Tapas & Co

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tapas & Co

isa G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Al eens eerder langs dit verstopte restaurantje gelopen en op een zaterdag avond spontaan besloten om te kijken of ze nog een plekje hadden. We werden binnen vriendelijke ontvangen en er was alleen nog een mogelijkheid om aan de bar te eten, dit was voor ons geen probleem dus dat hebben we gedaan.

Het is niet een super uitgebreide kaart maar wat er opstaat is echt heel lekker. We hebben dan ook heerlijk gegeten. Toen er achteraf een tafel werd afgezegd werd ons nog aangeboden aan een tafel te zitten, maar we zaten prima aan de bar. de tijd tussen de gerechtjes duurde wel lang maar vonden we eigenlijk niet zo storend.

Al met al een gezellige avond gehad met heerlijke tappas en cocktails. we komen hier zeker nog een keertje terug!
Will D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 8 pers, waarvan 2 pers in een rolstoel. Was heel gezellig, vriendelijke en behulpzame bediening.
En voor een leuk prijsje, dit gaan we echt nog een keer doen. TOP
egjonker .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond prima gegeten in Tapas en Co. Voldoende en attent personeel en alle tapas waren heerlijk met als favoriet quesadillas atun. De zaak is niet zo heel groot waardoor je rustig kan dineren en verstaanbaar kan kletsen. Mooi aangeklede entourage. Aanrader.
Simon L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben vrijdag 25 nov. bij TAPAS en CO gegeten na veel negatieve recensies te hebben gelezen dachten wij wat hebben wij nu gedaan ,maar wat hebben WIJ genoten van de vriendelijke bediening , de aandacht en het heerlijke ETEN ,niets op aan te merken SUPER we waren er om 18 uur misschien wel een gunstige tijd want er was alle aandacht voor de klanten ,terwijl het ook al drukker werd.
nee wij hebben niets dan LOF en komen zeker weer eens terug in dit gezellige restaurant. BEDIENING zeker een 9 alles was goed, en nogmaals bedankt voor de gezelligheid en uitleg over het geen wat we aten gr. simon/jannie/coby
Momiep123 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Net terug van een etentje bij tapas en Co. Het eten was op zich wel goed alleen klopte niet iedere keer alles met wat we besteld hadden, maar oke dat nog tot daaraan toe. Maar.....we hebben ruim een uur zitten wachten voor er iets op tafel kwam terwijl we ook macho's chips besteld hadden, hoe moeilijk is het om dat wat eerder op tafel te zetten?! Toen eindelijk de 1e gang op tafel kwam meteen de volgende besteld want we hadden al door dat er niet iets helemaal niet goed ging. Al met al, super slecht! Te weinig personeel, waar het personeel zelf niks aan kan doen, maar als je te weinig personeel hebt stop dan op een gegeven moment met mensen aan te nemen en helemaal met bestellingen van buitenaf. Als je anderhalf uur moet wachten voor er wat op tafel komt is niet best. Voor ons nooit meer. Niet eens een drankje van het huis om iets goed te maken terwijl alles en iedereen klaagde.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Samen met mijn vriendin verbleef ik een weekendje in Alkmaar en we zouden bij La Cubanita tapas gaan eten. Helaas, vol! We werden doorverwezen naar Tapas & Co iets verderop. Wat een aangename verrassing! We waren al vroeg dus het restaurant was nog leeg, de inrichting is erg authentiek en sfeervol. De bediening is vriendelijk en vlot, maar Tapas & Co onderscheid zich echt door het goede eten. Elk gerechtje was bijzonder smaakvol en goed bereid, met bijpassende sauzen. Je hoeft nooit te lang op het eten te wachten en op de kaart staat voor ieder wat wils. Daarnaast is de prijs / kwaliteit verhouding uitstekend, voor 21,50 euro eet je onbeperkt tapas en dat gaat zoals gezegd niet ten koste van de kwaliteit. Aanraders? De kabeljauwkoekjes en de varkenshaasstukjes in pittige marinade. Heerlijk! Het was helaas erg rustig in het restaurant en dat is ten onrechte. Wij komen zeker terug!
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gisteren samen met mijn vriend gegeten bij Tapas & Co. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een leuk Spaans decor. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed, voor 21,50 eet je de hele avond onbeperkt heerlijke tapas! Mijn absolute favoriet waren de kabeljauwkoekjes, maar eigenlijk was alles aan te bevelen! Als wij weer eens in Alkmaar zijn komen we zeker terug!
Catharina01 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Samen met een vriendin een gezellige avond gehad met lekkere tapas en een goede huiswijn. De bediening was uitstekend (snel, vriendelijk). Voor herhaling vatbaar!
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Fias & Co! Never nooit meer! Als je nog niet eens malse Albondigas kan serveren en een halve maïskolf met 3 kilo suiker verpest, snap je het niet helemaal.... En dan heb ik het niet eens over de donkerbruine slappe patatas bravas en de reactie van de bediening erop. Betreden op eigen risico, maar ik heb je gewaarschuwd!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik en mijn vriendin bezochten 'Tapas en co.' na een dagje shoppen in Alkmaar. We waren vroeg dus we waren de enige.

