Tapas Bar Castro

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapas Bar Castro

Authentieke Spaanse tapas

Hét adres in Amsterdam voor de beste authentieke tapas en gerechten van de houtskoolgrill. Een hele avond tafelen met vrienden of na het werk met het gezin uit eten, bij Castro is iedereen welkom. Ook voor groepen de meest geschikte plek om laagdrempelig en ontspannen maar vooral goed te eten.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar Castro

Zowel per tram als bus goed bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    Nabij Vondelpark en Haarlemmermeerstation
  • : Voldoende gelegenheid in de buurt

Dagelijks geopend van 16:00 tot 01:00 uur

elke P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Het driegangen menu was ruim voldoende. Wel vragen wij ons af of de prijs redelijk was, uiteindelijk betaalden we met de actie nog redelijk veel.
Het personeel was vriendelijk, maar niet herkenbaar. Met eenzelfde shirt, sloof en het haar vastgebonden zou dat op te lossen zijn.
Het pant is erg mooi! Leuk, simpel ingericht, naar mijn idee goed voor een restaurant. Echter is het erg rumoerig.
Wij moesten schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Hierdoor was het niet ontspannen eten, wat een rede is om niet meer terug te komen.
ceciel S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten was net oke, niet echt bijzonder.
Slechte bediening alles werd op tafel gesmeten, geen uitleg etc.
Een engelstalige mevrouw die dacht dat ze begreep wat je wilde maar vervolgens met het verkeerde aankwam.
Voorgerecht en hoofdgerecht binnen één kwartier op tafel, op de koffie een half uur gewacht!!
Bediening totaal geen oog voor mensen!!
marlies_mertens .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten was prima, de bediening ook: erg vriendelijk en betrokken personeel met aandacht voor de klant. Echter: het geluid dat wij en de andere gasten maakten was extreem luid! Het was een verademing toen we weer buiten stonden. Verder: goede, gezellige ambiance.
Het eten was lekker, maar aan de ruime kant, kleinere porties hadden van ons zeker gemogen.
campolungo .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Castro is gevestigd in een ruim hoog locaal met grote ramen en heeft de inrichting en uitstraling van een eetcafe. Vrijwel geen stoffering in die grote ruimte, dus wel een slechte akoestiek. Wij genoten het menu, bestaande uit veel verschillende en ruim geproportioneerde happen in drie gangen. De tapas waren niet alleen Spaans getint, want bijv. ook vitello tonnato en ook eetcafe-evergreens als spareribs en kippenpootjes. Ieder voor zich wel okay, maar ook niet bijzonder en als combinatie nogal een allegaartje. De bediening was zonder pretenties, vriendelijk en attent. Er was geen vaste serveerster per tafel waardoor ons regelmatig kort na elkaar hetzelfde werd gevraagd. Geen probleem, liever een keer te veel dan worden genegeerd ! Wel jammer dat we na de eerste gang geen schoon bordje kregen. De overvloedige sporen van oa. de boquerones en vinagre harmonieerden namelijk niet zo goed met de later aangevoerde plucked pork... Daar tegenover staat dan weer als pluspunt dat er karaffen kraanwater werden geserveerd. Voor een gezellig ongecompliceerd etentje is Castro dus prima geschikt, voor een culinair avontuur zeker niet.
willem-44 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het voorgerecht (serranoham en manchegokaas) was goed. De tapas waren prima, met uitzondering van de spareribs, die vonden we te scherp gekruid, wat afbreuk deed aan de smaak.
Het dessert was goed.
We bestelden koffie en ontvingen een koffie en een espresso; toen we heet water bestelden om de espresso te verdunnen, bleek die later op de rekening te staan als thee a 2,50€. Dat vonden we niet correct.
Tot slot zij vermeld dat we de drankjes stevig aan de prijs vonden; zo kostte een kannetje sangria € 13,50. Zo wordt het voordeel van de actie weer wat teniet gedaan, maar dat hebben we al vaker meegemaakt.

