Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
a.s.vink .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zalig gegeten, ruime keus en zeer vriendelijke bediening!
Het AH- menu was echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de restaurantactie, dat is goed bevallen. We konden kiezen uit alle gerechtjes op de kaart en de week/maand-gerechtjes. Er was voldoende keuze tussen vis/vlees/vega bij beide gangen en het grand dessert was voortreffelijk! Zo hebben we voor een klein prijsje met zijn viertjes gegeten, en als ik dichterbij zou wonen - zou het zeker een plek zijn waar ik vaker zou gaan eten! :)
eelko R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten en het was gezellig. Ook door de gitarist/zanger werd het een bijzondere avond. Een aanrader. En als kanttekening: een menu en systeem dat te veel eten wel in de hand werkt....
Judith I.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren stuk voor stuk goed van smaak. De sfeer is ook goed. Bovenal uitstekend!
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk bij jullie gegeten! We hadden een lief meisje als bediening die vrolijk was. Het eten was lekker al mag het wat verser soms. De vieze spullen weghalen,bestellingen meenemen, drinken mag wat sneller. Wij komen zeker terug.
alindarodenburg .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een van onze favoriete restaurantjes. Ook nu weer heerlijk gegeten en we kregen zelfs aangeboden om het dessert mee naar huis te nemen, omdat we vol zaten. Goede service, lekker eten en leuke sfeer!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie.
Het systeem wordt vriendelijk uitgelegd!
De eerste ronde gaan we voor heerlijke kazen, Manchego, Blauwe kaas en geitenkaas.
De tweede warme ronde Spareribs die prima smaken, kleine hamburgertjes(waar best wel wat sla bij kan) Gehaktballetjes en inktvisringen. De bediening is attent en vlot! We komen hier zeker nog eens terug!
bugeltje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was heerlijk. De porties royaal; sommige gerechtjes waren iets groter dan ik van andere tapasrestaurants gewend ben. Goed geholpen met mijn allergieën, nergens last van gehad. De bediening was ietsje rommelig.
Maan80 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het ziet er wel gezellig uit.
Maar de tafels staan wel heel erg dicht bij elkaar.

Het eten is erg lekker.
Vond alleen de tonijnsalade heel erg saai.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker ontspannen eten, in vriendelijke sfeer, voor betaalbare prijs
rjcd .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De AH actie bij dit restaurant valt tegen. Bij de eerste gang mag je met 4 personen uit 5 tapas hapjes kiezen. Hetzelfde geldt voor de tweede gang. Voor het dessert zijn er p.p. circa vijf keuzes. De porties van de eerste twee gangen zijn klein. Dus een gevoel van niet genoeg te hebben gegeten overheerste na vertrek. Tevens waren sommige hoofdgerechten lauw bij opdienen. De serveerster zou dit aan de keuken doorgeven i.p.v. hier voor ons een acceptabele oplossing voor aan te bieden. Daarnaast zaten wij bij het raam waar een gesloten deur in zat, die echter erg tochtte, hetgeen niet comfortabel was. Kortom, we zijn voor ons gevoel niet echt uit eten geweest!
mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij waren er nog nooit geweest maar de vriendelijkheid van het personeel was erg leuk. Ze gaven duidelijke uitleg en kwamen ook tussendoor vragen of alles naar wens was. De vraag om servetjes, waarvan er maar 2 aanwezig waren, werd direct voldaan. Al met al hadden wij een goede indruk van deze zaak.
José K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
2 keer wezen eten in 2 weken tijd. 1x zonder AH bon en 1x met AH bon en alle keren heerlijk gegeten met dezelfde vriendelijke service en gezelligheid. Een restaurant, die begrijpen wat uiteten gaat betekend.
Bedankt.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Fantastisch, wij komen hier heel graag. Altijd leuk ontvangen, er wordt rekening gehouden met je wensen, goed en vlot bediend .
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk van de menukaart gegeten. We hadden beperkt tijd, en het advies was om dan niet het uitgebreide tapasconcept te volgen. Fijn, dit meedenken, en we hebben heerlijk gegeten.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten in een goede atmosfeer en fijne bediening. Er was voldoende keus en elke tapa was lekker. Wij hadden een goed gesprek en de bediening respecteerde dat, kwam niet steeds tussendoor. Heel fijn.
PaulenPascal .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn vrouw heeft mij weten over te halen om een keer vanuit Utrecht naar Zeist te gaan. Zij was hier eerder geweest met een vriendin. Het eten was prima en de service goed. Door de drukte (wat natuurlijk een goed teken is) was het wel wat meer geluid om elkaar goed te verstaan.

Conclusie: prima eetgelegenheid met een leuk concept om zo lekker tapas te nuttigen.
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel fijn en goed restaurant! We voelden ons gelijk welkom door de ontzettend vriendelijke bediening. Al snel was het erg druk in het restaurant, door de slimme opzet van tafels werd het niet chaotisch druk. Gezellige sfeer door de leuke inrichting en muziek. Gerechten waren erg lekker en kwamen snel op tafel. Extra brood bij bestellen was geen enkel probleem en inclusief de prijs. Toen we aangaven dat mijn vriend een noten allergie had, kwam de serveerster met een speciale menu kaart waarop staat welke noten in welk gerecht verwerkt zijn. Ook het nagerecht was heerlijk. Alles bij elkaar was meer dan genoeg en zeker voor het geld. Toen we fooi gaven bij het afrekenen, merkten we dat de serveerster dit niet gewend was en erg dankbaar reageerde. Eigenlijk jammer, want dit verdienen ze echt. Een aanrader dus voor een gezellige avond lekker eten!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima bediening, behulpzaam en vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten.
Het eten viel wat tegen. Nogal simpele gerechtjes.
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
we waren wat verlaat omdat een eerdere afspraak uit liep. Er werd contact opgenomen en we zeiden dat we er aan kwamen. eenmaal aangekomen werden we direct geholpen. We waren met zijn vijven en hun menu is bedoeld voor een even aantal mensen, dus we kregen voor 6 te eten. geen probleem omdat de gerechten toch bedoeld waren om samen te delen. een prettige ervaring!