Het is erg ruimtelijk ingericht, maar donker en het oogt niet schoon. De bediening is aardig, maar neemt z'n tijd.

Ik heb lekker gegeten bij Tapas en co., maar de kwaliteit is niet bijzonder. Ik heb sterk de indruk dat het opgewarmd wordt in de magnetron en dat de salade uit een zakje van de supermarkt komt.

Ik heb er geen spijt van dat ik daar gegeten heb, maar zal er niet terug gaan.
patrickman .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Een jaar of 2 niet geweest Heb lang in alkmaar gewoond en at hier minimaal 1a2 x per maand.
pas weer wezen eten en de service was verschrikkelijk het eten miste flavour en saus. 1 keer werd er gevraagd wilt u nog wat drinken glas was al 10 min leeg en liepen 8 keer voorbij. wat jammer want ging hier altijd liever heen dan de andere tapa restaurants
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Tapas eten, all you can eat, heerlijk. Elke keer mag je twee keuzes maken, net zo vaak als je wilt. Een sobere locatie, weinig interieur, maar het eten maakt dat dubbel goed. Keuzes uit veel kleine gerechtjes. Vooral de garnalen kroketjes, de varkenshaaspuntjes in roquefortsaus, heerlijk! Maar alles smaakt gewoon, en dat voor die prijs! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Dila N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen. De tapaskaart was erg beperkt. Weinig keuze. Een van ons is zwanger en die kon bijna niks eten van de tapaskaart. Ook was er maar weinig vegetarische keuze. De ham was niet lekker, de mais was niet lekker, de wijn was superwarm...

Hier komen wij niet nog eens.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Eten: we lieten eerst wat wisselende gerechtjes brengen, zonder zelf te bestellen. Dit was leuk omdat je een verrassing krijgt. Later de toppers en wat nog niet aan de orde was geweest nog eens besteld. Wonderlijk is wel dat de lam per portie anders smaakt (maar toch een aanrader, samen met de garnalen).
Service: deze is vlot en losjes. De ober stelde voor te starten met een mix selectie, gezien de groepsgrootte en de drukte zou de keuken anders moeite hebben iedereen op dezelfde tijd eten te geven. Ik ervaar het als erg positief dat men 1) inziet dat in Nederland het belangrijk is dat iedereen tegelijk kan starten, 2) dat men deze 'tekortkoming' van de keuken onderkend en 3) hier ook wat mee doet.
Decor: er is niet veel decor. Er is ook niet veel plaats voor. Maar jammer is dat het echt een herrie is. Alles galmt teveel. Als tip zou ik voorstellen om onder de tafels en stoelen geluidsdempers (van dat schuim spul) te plakken. Dit zien de gasten niet, maar het gaat zeker helpen.
Prijs: All in eten ex drankjes voor 21.50 in het weekend. Geen slechte deal.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Lekkere tapas, goed wijntje. Voldoende en vlotte bediening. Ondanks onbeperkt-concept en het feit dat het bijna helemaal vol zat, werden de tapas vlot gebracht. Alles smaakte lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Filize S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
all you can eat tapas genomen. Leuke ambiance, vlotte & vriendelijke bediening. Het eten was alleen niet echt super, paar tapasgerechten waren wel goed, andere matig; en de kaart voor onbeperkt was ook wat beperkt.
i2411 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
het ziet er leuk uit binnen, maar het eten is zeer matig. Vrijwel niets lijkt zelf bereid. En het arrangement van onbeperkt tapas eten was een wassen neus. Ik hoef hier niet meer heen.
F P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2012
Tapas waren niet van hoge kwaliteit (magnetron voedsel?). Was ook een all-you-can-eat, wellicht speelt dat mee? Ook een redelijk beperkte keuze helaas. Tentje in smal en langwerpig, opzich wel gezellig. Zaten alleen bij de deur = minder gezellig en op de tocht. Tent was wel vol gereserveerd dus blijkbaar nogal populair in Alkmaar. Prijs-kwaliteit is naar mijn mening echter net ondermaats.