinksterdag met 9 personen hier orientaalse Tapas eten.
We hebben genoten!
Het eerst werden diverse gevarieerde sushi-hapjes geserveerd.
Alles onder het motto : Doe rustig aan.., geniet..., er is voldoende, naar ieders smaak.
Vervolgens kwamen diverse vleesgerechten, heerlijke sate etc.
Bahmi speciaal, garnalen etc., het kon niet op.
Zeer aanbevelenswaardig !!
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wij hebben hier overheerlijk gegeten en zijn verwend door de eigenaren. We gingen tapas eten, dat is smullen, maar we kregen ook allerlei gerechten om uit te proberen, Japanse hapjes, in boter gebakken sliptong, lamsboutje, en zo meer. We hebben ruim 2 uur getafeld en het was een feestje voor ons. Geen vreetgebeuren maar smullen. Tot slot kregen we gefrituurd ijs. Heerlijk. Wij komen hier zeker spoedig terug.
Driedijken .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Wij hadden hier al twee keer loempia's afgehaald en vandaag voor het eerst in het restaurant zelf gegeten. Je kan a la carte eten of voor Tapas kiezen. Wij zijn voor de Tapas gegaan. Elk Oosters gerechtje was echt lekker!! De bediening is zeer vriendelijk en proberen je het echt naar de zin te maken.
Wij kunnen niet anders zeggen dat we heerlijk gegeten hebben en dat we zeker terug komen.

Fam Driedijk, Zeewolde
SuusJJJ .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Het eten was erg lekker. We hadden gekozen voor de tapas. Erg lekkere kleine gerechten. De bediening is erg goed. Werden op onze wenken bediend. Daarnaast hing er ook een gezellige sfeer. Veel keus van de tapas. Zeker een aanrader om is te gaan eten!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Vanwege tijdgebrek gekozen voor A la carte, i.p.v. de oosterse tapas. De gerechten van 'gewone' Chinese kaart waren erg aan de prijs. Eten was niet bijzonder. Combigerecht foe yong hai + tjap tjoy bleek helaas alleen omelet met wat meegebakken groente te zijn. Bij menu A was de tomatensoep oké, maar de verschillende hoofdgerechten bevatten voornamelijk vlees, en veel te weinig groente. Waarschijnlijk kun je in dit restaurant het beste kiezen voor de oosterse tapas. Voor een 'gewone', snelle Chinese hap moet je hier niet zijn.