Tapas Bar Castro

Koninginneweg 212 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-206731813

Over restaurant Tapas Bar Castro

Authentieke Spaanse tapas

Een heerlijk glas Spaanse wijn of sangria en een tafel vol smaakvolle, geurige hapjes. Hier eet je authentiek Spaanse tapas, supervers en heerlijk van smaak. Laat je tafel volzetten met al dat lekkers en deel alles met je tafelgenoten. De bediening is behulpzaam en heeft altijd tijd voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar Castro

Renger12 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op vrijdagavond hier gegeten met vrienden. De tapa's waren nog beter dan de vorige keer toen wij er waren en kwamen snel. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Wij hadden een prima avond en komen zeker terug. Een aanrader.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor de maandagavond behoorlijk druk , de eigenaar die ons bediende erg vriendelijk , het eten was goed en de kwaliteit ook , gewoon een tapas restaurant die op een normaal tempo alles serveert, voor mijn een cijfer 8 waard.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij binnenkomst was het restaurant leeg (dit omdat het nog erg vroeg was 18:00) wij mochten zelf een tafel uitzoeken, dit was wel nice dus wij kozen voor een mooie tafel bij het raam. Het restaurant ziet er erg mooi uit, in eerste instantie zou je niet denken aan de look van een tapas restaurant.

Wij lieten ons verassen door het tapas menu.

De eerste ronde was al erg lekker. Kaas, olijven, gepaneerde garnalen, groene pepertjes, spare ribs, een soort rosbief met kappertjes etc.

Het hoofdgerecht was ook lekker.
Lamsbouten, ossenhaasjes op stokjes met paprika, garnalen in olie met stukjes knoflook, zalmfilets etc.

Als afsluiter een toetje van ijs en diverse soorten taart en gebak.

Het eten was allemaal perfect bereid en qua shared dining kan je hier prima eten.

Rood wijntje, lekker eten, gezellig tafelen met kennissen. Ik zeg perfecte avond!

Schutte .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Aparte belevenis. Wilden calamares bestellen maar hadden ze niet. Salade met gerookte kip bleek met gegrilde kip, bij vraag om uitleg was het antwoord dat deze kip vers was. Gebakken champignons bremzout en nog nooit gezien in Spanje. Kippendijtjes kwamen in de vorm van gortdroge kipfileetjes. de uitleg was dat de kippendijtjes nog bevroren waren. Tja zo wordt het lastig om goede recensies te krijgen. Patatas bravas rechtsreeks uit de remia olie en niet in de olijfolie. Tip voor de kok en eigenaar: ga eens tapas eten in Spanje of een goed tapasrestaurant! Kippendijtjes gingen van de rekening en kregen koffie als douceurtje. Dat is netjes maar had graag 2 keer zoveel uitgegeven voor goede tapas!
Geachte mijnheer/mevrouw Schutte, het spijt ons deze recensie te lezen. Wij hebben getracht om alles in het werk te stellen u een fijne avond te bezorgen en herkennen ons niet geheel in de recensie. Echter, waar gehakt wordt, vallen spaanders. Op verschillende manieren hebben wij geprobeerd om uw ongenoegen weg te nemen, wij willen iedereen een fijn e ervaring bezorgen en getuige vele andere recensies lukt dat erg goed. In uw geval het (b)leek onmogelijk, maar wellicht in de toekomst. Wij nodigen u van harte uit om terug te komen zodat wij kunnen laten zien dat wij u een meer dan smakelijke en fijne avond kunnen bezorgen. Graag tot ziens in Castro Tapas & Grill!
Mvdsvd .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Castro.

Kwaliteit van het eten was goed, atmosfeer en service was uitstekend.

Wat ons betreft een aanrader.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Toevallig hier binnen gelopen. De gegrilde groente en inktvis ringen zijn erg lekker, aanraders!
Gegrilde pulpo was niet onze smaak en hadden wij meer van verwacht.
Vriendelijke bediening
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gezellig tapasrestaurant, tapas porties redelijk groot, goede bediening, gezellige entourage.
Akoestiek matig.
Ook prima met kinderen.
Clara H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik begrijp weinig van de kritische recensies hier en daar. Ik ben er nu drie keer geweest sinds ik in de buurt woon. Het eten is echt heel goed, neem vooral de papas bravas! Ook de kippepootjes en de groenten waren lekker.
Het personeel doet zijn best en is vriendelijk, de inrichting is met name op peil door de fraaie lampen en je zit niet zo boven op elkaar zoals elders soms het geval. Prima.
Hero2 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekkere tapas en een heerlijke witte huiswijn. De warme gerechten waren heerlijk, vooral de kabeljauw en garnalen.
De bediening sprak engels en nederlands, dus prima te doen. Ze waren snel met opdekken en afruimen, dus de tafel raakte niet overvol.
Prima eten in een gezellige sfeer!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Ik heb woensdag 2 maart mijn verjaardag gevierd in TapasbarCastro. We hadden om een vast menu gevraagd om te voorkomen dat al mijn gasten de kaart moesten doornemen.
Vooraf diverse soorten ham, zalm, garnalen, daarna heerlijk stoofvlees en ossenhaas puntjes.
Bediening stond steeds klaar om wijn, (kraan) water, brood aan te vullen.
Koffie , heerlijk ijs en taart als dessert. Prijs/kwaliteit is top!
Ik vind Castro een aanrader, vooral voor een wat groter gezelschap. Goran is een prima gastheer.

