Tapa Tapa

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa

6,6
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuk tapas tentje, goede leuke bediening. En wat is het eten lekker zeg, echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Als je houdt van de Spaanse keuken is dit zeker een aanrader. Heerlijke spaanse wijnen met huisbereidde verse tapas! je voelt je meteen in Spanje. Personeel is vlot en vriendelijk. Met zekerheid in de top 10 van beste tapas bars in Nederland! Een regelrechte aanrader!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Misschien iets te hoge verwachting, eten matig. Ik zie in de recensies dat er meerdere gasten klagen over ondefinieerbare dips bij het brood. Wij gingen voor een selectie koude tapas, wat een tegenvaller. Twee dips die op vruchtenyoghurt leken en ook naar smaakten. Huisgemaakte tonijn aardappelsalade was prima maar waarom doe je er dan nog tonijnmayonaise bij?? Verder lag er een rauwe ham, ingevroren geweest aan de structuur te zien. Hing nog een rafeltje vlees van de snijmachine aan. Sparerib redelijk , inktvis taai. Tijdens afrekenen gemeld dat de vruchtenyoghurt echt niet lekker is. Als antwoord vertelde men dat ze het vaker horen. doe er dan wat aan.
Geweldig uitzicht
Poppe.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat is er aan de hand bij Tapa Tapa?
Het was druk dat klopt maar dat wil je toch graag als restaurant houder?
Telkens werden gerechtjes bij de verkeerde tafel gebracht en we hebben 2 keer 3 gerechtjes besteld en na anderhalf uur nog maar 5 gehad
Wel word er telkens gevraagd of we nog wat wilde drinken
kleine glaasjes wijn voor €3,70 daar neem je ook niet te veel van
Met afrekenen ook nog fouten gemaakt en toen we zeiden
het loopt niet echt lekker vanavond werd er niet eens op gereageerd
Heel jammer want dat waren we niet gewend
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk terras voor dit mooie weer. Bediening was snel en kwam op de juiste momenten vragen of ze nog iets voor ons konden betekenen. Kaart is uitgebreid, maar helaas wel Nederlandse tapas. De nacho's waren smakeloos. We mistte de pittigheid. De varkenshaas met saté was een lekkere Nederlandse hap en de pan con tomate was ook op een Nedelandse manier. Het uitzicht maakte veel goed.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten bij tapa tapa. We werden vriendelijk ontvangen. De tapas smaakten weer erg lekker. We hadden onder andere de ossenhaas puntjes, gamba's en portabella. Niks op aan te merken. Wanneer we een leeg glas hadden werden deze ook snel weer gevuld. Wat ons ook op viel was dat het bestek nu werd ingedekt ipv in het mandje op tafel. Ga zo door. Wij komen zeker weer.
Sabine W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Sinds lange tijd weer eens bij Tapa Tapa gegeten. Hele vriendelijke bediening, we werden verwelkomd met een lach en volop uitleg over de kaart. Heerlijk gegeten. Restaurant ligt op een van de mooiste plekjes van Lemmer met uitzicht op de voorbijgaande bootjes. (in de zomer dan natuurlijk). Genoeg keuze voor iedereen om gerechtjes te vinden die je lekker vindt. In tegenstelling tot vroeger krijg je nu meteen een mes en vork bij je bordje en dat is toch heel handig. Zeker een aanrader om gezellig je even in Spanje te wanen met leuke vrolijke Spaanse muziek op de achtergrond.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig op het terras wat Tapas gegeten. De locatie is super, net bij de brug van Lemmer.

Het eten zelf is niets. Fantasie loos magnetron eten. Geen enkel gerecht was vers en had een echte bewerking van de chef gehad.

