Tapas Del Mondo

Markt 53 2631 ED Nootdorp Nederland Kaart

Over restaurant Tapas Del Mondo

Wereldse tapas

Geniet van wereldse gerechten in deze trendy zaak. De naam zegt het al, je proeft niet alleen de authentieke recepten uit het zonnige Spanje, maar je reist ook af naar exotisch Azië. Smaken die niet snel vervelen en gewoon ontzettend lekker zijn.

Meer informatie over restaurant Tapas Del Mondo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met AH-kaart met partner bij Tapas Del Mondo gedineerd. Geweldige gerechtjes en erg vriendelijke bediening. Het tempo kan je geheel zelf aangeven. AH-kaart regel is 2x koude en 3x warme tapas (gamba in de knoflook is super) daarnaast hebben we nog ieder een speciaal gerechtje besteld voor een kleine meerprijs, de ossenhaas mag je echt niet missen. Lekker dessert. Heerlijk wijntje. Dit alles maakt het een prima avond, tot de volgende keer.
Lennart L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben hier gisteren met een gezelschap gegeten en hebben heel lang moeten wachten. Na een uur wachten (!) kwam de eerste ronde tapas (2 kleine gerechtjes) en pas en na nog eens driekwartier wachten de tweede ronde. Tijdens al dat wachten is er door de bediening niet 1 keer voor de wachttijd excuses gemaakt of een drankje aangeboden, het was nou eenmaal druk werd er gezegd. Na onze onvrede nogmaals kenbaar gemaakt te hebben kregen we een andere serveerster en kon alles wel sneller. Heel jammer dat het zo moeizaam en onprofessioneel verlopen is. Verder viel op dat de meisjes in de bediening weinig vriendelijkheid en enthousiasme uitstraalden. De verlichting op de felste stand en geen muziekje maakte het lange wachten in dit restaurant er niet gezelliger op.
SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier geweest in het kader van de Restaurantactie van de AH en het eten was van een prima kwaliteit.
Met name de inktvis en de gebakken scholfiles zijn aanrader. De vegetarier was erg te spreken over de truffelrisotto. Al met al lekkere en niet al te grote gerechtjes en de bediening was uiterst vriendelijk en vlot.

Het is erg licht binnen en daar moet je van houden en omdat het groots en open is, is het er enorm veel geluid.
Ruik .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst prima. We waren vroeg dus we werden snel geholpen. De gekozen gerechtjes, 2 voor-, 3 hoofdgerechten en een dessert, waren smakelijk en de hoeveelheid meer dan voldoende.
Na verloop van tijd werd het drukker en dan is het wel erg rumoerig.
Tijdens het afrekenen viel het ons op dat een flesje Jupiler malt van 25 cl een prijs had van € 4,50.
Wij gaan wekelijks uit eten en bestellen altijd malt bier, meestal flesjes van 33 cl, maar zo duur hebben we het nog niet meegemaakt. Misschien toch iets aan deze prijs doen, dit is meer voor 33 cl of speciaal biertjes.
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De ontvangst was wat rommelig, aangezien onze reservering via Iens niet in het systeem stond, hoewel ik wel een bevestigings sms had ontvangen. Het eten was prima, smakelijke gerechtjes maar niet heel bijzonder. vriendelijke en vlotte bediening.
Janny.visser .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten op een hele warme dag bij Tapas del Mondo. we konden ook buiten zitten. Prettig vonden wij dat het binnen ruim was opgezet. Je zit niet vlak naast elkaar. Als voorgerecht sprong bij ons de pastasalade met gegrilde kip eruit. . Bij het hoofdgerecht was de pittige kip met uien en paprika onze favoriet, maar eigenlijk vonden we alles lekker. De bediening was ook goed op elkaar ingespeeld, volgens ons waren het zusjes. Zij moesten heel wat lopen met al die schaaltjes voor alle gasten.
Bert en Janny Visser
Denboy_007 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het terras mag wel meer uitstraling krijgen misschien kan dit meeworden genomen met de winkeliersvereniging vandaar de 5 voor het buitenterras intern niet geweest.
CDroppers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gegeten met de AH actie. De combinatie van 2 koude en 3 warme tapas met een nagerecht was een mooie hoeveelheid en fijn dat je van de gewone kaart kon kiezen. Tapas waren niet allemaal even 'Spaans', maar wel erg lekker. Door de drukte duurde het soms even voor de bediening tijd had, maar ze waren erg vriendelijk. Als groep per persoon afrekenen was geen enkel probleem. Het plein voor het restuarant is vrij sfeerloos, maar binnen is het gezellig.
Mart98 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie 29,50 voor 2 personen, 5 tapas per persoon en toetje. Jammer dat je je bekocht voelt doordat er een andere actie is voor 19 euro pp onbeperkt tapas eten. Sommige tapas zijn erg klein, 3 kleine garnaaltjes. De kwaliteit van de tapas is over het algemeen goed. De varkenshaas vond mijn vrouw minder, weinig varkenshaas en veel uien die niet gaar waren. Het brood (onbeperkt) en het toetje daarentegen was perfect.
Ruinge .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Fantastische gerechtjes met truffel, mijn favoriet. Alles lekker en meer dan voldoende. Jammer dat de ingrediënten voor Pina Colada niet aanwezig waren, verder alle lof en een aanrader. Wij gaan zeker terug!
Fredmeta .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Alle gerechten waren lekker. De salade met gegrilde kip zou wat beter gevuld mogen zijn met kip.Een stukje is wel erg weinig. De bediening was correct en erg vriendelijk. Het decor van DEl Mondo vonden wij een beetje donker maar dat is voor een ieder verschillend. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Jose_Immers I.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat een verschil met 2 jaar geleden! Eten was heerlijk (was het overigens 2 jaar geleden ook), mooi opgediend, lekker stokbrood van het huis. Wijn goed gekoeld.
Maar vooral de vlotte bediening, het niet lang hoeven wachten op de diverse rondes was helemaal goed (en zoals het hoort). Dat was 2 jaar geleden wel anders, dat was ook de reden waarom we niet meer terug zijn geweest. Nu met de AH actie konden we het niet weerstaan om het toch nog een keer te proberen. En met succes!

