Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gegeten met AH actie. Voelden ons bedrogen. Actie geeft aan 6 voor- en hoofdgerechten per 2 personen. Maar kom je met 4 personen dan mag je er ook maar 6 kiezen. Hoeveelheden voor 4 personen zijn net zoveel als voor 2 personen zonder AH actie. Actie geeft aan: keuze uit alle nagerechten, maar voor onze keuze konden wij 2 euro pp bijbetalen. Stond nergens aangegeven. Terras was niet erg aangenaam. De weg was opgebroken waardoor tafels en stoelen allemaal scheef en wankel stonden en er was een behoorlijke rioollucht te ruiken. Meisje in de bediening was wel erg vriendelijk! Helaas komen wij hier niet meer terug.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten , we hadden de AH acktie >
het was ruim voldoende en het grand dessert was voorteffelijk !!!!!
aanrader top !!!!!!
wies D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
heerlijk gegeten, vlotte bediening, 3e persoon was een kind van 7 jaar, kon mee-eten met ons met wat extra's,want kinderen lusten lang niet alles ! Daar werd soepel op gereageerd ondanks dat het restaurant vol zat . Wij zijn tevreden !
diondeckers .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Was gezellig en heerlijk. Personeel was ook erg vriendelijk en attent wat het verblijf mede aangenaam maakte.
Kortom, wij komen zeker weer een keer terug.
M H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Het bedienend personeel was heel vriendelijk en attent. De moeite waard om er vaker te eten.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bij binnenkomst vriendelijke en hartelijke ontvangst. Leuk team met goed geïnstrueerde mensen.
Een zeer duidelijke uitleg omtrent de AH restaurantactie volgde, dus wij hadden daar absoluut geen vragen over.
Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn allergie, zowel door personeel als door keuken.
Zeer attent: Een gerechtje mocht ik de saus niet van hebben, mijn partner wel. De saus werd in een apart bakje geserveerd, zonder dat wij dat gevraagd hadden.
Ik mistte wel een typisch Spaanse tapa. Dit aangegeven aan de bedrijfsleidster. Zeer spontaan was haar reactie. Ik kan voor een volgende reservering ruim van te voren per mail aangeven dat ik dit wil eten en zij zorgt er voor dat het er is. Echt geweldig! En zeker weten dat ik er nog een keer ga komen, want de totaalervaring was goed.
Uiteraard zijn er bij elke ervaring ook wel minpuntjes. De grootste die ik wil benoemen zijn de stoelen. Die zijn aan de lage kant voor mij en zitten niet echt comfortabel.
Ik zeg: Hasta pronto.
m V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
we vonden het minder dan voor heen, ook een gerecht retour gedaan werd niks aan gedaan.
wij hebben besloten om niet meer daar te gaan eten
T V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig restaurant, lekker gegeten. En de jarige eet nog eens gratis, leuke geste is dat. De bediening van zowel de drankjes als het eten was prima. De bestelling, per ronde, werd op tijd opgehaald!
Tjoe Tjoe O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Hele goede service. Al met al mijn man en ik zijn zeer tevreden. Gingen bommetje vol naar huis.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
heerlijk eten. Wat grotere gerechtjes zodat je de gerechten echt met elkaar kunt delen. Uitstekend menu voor de AH actie ook, de toetjes zijn ook echt heel lekker!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten lekkere kleine goed verzorgde gerechtjes. We hadden onbeperkt tapas gekozen en er was een ruime keuze uit veel.gerechten. per ronde mocht je 5 gerechtjes kiezen, het werd tegelijk opgediend en was goed verzorgd. Het was meer dan voldoende en we hebben niet de 6 rondes vol kunnen maken. Dus ruim voldoende.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een fijne bediening en heerlijk eten. Duim omhoog, voor de chef. Er was een fijne en ontspannen sfeer. Wij voelde ons welkom. Graag tot ziens!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke knusse tapas bar met spaanse inrichting.
Prima gegeten. Iets wat pittig maar dat is een kwestie van smaak.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prettig plekje om te eten. Fijn dat er geen muziek aan stond. De bediening stemde zich goed af op ons (eet)tempo en behoefte.
Inger P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten is lekker, de bediening vriendelijk, de ambiance leuk. Jammer is wel dat als je lekker op het terras zit, je weggerookt wordt door rokers aan alle kanten om je heen, inclusief sigaren. Hierdoor hebben wij geen toetje meer genomen.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op ons verzoek kregen we uiterst vriendelijk een andere tafel bij het raam toegewezen.
De bediening was erg attent, de gerechten werden vlot na de bestelling aan tafel gebracht.
Lekker gegeten tegen een prima prijs.
dianamulder41 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We zijn met AH restaurant actie geweest. Afgelopen jaren zijn we er ook geweest met deze actie. Tapa Tapa blijft ons bevallen. Het was wel lekker dat het nu wat rustiger was. Meestal is het behoorlijk druk waardoor het nogal rumoerig word. De prijs is wel wat omhooggevallen gegaan. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader voor degene die van tapas houd.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hier gegeten met 4 personen.
Omdat niet iedereen bekend is met het concept krijgen we eerst uitleg hiervan. We proeven al het lekkers van de kaart, en in de laatste ronde kiezen we nog wat gerechtjes op aanraden van de bediening!
De gehaktballetjes vonden we tegenvallen, erg snotterig van structuur. De spareribs smaakten heerlijk, net als de dadels in spek. Ook de verschillende soorten kaasjes smaken goed!
De tent zit afgeladen en dat zorgt voor een gezellige sfeer!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met 4 personen heel gezellig en lekker gegeten. Fijne locatie met leuke, vlotte en vriendelijke bediening. We hebben een erg leuke avond gehad en komen hier zeker een keertje terug.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Eten was heel goed. Alleen het concept tapas tapas niet zo duidelijk .. paar keer vragen hoe het werkt..en onbeperkt was eigenlijk 6 rondes... vriendelijke obers.. top