Tapas de Arroyo

Weesperzijde 85HS 1091 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207526273

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m Vrijdag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Zaterdag & Zondag: 12:00 - 00:00

gjms .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Nofar B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Alles was heel erg vers, en erg lekker. De gefrituurde aubergine is echt een aanrader, maar een hele kleine portie voor 6.50 en de gefrituurde kip was wat minder.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De bediening vroeg voortdurend of het naar de zin was.Zij letten ook goed op wat wanneer eer iets op de tafel opgegeten was en wanneer er dan een nieuw schaaltje gebracht moest worden.Erg leuk personeel ook.lot en vriendelijk.
L.M 1.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vandaag lekker in het zonnetje gegeten met drie vrienden.
Alsof wij op vakantie in Spanje waren. Spaanstalig personeel, ontzettend lekkere tapas en heel leuk ingericht. We vonden de jamoncitos (kippendijen in whiskey saus) zo lekker dat we die twee keer besteld hebben. Omdat we de saus zo lekker vonden kregen we zonder het te vragen ook extra! Daarnaast waren de calamares, varkenswang en de pata de pulpo echt aanraders. Het was even wennen dat niet alles tegelijk kwam, maar zo gaat dat in Spanje met tapas eten ook! Maakte eigelijk dat je heel relaxed en rustig kon genieten van alle lekkere smaken. We hebben zowel een kan rode als witte sangria genomen. Zelf vond ik de rode het lekkerst, maar mijn vrienden waren dol op de witte. Ik zou ze dus ook allebei maar proeven!
Één tip: ondanks het feit dat wij heerlijk in het zonnetje konden zitten, waren de stoeltjes niet super comfortabel.
Leontien R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik heb erg lekker gegeten bij Tapas de Arroyo. Leuke menukaart, met veel keuze buiten de kaart om. Lekkere paddestoelenkroketjes, varkenswangetjes en salades en omdat de zon scheen namen we aom te beginnen sangria - niet iets wat ik vaak drink maar deze was heerlijk! Ook de witte wijn was zeer oké.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een gezellig avondje gehad met mijn vriendinnen. Het eten was lekker (vooral de octupustentakel en dadels met spek) en de bediening was erg attent en oplettend. Er mistte alleen een gerecht uit de bestelling, maar na dit te hebben aangegeven, is de manager meteen op ons afgestapt en heeft dit meteen netjes opgelost! Al met al kom ik hier zeker wel terug.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was lekker en veel (via AH-actie)! De inrichting is gezellig knus en Spaans-achtig. De bediening was oké, deze had een beetje een arrogante houding.
Bernou D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk avondje gehad op het terras bij Tapas de Arroyo. lekker in het zonnetje met mijn moeder en zusje genoten van verschillende tapas. De varkenswang en de octopustentakel zijn zeker aan te raden, in combinatie met goede spaanse wijn en gastvrije serice was het een top avond! Bedankt!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We waren er ivm AH-actie. De prijzen stonden niet op de menukaart waaruit we konden kiezen en achteraf bleek het voorgerecht net zo duur als het hoofdgerecht. Al met al nog veel geld kwijt. De tapas voorgerechtjes waren veel met deeg. het hoofdgerecht was wel lekker.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Het vaste menu zaten dingen in die wij niet aten, en na 5 minuten van aardig vragen of we wat anders mochten, kon dat. Bediening was erg kortaf en niet heel erg behulpzaam. We hebben nadat het eten er redelijk snel was, bijna 45 min gewacht op nog een gerechtje. Het eten was op zich best prima, maar zou er niet nog een keer heen gaan. De porties waren aan de kleine kant.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuke locatie, gezellige sfeer, heerlijk eten en erg vriendelijk en attent personeel! We hebben er een aantal uren gezeten en hebben er zeker van genoten. We kregen ook nog op het einde een likeurtje van het huis, heerlijk!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
heerlijk buiten genoten van de lekkere hapjes, in de tonijnsalade zat geen tonijn, wel aardappel. aardige bediening. leuk voor een ongedwongen avondje eten!
jansen0 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met ah actie gegeten. Eten was erg lekker! We hadden 17uur gereserveerd, we kwamen 5 minuten te vroeg, werden niet hartelijk ontvangen door waarschijnlijk de manager (andere serveersters waren wel vriendelijk). Verzoek was nog niet op terras te gaan zitten gezien ze nog niet open waren. Vroege reservering is geen aanrader want we hebben een uur op het nagerecht gewacht, we hebben dit tweemaal aangegeven waarop de manager/serveerster aangaf dat ze van niks wist..
Verder leuke inrichting, maar buiten wat wiebelige stoeltjes. Tip: kussentjes.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het verrassingsmenu was OK, maar niet verrassend. Bediening vriendelijk en chaotisch. De rekening klopte niet, en zou na toelichting van personeel wel kloppen. Thuis nagekeken en bleek helaas te hebben betaald voor niet geleverde gerechten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en zeker een goede keuken. Genoten van de octopustentakel en heerlijke zalm. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maria van O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Leuke plek, aardige mensen, goede wijn ... Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met mijn broer gegeten ter ere van zijn verjaardag. Behalve de kroketjes ( tonijn en paddestoel, vonden we beide niet heel veel smaak hebben ), vonden we de gerechten heel smakelijk: de entrecote, de aubergines met honing, de varkenswangen en de gele rijst met calamares en garnaaltjes. Ook het dessert: leche frita vonden we lekker.
Bijzonder vriendelijke service, eenvoudig, maar wel gezellig interieur. O.i. Aanrader
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Komen hier vaker. Altijd gezellig, de ambiance is typisch spaans, maar vooral het eten is super lekker! De service is super en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. Tegenwoordig wisselen ze in menu's wat in het begin wennen was, maar maakt het wel interessant! Blijven zeker terugkomen!
Jaimy N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij hebben hier vandaag heerlijk gegeten. het personeel kan je mooi begeleiden in de ruime keuze van verrassende hapjes met heerlijk bijpassende wijnen!

Dit in combinatie met de gezellige muziek en het vrolijk personeel zorgt er voor dat wij hier zeker terug komen.

Tip probeer de Pata de pulpo a la plancha (gegrilde octopus)
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bij Tapas de Arroyo eet je goede tapas. Sommige tapas zijn zelfs origineel te noemen naar Nederlandse maatstaven. De varkenswang is een aanrader. De bediening was gisteren minder vlot en vaardig dan gewoonlijk.
Zoals in elk tapas restaurant betaal je behoorlijk veel geld voor de hoeveelheid die je krijgt. Toch kom ik hier vaker ook omdat het dicht bij huis is. Het notenlikeurtje van het huis bij de rekening is een leuk gebaar.