Tapas Bar-ça

Grote Markt 75 1315 JC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Tapas Bar-ça

Een avondje Spanje delen

Barca, het bruisend hart van Spanje. De kleine hapjes, tapas, staan voor een cultuur van delen oftewel gezelligheid. Bij deze tapasbar kom je door het all you can eat- concept zeker niks tekort! De muren hangen vol met plaatjes en leuke attributen. Natuurlijk een heerlijke Spaanse cocktails en een live bandje erbij om het af te maken.

Meer informatie over restaurant Tapas Bar-ça

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janet F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Lekkere verse tapas, goede porties, genoeg keus! Prettige bediening. Gezellig gezeten
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten en goede service
josco D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ben vandaag bij tapas barca geweest met mijn partner dagje zonder kids . We wouden lekker shared dining van alles wat . Gezellig sfeer knus je voelt je gelijk thuis niet te druk. We konden van de kaart eten of all you can eat we hadden honger dus dachten all you can eat. De gerechten kwamen per 4 op de tafel snel je hoeft niet lang te wachten en super kwa smaak mooie gerechten niet je standaard tapas en echt lekker andere smaken van de tapas dan dat we gewend zijn kan bijna alles van de kaart aanraden. We gaan zeker een keer terug komen ook leuk vriendelijk personeel. Echt een aanrader wil je lekker samen uit eten niet te duur maar wel lekker in een gezellige sfeer ga naar tapas bar barca .
Amerensia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en lekker druk. De tijd aan jezelf. Iets minder licht zou mogen.
Ciska S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ietwat krappe zitplaats, maar lekker gegeten. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een klein restaurant in het centrum Almere, prima bereikbaar. Algemeen beeld was dat het qua tapas een beetje tegen viel. Een ruime sortering Belgische bieren bijvoorbeeld, ook als aankleding van de zaak. De kaart wordt op twee manieren aangeboden (all you can eat en gewoon los te kiezen). Voor de losse tapas liggen de prijzen redelijk tot iets aan de hoge kant. Presentatie en opdiening is erg Spaans, simpel/eenvoudig. De gerechten vielen ons over het geheel flink tegen. Kroketjes waren niet lekker, quesadilla was erg klef en had weinig smaak, gehaktballetjes in tomatensaus proefden wat melig. Bediening is actief met de klant bezig (met name of je iets wilt drinken) en werkte snel.
Rosie80 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een onopvallend tentje op de Grote Markt in Almere. Lekker eten en goede, vlotte bediening. Geen hippe tent maar wel zoals je hem denk ik kan vinden in local Spanje.
Een aanrader met als favoriet garnalen in knoflook, gambakroketjes, toast met tomaat.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eten was lekker, wel kleine porties, behalve de patatas bravas. Bediening super vriendelijk. Restaurant ziet er gezellig uit.
tamira2k .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was top, hele vriendelijke dames.
De patatas bravas waren heerlijk. Ga er zeker nog een keer eten.
jordywiel .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Erg duur voor wat je krijgt, maar het eten is wel lekker. Inrichting is goed en de sfeer voelde fijn. Bediening was op zich aardig, wel een tikje chaotisch. Voor herhaling vatbaar, dat wel!
nick009 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk eten en een fantastische sfeer, heerlijke muziek en zeer gezellig personeel. zeker een aanrader! Ook is er een groot assortiment voor vegetariërs :D
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Super lekker gegeten in dit tapas restaurant.
Aardig personeel.
Was gezellig druk onbeperkt tapas was erg lekker en na vier rondes zit je goed vol allemaal super vers en ook erg lekker van smaak. Zou zeggen ga zo Door !!!!!! Komen zeker een keertje terug groetjes sander en syedy
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten!! Op aanraden van mijn collega S.C., en die heeft niks teveel gezegd!! Goed eten, heerlijke wijn! Bediening vriendelijk!
Reena1Noa2 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Eten was goed van smaak alleen de porties zijn eigenlijk te groot waardoor je minder toekomt aan de rest van de kaart als je niet zo'n grote eter bent bediening zeer vriendelijk en attent complimenten daarom voor de koks en de serveersters
Nannette O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vreselijk pandje, oude meuk. Meisje dat bediende was vriendelijk maar dat was dan ook het enige. Veel te kleine porties, verschrikkelijk duur in verhouding. 5,95 voor twee gehaktballetjes ter grootte van een pingpong bal is echt te idioot voor woorden. Waarschijnlijk kregen we gewoon de porties van de all you can eat, want als ze dit serveren als normaal van de kaart zou ik me als eigenaar kapot schamen. Voor tapas dus naar een ander restaurant want dit is echt zonde van je geld.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Al het eten was erg lekker, de bediening is snel en erg vriendelijk en vooral het chocolade mousse toetje is heel erg jammie!!
Sandravra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Iedere keer weer een kadootje om hier te eten. Tapas zijn stuk voor stuk heerlijk, bediening vlot en attent. Deze tent hebben we pas net ontdekt maar voor ons geen alternatief meer hoor
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service en gezellige sfeer. Echte aanrader als je gek bent op spaanse tapas. Zorg wel dat je reserveert want het is altijd druk met name in het weekend.
Mrkln64 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Met een vriendin hier weer zoals altijd heerlijk gegeten. Niveau blijft hoog en de service uitstekend. Ze snappen het hier gewoon!

Ze openen binnenkort nog een filiaal in Blokzijl. En dat is heel fijn voor Blokzijl e.o.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Cava bubbels lekker. Tapas erg lekker. Toetje verrukkelijk. Geen rolstoeltoegankelijk toilet. Kraanwater naast fles wijn mogelijk. Keurig. Vriendelijke bediening.