Tapas de Arroyo

Weesperzijde 85HS 1091 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207526273

Over het restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m zondag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Marco B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het verrassingsmenu was OK, maar niet verrassend. Bediening vriendelijk en chaotisch. De rekening klopte niet, en zou na toelichting van personeel wel kloppen. Thuis nagekeken en bleek helaas te hebben betaald voor niet geleverde gerechten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en zeker een goede keuken. Genoten van de octopustentakel en heerlijke zalm. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maria van O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Leuke plek, aardige mensen, goede wijn ... Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met mijn broer gegeten ter ere van zijn verjaardag. Behalve de kroketjes ( tonijn en paddestoel, vonden we beide niet heel veel smaak hebben ), vonden we de gerechten heel smakelijk: de entrecote, de aubergines met honing, de varkenswangen en de gele rijst met calamares en garnaaltjes. Ook het dessert: leche frita vonden we lekker.
Bijzonder vriendelijke service, eenvoudig, maar wel gezellig interieur. O.i. Aanrader
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Komen hier vaker. Altijd gezellig, de ambiance is typisch spaans, maar vooral het eten is super lekker! De service is super en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. Tegenwoordig wisselen ze in menu's wat in het begin wennen was, maar maakt het wel interessant! Blijven zeker terugkomen!
Jaimy N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij hebben hier vandaag heerlijk gegeten. het personeel kan je mooi begeleiden in de ruime keuze van verrassende hapjes met heerlijk bijpassende wijnen!

Dit in combinatie met de gezellige muziek en het vrolijk personeel zorgt er voor dat wij hier zeker terug komen.

Tip probeer de Pata de pulpo a la plancha (gegrilde octopus)
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bij Tapas de Arroyo eet je goede tapas. Sommige tapas zijn zelfs origineel te noemen naar Nederlandse maatstaven. De varkenswang is een aanrader. De bediening was gisteren minder vlot en vaardig dan gewoonlijk.
Zoals in elk tapas restaurant betaal je behoorlijk veel geld voor de hoeveelheid die je krijgt. Toch kom ik hier vaker ook omdat het dicht bij huis is. Het notenlikeurtje van het huis bij de rekening is een leuk gebaar.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in leuke spaanse omgeving met geweldig vriendelijk personeel. Echter, het was lang wachten op het eten en waar we een assortiment kregen van 20euro pp (met zn 10-en) was het wat vreemd verdeeld allemaal. 1 garnaal pp, 1 calamaris ring pp etc etc.... beetje karig voor 20euro pp. Dus maar wat extra eten besteld. Dit terwijl de keuken al gesloten was en toch waren ze zeer behulpzaam. En dit gebeurd in Nederland wat mij betreft zelden of nooit.
Al met al een hele leuke avond met een paar "mitsen en maren."
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Altijd weer fijn om hier te eten, vriendelijk en attent personeel en heerlijke tapas. Het eerste drankje liet helaas wel even op zich wachten, dat was minder aangenaam. De spontane taart MET IJsfontijn was een mooie afsluiter (ivm verjaardag)
Constan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit is een bovengemiddeld tapasrestaurant. De tapas zijn van hoge kwaliteit en originaliteit. Prettige, flexibele en ongedwongen bediening.
mreuters .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goeie sfeer en vriendelijke bediening. Bediening leek wat onderbezet maar alles kwam redelijk op tijd. Eten is zeker lekker maar niet spectaculair. Wel de moeite waard.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
geen hele uitgebreide kaart , maar wel lekker , leuk personeel en goede wijn.
we hebben hier 3 tapas geproefd om de kleine trek te stillen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijke tapa's . Probeer vooral de rode peper met kabeljauw. En de bediening was meer dan voortreffelijk. Zalige witte huiswijn. En toe kregen we nog een likeurtje van de zaak. Een aanrader.
Mobster62 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Weer eens in Amsterdam gegeten, dit keer bij Tapas De Arroyo op de Weesperzijde.
De zaak ziet er netjes en typisch Spaans uit en we worden vriendelijk aan ons tafeltje
neergeze. Wat zijn we daarna in de watten gelegd! Heerlijke tapas zoals de asperges, chorizo,
gambas pil pil etc , maar vooral de ossehaas heeft ons zeer prettig verrast. Zo werd een snel
etentje een culinaire verrassing. Ook de service was voortreffelijk zoals we dat graag zien!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Het was geen doorsnee-avond bij Arroyo: door de wedstrijd Spanje-Italië (op een groot scherm achterin de zaak te volgen) was het rommelig en druk. We zaten al drie kwartier voor ons eerste drankje op tafel kwam en een aantal gerechten kon de keuken niet aan 'omdat het te druk was'.
De tapas waren wisselend van kwaliteit: heerlijke gamba's en een fijne 'saignant' gebakken Sollomillo, maar de Lágrimas de Pollo was een beetje slof. We hadden inmiddels echter zoveel honger, dat alles wel schoon op ging :-).
Gisteravond niet helemaal overtuigd, maar misschien na het EK nog eens een herkansing geven.
Katelijne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten! Goede service en gezellig restaurantje. Het eten was goed en erg smaakvol. Soms vond ik wel dat gerechten iets minder vet klaargemaakt mochten worden.
Loekk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met de Shell actie samen met mijn ouders en vriend wezen eten. Wij zijn hier op dezelfde avond gaan eten als een van onderstaande negatieve reacties, en ik kan mij hierin totaal niet vinden.

