Tapas Andaluz

6,6
6,8
Eter013 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten is niet echt bijzonder, er waren diverse gerechten bij die erg tegenvielen, zoals de gegrilde paprika's met zeezout. Paprika's waren nog hard. Gehaktballetjes in de tomatensaus waren melig. Maar het meest vervelende was wel dat de bediening het belangrijker vond om de tafels opnieuw voor de volgende dag te dekken dan om je briefje op te halen of vragen of we nog wat wilden drinken. Er werd zo met borden gesmeten dat we het gevoel hadden dat we af moesten ronden omdat de bediening naar huis wilde. De serveerster zat lekker te flirten met haar vriendje aan de bar, toen we weg gingen kon er niet eens meer een goedenavond van af.
Ons zien ze er ook niet meer terug.
Ouzo .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Werden bij aankomst vriendelijk te woord gestaan en ons werd uitgelegd hoe je de bestelformulieren moest invullen. De drank kwam snel maar voor de eerste tapa's kwamen waren we dik drie kwartier verder. De enorme drukte en vertraging lag vermoedelijk aan de groupon-actie. Gelukkig duurde het daarna niet meer zo lang en kwamen de tapa's redelijk snel. Vooral de lamskoteletten, biefstukjes in paprikaolie gebakken, gepaneerde witvis en zalm waren lekker. In totaal een grote variëteit aan tapa's en de specialiteiten kaart was eigenlijk niet nodig.
Na het eten de lekkere deserts zoals basilicum ijs, citroen ijs en andere lekkernijen.
Daarom toch nog tevreden en goed gevuld naar huis!
Soumaya D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wij hadden de recensies niet van tevoren gelezen, maar wenste dat we dat wel hadden gedaan. Bij binnenkomst waren we enthousiast, want ze hebben een ontzettend leuk interieur en parkeren kan je gratis.
Maar dit enthousiasme was gauw voorbij al bij de voorgerechten. Gamba's besteld in olijfolie en kruiden, en fruit de mer salade. De gambas lagen in een soort van gelige dikke smurrie en in de zeevruchtensalade waren de zeevruchten nog rauw en plakkerig. Ik werd er direct misselijk van. Na het vriendelijk aangegeven te hebben bij de bediening of dit klopte, zei de serveerster helemaal niks en griste de schaaltjes van onze tafels. Even laten werden ze teruggebracht en op tafel gesmeten. Geen exuses of geen woord kwam uit haar mond en liep zo weer weg. De schaaltjes waren overigens warm gemaakt maar de zeevruchten nog steeds ongaar (opgewarmd in magnetron wss.).

Wij hadden besloten onze avond niet te laten verpesten, en dachten dat het misschien gewoon een slechte start was (kan altijd gebeuren!) en misschien wordt het beter met de warme gerechtjes. Hierna warme gerechten besteld, maar ook deze waren ver beneden peil. De tortilla bijv. was droog en smakeloos. En ook hierbij waren de schaaltjes en buitenkant warm, maar van binnen koud. Ze hebben daarnaast ook geen drankenkaart en er wordt erg vervelend op je gereageerd als je naar de prijzen vraagt. Naast het slechte eten, heb ik heb me nog nooit zo akelig gevoeld tijdens een etentje door het onvriendelijke personeel.