Hier komen we zeker terug.
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Restaurant met heerlijk eten en gevarieerde keuze, maar er is nog steeds ruimte voor verbetering.Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en komen terug omdat het eten altijd erg lekker is en er veel keuze is. In tegenstelling tot andere grote tapas ketens worden de tapas hier wel vers bereid en dit proef je.

Echter blijven er een aantal punten die al langere tijd toch steeds weer voor ergernis zorgen helaas. De bediening cq de keuken kan de orders nog steeds niet aan. Een van de oorzaken naar ons inzien is dat de bediening iedere keer weer uit andere, onervaren mensen bestaat. Ze zijn niet assertief en dus dien je je als klant dominant op te stellen als je wat wilt bestellen en moet je ze zelf steeds daar voor roepen. Heel jammer. Dit zorgt ook niet echt voor een ontspannen sfeer. Ik herken dus ook zeker de kritieken van andere beoordelaars hierin.
De keuken doet zijn best om er tempo in te houden de orders uit te serveren, maar het duurt nog altijd erg lang. Natuurlijk worden veel dingen ter plekke vers bereid, maar als er dan een kok uit de 'koude keuken' gewoon gaat staan kijken hoe zijn collega's het werk doen gaat er naar mijn mening iets mis.
Het laatste min punt is dat het er ook nog steeds (sinds de zaak open is) altijd vreselijk warm is binnen. Dit komt door gebrekkige ventilatie en doordat er een grote raampartij is. Er staan wel grond ventilatoren maar die voegen niks toe. Een airconditioning zou zeker gepast zijn, want zelfs met kerst destijds was het binnen niet te harden.

Echter om toch positief af te sluiten, want dat is wel verdient, is het eten altijd wel erg lekker!
De keuzes in soorten gerechten is soms een beetje apart (rendang bijv) maar de typische tapas gerechtjes zijn zeer goed van kwaliteit. Echter zien we wel wisseling in de hoeveelheden die er worden uitgeserveerd.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het was voor mij een eerste kennismaking met dit restaurant nav een zomeractie met onbeperkt tapa's eten voor 19 euro. Ik was wat sceptisch maar de kwaliteit van de gerechten heeft me verrast. Smaak en portiegrootte waren echt prima. Kaart was gevarieerd en de keuken leverde, ondanks dat er toch wel veel tafels bezet waren, de gerechten in een plezierig tempo. Eén specialiteitengerecht met een meerprijs werd, ondanks een aantal keren rappelleren, erg laat geleverd. Werd keurig ongevraagd van de rekening gehaald.
Al met al een ervaring die me terug laat komen.
Miek1961 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
nieuwe kaart met heerlijke gerechten maar mis wel wat gerechten van de oude kaart! blijft een prima prijs voor een rustige avond uit
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
In eerste instantie dachten we dat 5 tapas (2 koud en 3 warm) en een nagerecht een beetje mager zou zijn (wij zijn grote eters), maar de porties zijn niet kinderachtig, dus het was ruim voldoende! Goed en heerlijk gegeten, ontzettend aardige meiden in de bediening en goede ventilatoren, dus het was een geslaagde (zwoele) dinsdagavond in Nootdorp.
Marianna G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
NOOIT MEER. Het klink gelijk overdreven, maar zelfs dit hebben wij nog nooit meegemaakt en wij gaan met regelmaat uiteten.
We hebben vanavond bij Tapas del Mondo gegeten, maar het is ons ontzettend tegen gevallen.

We werden toen we binnen kwamen snel en vriendelijk geholpen en er werd gelijk een order opgenomen. Het duurde helaas vervolgens elke keer ontzettend lang voordat we iets kregen en konden bestellen. We hebben intotaal 2 rondes (van 2 tapas p.p.) kunnen bestellen in 2 uur tijd. Er waren maar 2 jongens in de bediening en naar mijn idee raakte ze in paniek door de drukte.
De tapas die wij bestelden waren absoluut niet vers en elke keer koud. Het vlees was veelste rauw (gelukkig wel goed opgelost en deze opnieuw gekregen) en de inktvis ringen waren veelste lang doorbakken. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Het concept is all you can eat tapas voor 23,50, maar dit was voor ons echt not done.
Rvelden1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wat vreemd samengestelde kaart. Van tapas tot curry en rendang. Gerechten variëren tussen zeer eenvoudig (spie met tomaten en mozarella) tot creatief (bitterbal van truffel risotto). Smakelijk, maar niet bijzonder. Vriendelijke, maar wat onhandige, onervaren bediening. Had, leek het, nog niet eerder een wijnfles met kurk opengemaakt. Al op deze niet warme dag zorgden drie grote ventilatoren voor veel hinderlijke wind en lawaai.
Ankiedriessen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Hele goede kwaliteit tapas, hele goede bediening. Dus compleet: heel goed. In de leuke omgeving van Nootdorp zeker aan te raden
LynnH .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben hier met 6 personen gegeten. Ook wij moesten aandacht trekken van de dames in de bediening om de tafel gedekt te krijgen en om iets te bestellen. De dames zijn overigens wel erg aardig. Wel jammer dat mijn dochter geen glas kraanwater kon krijgen ook al hadden we allemaal betaalde drankjes op tafel staan. Ook hadden we 2 flessen wijn besteld, dan kan daar wat mij betreft wel een glas kraanwater bij!