Met de Shell actie kregen wij vooraf een glaasje bubbels, soepje, we mochten 3 (!) tapasjes uitkiezen en nog eens Spaanse pudding toe! Dit alles voor 15,- p.p. Met als lievelings de patat bravas. Natuurlijk waren het 'tapasjes' en geen 'tapas' want wat wil een mens anders voor zo'n prijsje.

Wij hebben die avond heerlijk mogen proeven van jullie keuken en kom zeker terug!

De bediening legde het menu uit en bleef ondanks de drukte vriendelijk. Chapeau!
yvonneroom3 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Behalve de kip met met honingmosterd die erg lekker was, was de rest vrij smaakloos. Je Zit Er Wel zalig in de zo'n en uit de wind. Bediening was vriendelijk maar niet professioneel. Het uitgeklede menu voor shellbonnen is niet aan te raden.
Roos24351 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We waren met 4 personen met bonnen van de Shell.
Serveerster, sprak half nederlands, half engels, was hier niet blij mee en zeer onvriendelijk. Soep vooraf en keuze uit 3 tapas p.p. Mocht niet van de reguliere kaart kiezen. We hebben niet alle tapas gehad, daarnaar gevraagd, zei ze dat ze van sommige dubbele porties had gemaakt.
Toetje sloeg alles, 2 cheesecake met 4 lepels !!! Het duurde ook erg lang tussen de verschillende gangen. Jonge serveerster was erg vriendelijk en verontschuldigde zich voor het lange wachten.
Al met al geen aanrader.
Mijn excuses dat u dit zo heeft moeten ervaren. Het Shell menu is een aangepast menu om te proeven van enkele gerechten van ons reguliere menukaart. Wij hopen dat wij u in de toekomst toch wel terug mogen gezien en te genieten van onze volledige menukaart.

Reactie van proever:

Dit is wel erg misleidend. Op de voucher staat toch echt 2e diner gratis en niet proeverij!!
Dan moet je als restaurant niet meedoen aan dit soort acties.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Erg vriendelijke en eerlijke serveerster. Eten was goed, locatie leuk. Via de Shellbonnen een lekker menu samengesteld waarin nog genoeg keuze was.
Dank u voor u welgemeende recensie, zo is het Shell menu ook bedoeld. Hopen u snel weer terug te mogen zien.