Tapas Bar-ça

Grote Markt 75 1315 JC Almere Nederland Kaart

Over restaurant Tapas Bar-ça

Een avondje Spanje delen

Barca, het bruisend hart van Spanje. De kleine hapjes, tapas, staan voor een cultuur van delen oftewel gezelligheid. Bij deze tapasbar kom je door het all you can eat- concept zeker niks tekort! De muren hangen vol met plaatjes en leuke attributen. Natuurlijk een heerlijke Spaanse cocktails en een live bandje erbij om het af te maken.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar-ça

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Ciska S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ietwat krappe zitplaats, maar lekker gegeten. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een klein restaurant in het centrum Almere, prima bereikbaar. Algemeen beeld was dat het qua tapas een beetje tegen viel. Een ruime sortering Belgische bieren bijvoorbeeld, ook als aankleding van de zaak. De kaart wordt op twee manieren aangeboden (all you can eat en gewoon los te kiezen). Voor de losse tapas liggen de prijzen redelijk tot iets aan de hoge kant. Presentatie en opdiening is erg Spaans, simpel/eenvoudig. De gerechten vielen ons over het geheel flink tegen. Kroketjes waren niet lekker, quesadilla was erg klef en had weinig smaak, gehaktballetjes in tomatensaus proefden wat melig. Bediening is actief met de klant bezig (met name of je iets wilt drinken) en werkte snel.
Rosie80 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een onopvallend tentje op de Grote Markt in Almere. Lekker eten en goede, vlotte bediening. Geen hippe tent maar wel zoals je hem denk ik kan vinden in local Spanje.
Een aanrader met als favoriet garnalen in knoflook, gambakroketjes, toast met tomaat.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eten was lekker, wel kleine porties, behalve de patatas bravas. Bediening super vriendelijk. Restaurant ziet er gezellig uit.
Tamira2k .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was top, hele vriendelijke dames.
De patatas bravas waren heerlijk. Ga er zeker nog een keer eten.
Jordywiel .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Erg duur voor wat je krijgt, maar het eten is wel lekker. Inrichting is goed en de sfeer voelde fijn. Bediening was op zich aardig, wel een tikje chaotisch. Voor herhaling vatbaar, dat wel!
Nick009 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk eten en een fantastische sfeer, heerlijke muziek en zeer gezellig personeel. zeker een aanrader! Ook is er een groot assortiment voor vegetariërs :D
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Super lekker gegeten in dit tapas restaurant.
Aardig personeel.
Was gezellig druk onbeperkt tapas was erg lekker en na vier rondes zit je goed vol allemaal super vers en ook erg lekker van smaak. Zou zeggen ga zo Door !!!!!! Komen zeker een keertje terug groetjes sander en syedy
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten!! Op aanraden van mijn collega S.C., en die heeft niks teveel gezegd!! Goed eten, heerlijke wijn! Bediening vriendelijk!
Reena1Noa2 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Eten was goed van smaak alleen de porties zijn eigenlijk te groot waardoor je minder toekomt aan de rest van de kaart als je niet zo'n grote eter bent bediening zeer vriendelijk en attent complimenten daarom voor de koks en de serveersters
Nannette O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vreselijk pandje, oude meuk. Meisje dat bediende was vriendelijk maar dat was dan ook het enige. Veel te kleine porties, verschrikkelijk duur in verhouding. 5,95 voor twee gehaktballetjes ter grootte van een pingpong bal is echt te idioot voor woorden. Waarschijnlijk kregen we gewoon de porties van de all you can eat, want als ze dit serveren als normaal van de kaart zou ik me als eigenaar kapot schamen. Voor tapas dus naar een ander restaurant want dit is echt zonde van je geld.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Al het eten was erg lekker, de bediening is snel en erg vriendelijk en vooral het chocolade mousse toetje is heel erg jammie!!
Sandravra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Iedere keer weer een kadootje om hier te eten. Tapas zijn stuk voor stuk heerlijk, bediening vlot en attent. Deze tent hebben we pas net ontdekt maar voor ons geen alternatief meer hoor
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service en gezellige sfeer. Echte aanrader als je gek bent op spaanse tapas. Zorg wel dat je reserveert want het is altijd druk met name in het weekend.
Mrkln64 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Met een vriendin hier weer zoals altijd heerlijk gegeten. Niveau blijft hoog en de service uitstekend. Ze snappen het hier gewoon!

Ze openen binnenkort nog een filiaal in Blokzijl. En dat is heel fijn voor Blokzijl e.o.
ZackH .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijke tapas gerechten! Was echt niet verwacht. Heb tapas gegeten maar deze tent heeft echt lekker eten. Bediening was goed. Decor vind ik minder en gewoon ordinair.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Cava bubbels lekker. Tapas erg lekker. Toetje verrukkelijk. Geen rolstoeltoegankelijk toilet. Kraanwater naast fles wijn mogelijk. Keurig. Vriendelijke bediening.
Defleurigedame .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was erg lekker! De zit plek wat minder want als de deur openging kregen we kou in onze rug. De sfeer is altijd goed ! De bediening vonden we dit keer wat knullig .
Sofie S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijke tapas gegeten bij Barca. We kozen all-you-can-eat. Met daarin 4 rondes. Die hebben wij niet volgemaakt. Goede ruime porties. De spaanse worstjes waren erg zout en hebben dit ook gemeld. Verder een goed tapas restaurant met verschillende lekkernijen op de menukaart!
Marel- .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heerlijk eten bij Barca! Heel smaakvol en heerlijk genieten. Ook heerlijke wijnen erbij en bediening zorgt dat je glas gevuld is en op tijd lege borden worden weggehaald. All you van wat concept maar ook a la carte tapas.

Aanrader om lekker en gezellig tapas te eten!