Tapas Bar Castro

31-206731813

Speciale deals

Over het restaurant Tapas Bar Castro

Authentieke Spaanse tapas

Hét adres in Amsterdam voor de beste authentieke tapas en gerechten van de houtskoolgrill. Een hele avond tafelen met vrienden of na het werk met het gezin uit eten, bij Castro is iedereen welkom. Ook voor groepen de meest geschikte plek om laagdrempelig en ontspannen maar vooral goed te eten.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar Castro

Zowel per tram als bus goed bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    Nabij Vondelpark en Haarlemmermeerstation
  • : Voldoende gelegenheid in de buurt

Dagelijks geopend van 16:00 tot 01:00 uur

Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Met een vriendin tapas gegeten bij Castro. De tapas waren goed. Inktvis, lam, serano ham en kip. Caprese en patatas bravas allemaal erg lekker. Afgesloten met een echte crema catalana die was erg goed. Bediening was charmant en internationaal. Het glaasje huiswijn viel tegen
Davide C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Vanavond hier lekker gegeten. Goede selectie van tapas, heel vriendelijke en attente bediening en gelezellige en warme sfeer... ik kom altijd heel graad terug bij Castro! Goede prijs/qualiteit verhouding, ik heb veel gegeten voor 24€p.p., incl. een glas wijn. Een aanrader dus.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
De mojito was lekker, alles wat daarna kwam was teleurstellend , eten en bediening waren zeer matig en fantasieloos , dessert hebben we niet eens opgegeten. ; zeker niet voor
herhaling vatbaar , absoluut geen aanrader; prijs kwaliteit niet in orde!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
(Ik hou de volgende gradatie aan: 1-5 mislukt eten, 6 technisch ok, 7 best lekker, 8 lekker, 9 heerlijk, 10 mondorgasme.)
We komen hier graag; lekker ruime tent, meestal gezellig druk maar toch meestal wel een plekje voor twee en heel prettige bediening. Weinig poespas, je hoeft nooit lang te wachten, gewoon prettig informeel eten. Moet er eerlijk bij zeggen dat niet alle tapas voltreffers zijn, maar soit, een mindere wordt meestal gecompenseerd door een positieve verrassing. We blijven hier van tijd tot tijd komen. Oh, en de witte Somontano is een heerlijke gastronische wijn die bij veel gerechten past (aanrader).
Donna J J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Mooi groot terras. net buiten de looproute van de A'veenseweg. (vandaar zo rustig?) Gehaktballetjes, kippendijen en mosselen waren heel lekker. Met ongeveer 5 verschillende tapa's heb je zeker voldoende te eten, wijn is ook lekker.
Bediening leuk, relaxt en attent. Kom graag nog een keer.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Leuke tent, ongedwongen sfeer, ook goed voor grote groepen.
Heb hier al een aantal x gegeten, en altijd prima. Het is geen haute cuisine maar prima tapas en lekkere huiswijnen . Bediening & service goed en snel! En bij mij om de hoek , heerlijk!
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Mooie tapastent met allerte vriendelijke bediening. Gewoon simpele tapas, maar alles kakelvers en goed op smaak. Onze favorieten zijn de inktvisringen en de pikante worstjes. Brood met aioli vooraf krijg je van het huis. Heerlijke sangria erbij en dat alles voor redelijke prijzen. Wij gaan hier binnenkort zeker weer eten.
ghost1968 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Met groep van ruim 50+ personen gegeten. Eerlijk eten, snelle service, mooie geleidelijke doorgang van rondes. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor met een groep.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
We hebben gisteren bij Castro gegeten. Wat is het toch een prachtig pand en we zit je goed ruim. Heel fraai. Het viel ons meteen op dat het resturant bijna leeg was, vele restaurants in de buurt zijn veel drukker. De bediening was uiterst vriendelik en attent. We hebben vele tapa's besteld namelijk gestoofd rundvlees (heel goed), kippenpootjes (redelijk), patatas bravas (heel matig), tortilla (heel matig), spareribs (veel te zout), wrap (heel drapperig). De rode huiswijn was goed en de cocktail heerlijk. Aan het einde van de avond moesten we EUR 80,- afrekenen en vonden dat echt te duur voor het gebodenen. Mooi pand, leuke bediening maar wat is het eten matig. We begrijpen wel waarom het zo rustig is hier.
Jacqueline60 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Wij hebben hier prima gegeten. Heerlijke salade met gerookte kip en avocado, citroenkip en diverse vleesgerechten. De porties waren groot! Ook de Spaanse wijn smaakte goed.
De bediening is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een vriendelijk praatje, meedenken over de volgorde van de gerechten, wij voelden ons erg welkom.
Het was er gezellig druk, gemoedelijke sfeer en vrolijke muziek.
Een echte aanrader!
vanstaalen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Hebben hier heerlijk gegeten en gezeten.
Heerlijke tapas en wat daar zo fijn aan is, dat je van alles kan proeven omdat je alle 3 verschillende tapas kiest.
Halfje wijn erbij en de tijd vliegt voorbij, als je zo heerlijk met elkaar zit te praten.
Komen vast nog een keer terug.
Stefanos K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. Niet alleen het eten is goed, maar de bediening is subliem. Leuk als je daadwerkelijk herkend wordt en hartelijk ontvangen wordt.
Weer genoten van de heerlijke calamares, dadels, kip in citroen en dagtapas. Paar kannetjes Sangria erbij en een top avond gehad!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Grote ruimte die wel donker maar niet echt gezellig is. Eten is prima, en de service zeer vlot. Niets onvergetelijks, maar prijs kwaliteit verhouding is prima.