Tapas BarCelona

- Diner vanaf 17:00

7,1
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Aan het einde van de verder erg drukke en toeristische 'eetstraat' in Valkenburg, vonden we dit relaxte en gezellige terrasje van BarCelona. Met een groep van vijf vriendinnen hebben we hier lekker allerlei tapashapjes van de kaart besteld. De kaart bood een betaalbare en gevarieerde keuze. De sangria was prima en lekker fris. Bediening was enthousiast. Grootste tegenvaller was dat we hiernaast graag een karaf kraanwater wilden bestellen, maar dat dat niet mogelijk bleek. Afgezien van dat dit wettelijk verplicht is, heeft het ons doen besluiten om geen fooi te geven. Gemiste kans!
Fer1990 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zojuist een leuke avond gehad bij tapas barcelona! Het was gezellig druk :) het personeel deed goed haar werk en vroeg geregeld of alles naar wens was. Het eten was heerlijk! Het brood was nog warm en erg vers, en het eten was lekker gekruid en bereid. Zeker een aanrader! Er is een gezellige sfeer , en je krijgt er heerlijke sangria ;)
Dbruining .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was erg druk maar de bediening deed haar best. Wij wilde de tapas doen en kozen voor de 6 gangen tapas v d chef voor 2 personen. De eerste gang v was prima, brood en vlees.Hierna ging het hard bergafwaarts. De porties per gang voor 2 personen en was erg mager, bij 1 gang waren 4 balletjes gehakt. De overige gangen waren alleen balletjes vis, aardappelen, iets met kip. Per gang dus 8 Euro betaalt. Veel te duur voorde kwaliteit. Helaas geen verse gebakken stukje vlees. De sangria smaakte teveel naar goedkope rode wijn. Wettelijk hoort er kraanwater geschonken te worden. Dit weigerde men.Voor 5 Euro dure chaudfaintaine gedronken. Halve liter. Helaas viel het dus tegen. Restaurant ook erg donker.
Beste familie Bruining,

Wat ontzettend jammer dat het jullie zo is tegengevallen bij ons.
We kunnen ons echter niet herinneren dat u de klacht gisteren ook in het restaurant kenbaar heeft gemaakt. Als het menu voor u niet voldoende was dan hadden we natuurlijk nog een extra gerecht kunnen maken voor u.
Betreffende het water, we serveren inderdaad flesjes tafelwater! Dit staat ook in onze menukaart vermeld.
We betreuren deze recensie, want we doen ten aller tijden ons best om het onze gasten naar hun zin te maken. Enkel zullen de klachten dan wel vermeld moeten worden, zodat we het ook ter plekke kunnen oplossen.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Afgelopen zondag heel erg lekker gegeten met mijn oma. We gaven aan dat we maar 1 uurtje haden om het 3 gangendiner te eten en dit kon geregeld worden! We zaten buiten op het terras. Ook deze was erg mooi gestyled Het gehele diner super en heel smaakvol! Zeker een aanrader. We komen hier zeker nog eens terug als we in Valkenburg zijn!
Beste Martijn,

Dank voor deze mooie recensie!
Hopelijk hebben jullie na het diner nog heerlijk nagenoten in Maastricht!
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wat een geweldige smaken.
De garnalen in zo'n heeelijke knoflook/chili peper olie dat we hier nog brood bij bestelden om te dippen.
De aubergine met de geitenkaas en een balsamicostroopje....je eet je vingers erbij op.
Vriendelijk/lief personeel. Een extra lepeltje voor één dessert? Geen probleem.
Schattig terras vrij uitkijkend op een leuk straatje. Heerlijke Chardonnay.
Wij hebben niet binnen gezeten dus daar geen oordeel over.
Terras was prima. Voor ons een echte aanrader!!!!
Mikru .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben een hele bittere nasmaak overgehouden aan ons bezoek aan Barcelona. De gerechten die we gegeten hebben waren over het algemeen lekker. Van de 3 gerechten die buiten de kaart om werden aangeboden waren er al snel 2 niet meer leverbaar. Naarmate de avond vorderde duurde het steeds langer voordat de gerechten werden geserveerd. Zeer onverwachts werden wij de volgende dag opgebeld en werden wij tot onze grote verbazing en ergernis onterecht beschuldigd van het vernielen van een tafel. Voor ons is het hierdoor de eerste en de laatste keer geweest dat wij hier hebben gegeten!
Beste,

Wij willen u ook langs deze weg onze oprechte excuses aanbieden voor het misverstand en de ontstane ergernis. Wij kunnen ons dan ook goed voorstellen dat dit geen positieve ervaring is geweest en betreuren dit ten zeerste.

