Tapas Del Mondo (Scheveningen)

Gevers Deynootplein 155 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Tapas Del Mondo (Scheveningen)

De wereld vult met tapas

De derde vestiging van Tapas Del Mondo zit in Scheveningen. Het concept van onbeperkt wereldse tapas is zo te zien een groot succes! Het strakke interieur en de keurige bediening in pak zorgen ervoor dat je je echt te gast voelt. Tevens van harte welkom met een groter gezelschap zoals een bedrijfsuitje of familiebijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Tapas Del Mondo (Scheveningen)

Maandag t/m Vrijdag 15:00 - 01:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 02:30
6,7
6,2
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Goede uitleg gehad hoe het werkt met het bestellen en met de AH-restaurantactie.
We konden per persoon 2 soorten tapas als voorgerecht kiezen, daarna 3 tapas hoofdgerechten en 1 toetje voor €29,50. Prima service en heerlijk gegeten. Jammer dat wij de enige gasten waren.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Via social deal hier geboekt. Interieur erg ongezellig, beetje buitenlands restaurant met al die grote lichten en plastic kozijnen. Bediening ging goed, dame leek een beetje druk te zijn, ook te zien aan haar uiterlijk. Hapjes waren ok, geen culinaire hoogstandjes en ook sommige koud. Had er helaas iets beters van verwacht.
W D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We kwamen om 1700 binnen zat al 1 tafel...werden vriendelijk ontvangen.... mochten een tafeltje uitzoeken....kaart werd netjes uitgelegd...drinken werd opgenomen dat duurde wel even voordat we het kregen en zo verliep de rest van de avond ook alles duurde heel lang....we moesten steeds de aandacht vragen om drinken te krijgen.... je mocht 2 voorgerechten kiezen 3 hoofdgerechten en 1 nagerecht de producten waren zeker niet vers wat er gebruikt werd terwijl dat wel op de kaart staat....wij vonden het een teleurstellende avond....
L S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
.Via Social deal hier voor het eerst in scheveningen geweest
Kan niet zeggen wat het lekkerste was. Ik vond alle gerechten erg lekker en de sfeer was gezellig .
.Wij hebben heerlijk gegeten, de tapas waren echt lekker.
mijn favoriet was de risotto ballen met truffel saus.
. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk .
Dit is een restaurant om naar terug te gaan.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in het restaurant waar rust, warmte en gezelligheid uitstraalt. Fijne gerechten met voor elk wat wils qua smaak en persoonlijke voorkeur. Bediening zeer vriendelijk en behulpvaardig. Gastheer is een vriendelijk persoon die meedenkt en er alles aan doet om je tevreden te stellen. Eten was verrassend lekker.
Meestal als we met z'n tweeën uit eten gaan, staan we zo weer buiten. Hier niet en dat is positief bedoeld! Echt een aanrader, dit adres!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een teleurstelling!!!
Via social deal hier gegeten en de service was werkelijk om te huilen. Het was niet druk en er liep voldoende personeel maar wij hebben op ieder drankje en minimaal 20 minuten en op iedere ronde eten minimaal 40 minuten moeten wachten.
Tafel voor 7 gereserveerd maar we zaten aan een tafel die gedekt was voor 10. Na uitleg van de kaart weglopen zonder drankjes op te nemen. We hebben wel 8x om een fles wijn gevraagd en er uiteindelijk 3 weten te bemachtigen. Na twee flessen was de huiswijn op...??? en kregen we een andere wijn.
Eten duurde zo vreselijk lang dat we na 2 rondes gelijk maar door gingen bestellen maar dan nog lieten ze ons even lang wachten.
Het arrangement was voor 2,5 uur maar uiteindelijk kon het niet sneller dan 3,5 uur (en dan hebben we het dessert nog overgeslagen).
Enige pluspunt was dat het eten wel lekker was.
Had het idee dat de service bij andere tafels wel beter was want daar ging continu eten en drinken heen. Niet netjes om je gasten zo te behandelen omdat ze via social deal komen, doe er dan niet aan mee.
Pien700 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Onwijs vies eten. Wij komen zeker nooit meer terug!
Alles was smaakloos, droog, taai.
Na de bediening het eten zelf te laten proeven, spuugde ze het uit in een servet en gaven ze ons gelijk.

De eigenaar daar in tegen moest er niks van weten en wou ons ook zeker geen gelijk geven. Hier ontstond een discussie met de eigenaar waar gelukkig de dames van de bediening tussen kwamen en mij netjes te woord stonden en me verder wouden helpen.

Uit eindelijk de rekening gevraagd.
Alsnog 2 x menu prijs moeten betalen wel de goedkopere versie maar alsnog, we zijn met honger weg gegaan en ergens anders gaan eten.

Wij komen zeker weten NOOIT meer terug.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Via Social deal hier voor het eerst in scheveningen geweest.
Bediening een dikke tien, meteen bij binnenkomst leuk verwelkomd, en er werd meteen duidelijk uitgelegd hoe het werkt en hoe het met de koude tapas via een buffet werkt.