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We waren hier met de AH actie en helaas, een slechte keus. Voorgerecht, spaanse ham en kaas en pepers waren ok, maar het hoofdgerecht had zo van een snackbar kunnen komen. Gifrituurde aardappeltjes, kippepootjes, gehaktballetjes en ansjovis. En dat voor een tapas restaurant? Jammer dat ze je zo afschepen ivm een kortingsactie. We zouden hier dan ook niet meer heen gaan, terwijl we eerder een ander restaurant hadden geprobeerd met dezelfde actie en dat was voortreffelijk. Daar komen we dan ook zeker terug. Bediening was ok, ambiance ook, maar de rest helaas beneden pijl.
Elkep .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Het driegangen menu was ruim voldoende. Wel vragen wij ons af of de prijs redelijk was, uiteindelijk betaalden we met de actie nog redelijk veel.
Het personeel was vriendelijk, maar niet herkenbaar. Met eenzelfde shirt, sloof en het haar vastgebonden zou dat op te lossen zijn.
Het pant is erg mooi! Leuk, simpel ingericht, naar mijn idee goed voor een restaurant. Echter is het erg rumoerig.
Wij moesten schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Hierdoor was het niet ontspannen eten, wat een rede is om niet meer terug te komen.
Ceciel S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten was net oke, niet echt bijzonder.
Slechte bediening alles werd op tafel gesmeten, geen uitleg etc.
Een engelstalige mevrouw die dacht dat ze begreep wat je wilde maar vervolgens met het verkeerde aankwam.
Voorgerecht en hoofdgerecht binnen één kwartier op tafel, op de koffie een half uur gewacht!!
Bediening totaal geen oog voor mensen!!
Marlies_mertens .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten was prima, de bediening ook: erg vriendelijk en betrokken personeel met aandacht voor de klant. Echter: het geluid dat wij en de andere gasten maakten was extreem luid! Het was een verademing toen we weer buiten stonden. Verder: goede, gezellige ambiance.
Het eten was lekker, maar aan de ruime kant, kleinere porties hadden van ons zeker gemogen.
Campolungo .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Castro is gevestigd in een ruim hoog locaal met grote ramen en heeft de inrichting en uitstraling van een eetcafe. Vrijwel geen stoffering in die grote ruimte, dus wel een slechte akoestiek. Wij genoten het menu, bestaande uit veel verschillende en ruim geproportioneerde happen in drie gangen. De tapas waren niet alleen Spaans getint, want bijv. ook vitello tonnato en ook eetcafe-evergreens als spareribs en kippenpootjes. Ieder voor zich wel okay, maar ook niet bijzonder en als combinatie nogal een allegaartje. De bediening was zonder pretenties, vriendelijk en attent. Er was geen vaste serveerster per tafel waardoor ons regelmatig kort na elkaar hetzelfde werd gevraagd. Geen probleem, liever een keer te veel dan worden genegeerd ! Wel jammer dat we na de eerste gang geen schoon bordje kregen. De overvloedige sporen van oa. de boquerones en vinagre harmonieerden namelijk niet zo goed met de later aangevoerde plucked pork... Daar tegenover staat dan weer als pluspunt dat er karaffen kraanwater werden geserveerd. Voor een gezellig ongecompliceerd etentje is Castro dus prima geschikt, voor een culinair avontuur zeker niet.
Willem-44 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het voorgerecht (serranoham en manchegokaas) was goed. De tapas waren prima, met uitzondering van de spareribs, die vonden we te scherp gekruid, wat afbreuk deed aan de smaak.
Het dessert was goed.
We bestelden koffie en ontvingen een koffie en een espresso; toen we heet water bestelden om de espresso te verdunnen, bleek die later op de rekening te staan als thee a 2,50€. Dat vonden we niet correct.
Tot slot zij vermeld dat we de drankjes stevig aan de prijs vonden; zo kostte een kannetje sangria € 13,50. Zo wordt het voordeel van de actie weer wat teniet gedaan, maar dat hebben we al vaker meegemaakt.

Irmya .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk ontvangen. Er werd ons gemeld dat het AH menu geen keuze had (dus eten wat de pot schaft). Het voorgerecht was wel lekker, maar het hoofdgerecht niet onze smaak; spareribs, kippenpootjes en talbot (die was wel ok). We hebben zeker een half uur moeten wachten voordat het hoofdgerecht afgeruimd werd, en dat ook pas toen ik er om vroeg. We voelden ons niet welkom, het was heel druk en wij werden over het hoofd gezien. Het personeel had zeker geen tijd voor een praatje, zoals wel vermeld bij de beschrijving van het restaurant.
Echt jammer en zeker geen aanrader. Wij gaan er niet meer terug.
Deniseschor .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij tapasbar Castro! Vooral de zalm, waar ik normaal niet dol op ben, was super. Er werd niets geserveerd waar ik niet van heb genoten. De sangria is prijzig maar wel erg lekker. Verder een gezellige moderne inrichting en een goede bediening. Kortom een aanrader!
Mutsaerts1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Originele gerechten, prima klaargemaakt en supervriendelijke bediening. Alles bij elkaar: een aanrader! En nog eens goed bereikbaar. Doen!
Hub D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een leuk en gezellig restaurant. Goed eten, vriendelijke bediening en goede service. Goede sfeer in het restaurant. Aanrader.