Tapas Café

Markt 37 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Café

Tapas Cantina, het gezelligste eetcafe in Sittard! Je bent hier van harte welkom om een kopje koffie te drinken, om te genieten van rijkelijk belegde broodjes als lunch of om de heerlijke huisgemaakte tapashapjes te proeven!

De fijne sfeer bij Tapas Cantina zorgt voor een warm welkom waarbij je zonder twijfel met een heerlijk gevulde maag naar huis gaat. Ook is het in de zomermaanden heerlijk vertoeven op het gezellige terras. Door het sfeervolle interieur en de specialiteiten uit de Mediterrane keuken waan je je voor een avond in het buitenland.

De keuken van Tapas Cantina is zeer uitgebreid, variërend van rijk belegde broodjes tot huisgemaakte tapashapjes of bijvoorbeeld een saté van kip of varkensvlees met verse sla en frietjes. Voor ieder wat wils! Proef de overheerlijke tapashapjes en diverse andere smakelijke vegetarische, vis- en vleesgerechten bij Tapas Cantina in Sittard.

Meer informatie over restaurant Tapas Café

9,2
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Verschillende tapa's bestelt deze worden heel leuk geserveerd op een grote plank.
Bediening was vlot en aardig.
Zeker een aanrader
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Zijn hier tijdens een onweersbui letterlijk binnen gewaaid,komen terecht op een terras overdekt met aan elkaar gekoppelde parasols,ruikt er lekker en we krijgen vlot een tafeltje.Bediening is vriendelijk en attent.De bestelde Mixto van het Huis is een tapasplank vol met verschillende tapas van zalm ,gegrilde tonijn en div, gegrilde spiesjes vlees.De vis,het vlees en de groente...alles is super vers en smakelijk .Of aardbeien op een tapasschotel horen laat ik in het midden maar wil je zonder te veel poespas op een terras tapas eten dan zit je hier goed.
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Geregeld komen wij bij Tapas een hapje eten. Vooral met goed weer is het gezellig druk op het terras. De drukte heeft geen invloed op de snelle service! Vriendelijk personeel en we worden snel geholpen. Veel keuze uit verschillende tapas gerechten en schotels. Absoluut favoriet bij ons zijn de gamba's in knoflookolien, gehaktballen in tomatensaus en nacho's. Helaas zijn we een keer teleurgesteld geweest omdat de portie nacho's minder was dan de keren ervoor. De porties verschillen dus wel eens. Alle gerechten worden leuk geserveerd op een mooie plank met garnituur! Zeker een aanrader op een zomerse avond!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Goed terras. Bediening is vriendelijk en alert. We aten een vegetarische tapasschotel. Die was best ok. Het brood dat erbij zat was erg lekker. Als hoofdgerecht voor twee personen vonden wij de porties te klein.