Tapas Barça

Grote Markt 75 1315 JC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Barça

Een avondje Spanje delen

Barca, het bruisend hart van Spanje. De kleine hapjes, tapas, staan voor een cultuur van delen oftewel gezelligheid. Bij deze tapasbar kom je door het all you can eat- concept zeker niks tekort! De muren hangen vol met plaatjes en leuke attributen. Natuurlijk een heerlijke Spaanse cocktails en een live bandje erbij om het af te maken.

Meer informatie over restaurant Tapas Barça

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tapas Barça

Susan K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten is erg zout en de kip was droog. De vis smaakte ook wat vreemd. Dit aangegeven alleen werd hier niks mee gedaan, ook niet bij het afrekenen. Bediening is snel met de drankjes maar wordt niet netjes gebracht (geen dienblad bijvoorbeeld). Bediening draagt eigen kleren en het was overall geen geheel. Muziek staat best hard.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gewoon ontzettend goede tapas! Alle gerechtjes worden zorgvuldig bereid en zijn goed op smaak. Bediening is ook heel vriendelijk. Helemaal niks negatiefs te melden. Zeker een aanrader!
Danilo M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten net zoals de vorige keer heerlijk gegeten . Prima service en erg vriendelijk personeel .
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijke tapas! echt een aanrader. inrichting wat oud….
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zoals altijd lekker gegeten bij Barça. Veel keuze, snelle en vriendelijke service, gezellige plek. De sesamtoast met krab, garnalen en paling is mijn favoriet, maar alles dat ik hier heb gegeten is gewoon heerlijk.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uit eten bij een tapasbar? Was nog nooit in een tapasbar geweest en al die kleine hapjes achter elkaar leken mij niets. Maar ben om: hier vorig weekend heerlijk gegeten! Het ene gerechtje is lekkerder (ik kom volgende keer alleen al voor de superlekkere spareribs terug) dan het andere (inderdaad, zoals in andere recensie gesteld zijn de lamskoteletjes nogal droog), maar over het geheel genomen prima. Een echte tegenvaller was het toetje, de chocolademousse. Personeel is vriendelijk en alert, de inrichting gezellig rommelig. Het restaurant(je) sinds gisteren al bij drie mensen aangeraden.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima prijs/prestatie-verhouding. Goede ruime keuze met all-in en vrijwel geen bijbetalingen. Hadden de pech (?) of het geluk dat het niet erg druk was.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima eten, lekkere cocktail, leuke inrichting. Eten was van goede kwaliteit en heerlijk vers. Bediening is vrolijk en alert. Niet alleen om drankjes te verkopen maar ook gewoon qua service en interesse. Porties zijn alleen echt veeeel te groot. 10 uitgebakken chorizo worstjes is echt te veel. 2 of 3 is prima. Het gaat om tapas, dus kleine bites. Dit is te veel waardoor je snel vol zit en te veel eet van 1 smaak. Tortilla was erg lekker gebakken, gamba's ook. Lamskoteletten beetje droog. Overall goed eten dus.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere tapas, snelle bediening en een lekkere cocktail. De porties zijn echter wel heel groot. Bij een portie gevallen chorizo worstjes kregen we er 10 (!) en kaas is ook 10 kaaspuntjes. Jammer, want je wil meer proeven maar raakt heel snel vol. Lijkt niet erg, maar te veel van 1 en hetzelfde is niet prettig eten. Vooral de tortilla en de gamba's waren lekker, de kwaliteit is absoluut aan te raden. Ik hoop dat ze iets gaan doen aan de portionering. Ook de toetjes ( helado al Pedro) waren erg lekker!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig, rustig restaurant. Leke bediening met aandacht voor de klanten. Klein restaurant, maar dat vindrn wij heel prettig. Je kunt er een goed gesprek voeren terwijl je elkaar gewoon kan verstaan

Helemaal top
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Al jaren onze favoriete tapas in Almere. Kleinschalig, lekker en gemoedelijk. Vriendelijke bediening die met je meedenkt. Nadat vrienden een keer per ongeluk bij, in onze ogen, een "Fastfood tapasketen" op belfort hadden gereserveerd weten we Barca helemaal te waarderen! Wat een verschil! Barca serveert echte Tapas en zorgt ook dat je alle tijd hebt hiervan te genieten. Geen lange wachttijden - of gehaast. Dan de tapas zelf: ronduit heerlijk en eerlijk!
rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten met gezin. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening, korte wachttijd en lekker eten.
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vr
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij komen hier regelmatig.
De gerechten zijn heerlijk, de bediening altijd vriendelijk en gastvrij.
Je voelt je hier echt een gast, in tegenstelling tot vele andere tapasrestaurants die er tegenwoordig zijn.
Een echte aanrader!!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vorige week op een zonnige dag lekker buiten op het terras Tapas gaan eten met een koud biertje, niet slecht. De kaart zag er divers uit dus verschillende hapjes gaan uitproberen. Brood met dip is lekker, spareribs waren goed en veel, tortilla puntjes erg goed. Empenada's waren qua vulling lekker maar wat droog van buiten. Verder vonden we o.a. de asperges wel erg zout. Ben het met voorgaande bezoeker dat de entre/pui wel wat aanpassing kan hebben; op google maps en ter plekke doet dit zeker wat sjofel aan.
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We gaan nog eens terug!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hebben het zeer naar ons zin gehad maar de porties zijn zeker aan de grote kant dat wat we en de prijs van de sangeria vonden we behoorlijk aan de hoge kant vonden het voorde rest leuk en prima restaurant komen zeker nog een keer terug
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geweldig restaurant!! Ik had aanvankelijk spijt van de reservering omdat de omgeving erg druk was i.v.m Bevrijdingsdag maar heb daar achteraf weinig last van gehad en me erg thuis en welkom gevoeld bij Bar-ca. Mijn man is van Spaanse afkomst en vindt de Tapas van Spaanse kwaliteit, zoals het hoort.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super lekker en gezellig,komen hier graag terug.TOP gegeten ...al meerdere keren.
Waren daar op 4 mei,en er werd gevraagd om 2 min stil te zijn wegens doden herdenking om20.00u....respect daarvoor.Komen graag binnenkort weer.