Tapas de Arroyo

Weesperzijde 85HS 1091 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207526273

Over het restaurant Tapas de Arroyo

Spaanse lekkernijen bij Tapas de Arroyo

Tapas de Arroyo, de naam zegt het al! Heerlijke tapas met de echte authentieke smaak uit de Spaanse plaats Arroyo de la Miel. Laat je verrassen door de prachtige inrichting waarvan veel van de spullen uit Spanje zijn gehaald. Met heerlijke traditionele streekgerechten is dit restaurant een culinaire vakantie. Kom snel langs en laat je verwelkomen door het ontzettend vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Tapas de Arroyo

Dinsdag t/m Vrijdag: 17:00 - 00:00
Keuken: 17:00 - 22:30

Zaterdag & Zondag: 12:00 - 00:00

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele vriendelijke en snelle service! Lekker eten, vers!
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellige plek. Lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. De gefrituurde kip had echter wel een snackbar smaak. Die kun je beter romruilen voor een ander gerecht.
adlineam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Drukke tent, maar toch persoonlijke service. Niet veel toeristen, vooral Amsterdammers. Voor het AH menu hadden ze een vast menu, maar het was ruim voldoende. Vooral de schapenkaas vond ik lekker. Ook de wijn (Riserva) was goed.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In de bediening is weinig structuur te vinden, komt n beetje chaotisch over: Lang wachten voordat je drankje wordt geserveerd. Kwaliteit van tapas is matig, gegrilde groenten zijn daarentegen heerlijk. Misschien door de AH actie dat we de mindere tapas hebben gekregen. Geen reden om terug te komen, er zijn betere tapas tenten
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We (8 vriendinnen) hebben en fantastische avond gehad. Heerlijke hapjes in een goed tempo. Gezellige bediening. Een echt tappa,s menu zoals het bedoeld is. van alles weinig maar op het eind weet je dat het genoeg is geweest. Zeker een aanrader om nog eens langs te gaan.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
eerste keer daar gegeten. eten is erg lekker bereid en smaakte prima. vooral de gegrilde groenten erg smakelijk!
ga er zeker nog een keer eten.
misschien wel prettig om kussentjes op de houten stoelen binnen te leggen.
als je wat langer tafelt, is dat wel fijn.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Op zoek naar een leuk restaurant kwamen wij via website Iens.nl bij Tapas de Arroyo terecht.
Heerlijk tapas gegeten, je proeft dat hier met passie gekookt word.
Wat een vriendelijke relaxte bediening! We hebben een heerlijke avond gehad.
Tapas de Arroyo is een absolute aanrader.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima Tapas gegeten. Vlotte bediening, binnen anderhalf uur alles op tafel. Erg lekker waren de kip en wangetjes. Croquetjes wat melig. Vanwege tocht ging de voordeur dicht waardoor het snel warm werd. Niettemin lekker gegeten en fijne avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We waren hier met vier vrienden/dinnen en hebben genoten van het tapas menu. Heerlijke Spaanse hapjes......fiin ook dat de variatie aangepast werd aan het feit dat we vier menu's hadden. Lekker binnen gezeten en op mijn verzoek kon de muziek onmiddellijk minder luid gezet worden. We konden dus heerlijk praten en genieten. Leuke, attente bediening van Annuska. Een minpuntje misschien: de liter Sangria tinto voor Euro 21,50 vind ik wel aan de prijs.
Nour E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Eten was heerlijk. Alleen heel jammer dat we zo lang moesten wachten. Het voorgerecht met kaas was er lekker snel en was goed, maar daarna duurde het 35 minuten voordat ik besloot zelf naar binnen te lopen om te bestellen aangezien er niemand langs kwam. Daarna nog eens 30 minuten voordat het volgende gerecht kwam en 25 minuten daarna kwamen de volgende 2 gerechten. Fantastisch eten maar niet 100% de tapas ervaring
jora .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Door het weer twijfelde waar wij zouden gaan zitten, het terras is wat krap,kleine tafeltjes dicht op elkaar. Binnen iets ruimer, de hoge tafel waar wij aan zaten,had ongemakkelijke stoelen. De ruimte was warm en de muziek nogal nadrukkelijk aanwezig. De bediening is vriendelijk, maar vooral bezig met afruimen dit verloopt vlot, er is verder weinig contact of uitleg. De tapas komen een voor een in een willekeurige volgorde, soms was het lang wachten op de volgende. Maar dan het eten dat is waar wij voor kwamen, de patatas bravas, de albondigas, de champignons en de calamaras waren lekker, de berenjenas waren echt heerlijk, de garnalen pil pil, waren met weinig smaak en weinig pit. de gefrituurde kipstukjes waren ook lekker. Het brood is heerlijk vers, het duurt wel even als je dit tussendoor nogmaals besteld,de sausen erbij zijn erg weinig. Al met al lekker gegeten.
ada D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
gezellig ingericht restaurant en de gerechten waren alle erg lekker.
De bediening was aanvankelijk wat langzaam (we waren vroeg om 1700 uur) tot er meer personeel kwam.
Ik was jarig en kreeg als toetje een vuurpijltje en een verjaardagslied.
We hebben echt een fijne avond uit gehad.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gezellig, levendig restaurant met leuke jonge bediening. Gevarieerd lekker eten,bijvoorbeeld kaas en twee keer vis. Vooral de gegrilde groenten waren heerlijk.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. We kregen een hele proeverij met allemaal lekkere tapas en als dessert cheesecake en koffie. Het personeel was vriendelijk.
Pim E.
Reservering niet doorgekomen.
Uiteindelijk tafel gekregen, konden niet bestellen te druk. Na een half uur konden we bestellen, opzich geen ramp maar erg bijzonder.
Prijs/kwaliteit volledig scheef.
Champignons aanfluiting.
Varkenswang heerlijk.
2 Gerechten niet gekregen wel op de rekening. Bediening ontzettend lief maar het lukte gewoon allemaal net even niet.
Hadden hoge verwachtingen door de goeie beoordelingen maar helaas. Hopelijk voor de zaak een incident, wie weet nog eens proberen.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten op een zomerse avond met een flinke regenbui toe. Gezellig terras aan de amstel. Lekker ongedwongen. Met De AH kaart. Geen gedoe gewoon een goed gevuld menu met koffie toe. TOP!!
SvdK64 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het kwam ook allemaal vlot op tafel. Alleen het dessert duurde lang.
We heerlijk buiten gegeten onder de luifel, zodat we droog bleven tijdens de regen.
De stoeltje zaten goed, maar waren wel erg wiebelig. Zeer gezellige bediening.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een kleine Spaanse enclave aan de Amstel, de moeite van het bezoeken zeker waard. We hebben hier heerlijk tapas gegeten (lang niet zulke lekkere inktvisringen gehad), maar ook bijvoorbeeld prima gegrilde groenten. Kregen er een zonnig gevoel van.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij vonden het helemaal goed, porties hadden ietsje groter gekund, maar het mocht onze pret niet drukken. Met name de calamaris was voortreffelijk.
gjms .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geen droge sherry, als aperititief, bij een Spanjaard. Een lullig druppeltje medium, ondrinkbaar dus voor de droge-sherrydrinker. Zo oud zijn wij geworden. Albert Heijn, probeer het, probeer de introductie nog een keer na 1960. De nieuwe generatie weet niet eens wat sherry is. Vinden ze vast lekker! Terwijl wij babyboomers steeds vaker een hapje komen eten en dus een sherry'tje meepakken.