Ze kwamen ook veel vragen of we al een nieuwe ronde wilde of dat we nog even wilde wachten, heel relax op je eigen tempo. Na bestelling van de warme tapas werden deze vlot geserveerd.
prijs/kwaliteit is gewoon goed, het is voor tapas niet duur en leuk dat het niet niet alleen spaans is maar ook pasta, rendang, gebakken vis..
mijn favoriet was de risotto ballen met truffel saus en de gebakken geitenkaas met honing...
Als toetje een heerlijk flensje met ijs en karamel en een heerlijke cocktail! Wij hebben er heerlijk gegeten, met een fijne bediening!
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt. De muziek vonden wij gezellig maar iets te hard maar dat deed verder niets af aan de leuke avond die wij hier hadden. Wij vonden het eten EN de bediening top.
Coby.berger .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Kan niet zeggen wat het lekkerste was. Ik vond alle gerechten erg lekker en de sfeer was gezellig. De locatie van het restaurant vind ik minder.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Al vaker zijn we tapas gaan eten, dus nu weer de kans hadden in mijn favoriete badplaats dat te gaan doen, top. En dat was het: in één woord TOP.
Wat een gastvrij ontvangst, de over die ons echt als graag geziene gasten hielp en dat voelde al heel goed.
Het eten was goed, geen hele culinaire hoogstandjes, maar wel kundig en met aandacht klaar gemaakt en dat proef je.
De zalm bonbon, de beef teri yaki en de op ons verzoek nog wat pittiger gemaakte kip was buitengewoon goed. De tiramisu was het enige wat niet bij ons in de smaak viel. Deze was met lange vingers, in onze ogen absoluut not done.
Dit is een restaurant om naar terug te gaan. Mocht je tapas willen eten en je bent in Scheveningen, ga dan zeker naar Tapas Del Mondo. Goed eten en een geweldige service!
Sylvia-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij tapas del mondo. Genoten van de pittige kip en mijn man van de carpaccio. Heerlijk al die kleine gerechtjes! De verse huisgemaakte tiramisu is echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met AH restaurantactie hier gegeten. Tapas waren niet bijzonder en sommige echt niet lekker (o.a. smakeloze en overgare kip, onrijpe en harde tomaatjes, vieze gehaktballen). Kleine hoeveelheden, wij hadden na menu (6 tapas p.p) nog honger en zijn geen grote eters. Vond de prijs ondanks actie veel te hoog. Glaasje kraanwater bij de wijn was ook niet mogelijk. Interieur niet gezellig.
Janwillem1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag hier samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Vooral de beef teriyaki en carpaccio waren erg lekker. Ik vind dat Tapas Del Mondo zich onderscheid van andere tapas restaurants door de verschillende keukens. Tapas Del Mondo is een echte aanrader en wij komen zeker terug.
Mborn .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bevroren carpaccio, kan een keer gebeuren, maar niet 8 keer! ( we waren met 6 personen)
Verder heb ik het idee dat het eten bijma allemaal is opgewarmd nadat het was ingevroren. Helaas. Service varieert, de ene loopt je straal voorbij, zelfs bij aanroepen. Lang wachten op je eten, echt heel lang wachten. We hebben 2 uur gezeten en moesten onze 3e ronde nog krijgen..
Rozemarijn B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het restaurant zat bij binnenkomst vol, meestal een goed teken. Alleen leek dit restaurant er niet echt op berekend te zijn. Bestellen ging lastig, het weinige personeel dat er was had het te druk en toen we eenmaal werden geholpen leek de ober er weinig zin in te hebben. De koude tapas stonden klaar in buffetvorm, maar toen wij wilden opscheppen was bijna alles al op en was het onduidelijk of het nog bijgevuld zou worden. Vervolgens wilden we snel warme tapas bestellen. Na een uur (!) wachten kregen we dan eindelijk een paar hapjes, echter waren de hamburgertjes rauw en/of koud. We hebben het niet gegeten en zijn gelijk weg gegaan. Geen aanrader.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mooi ingericht restaurant dat centraal voor het Kurhaus ligt. Tapas zijn erg lekker en divers. Drankjes en eten worden snel gebracht. Bediening neemt echt de tijd voor je en is gezellig.
Vita1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij (een groep van 10 mensen) voelden ons van harte welkom in dit restaurant. We maakten gebruik van de zomeractie (de hele avond onbeperkt eten voor 19,50 per persoon). Het restaurant was netjes ingericht. De gerechten hadden voor mij af en toe wat groter gemogen. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand werkelijk à la carte 6 euro betaalt voor gefrituurde geitenkaasjes ter grootte van een 2-euromunt. En af en toe mocht het eten ook iets meer knoflook bevatten naar mijn mening. Verder was de ratatouille erg lekker. De gerechten van het gratis koude buffet waren lekker (half bonuspunt). Er was redelijk veel vegetarische keus (half bonuspunt). De bediening wist af en toe niet precies welk gerecht bij welke tafel hoorde en het bestellen van de rondes tapas liep niet lekker door naar mijn mening, maar ze waren zo aardig, verwelkomend en behulpzaam, dat ik ze een hoog cijfer heb gegeven.
Sas66sas .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
In tegenstelling op vorige berichten kwamen de warme gerechten erg snel door, terwijl het behoorlijk druk was. Erg vriendelijke bediening. Genoeg keuze en allemaal erg lekker.