Over het restaurant Tapas Barça

Een avondje Spanje delen

Barca, het bruisend hart van Spanje. De kleine hapjes, tapas, staan voor een cultuur van delen oftewel gezelligheid. Bij deze tapasbar kom je door het all you can eat- concept zeker niks tekort! De muren hangen vol met plaatjes en leuke attributen. Natuurlijk een heerlijke Spaanse cocktails en een live bandje erbij om het af te maken.

Meer informatie over restaurant Tapas Barça

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapas Barça

ronaldkarten .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima prijs/prestatie-verhouding. Goede ruime keuze met all-in en vrijwel geen bijbetalingen. Hadden de pech (?) of het geluk dat het niet erg druk was.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima eten, lekkere cocktail, leuke inrichting. Eten was van goede kwaliteit en heerlijk vers. Bediening is vrolijk en alert. Niet alleen om drankjes te verkopen maar ook gewoon qua service en interesse. Porties zijn alleen echt veeeel te groot. 10 uitgebakken chorizo worstjes is echt te veel. 2 of 3 is prima. Het gaat om tapas, dus kleine bites. Dit is te veel waardoor je snel vol zit en te veel eet van 1 smaak. Tortilla was erg lekker gebakken, gamba's ook. Lamskoteletten beetje droog. Overall goed eten dus.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere tapas, snelle bediening en een lekkere cocktail. De porties zijn echter wel heel groot. Bij een portie gevallen chorizo worstjes kregen we er 10 (!) en kaas is ook 10 kaaspuntjes. Jammer, want je wil meer proeven maar raakt heel snel vol. Lijkt niet erg, maar te veel van 1 en hetzelfde is niet prettig eten. Vooral de tortilla en de gamba's waren lekker, de kwaliteit is absoluut aan te raden. Ik hoop dat ze iets gaan doen aan de portionering. Ook de toetjes ( helado al Pedro) waren erg lekker!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig, rustig restaurant. Leke bediening met aandacht voor de klanten. Klein restaurant, maar dat vindrn wij heel prettig. Je kunt er een goed gesprek voeren terwijl je elkaar gewoon kan verstaan

Helemaal top
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Al jaren onze favoriete tapas in Almere. Kleinschalig, lekker en gemoedelijk. Vriendelijke bediening die met je meedenkt. Nadat vrienden een keer per ongeluk bij, in onze ogen, een "Fastfood tapasketen" op belfort hadden gereserveerd weten we Barca helemaal te waarderen! Wat een verschil! Barca serveert echte Tapas en zorgt ook dat je alle tijd hebt hiervan te genieten. Geen lange wachttijden - of gehaast. Dan de tapas zelf: ronduit heerlijk en eerlijk!
rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten met gezin. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening, korte wachttijd en lekker eten.
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vr
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij komen hier regelmatig.
De gerechten zijn heerlijk, de bediening altijd vriendelijk en gastvrij.
Je voelt je hier echt een gast, in tegenstelling tot vele andere tapasrestaurants die er tegenwoordig zijn.
Een echte aanrader!!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vorige week op een zonnige dag lekker buiten op het terras Tapas gaan eten met een koud biertje, niet slecht. De kaart zag er divers uit dus verschillende hapjes gaan uitproberen. Brood met dip is lekker, spareribs waren goed en veel, tortilla puntjes erg goed. Empenada's waren qua vulling lekker maar wat droog van buiten. Verder vonden we o.a. de asperges wel erg zout. Ben het met voorgaande bezoeker dat de entre/pui wel wat aanpassing kan hebben; op google maps en ter plekke doet dit zeker wat sjofel aan.
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We gaan nog eens terug!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hebben het zeer naar ons zin gehad maar de porties zijn zeker aan de grote kant dat wat we en de prijs van de sangeria vonden we behoorlijk aan de hoge kant vonden het voorde rest leuk en prima restaurant komen zeker nog een keer terug
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geweldig restaurant!! Ik had aanvankelijk spijt van de reservering omdat de omgeving erg druk was i.v.m Bevrijdingsdag maar heb daar achteraf weinig last van gehad en me erg thuis en welkom gevoeld bij Bar-ca. Mijn man is van Spaanse afkomst en vindt de Tapas van Spaanse kwaliteit, zoals het hoort.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super lekker en gezellig,komen hier graag terug.TOP gegeten ...al meerdere keren.
Waren daar op 4 mei,en er werd gevraagd om 2 min stil te zijn wegens doden herdenking om20.00u....respect daarvoor.Komen graag binnenkort weer.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Altijd heerlijke tapas. Stukken beter dan bij dat tapasrestaurant van die keten. Er zou alleen iets aan de entree/pui gedaan kunnen worden. Die geeft een wat sjofele eerste indruk
Goede porties. Heel smakelijk. Tip: laat het broodmandje achterwege. Er zijn zat andere lekkere dingen :-).
Janet F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Lekkere verse tapas, goede porties, genoeg keus! Prettige bediening. Gezellig gezeten
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten en goede service
josco D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ben vandaag bij tapas barca geweest met mijn partner dagje zonder kids . We wouden lekker shared dining van alles wat . Gezellig sfeer knus je voelt je gelijk thuis niet te druk. We konden van de kaart eten of all you can eat we hadden honger dus dachten all you can eat. De gerechten kwamen per 4 op de tafel snel je hoeft niet lang te wachten en super kwa smaak mooie gerechten niet je standaard tapas en echt lekker andere smaken van de tapas dan dat we gewend zijn kan bijna alles van de kaart aanraden. We gaan zeker een keer terug komen ook leuk vriendelijk personeel. Echt een aanrader wil je lekker samen uit eten niet te duur maar wel lekker in een gezellige sfeer ga naar tapas bar barca .
Amerensia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en lekker druk. De tijd aan jezelf. Iets minder licht zou mogen.
Ciska S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ietwat krappe zitplaats, maar lekker gegeten. Ik kom hier zeker nog eens terug.