Tapas Bar Castro

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapas Bar Castro

Authentieke Spaanse tapas

Hét adres in Amsterdam voor de beste authentieke tapas en gerechten van de houtskoolgrill. Een hele avond tafelen met vrienden of na het werk met het gezin uit eten, bij Castro is iedereen welkom. Ook voor groepen de meest geschikte plek om laagdrempelig en ontspannen maar vooral goed te eten.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar Castro

Zowel per tram als bus goed bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    Nabij Vondelpark en Haarlemmermeerstation
  • : Voldoende gelegenheid in de buurt

Dagelijks geopend van 16:00 tot 01:00 uur

suer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Zeer Tevreden; deze avond tamelijk lawaaierig, o.a. als gevolg van een groot gezelschap. Bediening vlot, en de keukenprestaties uitstekend, zoals steeds bij dit restaurant.
serenavanbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Tapas Bar Castro, eten was van uitstekende kwaliteit. Je betaalt uiteindelijk 30 euro met zijn 2en (excl. drinken). Het personeel was erg vriendelijk. Het was wel jammer dat we, nadat het een-na laatste koppel weg ging, nog alleen in het restaurant zaten. We kregen echter de tijd om alles rustig op te eten en voelden ons niet weg gekeken. . De ruimte is erg mooi, al voelt het door het hoge plafond iets minder knus aan. Jammer was dat ze radio op hadden staan waardoor er telkens reclame door de muziek heen kwam.
mikemoon .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren heerlijk bij Tapas Bar Castro gegeten met AH-actie. Het was gezellig druk, hetgeen een goed teken is. Goed eten en top bediening. Vooral de eigenaar was ondanks de drukte een super gastheer. Via AH-actie wilden we deze Tapas bar proberen. Het 3-gangen menu was zeer afwisselend en heerlijk en dat voor € 30. Wij gaan zeker nog een keer terug om lekker van de kaart te eten. Super sfeervolle Tapas bar in 'heerlijk' Oud-Zuid gelegen. Aanrader!!
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ik vond het eten over heerlijk
Wij hadden Ah actie.
Voorgerecht
Manchego kaas met iberico ham
Dadels in spek

