Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

deborah S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De inrichting is goed, wij zaten helaas vlak bij de deur wat nog al veel kou mee bracht van mensen die binnen kwamen of van mensen die gingen roken, uiteindelijk gingen de tussen deuren en de gordijnen dicht dat scheelde al wel íets
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Al vaker hier gegeten en altijd goed. Afgelopen vrijdag liep het echter totaal niet. We moesten heel lang wachten (ze waren de bon in de keuken kwijt geraakt!!) en we gingen nog met trek van tafel (ondanks de “ onbeperkt eten” formule). Personeel, op een dame na, ongeschikt. Zetten het eten op tafel en zonder toelichting zijn ze weer verdwenen. Aan het einde blijkt dan ook nog een keer dat je niet kan pinnen. Nee, voorlopig komen we hier even niet meer.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eerder lekker en gezellig gegeten hier, maar het viel nu tegen. Erg lang wachten tussen twee gerechten door, en alhoewel het niet druk was had de bediening geen tijd om af en toe te informeren naar drankjes of een volgende gang. Eten was redelijk, maar zou beter moeten om mij te verleiden nog een keer terug te komen.
D.M. M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Hartstikke leuk om eens tapas te eten bij tapa tapa. Ging heel makkelijk en relaxed, alles mogelijk en heel vriendelijk. De aanbieding maakte het geheel nog aantrekkelijker en zorgde voor een ontzettend goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. erg geslaagde avond.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Altijd leuk/lekker en gezellig!!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle en relaxte ambiance. Keuken heeft een grote variatie, vriendelijke bediening en een uitstekende prijs/prestatieverhouding.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voor een redelijke prijs een grote variatie en lekkere gerechtjes en is echt voor iedereen een keuze te maken. Vlotte bediening met jonge mensen, die op de juiste manier aandacht geven.
Rhianne L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten alleen is de portiegrootte af en toe een beetje vreemd. Voor twee personen kregen we twee champignons maar wel een enorme berg ham. Twee eitjes maar wel een mega bak tonijnsalade. Het eten is overigens heerlijk en de bediening is supervriendelijk en enthousiast!
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in Spaanse sferen!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er viel een oude dame van het opstapje. Het metalen stripje voor het hoogte verschil zie je niet in het duister. Maak een ramp . Of verduidelijk de lijn!
Joëlle M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten goed tapas restaurant
nw S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heel gezellig gegeten. Het eten was prima. De bediening bestond uit heel veel jongelui, die erg hun best deden, maar nog niet heel professioneel waren. O.a. werd er vanaf 20.30 uur opgeruimd, wat met nog al wat lawaai gepaard ging . Maar ze deden wel hun best.
c.brink-vanrijssel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam. Er werd goed opgelet of alles wat besteld was ook echt geserveerd was. Zo niet, dan werd dit alsnog snel in orde gemaakt, zodat je er zelf nauwelijks erg in had. Dat vinden wij top!
Tonnie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was even puzzelen met de bestellijst en wij hadden ook weinig licht. De gerechten waren heerlijk. Wij kregen een tafeltje toegewezen, omdat wij v d AH actie gebruik maakten. Dat vonden wij ook wel apart. Bediening was ook prima.
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten, niet erg verfijnd maar goed van smaak. Beetje stuntelige bediening maar zo vriendelijk dat het helemaal niet stoorde. Je moet geen haast hebben, maar wie wil nou haastig tapas eten?!
Kristi P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijke tapas gegeten bij dit restaurant. Het eten was er heerlijk en zeer zeker genoeg, de bediening was heel erg vriendelijk. Het enige minpuntje is eigenlijk dat het vrij donker was in het pand. Wij aten er die avond met iemand met slecht zicht (nachtblind) en daarvoor moesten wij de menukaart voorlezen, omdat hij het zelf niet meer kon lezen. Gelukkig kon hij wel de gerechten op zijn bord terugvinden. Maar we hebben er wel echt van genoten!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten!, Wachten in het begin duurde wat lang, later ging het sneller. Met ietsje meer brood lijkt het wachten korter.
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik heb super lekker gegeten gister, bediening was goed en het eten was zoals gewoonlijk super. Ik kom hier zeker vaker terug.