Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

diondeckers .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer en heel vriendelijke bediening. Wachttijd tussen de gangen was perfect en voelt dus relaxed. Kortom, redenen genoeg om er nog eens te gaan eten. De Rioja Reserva is een aanrader.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuke ruimte, lekker eten, je krijgt hier zeker waar voor je geld. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Er is lekker veel variatie tussen de gerechten.
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voor de vierde keer dit jaar heerlijk gegeten!
Snelle bediening, regelmatige aandacht, gaat in op wensen...
Gezellige entourage
wil.j.schouten .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
gezellig restaurant en lekker eten, kortom prima voor een uitje met partner of met vrienden. Ook leuk terras (maar het was te koud om buiten te zitten) : voor herhaling vatbaar!
Inger P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was weer heerlijk en gezellig! Het eten was goed en de bediening prima. We komen er zeer zeker weer. Jammer alleen dat mensen vlak bij de voordeur roken zodat de rook toch binnenkomt.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Superlekker gegeten. Bediening prima. Met de ah vouchers ook niet veel geld kwijt.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!""............................................
Langere recensie niet nodig. Iedereen moet het gewoon zelf ervaren.
Ansley C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een gezellige tent midden in het centrum van Zeist. Hele goede service, vriendelijke, behulpzame mensen. Meteen ontvangen bij aankomst en personeel komt enthousiast over. Zijn niet beroerd om de menukaart uit te leggen. Sommige gerechten wat karig/saai en eentonig van smaak. Voor de rest wel erg lekker gegeten.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker en gezellig gegeten met de AH restaurantbonnen. Vriendelijke bediening. Ruim voldoende qua hoeveelheid! Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, erg veel keus ook met ah aktie, juiste tijd tussen de gerechten .leuke bediening ,buiten gezeten , tafels aan de kleine kant
John D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke tapa's, goed verzorgd en lekker veel keuze. Het is een gezellige gelegenheid om met vrienden op een ongecompliceerde manier uit eten te gaan. Ideaal voor jong en oud!
astridb1969 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk, je kan kiezen uit vele gerechtjes, 1e gang de koude gerechtjes, 2e gerechtjes de warme gerechten en als je nog ruimte over hebt zijn er toetjes of anders neem je koffie.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De salades van de door ons bestelde koude voorgerechten bestonden vooral uit vette mayonaise. Zogenaamd glutenvrij op de allergie-kaart, maar staken er toch broodstengels in. De glutenvrije boterhammen, geroosterd, waren overgoten met een plas olijfolie. Niet echt nodig lijkt me.
Op de tweede (warme) gang moesten we heel lang wachten, en toen kwamen er maar twee gerechten van de 4 die we besteld hadden, waarvan één die we niet besteld hadden. Dat werd teruggehaald. Na nog langer wachten kwamen de andere drie. De twee piepkleine stukjes sardine smaakten naar ranzig vet en waren niet warm.. De zes gamba's dreven in de olijfolie en waren zeker niet warm. De twee kipspiesjes waren taai. De twee champignons, gemaakt met een kwakje pesto uit een potje, met kaas uit de oven, waren gelukkig wel warm.
Alles smaakte vooral vet en was liefdeloos klaargemaakt.
Hoewel we hebben betaald voor het onbeperkt eten menu met drie gangen zijn we al na twee gangen opgestapt. Het werd enorm druk en de herrie oorverdovend.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten,personeel zeer vriendelijk,gerechten goed,
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
leuk en gezellig restaurant, waar ik lekker eet en leuke gesprekken voer met mijn partner (gasten), echter ik eet graag biologisch. als dat lukt dan kom ik vaker.
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vond het eten niet heel bijzonder en erg vet, weinig aandacht besteed aan de voorbereiding.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lang wachten op het eten, maar het smaakte wederom weer erg lekker!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten, sfeervol en zeer vriendelijke bediening...
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vooral de voorafjes waren goed. Personeel was oplettend, dienstbaar en aardig. En niet zo gehaast zoals je dat vaak in andere tapas restaurants ziet. Aanbeveling dus.
Marnix N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ontvangst was goed, bestellen ging makkelijk en snel. de koude voorgerechten waren lekker en goed.
de warme hoofgerechten waren helaas een tegenvaller. vooral het vlees wat taai en smaakte dus niet zo lekker.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We komen hier graag, eten heel lekker en vriendelijke bediening .