Tapas de Arroyo

Weesperzijde 85HS 1091 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207526273

Over het restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m Vrijdag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Zaterdag & Zondag: 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Tapas de Arroyo

Niek H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Levendig café-restaurant, zoals je ook in Spanje tegen kunt komen. De tapas waren verrasend en erg lekker bereid. Het was een goede maaltijd.
Wij hadden verrassingsmenu via ahrestaurantactie.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima gegeten, leuke bediening, levendige entourage. combinatie met Gran Reserva wijn bleek aanrader!
marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
ontvangst was door een meisje die geen Nederlands sprak, we gaven in het engels aan dat we iets niet wilden eten, dat was niet goed overgekomen. en daardoor kregen we dat gerechtje wel aan tafel. De inrichting is heel leuk en toen we binnen kwamen was het ook nog niet druk omdat er door het lekkere weer, ook mensen buiten zaten. We kregen een tafel waaraan oorspronkelijk 8 mensen konden zitten en waar gedekt was voor 2 en voor 4 pers. Op een gegeven moment kwamen er 5 mensen bij ons aan tafel, dan zit je toch redelijk dicht op de gasten naast je. Achter ons zat een stel de hele avond op en in elkaar, waardoor het een beetje ongemakkelijke situatie was. En het was een behoorlijk drukke avond, waardoor het ook enorm luidruchtig werd en het moeilijk werd om een normaal gesprek te voeren. In het begin kwamen de gerechtjes mooi na elkaar en was het echt leuk om bij Tapas de Arroyo te eten. Maar na het laatste gerecht gebeurde er niets meer, er werd niet afgeruimd en er kwam niemand aan onze tafel. Omdat 1 van ons de trein moest halen (een uur later!) hebben we gevraagd of het toetje zou kunnen doorkomen. De koffie werd opgenomen en gebracht en toen gebeurde er weer niets. Na opnieuw vragen, kwam er uiteindelijk een heel simpel koud puddinkje en moesten we rennen naar de trein. Er werd bij het betalen gevraagd of we een likeurtje van het huis wilde hebben, maar ja daar hadden we dus ook geen tijd meer voor. Bij het weggaan had ineens iedereen aandacht voor ons en hoorden we van alle kanten:"tot ziens" Dat is leuk een aardig, maar ik heb liever iets meer aandacht als ik in een restaurant zit. Bij sommige gerechten was de smaak wat vlak, de Aioli smaakte ook niet naar Aioli helaas. Maar de koffie en het koekje waren heerlijk. Dus als je geen haast hebt (dat hadden we ook niet echt in 1e instantie, want we zijn bijna 3 uur binnen geweest) en je bent gek op lekkere koffie, dan kun je hier best gaan eten. De plek is leuk aan de Amstel en het restaurant ziet er leuk uit van binnen. Maar wij proberen volgende keer een ander Tapas restaurant.
Jules K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij kwamen hier met de laatste AH bon. Erg aardige ontvangst. Zeer prettige mensen die zin hebben in hun werk.
Het eten is goed bevallen: voorgerecht plakjes Manchego met een heerlijk vers gebakken broodje en kweeperen compote. Ook de aioli was voortreffelijk. Het hoofdgerecht bestond uit groentjes, vis en kip, alles kwam rechtstreeks van de grill. Heerlijk.
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Perfecte snelle service; heel vriendelijke bediening. De gehavende borden verhogen wellicht de sfeer van ongedwongenheid. Jammer dat wij niet aan een 2-pers. tafel konden zitten (we kwamen om 17.30 uur) op een dinsdag. Het 3-gangen menu was verzorgd en goed van smaak.
Sjaak E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer genoten van de omgeving en het eten. Zeker de moeite waard om hier nog eens naar tot te gaan.Leuke entourage en plezier gezicht op de open keuken.
Minke G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige atmosfeer, waren nog met de AH-actie, was allemaal goed geregeld, snelle en goede service, zeker een keer heen gaan voor lekkere tapas n een ongedwongen sfeer.
irissmartin .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik zag dat de Albert Heijn bonnen nog tot eind deze maand geldig waren en ik koos voor restaurant Arroyo. We werden hartelijk onthaald en ik kreeg het gevoel alsof we belangrijke gasten waren! Mede doordat we ons lieten verrassen. De bediening was super hartelijk en het eten geweldig!
Dank voor de fijne avond en zeker tot ziens!
Sybren B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was zeer matig, en viel ons tegen. Prijs/kwaliteit-verhouding onder wat je zou mogen verwachten van zo'n restaurant.
mischa M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel sfeervol ingericht, met voldoende ruimte tussen de tafels. Geen hard muziek dus je kunt ook gewoon een goed gesprek voeren. Heel aardige en ongedwongen bediening.
Keuze is - in vergelijking met andere tapas restaurants- een beetje beperkt, maar de gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. Geniet dus hier! Wij komen terug.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er leuk gegeten met vier vriendinnen. We kwamen met de AH restaurant actie en het menu wat ze hadden samengesteld voor deze actie was erg leuk! We zijn de avond entertaint door eten en gezelligheid
Ihoe .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gegeten met Ahbon. Kregen door restaurant vastgestelde tapas. Smaak oké maar wat vlak en saai. Service vriendelijk en vlot. Hoge stoelen zo verschrikkelijk om op te zitten dat we blij waren dat we klaar waren en weg konden.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gezellig restaurant op mooie locatie met heel vriendelijke crew, al was het bij tijden een beetje chaotisch en waren ze ons vergeten, waardoor we aan het eind moesten haasten.
De kaart is een mooie combi van traditioneel en origineel.
Een terugkomer!
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
gezellig en aardige bediening, muziek iets te hard en jammer geen Spaanse muziek. De Sangria was waterig met teveel ijs.
Rosa U.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We zaten buiten. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Heel gezellig en lekker gegeten. We kregen nog een likeurtje na.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele vriendelijke en snelle service! Lekker eten, vers!
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellige plek. Lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. De gefrituurde kip had echter wel een snackbar smaak. Die kun je beter romruilen voor een ander gerecht.
adlineam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Drukke tent, maar toch persoonlijke service. Niet veel toeristen, vooral Amsterdammers. Voor het AH menu hadden ze een vast menu, maar het was ruim voldoende. Vooral de schapenkaas vond ik lekker. Ook de wijn (Riserva) was goed.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In de bediening is weinig structuur te vinden, komt n beetje chaotisch over: Lang wachten voordat je drankje wordt geserveerd. Kwaliteit van tapas is matig, gegrilde groenten zijn daarentegen heerlijk. Misschien door de AH actie dat we de mindere tapas hebben gekregen. Geen reden om terug te komen, er zijn betere tapas tenten
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We (8 vriendinnen) hebben en fantastische avond gehad. Heerlijke hapjes in een goed tempo. Gezellige bediening. Een echt tappa,s menu zoals het bedoeld is. van alles weinig maar op het eind weet je dat het genoeg is geweest. Zeker een aanrader om nog eens langs te gaan.