Tapas de Arroyo

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m Vrijdag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Zaterdag & Zondag: 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Tapas de Arroyo

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heel lekkere calamaris en wijn in een leuke sfeer. Enige minpuntje is dat de stoelen bij raam geen rugleuninkje hebben. Lekker gegeten.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker tapas gegeten met vriendelijke bediening. Gezellige drukte, wel wat rumoerig op de zaterdagavond. Vrij kleine kaart.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima gegeten, hele goede service. Zeer vriendelijk en snel personeel. De chorizo, de gehaktballetjes en de gegrilde groenten waren goed. Voor wat je betaalt vallen de champignons een beetje tegen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was prima
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, veel vega keuzes, jammer dat er geen Torres wijn was. Klein foutje op de rekening maar door de 50% korting te verwaarlozen.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Super lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Een familie met kleine kinderen maakte met hun gegil de boel iets minder aangenaam, maar dat kan gebeuren. Alles wat we besteld hadden was lekker.
Sage M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer leuk restaurant die helemaal niet kende, al ken ik de buurt en restaurants in die buurt ook wel goed was deze mij nog niet opgevallen, maar na zaterdag zal ik hier zeker vaker terug komen. Los van de heerlijke tapas was de bediening een andere factor die deze ervaring perfect maakte. amicaal maar niet te, vriendelijk en gewoon goed.
mischa M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk en gezellig gegeten! sfeervol restaurant, vriendelijke bediening. lekkere gerechten, niet heel veel keus (tapas) maar alles top. in vergelijking met vele tapas tentjes waar je in de drukte op elkaar gepakt zit is dit heerlijk rustig eten. wij komen nog eens terug!
EvT58 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zijn hier geweest met AH-restaurantactie en was vastgesteld menu, wat uitstekend was! Heel vriendelijke bediening, geen haast en er werd evt. rekening gehouden met allergie of andere wensen. Echt top-avond gehad en zal hier zeker weer terugkomen, ook zonder actie.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was een hele gezellige avond. Heerlijk gegeten, alles smaakte prima. Genoeg tijd tussen de gerechten.
Prima bediening, je wordt niet gehaast. Zeker een restaurant om ook zonder AH actie terug te komen.
Myrthe G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De service was ontzettend vriendelijk. Het menu (via AH) kon aangepast worden naar vegetarische keuze, superfijn!
We komen hier zeker nog een x weer!
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Levendig café-restaurant, zoals je ook in Spanje tegen kunt komen. De tapas waren verrasend en erg lekker bereid. Het was een goede maaltijd.
Wij hadden verrassingsmenu via ahrestaurantactie.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima gegeten, leuke bediening, levendige entourage. combinatie met Gran Reserva wijn bleek aanrader!
marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
ontvangst was door een meisje die geen Nederlands sprak, we gaven in het engels aan dat we iets niet wilden eten, dat was niet goed overgekomen. en daardoor kregen we dat gerechtje wel aan tafel. De inrichting is heel leuk en toen we binnen kwamen was het ook nog niet druk omdat er door het lekkere weer, ook mensen buiten zaten. We kregen een tafel waaraan oorspronkelijk 8 mensen konden zitten en waar gedekt was voor 2 en voor 4 pers. Op een gegeven moment kwamen er 5 mensen bij ons aan tafel, dan zit je toch redelijk dicht op de gasten naast je. Achter ons zat een stel de hele avond op en in elkaar, waardoor het een beetje ongemakkelijke situatie was. En het was een behoorlijk drukke avond, waardoor het ook enorm luidruchtig werd en het moeilijk werd om een normaal gesprek te voeren. In het begin kwamen de gerechtjes mooi na elkaar en was het echt leuk om bij Tapas de Arroyo te eten. Maar na het laatste gerecht gebeurde er niets meer, er werd niet afgeruimd en er kwam niemand aan onze tafel. Omdat 1 van ons de trein moest halen (een uur later!) hebben we gevraagd of het toetje zou kunnen doorkomen. De koffie werd opgenomen en gebracht en toen gebeurde er weer niets. Na opnieuw vragen, kwam er uiteindelijk een heel simpel koud puddinkje en moesten we rennen naar de trein. Er werd bij het betalen gevraagd of we een likeurtje van het huis wilde hebben, maar ja daar hadden we dus ook geen tijd meer voor. Bij het weggaan had ineens iedereen aandacht voor ons en hoorden we van alle kanten:"tot ziens" Dat is leuk een aardig, maar ik heb liever iets meer aandacht als ik in een restaurant zit. Bij sommige gerechten was de smaak wat vlak, de Aioli smaakte ook niet naar Aioli helaas. Maar de koffie en het koekje waren heerlijk. Dus als je geen haast hebt (dat hadden we ook niet echt in 1e instantie, want we zijn bijna 3 uur binnen geweest) en je bent gek op lekkere koffie, dan kun je hier best gaan eten. De plek is leuk aan de Amstel en het restaurant ziet er leuk uit van binnen. Maar wij proberen volgende keer een ander Tapas restaurant.
Jules K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij kwamen hier met de laatste AH bon. Erg aardige ontvangst. Zeer prettige mensen die zin hebben in hun werk.
Het eten is goed bevallen: voorgerecht plakjes Manchego met een heerlijk vers gebakken broodje en kweeperen compote. Ook de aioli was voortreffelijk. Het hoofdgerecht bestond uit groentjes, vis en kip, alles kwam rechtstreeks van de grill. Heerlijk.
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Perfecte snelle service; heel vriendelijke bediening. De gehavende borden verhogen wellicht de sfeer van ongedwongenheid. Jammer dat wij niet aan een 2-pers. tafel konden zitten (we kwamen om 17.30 uur) op een dinsdag. Het 3-gangen menu was verzorgd en goed van smaak.
Sjaak E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer genoten van de omgeving en het eten. Zeker de moeite waard om hier nog eens naar tot te gaan.Leuke entourage en plezier gezicht op de open keuken.
Minke G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige atmosfeer, waren nog met de AH-actie, was allemaal goed geregeld, snelle en goede service, zeker een keer heen gaan voor lekkere tapas n een ongedwongen sfeer.
irissmartin .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik zag dat de Albert Heijn bonnen nog tot eind deze maand geldig waren en ik koos voor restaurant Arroyo. We werden hartelijk onthaald en ik kreeg het gevoel alsof we belangrijke gasten waren! Mede doordat we ons lieten verrassen. De bediening was super hartelijk en het eten geweldig!
Dank voor de fijne avond en zeker tot ziens!