Tapas Café

• Terras
7,2
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Tijdens ons dagje uit in Sittard voor de tweede maal geweest voor de lunch, reden: De eerste keer was het ons zeer goed bevallen. Heerlijk buiten zitten op het terras en gaan genieten van het heerlijke eten en het uitzicht.

De bediening was dit keer niet attent, in ieder geval ging de meeste aandacht niet uit naar de gasten op het terras (plein)...

Het eten duurde dit keer best lang, vermoeden was dat planning van de keukenbrigade niet goed was. Wij zagen maar 1 kok en die bracht het eten ook nog eens, of hij was het hulpje van.... Maar bijna een uur moeten wachten op enkele eenvoudige (lunch) gerechten zou niet hoeven.

Het eten was op zich goed, niets hoogstaand maar kwalitatieve ingrediënten werden wel gebruikt. De prijsverhoudingen voor deze lunchgerechten zijn dan ook zeer goed en acceptabel.

Wij komen terug voor een derde keer, hopelijk is de bediening meer attent en zijn er genoeg koks in de keuken aanwezig.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Professioneel overkomende bediening die snel kan schakelen (b.v. bij afwezigheid van een bep. soort bier) en snel serveert. Het eten was dik oke maar niet de reden om naar dit terras te gaan. Die ligt meer in de sfeer van de Sittardse markt en het gezellige geluid dat uit het café komt.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Verschillende tapa's bestelt deze worden heel leuk geserveerd op een grote plank.
Bediening was vlot en aardig.
Zeker een aanrader
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Zijn hier tijdens een onweersbui letterlijk binnen gewaaid,komen terecht op een terras overdekt met aan elkaar gekoppelde parasols,ruikt er lekker en we krijgen vlot een tafeltje.Bediening is vriendelijk en attent.De bestelde Mixto van het Huis is een tapasplank vol met verschillende tapas van zalm ,gegrilde tonijn en div, gegrilde spiesjes vlees.De vis,het vlees en de groente...alles is super vers en smakelijk .Of aardbeien op een tapasschotel horen laat ik in het midden maar wil je zonder te veel poespas op een terras tapas eten dan zit je hier goed.
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Geregeld komen wij bij Tapas een hapje eten. Vooral met goed weer is het gezellig druk op het terras. De drukte heeft geen invloed op de snelle service! Vriendelijk personeel en we worden snel geholpen. Veel keuze uit verschillende tapas gerechten en schotels. Absoluut favoriet bij ons zijn de gamba's in knoflookolien, gehaktballen in tomatensaus en nacho's. Helaas zijn we een keer teleurgesteld geweest omdat de portie nacho's minder was dan de keren ervoor. De porties verschillen dus wel eens. Alle gerechten worden leuk geserveerd op een mooie plank met garnituur! Zeker een aanrader op een zomerse avond!
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Volop keuze van complete schotels tot losse tapas. Gezellige sfeer. Goede bediening.
Alles komt vrij snel op tafel. Minpuntje is dat de tafeltjes erg kort op elkaar staan. Bij een uitgebreide bestelling met 4 personen is 1 tafeltje al snel te klein.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Goed terras. Bediening is vriendelijk en alert. We aten een vegetarische tapasschotel. Die was best ok. Het brood dat erbij zat was erg lekker. Als hoofdgerecht voor twee personen vonden wij de porties te klein.
Michelle E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Heerlijk eten, gezellig sfeer, uitstekende bediening! Een echte aanrader als je voor echt lekker Spaans eten wil gaan! Van complete schotels tot zelf samen gestelde hapjes , voor ieders wil is er iets! Mijn favoriete restaurant!