Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke knusse tapas bar met spaanse inrichting.
Prima gegeten. Iets wat pittig maar dat is een kwestie van smaak.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prettig plekje om te eten. Fijn dat er geen muziek aan stond. De bediening stemde zich goed af op ons (eet)tempo en behoefte.
Inger P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten is lekker, de bediening vriendelijk, de ambiance leuk. Jammer is wel dat als je lekker op het terras zit, je weggerookt wordt door rokers aan alle kanten om je heen, inclusief sigaren. Hierdoor hebben wij geen toetje meer genomen.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op ons verzoek kregen we uiterst vriendelijk een andere tafel bij het raam toegewezen.
De bediening was erg attent, de gerechten werden vlot na de bestelling aan tafel gebracht.
Lekker gegeten tegen een prima prijs.
dianamulder41 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We zijn met AH restaurant actie geweest. Afgelopen jaren zijn we er ook geweest met deze actie. Tapa Tapa blijft ons bevallen. Het was wel lekker dat het nu wat rustiger was. Meestal is het behoorlijk druk waardoor het nogal rumoerig word. De prijs is wel wat omhooggevallen gegaan. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader voor degene die van tapas houd.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hier gegeten met 4 personen.
Omdat niet iedereen bekend is met het concept krijgen we eerst uitleg hiervan. We proeven al het lekkers van de kaart, en in de laatste ronde kiezen we nog wat gerechtjes op aanraden van de bediening!
De gehaktballetjes vonden we tegenvallen, erg snotterig van structuur. De spareribs smaakten heerlijk, net als de dadels in spek. Ook de verschillende soorten kaasjes smaken goed!
De tent zit afgeladen en dat zorgt voor een gezellige sfeer!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met 4 personen heel gezellig en lekker gegeten. Fijne locatie met leuke, vlotte en vriendelijke bediening. We hebben een erg leuke avond gehad en komen hier zeker een keertje terug.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Eten was heel goed. Alleen het concept tapas tapas niet zo duidelijk .. paar keer vragen hoe het werkt..en onbeperkt was eigenlijk 6 rondes... vriendelijke obers.. top
ed H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
het zat ramvol waardoor de keuken brigade er een haastklus van heeft moeten maken, de eerste keer was uitstekend, nu viel de kwaliteit tegen, jammer, nog 1 herkansing.
Fokko P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Weer top tapas gegeten met mijn collega. Een echte aanrader als je in Zeist bent
Jan-Willem L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere tapas!
pieter R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig en lekker eten, mooi all in formule, vraag me wel af waarom het beperkt wordt tot 2,5 uur. Je gaat er niet meer van eten als je die tijd loslaat
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
In de zomer altijd een trouwe gast bij Tapa tapa. Nu dacht ik mijn vriend mee te nemen en hem voor te stellen aan tapa tapa. Gerechten waren koud / verbrand of gewoon geen goede kwaliteit. (Gehaktballetjes waren koud, biefstuk was verbrand). 2x het verkeerde drankje aangeboden gekregen. Serveerster was drukker met een bekende en het kindje dan dat ze was met de gasten. Helaas, maar dit was voor ons de laatste keer Tapa Tapa.
a.s.vink .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zalig gegeten, ruime keus en zeer vriendelijke bediening!
Het AH- menu was echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de restaurantactie, dat is goed bevallen. We konden kiezen uit alle gerechtjes op de kaart en de week/maand-gerechtjes. Er was voldoende keuze tussen vis/vlees/vega bij beide gangen en het grand dessert was voortreffelijk! Zo hebben we voor een klein prijsje met zijn viertjes gegeten, en als ik dichterbij zou wonen - zou het zeker een plek zijn waar ik vaker zou gaan eten! :)
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig maar druk Tapa's restaurant. Reserveren aan te raden. Alle tapa's zijn van goede kwaliteit en er is zeer ruime keuze, zowel vlees en vis als ook vegetarisch! Prettige bediening. Tafeltjes enigszins krap naast elkaar.
Een aanrader voor een ieder die van kleine smakelijke hapjes houdt!
eelko R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten en het was gezellig. Ook door de gitarist/zanger werd het een bijzondere avond. Een aanrader. En als kanttekening: een menu en systeem dat te veel eten wel in de hand werkt....
Judith I.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren stuk voor stuk goed van smaak. De sfeer is ook goed. Bovenal uitstekend!
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk bij jullie gegeten! We hadden een lief meisje als bediening die vrolijk was. Het eten was lekker al mag het wat verser soms. De vieze spullen weghalen,bestellingen meenemen, drinken mag wat sneller. Wij komen zeker terug.
alindarodenburg .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een van onze favoriete restaurantjes. Ook nu weer heerlijk gegeten en we kregen zelfs aangeboden om het dessert mee naar huis te nemen, omdat we vol zaten. Goede service, lekker eten en leuke sfeer!