De bediening was vriendelijk, maar ook duidelijk seizoen werkers. Volgende keer houden we het alleen een biertje
Lenemar .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Niet voor herhaling vatbaar, brood met 3 dips, smakeloos en vlak, 1 van de dips leek op vruchtenkwark. Dip bij de nacho's smaakte naar niets. Spinaziepoffertje zag er onaantrekkelijk uit, en smaakte ook naar niets. Geen kruiden, te weinig zout, en dat gold ook voor de andere tapas.
Ook wat hygiëne betreft slecht. We zaten op het terras, de tafels werden na gebruik niet afgenomen, en het bekertje met bestek (en pen, en papier om je tapas op te noteren), was erg vies van binnen, ook de vorken waren niet schoon. De zout en pepervaatjes plakten van het vuil. De kussens op de stoelen zaten onder de vlekken.
Bediening was wel vriendelijk.
Lyvyan .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Intens goor. Ik weet niet waarom de meeste reacties zo positief zijn. Het is duidelijk dat de kok nooit in Spanje is geweest. Bij de dipsauzen van het brood waren er 2 van de 3 ondefinieerbaar van smaak. Meeste gerechten waren zoutloos, smaakloos en een enkele aangebrand.Midden in het restaurant zit de lift naar de keuken, maar de bediening stapelt daar alle vuile vaat ook in op. Niet echt lekker als je daarnaast zit te eten. Decor is een bij elkaar geraapt zootje, ouderwets en Action-achtig, had meer de sfeer van een cafetaria/snackbar. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Bij Tapa Tapa waan je je voor even in zonnig Spanje. Voldoende keuze op de kaart.
Restaurant is niet zo ruim, waardoor je echt 'rug-aan-rug' zit met de andere gasten.
Bediening was vriendelijk, maar niet altijd even alert qua dranken.
Service is wel snel en tapas volgen elkaar in goed tempo op, zodat je nooit met lege tafel/borden zit.
M V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Op zich goed gegeten, maar de bediening was niet echt allert. 1 dame deed echt haar best, maar haar collega had er duidelijk geen zin in. Gerechten waren goed, maar niet bijzonder van smaak. Sommige porties waren groot terwijl andere keuzes weer te klein waren gezien de prijs.
JWW11 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
geen haute cuisine, maar een heel leuk tapasrestaurant op een mooie plek in lemmer. uitstekend gegeten, goede stevige smaken, veel verse producten. ondanks het matige weer voelden we toch wat van spanje.
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Van Hemelum op weg naar huis een tussenstop gemaakt en een aantal tapa's gegeten op het terras. De luifel beschermde ons prima tegen de "code geel" regenbuien terwijl we uitzicht hadden op de brug en pleziervaart. Smaak van de gerechtjes is prima, niets op aan te merken alhoewel de omelet met aardappel aan de zoute kant was.
De bediening mag wel wat alerter: lege glazen en overig servies bleef onhandig lang op tafel staan.
Mjv1 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
heerlijk gegeten , als voorgerecht tapas en mijn vriendin had als hoofdgerecht ook een paar tapas hapjes en ik had een plate tournedos met huisgemaakte frites perfect dat ze nu ook een aantal plate gerechten erbij hebben voor de grotere eters.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Een paar dagen geleden zomaar weer eens in lemmer beland en toen we door het centrum liepen en zagen dat Tapa Tapa open was hebben we besloten maar wat te eten.
Het eten was verassend lekker en ook goed warm! De huiswijn was ook erg lekker en we kregen de wijn zoals gevraagd in een wijnglas.
De bediening was zeer goed en heel vriendelijk, deze jongeman wist duidelijk waar hij het over had,
Wij komen hier zeker weer
Awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
We hebben met 4 personen een broodje ossehaas gegeten. Italiaanse bol, wat sla met plekjes er op, 5 of 6 hele kleine stukjes vlees en een beetje knoflooksaus. Veel te duur nl: € 8!
Na afloop binnen iets over gezegd. Personeel wil niks horen en staat te lachen. Nooit meer naar toe gaan.
Swinx .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Vandaag op het terras met prachtig uitzicht op het water geluncht. Hellaas viel de service tegen. Het duurde erg lang voor iemand naar buiten kwam dus hebben we de bestelling naar binnen gebracht. Toen ik meteen melde dat de tafel vies was kreeg ik een doekje mee... Toiletten erg vies zonder papier omdat de bediening niet weet hoe bij te vullen. Eten oke, Spaans op z'n Hollands. Je krijgt als je meerdere gerechten krijgt geen eigen bord en geen messen. Een salade caprese is erg moeilijk eten uit een schaal met alleen een vork. Kortom eens maar nooit meer. Voor wat je krijgt prijzig.
AfoortPeter .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een redelijke keuken voor een schappelijke prijs op een leuke plek in het dorp. Het eten is niet slecht maar de kaart biedt echter alleen de standaard tapas gerechten. Het personeel is minder gastvrij en niet goed georganiseerd (zaken vergeten). Daarbij was het servies smerig. Kortom geen aanrader.