irmya B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk ontvangen. Er werd ons gemeld dat het AH menu geen keuze had (dus eten wat de pot schaft). Het voorgerecht was wel lekker, maar het hoofdgerecht niet onze smaak; spareribs, kippenpootjes en talbot (die was wel ok). We hebben zeker een half uur moeten wachten voordat het hoofdgerecht afgeruimd werd, en dat ook pas toen ik er om vroeg. We voelden ons niet welkom, het was heel druk en wij werden over het hoofd gezien. Het personeel had zeker geen tijd voor een praatje, zoals wel vermeld bij de beschrijving van het restaurant.
Echt jammer en zeker geen aanrader. Wij gaan er niet meer terug.
deniseschor .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij tapasbar Castro! Vooral de zalm, waar ik normaal niet dol op ben, was super. Er werd niets geserveerd waar ik niet van heb genoten. De sangria is prijzig maar wel erg lekker. Verder een gezellige moderne inrichting en een goede bediening. Kortom een aanrader!
mutsaerts1 M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Originele gerechten, prima klaargemaakt en supervriendelijke bediening. Alles bij elkaar: een aanrader! En nog eens goed bereikbaar. Doen!
Hub D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een leuk en gezellig restaurant. Goed eten, vriendelijke bediening en goede service. Goede sfeer in het restaurant. Aanrader.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
DE AH-aanbieding betrof een ruime keuze uit prima gerechten, vis, vlees, groentes, vleeswaren met een heel mooi assortiment-nagerecht. Een aanbeveling!
Selinde W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Met de Albert Heijn Iens bon hebben we bij Castro gegeten op een vrijdagavond. Het was gezellig druk. Qua uitstraling is het veel meer een Hollands eetcafé dan een Spaanse tent. Ook het eten was gedeeltelijk Hollands, met vis, vlees en gekookte groente. Ook wel Spaanse hapjes erbij, beetje vreemde mix zo alles bij elkaar. We kregen een vast menu wat veel te veel was. Wel lekker. Vooral de bediening was heel goed, vrolijk en gezellig.
helenelevy .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het eten was van goede kwaliteit, maar het menu was toch wat aan hollands eten aangepast : hoofdgerecht: aardappelen vlees en groente. niet echt tapa's. Bovendien vonden we het erg lawaaiig. zodat je elkaar moeilijk kon verstaan. Dat verminderde ons plezier ! Toch leuk om via zo'n AH-actie een nieuw restaurant te proberen.
miriamrommers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
het eten was erg lekker en meer dan genoeg. We werden vriendelijk geholpen.
Leuk menu samengesteld, meerdere voor hoofd en na gerechtjes
sandragon .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Goede gerechten, goed op smaak. Ondanks de drukte (volle bak), geen last van andere bezoekers. Bediening is vriendelijk. Gezellige sfeer, alles helemaal top!
We gaan zeker terug!
pieteb .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten het hoofdgerecht was erg lekker maar had beter iets meer achter elkaar als Tapas op gediend kunnen worden.We komen vast nog wel een keer eten.
Aleksandra G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij waren hier op een zondag, het was niet te druk maar het restaurant had zeker veel tafels
En ook nog een grote groep die iets te vieren had. Het eten was overheerlijk, we hebben voor het speciale tapas menu gekozen , hiervoor kregen we een uitgebreide uitleg over het driegangen menu. En werd ons gevraagd of we iets niet eten of allergieen hebben. Zeer attent. We kregen als voorgerecht de manchego kaas met brood en allioli, serano ham en dadels met spek, daarna als hoofgerecht paella, spiesjes van ossenhaas, patatas bravas, stukje zalm en dorade filet, en een bordje met gambas in knoflook olie. Als dessert kregen we cheesecake en appeltaart geserveerd met 2 bolletjes ijs en slagroom. Voldoende voor 2 personen, bediening was top. Vriendelijke meisjes die met een lach aan tafel kwamen. Hospitality, service en kwaliteit is in Amsterdam niet snel te vinden. Zeker een aanrader. Daarnaast was de sfeer heel fijn. Zeker een aanrader. Wij komen terug.
mboon3 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Tapas Bar Castro! Ze hadden een speciaal AH menu samengesteld en dat was echt superlekker en meer dan genoeg. De bediening was vlot en de sfeer in het restaurant prima. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
haansmits S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Redelijk lekker eten, maar te veel, onsamenhangend en wel erg vet. Door een fout van de vriendelijke maar warrige bediening kregen wij na het voorgerecht heel andere gerechten dan was toegezegd. Geen gamba's, geen spiesjes ossenhaas maar een stuk doorbakken zalm, stoofvlees en patatas bravo's. Het voorgerecht
manchego en serranoham werd vergezeld van een te groot bord olijven en een veel te groot bord pepers. Daar kregen wij heel weinig brood bij. Op verzoek kregen wij nog een mandje brood, maar dat stond apart op de rekening. Het toetje bestond uit twee grote stukken taart, terwijl wij crème brulee hadden verwacht.
bord geroosterde pepers
peteruffen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Aangenaam restaurant met een prettige bediening en smaakvolle inrichting.
Tapas menu is zeer smaakvol en authentiek bereid en qua prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
suer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Zeer Tevreden; deze avond tamelijk lawaaierig, o.a. als gevolg van een groot gezelschap. Bediening vlot, en de keukenprestaties uitstekend, zoals steeds bij dit restaurant.