Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk van de menukaart gegeten. We hadden beperkt tijd, en het advies was om dan niet het uitgebreide tapasconcept te volgen. Fijn, dit meedenken, en we hebben heerlijk gegeten.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
PaulenPascal .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn vrouw heeft mij weten over te halen om een keer vanuit Utrecht naar Zeist te gaan. Zij was hier eerder geweest met een vriendin. Het eten was prima en de service goed. Door de drukte (wat natuurlijk een goed teken is) was het wel wat meer geluid om elkaar goed te verstaan.

Conclusie: prima eetgelegenheid met een leuk concept om zo lekker tapas te nuttigen.
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel fijn en goed restaurant! We voelden ons gelijk welkom door de ontzettend vriendelijke bediening. Al snel was het erg druk in het restaurant, door de slimme opzet van tafels werd het niet chaotisch druk. Gezellige sfeer door de leuke inrichting en muziek. Gerechten waren erg lekker en kwamen snel op tafel. Extra brood bij bestellen was geen enkel probleem en inclusief de prijs. Toen we aangaven dat mijn vriend een noten allergie had, kwam de serveerster met een speciale menu kaart waarop staat welke noten in welk gerecht verwerkt zijn. Ook het nagerecht was heerlijk. Alles bij elkaar was meer dan genoeg en zeker voor het geld. Toen we fooi gaven bij het afrekenen, merkten we dat de serveerster dit niet gewend was en erg dankbaar reageerde. Eigenlijk jammer, want dit verdienen ze echt. Een aanrader dus voor een gezellige avond lekker eten!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
we waren wat verlaat omdat een eerdere afspraak uit liep. Er werd contact opgenomen en we zeiden dat we er aan kwamen. eenmaal aangekomen werden we direct geholpen. We waren met zijn vijven en hun menu is bedoeld voor een even aantal mensen, dus we kregen voor 6 te eten. geen probleem omdat de gerechten toch bedoeld waren om samen te delen. een prettige ervaring!
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten en keurige bediening.Super service hadden verkeerd gerechtje aangekruist en alsnog gekregen wat we bedoelde.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Samen met zus en zwager mijn broer getrakteerd ter ere van zijn verjaardag. Op naast Zeist. Voordeel: gratis parkeren en leuk arrangement via social media. Culinair een aantal uitschieters: Solomillo a la pimienta, sopa del dia (buiten de kaart), datiles con bacon y quese de cabra... en ter afsluiting een gran postre. "Afgeblust" met een overheerlijke Irish coffee. Passende wijnen, versgeperste jus d'orange voor 'Bob', bij binnenkomst direct brood vooraf en een karaf Agua sin gaz... Absoluut voor herhaling vatbaar. Voor de maandag was het een aangename sfeer qua bezetting. Genoten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijke gerechten, duidelijke uitleg.
heerlijk gegeten .
Ik heb hier nu al een keer of zes gegeten en het is steeds weer erg goed.

Ik geef bijna nooit een tien maar vandaag : 9.5
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was prima en warm. De keuze is genoeg en de porties waren ook voldoende. Het eten was wel erg zout. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook zo ervaren. De aankleding is wel matig.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een gezellig en knus restaurant midden in het centrum van Zeist, met een zeer vriendelijke bediening die wanneer nodig ook aanspreekbaar was. Een ruime keuze uit Tapas gerechten (warm en koud) en lekkere desserts. Zeker een aanrader!
LB63 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In het kader van AH actie daar gegeten. Erg veel en lekker voor weinig geld. Aanrader! Aardige bediening. Zaak zat op zondagavond helemaal vol en dat maakt t erg rumoerig.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In het weekend hier gegeten, leuke locatie. Het was erg druk en er was geen tafel beschikbaar ondanks reservering dit werd goed opgelost met een gratis drankje en alvast wat brood vooraf. Bediening was vlot en drankjes werden goed bijgehouden. Het eten helaas was minder, vlak van smaak (maar wel vers!). Ik miste de verse kruiden als garnering, de pit in sommige gerechten en pieken in smaak ontbraken. Groet ex. sous van een (vroegere) bekende tapas zaak.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij aankomst begon het al rommelig. Een medewerker die op een onduidelijke manier uitleg gaf over de manier van bestellen en de te ontvangen hoeveelheid.
Wij waren met een groep van 6, blijkt dat je 5 keer een gerecht mag kiezen per ronde en dat gekozen gerecht dan voor 6 personen krijgt. Dit verschilt echter per gerecht, bij het een krijg je 6 bordjes, de ander 3 schaaltjes en bij een ander gerecht 2 bordjes. Dit staat echter nergens aangegeven.
Bij het afruimen geeft de medewerker aan dat er nog kip overblijft (ineens kwamen er 2 schalen?) en dat er meer moet worden betaald. Op de vraag waar we dan op voorhand kunnen zien hoeveel we van een product krijgen geeft de medewerker aan dit niet te weten en loopt zonder verder iets te zeggen weg.
Gastvrijheid is ver te zoeken bij deze meneer.
Daarnaast ook een bijzonder concept wat vooraf nergens staat aangegeven. Als 1 persoon zin heeft in gamba's betekend dat je voor de hele tafel gamba's krijgt.

