Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vond het eten niet heel bijzonder en erg vet, weinig aandacht besteed aan de voorbereiding.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lang wachten op het eten, maar het smaakte wederom weer erg lekker!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten, sfeervol en zeer vriendelijke bediening...
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vooral de voorafjes waren goed. Personeel was oplettend, dienstbaar en aardig. En niet zo gehaast zoals je dat vaak in andere tapas restaurants ziet. Aanbeveling dus.
Marnix N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ontvangst was goed, bestellen ging makkelijk en snel. de koude voorgerechten waren lekker en goed.
de warme hoofgerechten waren helaas een tegenvaller. vooral het vlees wat taai en smaakte dus niet zo lekker.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We komen hier graag, eten heel lekker en vriendelijke bediening .
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg gezellig gegeten, bediend door zeer aardige meisjes, Het eten was zeer gevarieerd, goed klaargemaakt en smakelijk. Dit uitje is voor herhaling vatbaar.
astridpoppe1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij waren met de AH bon, we kregen uitleg over het aantal Tapas die we konden bestellen en dit was ruim voldoende en erg lekker.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Tapa Tapa! Gerechtjes zijn van goed formaat, hebben veel kunnen proeven van de kaart. Snelheid van eten en drinken is goed! Fijne service, vriendelijke bediening! Al met al een fijne avond gehad!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
De eerste gang van ons all-you-can-eat-and-drink-sessie liet wat lang op zich wachten, terwijl we zeker niet de eerste gasten waren. Daarna was de wachttijd tussen bestellen en service prima. De tapas zelf waren ietwat aan de vettige kant, maar altijd goed op smaak en goed geportioneerd. Lekkere manchego, goeie calamares en heel fijne champignons in sherrysaus!
cadecock .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Snelle en prettige service en goede kwaliteit van de hapjes. De menukaart heeft wel enige onduidelijkheden. De prijs van een karafje wijn zag ik niet op de wijnkaart, waardoor we meer wijn kregen dan de gewenste 2 glazen, hetgeen we overigens met genoegen hebben opgedronken. De espresso met Grand Marnier bleek duurder dan vermeld, hoewel dit mondeling wel werd aangegeven.
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Via AH restaurant actie gereserveerd. Op de dag zelf een uur later verplaatst: geen probleem. Water gratis: prima. Lekker gegeten en de witte en rode wijn smaakte goed. Kortom: we hadden het naar ons zin.
Anjelies .
Heerlijk gegeten.
Alleen de bediening heeft bij ons wel een erg grote fout gemaakt. Tijdens ons voor gerecht kwam de serveerster vragen of alles naar wens was, tot op dat moment was alles ook naar wens. ;-)
Maar toen begon ze ook in eens af te ruimen en alles weg te halen terwijl wij nog vol op aan het eten waren!!!
Mijn zoon grist nog snel een stukje vijgenbrood van het schaaltje om dat het anders weg zou zijn en at dat in der haast nog snel op!! Toen we hier wat van zeiden bood ze wel haar excuses aan en kregen we een nieuw schaaltje tappende, maar geen vijgenbrood meer wat ik graag nog gecombineerd had met de blauwe kaas die ik nog op mijn bordje had liggen.
Kennelijk durfde de serveerster na dit incident niet meer bij ons aan tafel te komen want ze werdt afgelost door een collega die ons de rest van de avond prima bediend heeft.
Hidde S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij verblijven een aantal dagen in Zeist en zijn getipt om bij Tapa Tapa te gaan eten. We werden al erg fijn ontvangen en het eten was erg lekker. De bediening was heel vriendelijk en nam de tijd voor je. We waren zelfs zo enthousiast dat we er de dag erna (gister) weer zijn gaan eten. De avond was minstens even geslaagd als de dag ervoor! Volgende keer als we uit Groningen komen weten we zeker waar we weer een tafel gaan reserveren.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Keuken had het alleen druk dus wat langer wachten op het eten, maar was weer top!
woutermarchal .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Jammer dat de Slotlaan momenteel een bouwput is waar een rioollucht hangt. De ontvangst is hartelijk en vriendelijk, we hoeven nooit lang te wachten op het eten en de prijs is scherp. Alleen zijnde tafels wat klein voor de hoeveelheid bordjes en bakjes.