Tapas Del Mondo

Markt 53 2631 ED Nootdorp Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Del Mondo

Wereldse tapas

Geniet van wereldse gerechten in deze trendy zaak. De naam zegt het al, je proeft niet alleen de authentieke recepten uit het zonnige Spanje, maar je reist ook af naar exotisch Azië. Smaken die niet snel vervelen en gewoon ontzettend lekker zijn.

Meer informatie over restaurant Tapas Del Mondo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,9
A K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super tapas gegeten in een woord heerlijk met veel zorg bereid.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hadden kortingsbon van het restaurant zelf:"tweede gerecht halve prijs". Bleek niets van waar. Kregen een aangepast menu. Echt een teleurstelling. Gerechtjes waren kwalitatief goed maar zúlke kleine tapas-gerechtjes heb ik nog nooit gezien. Komen hier niet meer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Echt heel erg lekker gegeten! Vriendelijke bediening die heel hard aan het werk waren.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Er ging wel af en toe wat mis met de bestelling maar dit werd goed afgehandeld.
Eliza K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Terras zag er niet uit, leek alsof er overal wat vandaag geplukt was. Witte wijn was warm, sprite was warm. Eten was lauw en leek alsof het uit een pakje kwam. Service was vriendelijk maar liep alleen daarom duurde het een half uur tussen elk gerecht als het niet langer was.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hele onervaren bediening.. kennen zelf de gerechten niet. 2 keer het verkeerde gerecht gekregen of er zat een ingrediënt niet bij die wel op de kaart stond. Het duurde lang voor het volgende gerecht kwam. Ook zag de bediening vaak niet dat het drinken op was en daar moest je dus zelf naar vragen. Wij komen hier niet terug
John V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De keuken is redelijk in orde allen de service kan stukken beter, ze missen het inzicht en hebben weinig oog voor details. Na afloop nog met de bediening gesproken en je voelt dat ze wel willen maar nog aan het zoeken zijn. Voor de wisseling van de zaak was het een stik aangenamer.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke maar onervaren bediening. De gerechtjes verschillen in kwaliteit van uitstekend tot matig.
Tip zet een kan water op tafel dat kost je niks en je wint er klanten mee.
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Er is een nieuwe kaart deze is veel minder dan een jaar geleden . Veel gerechten zijn van de kaart verdwenen helaas . Veel nieuw personeel in de bediening die zeer onwennig waren .
Het opnemen van de gerechten moet op een andere manier bij onbeperkt Tapas eten . Duurde soms 25 min tussen de gerechten .
Casparina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten van de wereldse tapas-gerechtjes met de AH-actie. Bediening was super, ook vanwege ons verzoek om de gerechtjes snel te brengen omdat we op tijd weg moesten i.v.m. een cursus. Ondanks de grote groepen die er ook waren, brachten ze alles supersnel. Top!
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit vers gemaakte tapas. Ook is er aan de kinderen gedacht met kindertapas. Bediening is vriendelijk en je zit niet dicht op elkaar.
Kimberly R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten met ah actie. Duurde soms wat lang, vooral de luxere gerechten die we besteld hadden. Bediening vriendelijk en netjes van tevoren aangegeven of we om 20.00 2 min stilte wilde houden. Komen zeker nog eens terug
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het duurde erg lang voordat we een tweede bestelling konden doen. In anderhalf uur één keer tapas gegeten. De tapas kwamen niet tegelijk. De één uitgegeten terwijl de ander nog moest beginnen. Bijvoorbeeld bij de bestelling Friet en minihamburger kwamen deze 10 minuten na elkaar. Smaak van een aantal tapas flauw. Bediening vriendelijk maar chaotisch. Op het einde ging het beter maar daarvoor moest blijkbaar wel het restaurant half leeg zijn.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het eten is vers bereid en daardoor kan het soms wat langer duren. Maar ik heb hier verscheidene keren al gegeten en telkens smaakt het goed! De bediening is jong en soms onervaren, maar ze doen hun best en zijn vriendelijk. En dan is het niet erg als ze je soms niet zien om een drankje te vragen. Het eten is, nogmaals, van prima kwaliteit. Dus een aanrader
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Trek er een lekker avondje voor uit aangezien ze alles vers bereiden duurt het soms wat langer
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk is natuurlijk dat je een grote hoeveelheid van verschillende gerechtjes hebt. En dat van een goede kwaliteit. Vlotte en vriendelijke bediening.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ober was nog in opleiding maar was erg vriendelijk. Geen probleem. AH bon ingeleverd. Konden gewoon van de kaart kiezen al was dit niet onbeperkt. Maar voldoende gegeten. 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, 1 nagerecht. Het was héérlijk.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was erg lekker, voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening! Het werd gezellig druk maar we hoefden niet lang te wachten, de tijd tussen de gerechten was voor ons goed.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De tapas missen smaak!
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hadden gereserveerd via de Iens app maar dit was niet doorgekomen. We kregen een tafel naast het toilet terwijl er de hele avond wel andere tafels beschkbaar waren. Aan het eind van de avond was de bediening vergeten te vragen of we nog dessert wilden. Matig.