Tapas Café

Markt 37 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Café

Tapas Cantina, het gezelligste eetcafe in Sittard! Je bent hier van harte welkom om een kopje koffie te drinken, om te genieten van rijkelijk belegde broodjes als lunch of om de heerlijke huisgemaakte tapashapjes te proeven!

De fijne sfeer bij Tapas Cantina zorgt voor een warm welkom waarbij je zonder twijfel met een heerlijk gevulde maag naar huis gaat. Ook is het in de zomermaanden heerlijk vertoeven op het verwarmde terras. Door het sfeervolle interieur en de specialiteiten uit de Mediterrane keuken waan je je voor een avond in het buitenland.

De keuken van Tapas Cantina is zeer uitgebreid, variërend van rijk belegde broodjes tot huisgemaakte tapashapjes of bijvoorbeeld een saté van kip of varkensvlees met verse sla en frietjes. Voor ieder wat wils! Proef de overheerlijke tapashapjes en diverse andere smakelijke vegetarische, vis- en vleesgerechten bij Tapas Cantina in Sittard.

Meer informatie over restaurant Tapas Café

Jouw recensie over het restaurant Tapas Café

JLA V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na lange tijd weer eens bij Tapas op de markt te Sittard gegeten, een Tapasplank van het huis met lamskoteletjes, Bief, tonijn, mosseltjes etc. etc. Alles heerlijk, niet te lang hoeven wachten op dit bijzonder smakelijk gerecht. Echt een aanrader.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heel lekker gegeten, leuke en correcte bediening. Alles was zeer goed, dit restaurant is echt een aanrader :-)
Roger B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed eten voor redelijke prijs
Rudy G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Al een aantal keer geweest. Tot voor kort was het gewoon goed. Gisteren was het eten echt prima! Lekker op terras gezeten en lekkere cocktails gehad.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
leuke gezellig restaurantje, leuke spontane bediening. We hadden tapasplankjen besteld, hoeveelheid was meer dan voldoende, jammer dat de rucolasla niet vers was.
Bas-Liebau .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekker gegeten, gezellige tent. We gaan er zeker terug komen. Enig minpunt was een niet kloppende rekening. Er stonden twee drankjes op die wij niet gehad hadden. Dit werd na een opmerking hierover opgelost zonder enige discussie.
KMTJanssen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was erg lekker alleen de biefstuk was niet meer echt warm en de coquilles waren erg droog. Bediening was in het begin erg attent maar naarmate de avond vorderde werd dit steeds minder en moesten we lang wachten. Waarschijnlijk door onverwachte drukte maar was wel een beetje jammer. Verder waren we heel tevreden.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een leuk en lekker avondje! Een aanrader! Volgend jaar komen we weer.
Leuke inrichting en aardig personeel. Ook het terras is aan te bevelen.
Beau J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, maar zaten alleen voor de open deur, waardoor het erg koud was. Ook werd er op een gegeven moment al opgeruimd terwijl we er nog zaten, wat niet echt voor een gezellige sfeer zorgde.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
heerlijk gegeten, voldoende keuzes en grote porties
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeervolle zaak. Snelle, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Alles is lekker en vers.
robin V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk genoten van de tapas gerechten hier! Alles was goed van smaak en goed op temperatuur, bediening was vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg lekker gegeten en de portie was zoals vooraf beloofd meer dan groot genoeg. De inrichting was gezellige en de bediening was vriendelijk en correct.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met drie personen tapas gegeten. De plank voor drie personen was ruim voldoende, erg lekker en zag er mooi opgemaakt uit. Alleen de gehaktballetjes vielen minder in de smaak, maar dat kan persoonlijk zijn. Met de kwaliteit was in ieder geval niets mis. De bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Bertien V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben echt genoten van het eten en de sfeer. We hadden een heerlijke vleesschotel met een lekker dessert. Dit restaurant is een echte aanrader.
asiachmiel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Kleine dingen die tegen vielen. Eten was redelijk maar niet speciaal. Sausje apart gevraagd, maar helemaal niet gekregen, moesten vragen om kruidenboter omdat deze er niet bij zat( stond wel op de kaart). Miste vochtige doekjes na de gamba’s. Restaurant is mooi, gezellig... maar ik miste de spaanse muziek.... en de mojito was veeeel te zoet.
Michele J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant, ook als het koud is kan je op het terras zitten, heerlijk verwarmt. Eten is heerlijk en zeker meer dan voldoende. Leuke sfeer en goede bediening. Zeker een aanrader.
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zelden ergens geweest waar de gezelligheid van en met het personeel zó goed was én daarbij ook nog het eten heerlijk is. Zeker een aanrader!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer met leuke muziek! Leuk om te zien hoe de werknemers onderling plezier hebben met de gasten én onderling! Kortom, top avond! Wij komen terug!
Rutger L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gedineerd met vrienden. Voor die prijs kun je nog maar op weinig plekken zo lekker eten! Bovendien was de bediening ontzettend vriendelijk, waardoor er een huiselijke sfeer hing. Aanrader!