Ons zien ze nooit meer terug en raad dit restaurant ook bij niemand aan.
Talitha B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Een onprofessioneel restaurant. Eten valt tegen, hele kleine hapjes. Zelfs voor tapas klein als je bijv vergelijkt met la cabunita. Niet echt heel lekker eten. Er lag trouwens ook een la cabunita pen
JT77 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zeer slechte service!Er werden veel fouten gemaakt!Het eten smaakte allemaal het zelfde en was naar verhouding te weinig!Brood was niet aanwezig!Erg rommelige sfeer!
Hoiirma .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Vriendelijk personeel, vol restaurant en prima eten. Wij hadden bonnen via VakantieVeilingen voor dit restaurant. De moeite waard!
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben hier net voor Hemelvaart via Social Deal gegeten. Het is een leuke zaak, ruim van opzet en de ontvangst was vriendelijk. Er stond snel een drankje op tafel en de uitleg was prima. De wijn smaakte prima en bleek prima betaalbaar. Op de gewone kaart stonden veel interessante gerechten, de specialiteiten kaart voegde naar mijn mening te weinig toe voor de € 10,00 die je hier meer voor zou moeten betalen. Dit drukt mijn beoordeling iets naar beneden. Voor alleen de gewone kaart had ik een 8 gegeven. Wat we op hadden smaakte prima en je kon aangeven of je een een- of tweepersoons portie wilde hebben. Natuurlijk zijn er gerecht die opgewarmd worden, een stoofpotje maak je niet à la minute en ook gehaktballen worden natuurlijk van tevoren gemaakt. Wat later op de avond hadden we twee gerechten die wat warmer hadden gemogen, dat is wel een aandachtspunt. Maar alles bij elkaar was het prima en ik kan me zomaar indenken dat ik hier nog eens terugkom.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ondanks de slechte recensies toch hier gaan eten omdat we via social deal gereserveerd hadden. De bediening was vriendelijk maar zeer onervaren en niet op elkaar ingespeeld. We kregen de keus van de normale tapaskaart en de speciale kaart. We hebben bijna alles geprobeerd en het viel niet tegen. Voor de normale prijs zou ik hier nooit gaan eten maar via social deal, goed te doen.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Pas bij Tapaz Andaluz gaan eten ,we waren een beetje bang door wat slechte recensies maar dit viel reuze mee de bediening was vriendelijk en snel ! Alle Tapas die we zelf gekozen hadden waren zeer lekker van smaak en mooi gepresenteerd. Complimenten aan de chef wij zijn lekker eten gewend en dit is zeker een aanrader In Spanje zal het zeker niet lekkerder zijn Mucho exito
Michael en liliane
Eve L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
De sfeer is onvriendelijk, het eten is beneden gemiddeld. Alles smaakt en ziet eruit (muv de biefstukpuntjes en het brood, dat was vers en erg lekker) alsof het lang bewaard en opgewarmd is. De serveersters doen niet uitgesproken vriendelijk en toen we een aantal dingen niet hadden opgegeten kwam de kok zelfs vanuit het niks naar onze tafel om er een opmerking over te maken. De serveersters keken ons vanaf dat moment niet meer aan en deden echt onvriendelijk, koud en afstandelijk. Wij zijn helemaal niet kieskeurig en hebben continu zelf vriendelijk gedaan, dus we stonden perplex over deze gang van zaken. Ons zien ze niet meer terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk met mijn gezinnetje gegeten. Veel variaties, en keurige bediening. Uitbreiding van lekkere biertjes uit Belgie, zou een aanrader zijn.
Hier gaan we zeker nog eens terug.
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We hebben met 7 personen een gezellige avond gehad in een sfeervolle setting. De afmeting van de ruimte was aangepast aan het aantal gasten, waardoor een gezellige en warme sfeer werd gecreëerd. De gerechtjes werden redelijk snel geserveerd en waren prima van kwaliteit en goed van smaak. De specialiteitenkaart is m.i. geen extra €10 waard, deze zat wel bij de actie van SocialDeal inbegrepen. De drankjes waren normale prijs, geserveerd in flesjes. De bediening vlot en vriendelijk.
Wat ons betreft een aanrader voor wie een gezellig en niet te duur avondje uit eten wil.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Een paar weken geleden met vrienden geweest , de gerechtjes waren over het algemeen heel erg lekker , het basilicumijs ronduit overheerlijk !! De bediening was goed en de sfeer heel ongedwongen . We gaan vanavond weer terug , lekker eten !
Maenjo .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ook wij hadden enige reserve toen we via vakantieveilingen hier boekten, gezien de recensies. Nou, dat pakte prima uit. We hebben lekker gegeten. Klachten over te koud eten? Bij ons niet. We hebben leuke, aparte dingetjes op, waarvan het basilicumijs wel erg lekker was. Heel vriendelijke bediening en de zaak is gewoon gezellig ingericht. Leuk om met een paar vrienden lang te zitten, te eten en te kletsen. Wat ons betreft maar één puntje: Eén van de jonge meiden was wel heel snel met het weghalen van de schaaltjes. Ze deed hartstikke haar best, dat mag best relaxter. Datum van ons bezoek weet ik niet precies meer, sorry. Eind oktober in ieder geval.
Graag_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij zijn hier laatst geweest. Vlak voordat we gingen las ik de recensies en schrok ik, maar we besloten toch te gaan. Ik ben blij, want ik vind de recensies niet kloppen. Nee, het eten is niet super, maar wel gewoon goed. En veel keus, dus voor ieder wat wils. Ook liep het lekker door qua tijd tussen de gerechtjes en de rode huiswijn is een aanrader!
Rianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
het eten vond ik erg slecht. weinig keuze en veel lijkt op elkaar. eten niet echt warm en erg vettig. spareribs waren erg vet en zat weinig vlees aan. kipspies was ook erg vettig. kortom geen aanrader. de bediening was wel goed.
Merel L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij hebben bij Andaluz gegeten en vonden het eten echt heel vies op enkel een paar dingen na! Wat warm hoorde te zijn was niet warm en wat koud hoorde te zijn was niet koud. We kregen kip spietjes, waar geen kip aan zat maar vettige taaie worst? We moesten zelf om drinken roepen en ze vroegen tussen door niet eens of alles naar wens was. Dit noemen wij geen tappas eten! We kregen mosselen in "knoflook" maar die waren zo droog en smaakte naar zeewier dat we ze in een servetje hebben uit gespuugd. We zij helaas daarna naar de friettent gegaan! Het viel heel erg tegen voor zo'n dure prijs! Er was niet eens iets voor de kids.. Geen frietjes tussendoor of wat dergelijke. Jammer!
Michelvandergijp .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
woensdag 10 juni 2015 zijn we gaan eten bij andaluz en hebben een hele leuke avond gehad met prima eten en waanzinnig leuk personeel.
Een relaxte sfeer waar ik me prima thuis voelde, mensen ga zo door we komen zeker terug
Spookie38 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Heerlijk gegeten!hele fijne en lieve bediening.
Genoeg keuze uit de menu's.
Lekkere witte en rode wijn.
Het bier was ook erg lekker en goed gekoeld.
Wij hadden via vakantieveiling geboekt maar er was geen onderscheid tussen ,,gewone,, klanten of ons!super!
Kortom heerlijk gegeten en gezeten. ..echt een aanrader!familie. Van der vorst
Annelieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijke tapas, vooral de gesmoorde champignons zijn super! Service is goed en de sfeer is gezellig. Zeker met sociale deal de moeite waard! Gaan zeker nog eens terug