Mvg
Team BarCelona
M G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten was lekker. Prima porties en goed gekruid. De inrichting was leuk, maar niet meer dan dat. Stoelen niet comfortabel en tafels wiebelen allemaal.
Personeel vriendelijk maar alles behalve professioneel, uitzondering daargelaten voor de kok/serveerster.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vandaag aten wij voor de tweede keer bij tapasbar BarCelona, en wederom waren wij aangenaam verrast (nog meer dan de eerste keer!!!). Zoals ik in mijn eerdere recensie al schreef is het eten subliem, en ken ik werkelijk waar geen enkel tapasrestaurant in Nederland dat kwalitatief zó ontzettend lekker is. Ieder gerecht is met aandacht en liefde bereidt en dat is te proeven.. Dat je hier dan iets langer op moet wachten en moet betalen dan bij een vreetschuur als la Cubanita is in mijn ogen meer dan begrijpelijk!

Een kleine tip.. Een iets uitgebreidere desertkaart zou top zijn! Voor mij als toetjesliefhebber zou een optie als 'flan' of 'creme brulee' de 9,5 een absolute 10 maken.

Wij komen volgend jaar zeker terug, mede dankzij de Limburgse gastvrijheid!!

Liefs,
Anne & Tim
Paul1972 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij zijn afgelopen vrijdag gaan eten bij Tapas Barcelona. Het zag het er zowel binnen als buiten gezellig uit. Alles paste goed bij elkaar en het was een echt Spaans restaurant! Omdat het mooi weer was zat het terras al goed vol. Gelukkig hadden de dames van de bediening nog 1 tafeltje vrij aan de zijkant. Toen we gingen zitten werden we er gelijk op geattendeerd dat het wel langer als normaal zou gaan duren vanwege de drukte en de piepkleine keuken. Omdat dit van te voren aangegeven werd en wij zelf de keuze hadden wat te doen vonden wij dit geen probleem. Wij hadden gekozen voor het onbeperkt menu dit wil zeggen dat je 2,5 uur mag eten van de kaart wat je wilt. Sommige dingen zijn wel met een kleine toeslag maar ook dat vonden wij geen probleem. Ongeveer een klein half uurtje nadat we besteld hadden kregen we onze eerste gerechtjes. Deze waren heerlijk!! We hadden brood met geitenkaas, calamaris, Champignons met seranoham en de iberico kroketjes dit was allemaal erg lekker van smaak. Vol enthousiasme gingen we verder met de tweede en derde ronde. Onze favorieten waren het spiesje van ossenhaas en de Gamba's a la PLancha wat waren deze lekker zeg!!
Ondanks dat het allemaal langer duurden hadden we tijd genoeg om lekker te eten en we hebben heerlijk genoten van deze mooie avond in dit super leuke tentje.

Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Dank je wel Team Barcelona.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Eten is redelijk, wel behoorlijk vet allemaal. Maar de service is echt waardeloos. 2.5 uur onbeperkt eten en dan een uur moeten wachten op een stuk brood en zelfs anderhalf uur op de kip. Sommige bestelde gerechten zijn helemaal niet doorgekomen. Reactie van de eigenaresse : het komt als het klaar is. Maar met slechts 1 personeelslid in de keuken met 1 oven, 1 frietpan en 4 pitten moet je niet het hele terras volzetten met mensen. Alles duurde vreselijk lang. In de tijd dat wij er zaten zijn er 4 stelletjes ontevreden weggelopen. Dus, nooit weer !!!
Tanja G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Ook wij hebben afgelopen weekend hier gegeten. Alhoewel, van het eten kwam het niet. Na anderhalf uur wachten slechts 3 gerechten gehad, zeer slechte service. Ondanks alle klagende mensen bleef het personeel nieuwe klanten werven, waardoor er uiteindelijk helemaal geen eten meer kwam. Het eten dat we wel geproefd hadden vonden wij van zeer matige kwaliteit.
Angelavwi .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Vandaag gegeten bij Barcelona. Leuke ambiance, vriendelijke bediening en heerlijke verse tapas. De broodjes geitenkaas en verse tomatentapenade viel erg in de smaak. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Een van de betere tapasrestaurantjes waar ik gegeten heb.
Ninaenremco .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wow! Wat is dit een gezellige tapasbar met kundige bediening en lekker verse tapas. Je zit er heerlijk op je gemak en krijgt niet het gevoel dat ze je weg willen hebben voor de volgende tafel. De gamba's van de grill en het brood met geitenkaas zijn onze favoriet. Ook was het spiesje van lamsvlees verrukkelijk . We dronken er een lekker karafje sangria bij ( of 2 ) waar vers fruit inzat. Dit was voor ons ook een plus. Koffie leuk geserveerd op een Spaans keramiek bord. Wij komen hier zeker terug, en danken het team voor deze heerlijke avond!
Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten op het terras. Zelfs in de regen scheen hier het zonnetje!!!! Lekkere zelfgemaakte tapenade. Echt om je vingers bij af te liken! ( Heb zelfs een bakje voor thuis meegenomen!!!!) Ook de andere hapjes hmmmm. Leuk zaakje met ieniemienie keuken. Zeer aardig en kundig personeel. Bediening is ook kok en vice versa. Wij gaan er zeker terug.
MR07 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten hier laatst. Leuk dat de tapas geserveerd worden zodra ze klaar zijn, ik vind dit fijn eten. Verscheidene tapas geproefd, alles smaakt heerlijk vers en de porties zijn royaal. Ook de bediening heeft ons erg leuk geholpen. Absoluut een aanrader!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten. All-you-can eat. Per keer mag je 2 tapa bestellen per persoon. Aangezien alles super vers bereid wordt moet je even wachten, maar dat is geen probleem. Lekker drankje, spaanse muziek en we zaten op terras onder de heaters dus was genieten.
Je krijgt ook niet alle bestelde tapas tegelijk, waardoor je eigenlijk bijna continue wel iets hebt.
Welke tapa aan te bevelen is..... tja ze waren allemaal lekker. Van de olijfen, tot stokbrook met aioli en de varkenshaasje in tijm saus.
Bediening is vriendelijk.
Dus klein maar heerlijk restaurant! Een topper in Valkenburg.
Shoeman .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Gezellig, vriendelijk en zowel binnen als buiten heeft het een leuke uitstraling. Eten is heerlijk vers en in een rustige sfeer kun je gezellig eten. We hadden hoge tafels gekregen, maar zaten een beetje moeilijk ivm rug problemen. Er werd snel een ander tafeltje vrij gemaakt.
Via Facebook mee gedaan aan een actie, gewonnen, hadden we bericht van gehad, maar daar hadden we overheen gekeken. We werden hier door extra verrast. Een echte aanrader om eens te gaan eten. We komen snel weer terug
Mandyj .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Tijdens ons weekendje naar Valkenburg op zoek gegaan naar leuke restaurantjes in de omgeving. Vanwege de goede recensies bij dit restaurantje terecht gekomen. Aangekomen bij dit restaurant zag het er allemaal een beetje oubollig uit van buiten, maar eenmaal binnen gekomen hing er een gezellige sfeer. Het duurde even voor we naar onze tafel werden gewezen. Ook toen we drinken bestelden duurde het lang voordat we het kregen. De eerste ronde tapas vond ik niet bijzonder (oa brood met alioli (slap brood) olijven, kroketjes met ham en pasteitjes met tonijn) en bestond voornamelijk uit kant en klare producten. De ronde erna was niet veel beter. Het eten was met name heel erg vet en zeker niet Spaans te noemen. De calamaris waren goed van smaak, maar zo vol vet dat ik er tegenop zag om er meer dan een te proeven. De zalm van de grill was lekker en goed klaargemaakt. De varkenshaas in honing-tijmsaus daarentegen viel niet erg in de smaak.
Overall vind ik dit restaurant nogal overrated. De prijs/kwaliteit balans is ver te zoeken. Bediening is vriendelijk maar onervaren. Het eten is vet en niet Spaans. De dagen erna ervaren dat er in Valkenburg gelukkig veel meer restaurants zijn waar je beter je geld kan uitgeven.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Vanwege de kerstgrotten zijn wij een weekendje naar Valkenburg gegaan.
In een klein schattig pittoresk straatje tref je Barcelona aan, waarbij de tierelantijntjes je tegemoet glinsteren, echt heel leuk en Spaans!
Het restaurant wordt gerund door twee gezellige Limburgse meiden, die duidelijk weten wat het Bourgondische leven inhoudt!
Van binnen ziet Barcelona er ook erg gezellig uit met verschillende eethoekjes en mozaïek op de muren.
Het eten was echt formidabel en prijs kwaliteit gezien ook geweldig.
Het was zeer rustig op de vrijdag dat wij er waren, maar we kregen absoluut niet het gevoel dat ze graag naar huis wilden.., sterker nog, we kregen een nog niet bestaand gerecht voorgeschoteld om te proeven!
Ieder gerecht wordt met liefde en geduld voor je bereid en dat proef je absoluut.
Een heel ini mini klein minpuntje: de champignons in hamkaas (?) saus, was niet erg lekker, maar dit was dan ook het laatste gerecht dat ik at tijdens het all you can eat concept.

Verder, niets op aan te merken.

Echt proberen, je krijgt waar voor je geld!!
JenM1968 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu. De kok van de tapas BarCelona heeft ons ook echt verrast met een combinatie van echt typische spaanse tapas gerechten. Goed heet geserveerd een heerlijk gekruid. Op aanraden van de serveerster hadden we ook gekozen voor een donker spaans biertje dat ons heel erg goed beviel bij het eten. Tapas bar celona is naar onze mening een van de betere tapas gelegenheden die wij ooit hebben bezocht misschien wel de beste.