Tapas Bar La Luna

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Tapas Bar La Luna

Altijdwitgoed W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Altijd heel gezellig,lekker en betaalbaar gegeten.Jammer dat het nu El cortijo is geworden.Je kunt het eten niet vergelijken.jammer,jammer
kornel T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Gisteren opzoek naar een gezellig restaurantje. Het was bijna 22:00 uur dus de kans was klein dat ergens nog de keuken open was. Eerste keus was La Luna maar bij binnenkomst bleek dat de keuken dicht was, de oven uit en het schoonmaken was begonnen.... Maar het aanwezige personeel zag er geen probleem in om eea weer op te starten en ons te bedienen. Heerlijk gegeten terwijl het restaurant al leeg was. Super bediening in een lekkere ongedwongen sfeer.
wianne .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Het is een gezellig klein restaurant. Vriendelijke bediening, maar een beetje traag. Maar misschien staat er daarom op de kaart vermeld om te tijd te nemen voor je etentje? Er is een uitgebreide tapaskaart waarop je tapas vindt die niet al te zeer vernederlandst zijn. Ze zouden ook in Spanje zelf op de kaart kunnen staan. Kwaliteit van de tapas was ok. Een individueel bordje erbij zou wel handiger zijn. Volkoren brood met knoflookboter was lekkere combinatie.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Via Groupon hier gegeten. Het restaurant zat bomvol.. (goed teken!) het is niet groot maar zeker feervol. We werden goed ontvangen. Zonder Groupon zou het hier wel iets te duur zijn. Verder is het verrassend! Wijn is goed. De verschillende hammen zijn echt lekker. Wij komen hier zeker nog eens eten.
Maj D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Het restaurant ziet er gezellig uit, het is klein en sfeervol.

Het eten laat echter te wensen over. Zo hadden we bijv. vooraf brood met knoflook besteld, waarbij we gewoon van die witte afbakbroodjes kregen met knoflooksaus erbij. Ook de gerechtjes die volgden waren niet heel lekker of bijzonder, terwijl je er wel een aardige prijs voor betaald.

Service was oké, een beetje knullig soms (we kregen in eerste instantie geen bordjes terwijl het eten er al was) en het duurde wat lang voor we werden geholpen.
Mick K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
La Luna is héél gezellig, lekkere tapas, vriendelijke en amicale bediening. Bevlogen mensen zonder poeha. Een aanrader voor iedereen die laagdrempelig lekker tapas wil eten in een knusse omgeving.