Tapas Del Mondo

Markt 53 2631 ED Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Del Mondo

Wereldse tapas

Geniet van wereldse gerechten in deze trendy zaak. De naam zegt het al, je proeft niet alleen de authentieke recepten uit het zonnige Spanje, maar je reist ook af naar exotisch Azië. Smaken die niet snel vervelen en gewoon ontzettend lekker zijn.

Meer informatie over restaurant Tapas Del Mondo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit vers gemaakte tapas. Ook is er aan de kinderen gedacht met kindertapas. Bediening is vriendelijk en je zit niet dicht op elkaar.
Kimberly R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten met ah actie. Duurde soms wat lang, vooral de luxere gerechten die we besteld hadden. Bediening vriendelijk en netjes van tevoren aangegeven of we om 20.00 2 min stilte wilde houden. Komen zeker nog eens terug
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het duurde erg lang voordat we een tweede bestelling konden doen. In anderhalf uur één keer tapas gegeten. De tapas kwamen niet tegelijk. De één uitgegeten terwijl de ander nog moest beginnen. Bijvoorbeeld bij de bestelling Friet en minihamburger kwamen deze 10 minuten na elkaar. Smaak van een aantal tapas flauw. Bediening vriendelijk maar chaotisch. Op het einde ging het beter maar daarvoor moest blijkbaar wel het restaurant half leeg zijn.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het eten is vers bereid en daardoor kan het soms wat langer duren. Maar ik heb hier verscheidene keren al gegeten en telkens smaakt het goed! De bediening is jong en soms onervaren, maar ze doen hun best en zijn vriendelijk. En dan is het niet erg als ze je soms niet zien om een drankje te vragen. Het eten is, nogmaals, van prima kwaliteit. Dus een aanrader
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Trek er een lekker avondje voor uit aangezien ze alles vers bereiden duurt het soms wat langer
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk is natuurlijk dat je een grote hoeveelheid van verschillende gerechtjes hebt. En dat van een goede kwaliteit. Vlotte en vriendelijke bediening.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ober was nog in opleiding maar was erg vriendelijk. Geen probleem. AH bon ingeleverd. Konden gewoon van de kaart kiezen al was dit niet onbeperkt. Maar voldoende gegeten. 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, 1 nagerecht. Het was héérlijk.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was erg lekker, voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening! Het werd gezellig druk maar we hoefden niet lang te wachten, de tijd tussen de gerechten was voor ons goed.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De tapas missen smaak!
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hadden gereserveerd via de Iens app maar dit was niet doorgekomen. We kregen een tafel naast het toilet terwijl er de hele avond wel andere tafels beschkbaar waren. Aan het eind van de avond was de bediening vergeten te vragen of we nog dessert wilden. Matig.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met AH-kaart met partner bij Tapas Del Mondo gedineerd. Geweldige gerechtjes en erg vriendelijke bediening. Het tempo kan je geheel zelf aangeven. AH-kaart regel is 2x koude en 3x warme tapas (gamba in de knoflook is super) daarnaast hebben we nog ieder een speciaal gerechtje besteld voor een kleine meerprijs, de ossenhaas mag je echt niet missen. Lekker dessert. Heerlijk wijntje. Dit alles maakt het een prima avond, tot de volgende keer.
Lennart L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben hier gisteren met een gezelschap gegeten en hebben heel lang moeten wachten. Na een uur wachten (!) kwam de eerste ronde tapas (2 kleine gerechtjes) en pas en na nog eens driekwartier wachten de tweede ronde. Tijdens al dat wachten is er door de bediening niet 1 keer voor de wachttijd excuses gemaakt of een drankje aangeboden, het was nou eenmaal druk werd er gezegd. Na onze onvrede nogmaals kenbaar gemaakt te hebben kregen we een andere serveerster en kon alles wel sneller. Heel jammer dat het zo moeizaam en onprofessioneel verlopen is. Verder viel op dat de meisjes in de bediening weinig vriendelijkheid en enthousiasme uitstraalden. De verlichting op de felste stand en geen muziekje maakte het lange wachten in dit restaurant er niet gezelliger op.
SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier geweest in het kader van de Restaurantactie van de AH en het eten was van een prima kwaliteit.
Met name de inktvis en de gebakken scholfiles zijn aanrader. De vegetarier was erg te spreken over de truffelrisotto. Al met al lekkere en niet al te grote gerechtjes en de bediening was uiterst vriendelijk en vlot.

Het is erg licht binnen en daar moet je van houden en omdat het groots en open is, is het er enorm veel geluid.
ruik .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst prima. We waren vroeg dus we werden snel geholpen. De gekozen gerechtjes, 2 voor-, 3 hoofdgerechten en een dessert, waren smakelijk en de hoeveelheid meer dan voldoende.
Na verloop van tijd werd het drukker en dan is het wel erg rumoerig.
Tijdens het afrekenen viel het ons op dat een flesje Jupiler malt van 25 cl een prijs had van € 4,50.
Wij gaan wekelijks uit eten en bestellen altijd malt bier, meestal flesjes van 33 cl, maar zo duur hebben we het nog niet meegemaakt. Misschien toch iets aan deze prijs doen, dit is meer voor 33 cl of speciaal biertjes.
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De ontvangst was wat rommelig, aangezien onze reservering via Iens niet in het systeem stond, hoewel ik wel een bevestigings sms had ontvangen. Het eten was prima, smakelijke gerechtjes maar niet heel bijzonder. vriendelijke en vlotte bediening.
janny.visser .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten op een hele warme dag bij Tapas del Mondo. we konden ook buiten zitten. Prettig vonden wij dat het binnen ruim was opgezet. Je zit niet vlak naast elkaar. Als voorgerecht sprong bij ons de pastasalade met gegrilde kip eruit. . Bij het hoofdgerecht was de pittige kip met uien en paprika onze favoriet, maar eigenlijk vonden we alles lekker. De bediening was ook goed op elkaar ingespeeld, volgens ons waren het zusjes. Zij moesten heel wat lopen met al die schaaltjes voor alle gasten.
Bert en Janny Visser
denboy_007 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het terras mag wel meer uitstraling krijgen misschien kan dit meeworden genomen met de winkeliersvereniging vandaar de 5 voor het buitenterras intern niet geweest.
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gegeten met de AH actie. De combinatie van 2 koude en 3 warme tapas met een nagerecht was een mooie hoeveelheid en fijn dat je van de gewone kaart kon kiezen. Tapas waren niet allemaal even 'Spaans', maar wel erg lekker. Door de drukte duurde het soms even voor de bediening tijd had, maar ze waren erg vriendelijk. Als groep per persoon afrekenen was geen enkel probleem. Het plein voor het restuarant is vrij sfeerloos, maar binnen is het gezellig.
mart98 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie 29,50 voor 2 personen, 5 tapas per persoon en toetje. Jammer dat je je bekocht voelt doordat er een andere actie is voor 19 euro pp onbeperkt tapas eten. Sommige tapas zijn erg klein, 3 kleine garnaaltjes. De kwaliteit van de tapas is over het algemeen goed. De varkenshaas vond mijn vrouw minder, weinig varkenshaas en veel uien die niet gaar waren. Het brood (onbeperkt) en het toetje daarentegen was perfect.
Ruinge .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Fantastische gerechtjes met truffel, mijn favoriet. Alles lekker en meer dan voldoende. Jammer dat de ingrediënten voor Pina Colada niet aanwezig waren, verder alle lof en een aanrader. Wij gaan zeker terug!