Tapas de Arroyo

Weesperzijde 85HS 1091 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207526273

Over restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m zondag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Janine D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Altijd weer fijn om hier te eten, vriendelijk en attent personeel en heerlijke tapas. Het eerste drankje liet helaas wel even op zich wachten, dat was minder aangenaam. De spontane taart MET IJsfontijn was een mooie afsluiter (ivm verjaardag)
Constan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit is een bovengemiddeld tapasrestaurant. De tapas zijn van hoge kwaliteit en originaliteit. Prettige, flexibele en ongedwongen bediening.
Mreuters .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goeie sfeer en vriendelijke bediening. Bediening leek wat onderbezet maar alles kwam redelijk op tijd. Eten is zeker lekker maar niet spectaculair. Wel de moeite waard.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
geen hele uitgebreide kaart , maar wel lekker , leuk personeel en goede wijn.
we hebben hier 3 tapas geproefd om de kleine trek te stillen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijke tapa's . Probeer vooral de rode peper met kabeljauw. En de bediening was meer dan voortreffelijk. Zalige witte huiswijn. En toe kregen we nog een likeurtje van de zaak. Een aanrader.
Mobster62 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Weer eens in Amsterdam gegeten, dit keer bij Tapas De Arroyo op de Weesperzijde.
De zaak ziet er netjes en typisch Spaans uit en we worden vriendelijk aan ons tafeltje
neergeze. Wat zijn we daarna in de watten gelegd! Heerlijke tapas zoals de asperges, chorizo,
gambas pil pil etc , maar vooral de ossehaas heeft ons zeer prettig verrast. Zo werd een snel
etentje een culinaire verrassing. Ook de service was voortreffelijk zoals we dat graag zien!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Het was geen doorsnee-avond bij Arroyo: door de wedstrijd Spanje-Italië (op een groot scherm achterin de zaak te volgen) was het rommelig en druk. We zaten al drie kwartier voor ons eerste drankje op tafel kwam en een aantal gerechten kon de keuken niet aan 'omdat het te druk was'.
De tapas waren wisselend van kwaliteit: heerlijke gamba's en een fijne 'saignant' gebakken Sollomillo, maar de Lágrimas de Pollo was een beetje slof. We hadden inmiddels echter zoveel honger, dat alles wel schoon op ging :-).
Gisteravond niet helemaal overtuigd, maar misschien na het EK nog eens een herkansing geven.
Katelijne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten! Goede service en gezellig restaurantje. Het eten was goed en erg smaakvol. Soms vond ik wel dat gerechten iets minder vet klaargemaakt mochten worden.
Loekk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met de Shell actie samen met mijn ouders en vriend wezen eten. Wij zijn hier op dezelfde avond gaan eten als een van onderstaande negatieve reacties, en ik kan mij hierin totaal niet vinden.

Met de Shell actie kregen wij vooraf een glaasje bubbels, soepje, we mochten 3 (!) tapasjes uitkiezen en nog eens Spaanse pudding toe! Dit alles voor 15,- p.p. Met als lievelings de patat bravas. Natuurlijk waren het 'tapasjes' en geen 'tapas' want wat wil een mens anders voor zo'n prijsje.

Wij hebben die avond heerlijk mogen proeven van jullie keuken en kom zeker terug!

De bediening legde het menu uit en bleef ondanks de drukte vriendelijk. Chapeau!
Yvonneroom3 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Behalve de kip met met honingmosterd die erg lekker was, was de rest vrij smaakloos. Je Zit Er Wel zalig in de zo'n en uit de wind. Bediening was vriendelijk maar niet professioneel. Het uitgeklede menu voor shellbonnen is niet aan te raden.
Roos24351 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We waren met 4 personen met bonnen van de Shell.
Serveerster, sprak half nederlands, half engels, was hier niet blij mee en zeer onvriendelijk. Soep vooraf en keuze uit 3 tapas p.p. Mocht niet van de reguliere kaart kiezen. We hebben niet alle tapas gehad, daarnaar gevraagd, zei ze dat ze van sommige dubbele porties had gemaakt.
Toetje sloeg alles, 2 cheesecake met 4 lepels !!! Het duurde ook erg lang tussen de verschillende gangen. Jonge serveerster was erg vriendelijk en verontschuldigde zich voor het lange wachten.
Al met al geen aanrader.
Mijn excuses dat u dit zo heeft moeten ervaren. Het Shell menu is een aangepast menu om te proeven van enkele gerechten van ons reguliere menukaart. Wij hopen dat wij u in de toekomst toch wel terug mogen gezien en te genieten van onze volledige menukaart.

Reactie van proever:

Dit is wel erg misleidend. Op de voucher staat toch echt 2e diner gratis en niet proeverij!!
Dan moet je als restaurant niet meedoen aan dit soort acties.
Vermeulen.gerben .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Erg vriendelijke en eerlijke serveerster. Eten was goed, locatie leuk. Via de Shellbonnen een lekker menu samengesteld waarin nog genoeg keuze was.
Dank u voor u welgemeende recensie, zo is het Shell menu ook bedoeld. Hopen u snel weer terug te mogen zien.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten in dit Tapas restaurant is smakeloos en komt regelrecht uit een blik of diepvries en daarna opgewarmd en zonder enige uitleg op de tafel gezet. De bediening was niet geïnteresseerd in ons commentaar. Ik heb mevrouw de manager, nadat ze vroeg of het gesmaakt had, ongezouten verteld dat het smakeloos was en niks met tapas te maken had.
Het commentaar werd aangehoord zonder enige excuses aan te bieden.
Ik heb haar ook nog gewezen hoe smerig de open keuken is en al het vuil opgestapeld lag in de hoek naast het fornuis. Een echte afrader dus!!!
Mijnheer, helaas had ik deze reactie van u al verwacht, het was een drukke avond, maar gezellige avond en uw dochter (of was het uw vrouw) belde ons laat in de avond, op met de vraag of zij voor 5 personen kon reserveren!
Uw dochter wilde graag vlees, vis en vegetarisch voor max 10,= euro per persoon?!?! Ik mocht uitkiezen omdat jullie meteen wilde eten als jullie binnen kwamen. Meestal als de klanten binnenkomen groet men, uw dochter en de 2 andere tafelgenoten deden dat wel, u daar in tegen niet, u kwam al ongeïnteresseerd en nors binnen en was de hele setting aan het woord. Jullie kwamen niet met 5 maar met 4 personen binnen en ik heb uw dochter nog gemeld dat ik wel een bestelling had gedaan voor 5 personen a 10,= pp, uw dochter vond dit geen probleem. Ik heb de gerechten met naam en toename geserveerd, waarschijnlijk heeft u dit niet meegekregen omdat u constant het hoogste woord had! Mijn collega en ik hebben zo nu en dan gevraagd of alles naar wens was en uw dochter melde dat jullie de Albondigas niet erg lekker vonden, daar heb ik gelijk op gereageerd, mijn excuses aangeboden en gemeld dat ik deze van de rekening af zou halen, wat ook gebeurd is.
Toen werd de rekening gevraagd, dat doe ik altijd bij alle klanten, heb ik jullie gevraagd of alles naar wens is geweest. U begon meteen te klagen over de open keuken , de vuilnisbak was even van zijn plek gehaald, en, ja dan kan het gebeuren dat er wat achter is gevallen, de gerechten waren te simpel!!! Meneer ik weet niet wat u verwacht voor 10,= pp, maar wij hebben voor dat bedrag een divers menu voor u samengesteld. Hierbij wil zeker vermelden dat 99% van onze gevarieerde klantenkring zeer tevreden is over de kwaliteit van onze verse en huisgemaakte gerechten. Onze koks zijn Spanjaarden met een Spaanse koksopleiding! Ik ben bang dat u 1 van deze zeldzame klanten bent die men nooit tevreden kan stellen.
Nogmaals jammer......
Jeannette85 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vriendelijk ontvangen en prima gegeten. Sommige porties tapas waren erg klein, zoals de asperges en de gamba's. 3 stuks van elk. Na het dessert kregen we, heel aardig, nog een drankje van het huis.
Door de Shell actie goedkoop en lekker gegeten. Ik weet niet of ik hier zou terug keren als ik de volle prijs zou moet betalen.
Evambromfield .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijke personeel. Ik raad Tapas de Arroyo zeker aan!

Via tank en dineer krijg je een vast menu waarvan je een aantal dingen zelf kan kiezen. Je begint met een welkomsdrankje en een voorafje van soep of wat anders. Daarna kan je per persoon drie tapas gerechten kiezen met cheesecake als dessert. Allemaal heerlijk gesmaakt en we zaten goed vol!
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Via de Shell bonnen kregen we een apart menu. Voor- hoofd- en nagerecht. We hadden keuze uit 2 voorgerechtjes, 8 tapas hapjes voor het hoofdgerecht en 1 nagerechtje. Pp 3 tapas hapjes. Dit vonden we eigenlijk wel erg weinig. Om zoveel mogelijk te kunnen proeven hebben 6 verschillende gekozen en gedeeld. Dit werd soms lastig gezien het aantal in een bakje. Uiteindelijk hadden we wel genoeg gegeten. Voor mijn man zou dit te weinig zijn. Normaal ben je voor dit menu 30 euro kwijt. En dat is best prijzig. Bediening is erg aardig.
Annemarie_zouwen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Succes gezellig restaurant aan de Amstel in Amsterdam. Erg leuk om lekker tapas uit te proberen met een heerlijk spaans drankje.
Terpo .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben dit leuke restaurantje bij toeval ontdekt. We overnachten in het Volkshotel en erg dit lag om de hoek. Er wordt hier echt erg goed gekookt. De bediening is oprecht, geïnteresseerd en heeft ons een hele gezellige avond bezorgd. We hebben voornamelijk gerechtjes buiten de kaart om besteld. Allen zeer smakelijk met een culinaire uitschieter in de vorm van pulpo. Perfect gegaarde en op smaak gebrachte octopus. Heerlijk! Keuken en bediening zijn top. Absolute aanrader dit restaurant. Spaans in optima forma.
Riessie .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Leuke gezellige locatie om tapas te eten.
De sfeer is echt goed, eten was erg goed.
komen zeker nog een keer terug.
Gezellig met de open keuken waarop je ook contact kan hebben met de koks.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met Shell tank en diner kennis gemaakt met dit restaurant. Het eten bestond uit een vast menu: een glas cava, een soep of pinxto van de dag, 3 tapas (keuze uit ongeveer 10 tapas) en een dessert per persoon. Voor de prijs van maar 15 euro. We vonden de smaak niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. De shell actie is voor ons wel geslaagd, omdat we zeker nieuwsgierig zijn geworden naar de gewone kaart. Zag er zeer smakelijk uit dus we gaan zeker terug.