Tot slot, het eten was oké. Niet heel bijzonder.

Al met al, voor ons de eerste en de laatste keer bij dit restaurant.
Wat jammer dat het niet goed bevallen is. De uitleg hoe het werkt staat duidelijk op de kaart. Tevens hebben wij niets in rekening gebracht en ook alles aangevuld waar nodig. U kunt bij ons onbeperkt tapas eten dat betekend als er iets te weinig is dat u dit nogmaals kan bestellen en dat als u iets voor minder mensen wilt dat dit ook kan. Hellaas was dit niet helemaal duidelijk geworden voor u. We hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan teven het verderf van voedsel daarom geven wij ook aan dat er iets bij betaald moet worden bij overbestelling dit staat ook op de kaart. Excuus vanuit ons dat wij niet de tijd hebben genomen het u duidelijk uit te leggen. Met vriendelijke groet, Gerbert-Jan Tapa Tapa
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijke en actieve bediening. Prijs kwaliteit verhouding ten aanzien van de gerechten was prima
Daisyrodrigues85 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed eten en voldoende. We waren met 10 man met de ah-actie en alles is voorspoedig verlopen. Ook toen we de aantallen hadden gewijzigd qua personen. Het restaurant had zelf nog gebeld ter bevestiging, fijn.
Celderman .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Regelmatig kwam er iemand kijken of we helemaal voorzien waren, heel prettig omdat we ook achterin de hoek zaten. 2 gerechten lieten even op zich wachten maar na melding werd dit snel opgepakt. Het voorgerecht met kip en appel was overheerlijk.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Toen we binnen kwamen werd er op de bestellijst al vanalles weggestreept en aangekruist. Vervolgens mochten we maar 2 rondes van 5 tapas bestellen, voor een derde ronde moest er 10 euro betaald worden. Wij dachten gewoon lekker onbeperkt een avondje tapas maar helaas. Je was dus genoodzaakt om te overleggen welke tapas je ging kiezen want het mochten er maar 5 zijn. Per ronde kwam ook nog eens alles tegelijk, en dat is niet erg met koude tapas, maar met warme wel.. We hebben zitten bunkeren om het nog een beetje warm binnen te krijgen. Wat betekent dat we na een uur weer buiten stonden. Het vlees was net niet goed gaar, vooral de spareribs, daar moest je echt het vlees eraf trekken bah.. Goed, naar de kassa, met de gedachten 2e persoon gratis, 19.50 en 2 drankjes, eurotje of 23/24. Wordt dan 30 euro. 30 euro?? Ja de AH actie is 25 euro, en 2 drankjes maakt 30 euro. En dan ook nog 10 euro extra vragen voor een extra ronde tapas. Je kan dus in verhouding maar beter gewoon voor 19.50 pp gaan eten dan ben je exact hetzelfde kwijt. Wij gaan hier niet meer eten.
Zonnebloem1979 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima, heerlijk en leuk Tapas restaurant. Met de AH-actie mochten we uit alle gerechten kiezen. Vriendelijk personeel, gewoon heel goed!