Tapas en zo

Oude Rijn 1A 2312 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas en zo

Spaanse klassiekers

Bij restaurant Tapas en Zo kun je met de hele familie genieten van voortreffelijke tapas en andere Spaanse specialiteiten. Sangria bijvoorbeeld? Naast tapas serveren ze hier ook fantastische mediterrane hoofdgerechten die zich goed laten combineren met de krachtige wijnen uit de collectie. Iedereen zal zich hier direct welkom voelen. Er valt bij binnenkomst meteen een deken van zuidelijke gezelligheid over je heen. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Tapas en zo

norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
het blijf beste tapas in leiden ik kom regelmatig hier ik heb altijd naar m ij zin nieuw kaart nieuw tapas heerlijk we komen heel snel weer terug
zidani E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gister gegeten bij tapas Enzo rustige avond hele aandacht heerlijke tempronillo ossenhaaspuntjes rodeport lamskoteletten Heerlijk aanrader
emel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gister leuke avond gehad met mıj vrıend woon zelf ın Den haag vrıjdag avond naar leıden blıjf lekker ook hıer eten We hebben Spaans gekozen. Het was heerlijk. In zomer kom ık zeker terug
bo D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vanavond gezellige avond gehad bij tapas en zo heerlijke tapas goede Servıce goed op smaak niet vettig dat is heel belangrıjk voor mıj. Mooıe restaurant
jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vorıge week. Ben ık uıtgenodıgd oud School vrıend. Bıj tapas enzo tapas was goed goed op smaak mooı menü kaart. Dames weten ook goed zıj moeten even meer weten over wıjnen. Rest was heel goed
roni E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Woensdag met 2 heerlıjk gegeten bıj tapas enzo vrıendelijk beıdenıng mooı tapas op de kaart. Alles op smaak goede beredıng ık kom zeker nog een keer terug
ad H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Afgelopen weekend fantastisch gegeten. Bij tapas enzo prima tapasbar wat waren de lekkere gamba's. Lamsspiesjes wij komen snel zeker
ad H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vanavond. Fantastisch. Gegeten bij tapas enzo. Per toeval. Binnen gegaan tapas was goed. Alles op smaak. Chef heefd geholpen. Wij komen zeker terug
karin H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fantastisch gegeten hier goede tapas goed ontvangst. Leuke meiden in de bediening. Netjes. Tapas menu genomen voor 24.50. 3 ronde elke ronde was smullen. Wij komen snel weer aanrader
Petri D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima tapasrestaurant: gastvrije ontvangst, persoonlijke service en bediening. Verloren niets uit het oog, waren alert op de gerechten voor diegene met een (melk)allergie en dachten mee met alternatieven. Bovenal lekker gegeten!
Jesse_G .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij aten hier ruim een half jaar geleden heerlijk. Nu keerden we terug - met anderen - en helaas viel alles tegen. Tot drie keer toe kwam wat we bestelden niet of verkeerd op tafel. Het eten was echt beneden de maat (fantasieloos, lauw). Er was geen wijnkaart meer, noch een portkaart (terwijl dat beide op de menukaart stond).
De dame die bediende zat duidelijk met de situatie in haar maag, maar kon het verder ook niet helpen.
Wij zullen niet meer teruggaan...
LekkerEten1337 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Menu van de chef viel wat tegen, vooral in presentatie. Een aantal bordjes bevatte alleen prikkers met vlees, of een paar losse stukken. Bij een menu waarbij je niet zelf kan kiezen verwacht ik toch ook wel wat aardappels/rijst/pasta en groente, dit was alleen maar vlees en vis als hoofdgerecht. Een paar gerechten was iets leuker opgemaakt.

De bediening was wel vriendelijk, locatie buiten is in orde, de kwaliteit van het eten op zich is in orde.
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Gisteren hebben we er fantastisch lekker gegeten. Heerlijk buiten gezeten op een uniek mooi terras op een toplocatie. De bediening is er goed en er is een hele vriendelijke kok. Een kok die trots is op z'n bereidingen en het allerbeste wil voor zijn gasten. Dit proef je zeker! De menukaart is ruim en voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteitsverhouding = perfect! Ik kom hier zeker snel weer terug.
TROY K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Nu is tweede keer geweest perfect tapas. Heerlijke wijn dat hoort bij tapas natuurlijk vooral de spietjes waren mijn favoriet service was prima zo als het hoort. Decor vind ik redelijk. Ik kom snel.
Pollekeb- .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Op een doodgewone dinsdagavond even een paar uur genoten van echte tapas.
Gezellig restaurant, erg vriendelijke bediening, maar vooral overheerlijk eten. Zelden zulke lekkere tapas gegeten buiten Spanje, alles was met vakmanschap en liefde bereid. Ook de rode huiswijn is om van te smullen. Een ouderwets goed restaurant waar je je als gast ook echt gast voelt. Na de maaltijd nog een lekker espressootje gedronken op de terrasboot voor de deur.

KLASSE! We komen gegarandeerd weer terug!
Joy4ever .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten, slechte ervaring, geen aanrader. Bediening erg traag, vergaten steeds wat ze beloofden te brengen, lopen vaak heen en weer met lege handen. Kwamen weinig uit zichzelf naar de tafel. Het duurde veel te lang voordat we de tapas kregen. Weinig smaak, bijvoorbeeld geen dressing over koude tapas zoals witlofsalade etc. Warme tapas pas na een uur wachten op tafel, maar niet allemaal tegelijk en deels een verkeerde bestelling. Aardappels er bij, geen zout, dat werd gebracht toen de aardappels al op waren. Geen verlichting op terrasboot, ook geen sfeerlichtje op onze tafel. Onze tafel stond tegen een plantenbak aan waar na zonsondergang een kolonie naaktslakken uit te voorschijn kroop, erg onsmakelijk! Gerechtjes erg prijzig; € 9 voor 3 gamba's!
Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Folkert H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
In het kader van een een nieuwe eigenaar en nieuwe kansen zijn wij tijdens de Leidse el Cid feesten weer eens een keer beland bij Tapas en Zo. Het was erg druk in de stad en we wilden even rust .Het restaurant ligt een beetje verscholen maar als jet het eenmaal gevonden hebt dan heb je ook wat gevonden. Prima restaurant - goede bediening - vlotte doorstroom van tapasgerechten ... de nieuwe eigenaar kwam aan tafel de sfeer opsnuiven en vragen of het naar wens geweest was. (kom je niet vaak meer tegen)
sanderjanharting .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De bediening is zeer attent, het eten smakelijk (gericht op voorkeur van de gast) en de sfeer is oké. Aanrader voor wie van tapas houdt.
DennisK .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De gerechtjes waren lekker, hoewel wat aan de prij voor wat je ervoor krijgt. Prima sfeer. Helaas duurde het steeds erg lang voordat het eten geserveerd werd en werden bestellingen vergeten, waren een aantal gerechten op (niet vantevoren gemeld) en stonden verkeerde gerechten op de bon. Dit gebeurde bij meerdere tafels om ons heen.
sacha35 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
de Sardines vond ik heerlijk, eigenlijk alle gerechten. Heerlijk glaasje Sangria erbij.
Vriendelijke bediening.
Leuke tafel met uitzicht op de gracht met bootjes.