Tapas & Co

Service7,6/10
Decor7,9/10
Jos V. Gastronoom (10 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Samen met mijn vriendin verbleef ik een weekendje in Alkmaar en we zouden bij La Cubanita tapas gaan eten. Helaas, vol! We werden doorverwezen naar Tapas & Co iets verderop. Wat een aangename verrassing! We waren al vroeg dus het restaurant was nog leeg, de inrichting is erg authentiek en sfeervol. De bediening is vriendelijk en vlot, maar Tapas & Co onderscheid zich echt door het goede eten. Elk gerechtje was bijzonder smaakvol en goed bereid, met bijpassende sauzen. Je hoeft nooit te lang op het eten te wachten en op de kaart staat voor ieder wat wils. Daarnaast is de prijs / kwaliteit verhouding uitstekend, voor 21,50 euro eet je onbeperkt tapas en dat gaat zoals gezegd niet ten koste van de kwaliteit. Aanraders? De kabeljauwkoekjes en de varkenshaasstukjes in pittige marinade. Heerlijk! Het was helaas erg rustig in het restaurant en dat is ten onrechte. Wij komen zeker terug!
Maria G. Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gisteren samen met mijn vriend gegeten bij Tapas & Co. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een leuk Spaans decor. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed, voor 21,50 eet je de hele avond onbeperkt heerlijke tapas! Mijn absolute favoriet waren de kabeljauwkoekjes, maar eigenlijk was alles aan te bevelen! Als wij weer eens in Alkmaar zijn komen we zeker terug!
Catharina01 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Samen met een vriendin een gezellige avond gehad met lekkere tapas en een goede huiswijn. De bediening was uitstekend (snel, vriendelijk). Voor herhaling vatbaar!
Christel V. 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Fias & Co! Never nooit meer! Als je nog niet eens malse Albondigas kan serveren en een halve maïskolf met 3 kilo suiker verpest, snap je het niet helemaal.... En dan heb ik het niet eens over de donkerbruine slappe patatas bravas en de reactie van de bediening erop. Betreden op eigen risico, maar ik heb je gewaarschuwd!
Daan V. Gastronoom (17 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik en mijn vriendin bezochten 'Tapas en co.' na een dagje shoppen in Alkmaar. We waren vroeg dus we waren de enige.

Het is erg ruimtelijk ingericht, maar donker en het oogt niet schoon. De bediening is aardig, maar neemt z'n tijd.

Ik heb lekker gegeten bij Tapas en co., maar de kwaliteit is niet bijzonder. Ik heb sterk de indruk dat het opgewarmd wordt in de magnetron en dat de salade uit een zakje van de supermarkt komt.

Ik heb er geen spijt van dat ik daar gegeten heb, maar zal er niet terug gaan.
JeroenKlaver . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw gegeten bij dit Spaanse restaurant. Wij zijn hier zeker al een jaar niet meer geweest. Het onbeperkte tapas eten is nog steeds van kracht en de smaak is er niet op achteruit gegaan.

De variatie van in de tapas is zeer ruim en de tapas buiten de kaart om maakt het extra spannend om hier te eten. De service is buiten gewoon goed. De nog wat jong ogende ober was in voor een praatje en verzorgde ons de gehele avond uitstekend. In de loop van de avond werd het wat rumoerig, maar dit was ook niet anders te verwachten.. de hele zaak zat vol.

Wij komen hier zeker nog eens terug wanneer we weer in Alkmaar zijn.
Patrickman . Bourgondiër (2 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Een jaar of 2 niet geweest Heb lang in alkmaar gewoond en at hier minimaal 1a2 x per maand.
pas weer wezen eten en de service was verschrikkelijk het eten miste flavour en saus. 1 keer werd er gevraagd wilt u nog wat drinken glas was al 10 min leeg en liepen 8 keer voorbij. wat jammer want ging hier altijd liever heen dan de andere tapa restaurants
Dave D. 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gisteren met 5 personen wezen eten. En gelijk was dat de laatste keer! Hebben 3 kwartier gewacht op de eerste schaaltjes.... Duurder allemaal verschrikkelijk lang. Eten véél te gaar, verbrande kip. Gewoon niet lekker, 1 X drankjes van t huis gekregen vanwege t ongemak. Rekening van 160,- euro echt veels te veel geld voor de geboden service en t eten.... Onze eerste ervaring met tapas en co was positief, toen aten we met zn tweetjes en erg vroeg in de avond . Toen was t rustig en ging alles vlotjes. Maar om 20.00 op zaterdagavond is blijkbaar te hoog gegrepen en niet te handelen voor tapas en co.....
Cora L. Gastronoom (11 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Tapas eten, all you can eat, heerlijk. Elke keer mag je twee keuzes maken, net zo vaak als je wilt. Een sobere locatie, weinig interieur, maar het eten maakt dat dubbel goed. Keuzes uit veel kleine gerechtjes. Vooral de garnalen kroketjes, de varkenshaaspuntjes in roquefortsaus, heerlijk! Maar alles smaakt gewoon, en dat voor die prijs! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Dila N. Bourgondiër (4 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen. De tapaskaart was erg beperkt. Weinig keuze. Een van ons is zwanger en die kon bijna niks eten van de tapaskaart. Ook was er maar weinig vegetarische keuze. De ham was niet lekker, de mais was niet lekker, de wijn was superwarm...

