Tapas Café

Markt 37 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Café

Tapas Cantina, het gezelligste eetcafe in Sittard! Je bent hier van harte welkom om een kopje koffie te drinken, om te genieten van rijkelijk belegde broodjes als lunch of om de heerlijke huisgemaakte tapashapjes te proeven!

De fijne sfeer bij Tapas Cantina zorgt voor een warm welkom waarbij je zonder twijfel met een heerlijk gevulde maag naar huis gaat. Ook is het in de zomermaanden heerlijk vertoeven op het verwarmde terras. Door het sfeervolle interieur en de specialiteiten uit de Mediterrane keuken waan je je voor een avond in het buitenland.

De keuken van Tapas Cantina is zeer uitgebreid, variërend van rijk belegde broodjes tot huisgemaakte tapashapjes of bijvoorbeeld een saté van kip of varkensvlees met verse sla en frietjes. Voor ieder wat wils! Proef de overheerlijke tapashapjes en diverse andere smakelijke vegetarische, vis- en vleesgerechten bij Tapas Cantina in Sittard.

Meer informatie over restaurant Tapas Café

Jouw recensie over het restaurant Tapas Café

Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
heerlijk gegeten, voldoende keuzes en grote porties
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeervolle zaak. Snelle, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Alles is lekker en vers.
robin V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk genoten van de tapas gerechten hier! Alles was goed van smaak en goed op temperatuur, bediening was vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg lekker gegeten en de portie was zoals vooraf beloofd meer dan groot genoeg. De inrichting was gezellige en de bediening was vriendelijk en correct.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met drie personen tapas gegeten. De plank voor drie personen was ruim voldoende, erg lekker en zag er mooi opgemaakt uit. Alleen de gehaktballetjes vielen minder in de smaak, maar dat kan persoonlijk zijn. Met de kwaliteit was in ieder geval niets mis. De bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Bertien V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben echt genoten van het eten en de sfeer. We hadden een heerlijke vleesschotel met een lekker dessert. Dit restaurant is een echte aanrader.
asiachmiel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Kleine dingen die tegen vielen. Eten was redelijk maar niet speciaal. Sausje apart gevraagd, maar helemaal niet gekregen, moesten vragen om kruidenboter omdat deze er niet bij zat( stond wel op de kaart). Miste vochtige doekjes na de gamba’s. Restaurant is mooi, gezellig... maar ik miste de spaanse muziek.... en de mojito was veeeel te zoet.
Michele J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant, ook als het koud is kan je op het terras zitten, heerlijk verwarmt. Eten is heerlijk en zeker meer dan voldoende. Leuke sfeer en goede bediening. Zeker een aanrader.
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zelden ergens geweest waar de gezelligheid van en met het personeel zó goed was én daarbij ook nog het eten heerlijk is. Zeker een aanrader!
Rutger L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gedineerd met vrienden. Voor die prijs kun je nog maar op weinig plekken zo lekker eten! Bovendien was de bediening ontzettend vriendelijk, waardoor er een huiselijke sfeer hing. Aanrader!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer met leuke muziek! Leuk om te zien hoe de werknemers onderling plezier hebben met de gasten én onderling! Kortom, top avond! Wij komen terug!
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten met mijn gezin, en ondanks de herfstachtige dag comfortabel en warm gezeten op het verwarmde terras.
Daarnaast een dik compliment voor de attente en vriendelijke bediening!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Tijdens ons dagje uit in Sittard voor de tweede maal geweest voor de lunch, reden: De eerste keer was het ons zeer goed bevallen. Heerlijk buiten zitten op het terras en gaan genieten van het heerlijke eten en het uitzicht.

De bediening was dit keer niet attent, in ieder geval ging de meeste aandacht niet uit naar de gasten op het terras (plein)...

Het eten duurde dit keer best lang, vermoeden was dat planning van de keukenbrigade niet goed was. Wij zagen maar 1 kok en die bracht het eten ook nog eens, of hij was het hulpje van.... Maar bijna een uur moeten wachten op enkele eenvoudige (lunch) gerechten zou niet hoeven.

Het eten was op zich goed, niets hoogstaand maar kwalitatieve ingrediënten werden wel gebruikt. De prijsverhoudingen voor deze lunchgerechten zijn dan ook zeer goed en acceptabel.

Wij komen terug voor een derde keer, hopelijk is de bediening meer attent en zijn er genoeg koks in de keuken aanwezig.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Professioneel overkomende bediening die snel kan schakelen (b.v. bij afwezigheid van een bep. soort bier) en snel serveert. Het eten was dik oke maar niet de reden om naar dit terras te gaan. Die ligt meer in de sfeer van de Sittardse markt en het gezellige geluid dat uit het café komt.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Verschillende tapa's bestelt deze worden heel leuk geserveerd op een grote plank.
Bediening was vlot en aardig.
Zeker een aanrader
roger H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Zijn hier tijdens een onweersbui letterlijk binnen gewaaid,komen terecht op een terras overdekt met aan elkaar gekoppelde parasols,ruikt er lekker en we krijgen vlot een tafeltje.Bediening is vriendelijk en attent.De bestelde Mixto van het Huis is een tapasplank vol met verschillende tapas van zalm ,gegrilde tonijn en div, gegrilde spiesjes vlees.De vis,het vlees en de groente...alles is super vers en smakelijk .Of aardbeien op een tapasschotel horen laat ik in het midden maar wil je zonder te veel poespas op een terras tapas eten dan zit je hier goed.
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Geregeld komen wij bij Tapas een hapje eten. Vooral met goed weer is het gezellig druk op het terras. De drukte heeft geen invloed op de snelle service! Vriendelijk personeel en we worden snel geholpen. Veel keuze uit verschillende tapas gerechten en schotels. Absoluut favoriet bij ons zijn de gamba's in knoflookolien, gehaktballen in tomatensaus en nacho's. Helaas zijn we een keer teleurgesteld geweest omdat de portie nacho's minder was dan de keren ervoor. De porties verschillen dus wel eens. Alle gerechten worden leuk geserveerd op een mooie plank met garnituur! Zeker een aanrader op een zomerse avond!
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Volop keuze van complete schotels tot losse tapas. Gezellige sfeer. Goede bediening.
Alles komt vrij snel op tafel. Minpuntje is dat de tafeltjes erg kort op elkaar staan. Bij een uitgebreide bestelling met 4 personen is 1 tafeltje al snel te klein.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Goed terras. Bediening is vriendelijk en alert. We aten een vegetarische tapasschotel. Die was best ok. Het brood dat erbij zat was erg lekker. Als hoofdgerecht voor twee personen vonden wij de porties te klein.
Michelle E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Heerlijk eten, gezellig sfeer, uitstekende bediening! Een echte aanrader als je voor echt lekker Spaans eten wil gaan! Van complete schotels tot zelf samen gestelde hapjes , voor ieders wil is er iets! Mijn favoriete restaurant!