Tapas Del Mondo

Markt 53 2631 ED Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Del Mondo

Wereldse tapas

Geniet van wereldse gerechten in deze trendy zaak. De naam zegt het al, je proeft niet alleen de authentieke recepten uit het zonnige Spanje, maar je reist ook af naar exotisch Azië. Smaken die niet snel vervelen en gewoon ontzettend lekker zijn.

Meer informatie over restaurant Tapas Del Mondo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant Tapas Del Mondo

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoewel het eten in de sfeerloze ruimte prima was, zijn er te veel foutjes door de bediening gemaakt waardoor wij niet meer terug zullen komen: variërend van kapotte glazen en niet kloppende rekening tot aan het vergeten te serveren van deel van bestelling en bedorven koffiemelk.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoewel het eten in de sfeerloze ruimte prima was, zijn er te veel foutjes door de bediening gemaakt waardoor wij niet meer terug zullen komen: variërend van kapotte glazen en niet kloppende rekening tot aan het vergeten van het uitserveren van deel van bestelling en bedorven koffiemelk.
pcp P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Twee bedieners werkte die avond keihard. Complimenten voor hun. ook de gerechten kwamen vrij snel na de bestelling. De moeite waard om weer terug te komen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Er is niets Spaans aan dit restaurant. Het is niet gezellig ingericht. Ik zou dit restaurant niet snel aanraden aan andere.
Christal V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super leuke bediening.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Prima eten voor je geld!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De Carpaccio was enorm waterig en koud, kwam volgens mij net uit de vriezer.
De garnalen in knoflook waren enorm taai.
De patatjes waren gebakken in oud vet. Bij betaling gemeld dat we absoluut niet tevreden waren, maar er kwam niet meer dan een sorry. Hier gaan we dus niet meer eten en zullen we ook niet in onze familie en vriendenkring aanraden.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een versleten inrichting, de wijn die op de kaart stond was op. De satés waren droog en taai en de meloen met ham had al enige tijd gestaan en was verdroogd. enkele gerechten zoals kippendij en lamskotelet waren wel redelijk. De meeste gerechten leken niet vers klaargemaakt maar opgewarmd. Wij komen er in ieder geval nooit meer terug.
Dorothy D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ik heb weer heerlijk gegeten..heel vriendelijke bediening...het is er wel wat rumoerig (akoestic) dat valt vooral op als je binnenkomt daarna wen je eraan.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
doordat er geen gordijnen hangen en/of kleden op de vloer liggen, is het erg rumoerig.
Er staat ook iets van muziek op met flinke bas wat het niet beter maakt...
Wij konden elkaar moeilijk verstaan omdat er ook om je heen flink gekletst wordt..

Het eten was prima en de befdiening ook .
Ilse S.
Weer heerlijk gegeten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ik kom hier zeker nog een keer. In Nootdorp de beste keuze in deze prijsklasse. Het lijkt misschien alsof ik een laag cijfer geef maar ik leg de lat gewoon hoog, ik geef echt niet iedereen een 8. Het eten was goed bereid, maar springt er niet uit qua originaliteit.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Personeel zeer ondeskundig en sloom tot ergernis aan toe. Eten is goed maar komt vaak te laat na elkaar of is al lauw. Drank zeer duur. Glas wijn 5 euro en spa en koffie 3 euro en hoger
Priscilla F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Super vriendelijke en vlotte bediening. Wij komen zeker terug!
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Deze keer met de ah restaurant aktie hier gegeten. 2 koude, 3 warme tapas en dessert voor 29,50 per 2 personen. Zoals gewoonlijk was het eten heel lekker. De bediening was veel beter dan voorgaande keren. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Top!
jarne1 G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima en lekker eten in een fijne sfeer
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was erg vriendelijk.
Ik dronk radler en dat was erg duur,4,50euro per flesje.
Verder een goede prijs-kwaliteitstart verhouding.
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima om met stel vrienden ongedwongen en onbeperkt te eten. Prima tapas in bescheiden porties.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Echt een belachelijk slechte tent. Terwijl dat het vol zat was er maar een medewerker die zich met de bediening bezig hield. Logischerwijs ging er van alles mis. Naast dat het extreem lang duurde liep het bestellen ook voor geen meter. Na dit aangegeven te hebben hield de eigenaar zich ook nog eens van de domme. In plaats van zijn excuses aanbieden stelde hij zich heel arrogant op, ongeschikt voor het vak als je het ons vraagt.. Kortom, mocht je prettig uit eten willen gaan, zoek een andere restaurant!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was goed en met de bon van ah prima prijs. De wijn is echter duur de huiswijn was op en er kon gekozen worden tussen chardonnay en sauvignon blanc beide kosten 5 euro per glas en zijn van lage kwaliteit