Hier komen wij niet nog eens.
EvaVero . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij waren hier op 2e kerstavond, met 3 kleine kinderen. Het restaurant was helemaal vol, al om 18.00 uur. Het was erg gezellig en de bediening was erg aardig en relaxed. Eten was prima, concept onbeperkt tapas eten is goed en het loopt daar allemaal makkelijk en soepel. Kortom, prima gegeten en leuke avond gehad.
Excent . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Gezellig Tapas restaurant in de oude binnenstad van Alkmaar. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Porties waren ruim en goed. Variatie is wat je kunt verwachten van het All you can eat concept. Eén enorm probleem is het sanitair. Wij hadden de allerachterste tafel in het restaurant gekregen, vlak bij de toiletten. Die stonken enorm. Het personeel probeerde van alles, maar een goede loodgieter lijkt geen overbodige luxe. Erg jammer.
Peter1007 . Gastronoom (56 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Eten: we lieten eerst wat wisselende gerechtjes brengen, zonder zelf te bestellen. Dit was leuk omdat je een verrassing krijgt. Later de toppers en wat nog niet aan de orde was geweest nog eens besteld. Wonderlijk is wel dat de lam per portie anders smaakt (maar toch een aanrader, samen met de garnalen).
Service: deze is vlot en losjes. De ober stelde voor te starten met een mix selectie, gezien de groepsgrootte en de drukte zou de keuken anders moeite hebben iedereen op dezelfde tijd eten te geven. Ik ervaar het als erg positief dat men 1) inziet dat in Nederland het belangrijk is dat iedereen tegelijk kan starten, 2) dat men deze 'tekortkoming' van de keuken onderkend en 3) hier ook wat mee doet.
Decor: er is niet veel decor. Er is ook niet veel plaats voor. Maar jammer is dat het echt een herrie is. Alles galmt teveel. Als tip zou ik voorstellen om onder de tafels en stoelen geluidsdempers (van dat schuim spul) te plakken. Dit zien de gasten niet, maar het gaat zeker helpen.
Prijs: All in eten ex drankjes voor 21.50 in het weekend. Geen slechte deal.
Freeradio . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Tapas Restaurant met keuze voor gewone hoofdgerechten of tapas los of all you can eat.

Leuk restaurantje met een zeer apart interieur wel speciaal zo gemaakt natuurlijk met meubilair die erbij past.
Tapas kaart is leuk maar mag wel wat meer variatie bij en wat meer vis naar onze mening.

Tapas zijn lekker maar wel flinke porties en aangezien het warm was aten we niet heel veel dus we kwamen niet aan het bedrag van 2x21,- dus rekenen ze keurig wat je echt gegeten hebt.

Ook hebben ze een prima rode huiswijn van Argentijnse komaf en is zeker een die ik jullie kan aanbevelen.

Kortom leuke toko in de oude binnenstad en past daar ook prima.
Hier heb je zeker een gezellige avond en prima bediening.
RicoTico . Fijnproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Het is een prima tapasrestaurantje voor een zomaar uiteten tripje. Prijs en kwaliteit is goed. Het personeel is vriendelijk en beleeft en houden goed in de gaten of je bordje al leeg is, je hoeft dus niet lang te wachten. De aankleding zou wat beter kunnen, het is een beetje kaal maar dat is mijn mening natuurlijk.
Svanderveeken . Bourgondiër (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ten eerste werden we aan een tafeltje geplaatst bij een deur van de meterkast. Iedere keer wanneer de deur van hetrestaurant dicht ging, ging deze deur open. Ze hadden er wat viltjes onder gestopt zag ik, maar dat hielp dus niks. Ik was zelf bezig om er kranten onder te stoppen. Men keek er naar, maar deed niets.

Het eten was op zich wel lekker. Eigenlijk wat je van een all you can eat concept kunt verwachten, maar niet gevarieerd.

Volgende keer toch een gewoon tapas restaurant voor ons.
Dnomyar . Bourgondiër (3 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Smakelijke maar geen spraakmakende tapas. Wat je waarschijnlijk ook niet mag verwachten van een all you can eat concept. Wat smal uitgevallen acomodatie en tafeltjes erg dicht op elkaar. maar uiterst vriendelijke iewat stundentikoze bediening. De entourage was wat simpeltjes geen prettige stoelen om op te zitten en wat kaal van aankleding. Maar voor de prijs die wij afrekende mag je eigenlijk ook niet meer verwachten
Angela F. Fijnproever (7 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Lekkere tapas, goed wijntje. Voldoende en vlotte bediening. Ondanks onbeperkt-concept en het feit dat het bijna helemaal vol zat, werden de tapas vlot gebracht. Alles smaakte lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Kerelkees . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
na een lange tijd niet geweest te zijn, waren wij aangenaam verrast door de nieuwe kaart en vooral de wisselende tapas!
niveau van het eten is omhoog gegaan, alleen de bediening moet nog even wennen aan het nieuwe (ik denk dat het nog niet zo lang ingevoerd is) systeem. maar wij komen zeker weer vaker terug!
Filize S. Gastronoom (21 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
all you can eat tapas genomen. Leuke ambiance, vlotte & vriendelijke bediening. Het eten was alleen niet echt super, paar tapasgerechten waren wel goed, andere matig; en de kaart voor onbeperkt was ook wat beperkt.