Hoofdgerecht
Gestoofd Rundvlees en Paella

Nagerecht
Creme Brulee en vanille ijs
Alles was lekker de enige min punten waren het gebrek aan bediening 4 mensen voor een hele vol restaurant. Leuke mensen maar ze waren over belast.
Gebrek aan groente.
Leuk sfeer en decor.
Ik wil terug maar dan door de week niet op een zaterdag on 19:30
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Goede variatie in gerechten en een prima serves. Wij raden het zeker aan meerdere mensen aan om hier te gaan eten!
groenewg .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Alle gekozen tapas waren lekker, o.a Salade met gerookte kip en advocado, gamba's allijo, abondigas heerlijk.
Patatas bravas waren dit keer ook goed, al vind ik de brava saus erbij toch niet erbij passen. Beter is de Mojo saus.
Bediening goed en vriendelijk.
Jubella P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Met het AH menu prima gegeten. Het is een vast menu met van alles wat. Vriendelijk personeel, alleen verdwenen we wat in de drukte.
femkepolitiek .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Enige min puntje van de avond was de service. We hadden met een grote groep een AH arrangement, maar er werd ons niet verteld wat ons te wachten stond. Ik zou het prettig hebben gevonden wanneer ze hadden verteld wat er allemaal op tafel stond. Sfeer was prima, het eten was heerlijk en er was meer dan genoeg voor iedereen!
petra.eummelen .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was heerlijk, maar we zaten nog geen 5 minuten en toen werden er al gerechten op tafel gezet zonder enige uitleg. We vroegen of dat voor ons was en toen werd er geantwoord dat dat bij de AH restaurant deal hoorde. Nou prima, maar het was wel leuk geweest als ze even hadden verteld hoe het werkte. Verder werden er aan de lopende band, in een iets te hoog tempo, tapas op tafel gezet. Overigens waren de tapas heerlijk.
postma5 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het AH menu was matig. Gemiste kans om ons te overtuigen. Het menu zou 2x30 euro waard zijn, maar dat was het in onze ogen zeker niet.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Samen met mijn zoon heb ik hier gegeten. we hadden het ah menu. we vonden het erg lekker en meer als voldoende. wij komen hier nog een keer terug.
tomrademaker .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De bediening laat helaas te wensen over.. Nadat we aan tafel werden geplaceerd duurde het 13 min (en toen vroegen we het zelf) voordat iemand aan tafel kwam en de drankjes opnam. De dames van de bediening poetsen en dekken liever eerst een nieuwe tafel in inplaats van dat ze onze tafel uithaalden en hebben weinig oog voor je tenzij je zelf aandacht trekt. Toen onze lege kan sangria werd opgehaald werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken terwijl het hoofdgerecht net was ingezet (jammer want we hadden zo een tweede besteld maar konden vervolgens niet de aandacht van de serveerster krijgen dus zijn maar gaan eten). Het was zeker voldoende eten voor de AH-aanbieding maar ik vond de hoofdgerechten alles behalve speciaal, bijv patates bravas zijn er in meerdere variaties maar om gewoon gefrituurde aardappelblokjes te serveren doet te kort aan mijn verwachting.
Derya-Driessen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lekkere tapas! Er werd rekening gehouden met onze wensen. De menu werd speciaal aangepast aan onze dieetwensen. De bediening was erg vriendelijk.
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk eten. Jammer dat het een set menu was en niet gevraagd werd naar likes en dislikes of allergieën etc...
Leuke atmosfeer, lekkere huiswijn
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Lekker gegeten voor een leuke prijs. Bediening erg vriendelijk en meer dan voldoende tapas. Komen zeker nog een keertje terug
anne_miedema .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Erg gezellige tapasbar met goede service. Het was meer dan genoeg voor 2 personen, onze enige aanmerking is de bereiding van het hoofdgerecht. De vis was wat aan de droge kant, en de runderspies een beetje taai. Maar we hebben erg genoten van het voor en het nagerecht. Goede prijs-kwaliteitverhouding en een gezellig restaurant!
l_aura_r .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Echt super lekker gegeten. Het is een samengesteld menu, maar van alles wat en veel! Mooi ingericht restaurant en snelle en super aardige bediening.
rirae .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Ontvangst en bediening vriendelijk. Gegeten met 2 personen met spaaractie AH, dus diner was verrassing. Vooraf jamon en manchego (niks mis mee), gefrituurde kabeljauwreepjes (ook heel dunne) met vel, in deegjasje. Laatste waren niet erg smaakvol, wel (erg) warm. Daarna lamsvlees (draadjesvlees), dorade (helaas in deegjasje en gefrituurd) met op beide schotels 2 asperges, wat sperziebonen, bijna rauwe stukken groene paprika waar het interieur niet uit was gehaald, en patatas brava met non-descripte saus in schoteltje. Vlees, vis en aardappelen waren veel te gaar en vis en vlees smaakten identiek (naar wat?) Dessert: citroen- en chocoladetaart met veel slagroom: lekker! Witte huiswijn is goed, niet bijzonder. Dorade van de grill met grove zeezoutkorrels, zoals in Spanje en Portugal geserveerd: hmmm wat was dat lekker geweest! Overigens veel eten voor weinig geld dus....?
marlennesampe .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Met AH actiezegels gegeten met 3 personen, de vraag of 1 persoon a la carte mocht eten was niet mogelijk van de baas moest dan € 15 afgerekend worden, ook prima, maar dan verwacht je wel dat er voldoende gerechten zijn voor 3 personen, bij het voorgerecht was dat prima, maar het hoofdgerecht matig, 2 stukjes vis, 1 schaaltje kalfsstoofpotje met groenten en patatas bravas, nagerecht 1 stuk appeltaart en 1 stuk citroentaart, heel jammer.
gerlot .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Echt genoten van de heerlijke gerechten en bediening in dit restaurant en zeker voor herhaling vatbaar. Super attent trouwens om onze kleine meid met een ijsje te verassen