Tapas Bar Castro

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tapas Bar Castro

Authentieke Spaanse tapas

Hét adres in Amsterdam voor de beste authentieke tapas en gerechten van de houtskoolgrill. Een hele avond tafelen met vrienden of na het werk met het gezin uit eten, bij Castro is iedereen welkom. Ook voor groepen de meest geschikte plek om laagdrempelig en ontspannen maar vooral goed te eten.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar Castro

Zowel per tram als bus goed bereikbaar
  • Kom je met de auto?
    Nabij Vondelpark en Haarlemmermeerstation
  • : Voldoende gelegenheid in de buurt

Dagelijks geopend van 16:00 tot 01:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tapas Bar Castro

Aïda S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk!
Josine R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ze hadden geen haast met de bediening, maar wij houden van lang tafelen, dus dat was perfect. Het eten wat heerlijk en de porties zijn prima, bediening is zeer vriendelijk. Één minpuntje: we hadden 'albondigas y patates' besteld, maar kregen de aardappeltjes niet bij de gehaktballetjes, want volgens de kok paste dat niet bij de albondigas. Zet het dan niet op de kaart.
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vandaag weer na een tijdje gegeten. Wij hadden het tapas menu wat goed en gevarieerd was.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
heerlijke tapas, vlotte service, met name groene asperges verrassend.
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fantastisch gegeten.We hebben zeer gevarieerd gegeten en alles was perfect.
Zeer vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit verhouding is prima in balans.
Een aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wij hadden het tapas menu, was heerlijk
Mayke K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Fantastische gastheren, helaas wat onderbemand en daardoor moesten wij iets langer wachten. Zelf vonden wij dit niet erg en hebben we heerlijk genoten van een glas Cava! Vervolgens het tapas menu gekozen en wat was dit lekker. Topavond!
SK7 K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke smaakvolle gerechten
komen hier geregeld
Renger12 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op vrijdagavond hier gegeten met vrienden. De tapa's waren nog beter dan de vorige keer toen wij er waren en kwamen snel. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Wij hadden een prima avond en komen zeker terug. Een aanrader.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor de maandagavond behoorlijk druk , de eigenaar die ons bediende erg vriendelijk , het eten was goed en de kwaliteit ook , gewoon een tapas restaurant die op een normaal tempo alles serveert, voor mijn een cijfer 8 waard.
Shadymae C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Altijd goed, prijs-kwaliteitsverhouding is goed, aardig personeel.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij binnenkomst was het restaurant leeg (dit omdat het nog erg vroeg was 18:00) wij mochten zelf een tafel uitzoeken, dit was wel nice dus wij kozen voor een mooie tafel bij het raam. Het restaurant ziet er erg mooi uit, in eerste instantie zou je niet denken aan de look van een tapas restaurant.

Wij lieten ons verassen door het tapas menu.

De eerste ronde was al erg lekker. Kaas, olijven, gepaneerde garnalen, groene pepertjes, spare ribs, een soort rosbief met kappertjes etc.

Het hoofdgerecht was ook lekker.
Lamsbouten, ossenhaasjes op stokjes met paprika, garnalen in olie met stukjes knoflook, zalmfilets etc.

Als afsluiter een toetje van ijs en diverse soorten taart en gebak.

Het eten was allemaal perfect bereid en qua shared dining kan je hier prima eten.

Rood wijntje, lekker eten, gezellig tafelen met kennissen. Ik zeg perfecte avond!

Schutte .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Aparte belevenis. Wilden calamares bestellen maar hadden ze niet. Salade met gerookte kip bleek met gegrilde kip, bij vraag om uitleg was het antwoord dat deze kip vers was. Gebakken champignons bremzout en nog nooit gezien in Spanje. Kippendijtjes kwamen in de vorm van gortdroge kipfileetjes. de uitleg was dat de kippendijtjes nog bevroren waren. Tja zo wordt het lastig om goede recensies te krijgen. Patatas bravas rechtsreeks uit de remia olie en niet in de olijfolie. Tip voor de kok en eigenaar: ga eens tapas eten in Spanje of een goed tapasrestaurant! Kippendijtjes gingen van de rekening en kregen koffie als douceurtje. Dat is netjes maar had graag 2 keer zoveel uitgegeven voor goede tapas!
Geachte mijnheer/mevrouw Schutte, het spijt ons deze recensie te lezen. Wij hebben getracht om alles in het werk te stellen u een fijne avond te bezorgen en herkennen ons niet geheel in de recensie. Echter, waar gehakt wordt, vallen spaanders. Op verschillende manieren hebben wij geprobeerd om uw ongenoegen weg te nemen, wij willen iedereen een fijn e ervaring bezorgen en getuige vele andere recensies lukt dat erg goed. In uw geval het (b)leek onmogelijk, maar wellicht in de toekomst. Wij nodigen u van harte uit om terug te komen zodat wij kunnen laten zien dat wij u een meer dan smakelijke en fijne avond kunnen bezorgen. Graag tot ziens in Castro Tapas & Grill!
mvdsvd .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Castro.

Kwaliteit van het eten was goed, atmosfeer en service was uitstekend.

Wat ons betreft een aanrader.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Toevallig hier binnen gelopen. De gegrilde groente en inktvis ringen zijn erg lekker, aanraders!
Gegrilde pulpo was niet onze smaak en hadden wij meer van verwacht.
Vriendelijke bediening
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gezellig tapasrestaurant, tapas porties redelijk groot, goede bediening, gezellige entourage.
Akoestiek matig.
Ook prima met kinderen.
Clara H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik begrijp weinig van de kritische recensies hier en daar. Ik ben er nu drie keer geweest sinds ik in de buurt woon. Het eten is echt heel goed, neem vooral de papas bravas! Ook de kippepootjes en de groenten waren lekker.
Het personeel doet zijn best en is vriendelijk, de inrichting is met name op peil door de fraaie lampen en je zit niet zo boven op elkaar zoals elders soms het geval. Prima.
hero2 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekkere tapas en een heerlijke witte huiswijn. De warme gerechten waren heerlijk, vooral de kabeljauw en garnalen.
De bediening sprak engels en nederlands, dus prima te doen. Ze waren snel met opdekken en afruimen, dus de tafel raakte niet overvol.
Prima eten in een gezellige sfeer!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Ik heb woensdag 2 maart mijn verjaardag gevierd in TapasbarCastro. We hadden om een vast menu gevraagd om te voorkomen dat al mijn gasten de kaart moesten doornemen.
Vooraf diverse soorten ham, zalm, garnalen, daarna heerlijk stoofvlees en ossenhaas puntjes.
Bediening stond steeds klaar om wijn, (kraan) water, brood aan te vullen.
Koffie , heerlijk ijs en taart als dessert. Prijs/kwaliteit is top!
Ik vind Castro een aanrader, vooral voor een wat groter gezelschap. Goran is een prima gastheer.

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We waren hier met de AH actie en helaas, een slechte keus. Voorgerecht, spaanse ham en kaas en pepers waren ok, maar het hoofdgerecht had zo van een snackbar kunnen komen. Gifrituurde aardappeltjes, kippepootjes, gehaktballetjes en ansjovis. En dat voor een tapas restaurant? Jammer dat ze je zo afschepen ivm een kortingsactie. We zouden hier dan ook niet meer heen gaan, terwijl we eerder een ander restaurant hadden geprobeerd met dezelfde actie en dat was voortreffelijk. Daar komen we dan ook zeker terug. Bediening was ok, ambiance ook, maar de rest helaas beneden pijl.