Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Selectie van onze kaart samengesteld door onze Chef
      Keuze uit vis-vlees-vega-gemengd
  • Nagerecht
    • Keuze van onze menukaart
      Grand dessert + € 2,- (meerprijs)
      Of koffie/thee naar keuze (excl. alcoholische koffie's)

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Netty Van B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Met 4 personen naar Tapa Tapa in Zeist. De bediening is een regelrechte chaos. Wat een drama om een drankje te bestellen. Je wordt genegeerd, en als je eindelijk een bestelling doet zit je minimaal 50 minuten te wachten. De jongens en meisjes hebben geen benul van service, zijn druk met elkaar en vriendjes op aan de tafels. Met z'n 4en mag je niet op het zonnige gedeelte van het terras zitten (dat zijn tweepersoonstafels mevrouw!) maar moet je op de tochtige plekken aan de Jagerlaan. Het eten zelf is erg zout, en verder niet meer dan doorsnee. Degene die verantwoordelijk was was op geen enkele manier voor haar taak toegerust, en moest de hele avond excuus na excuus maken. Maar er verbeterde de hele avond niets. Geen ontspannen etentje als je constant bezig moet zijn om iets geserveerd te krijgen. Absoluut geen aanrader
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras.
Erica B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten, de wachttijden tussen de rondes zijn lang.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten, voor ieder wat wils, vriendelijke/snelle bediening, mooie zomeraanbieding. Gezellige avond gehad.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Was actie onbeperkt we waren met 8 personen. Wat ik jammer vond geen keuze in eerste 2 gangen maar gewoon geserveerd worden doordat veel niet eigen keuze was bleef er veel over. Liever gehad 2x4 laten kiezen. Doordat alles echt lang duurde nog maar 1 x keuze. Dekens die gevraagd waren gingen naar verkeerde tafel en daarna waren ze op ,ook lege schalen bleven op tafel. Vind tapa tapa super maar ga niet meer met grote groep tijd voor toetje was er nauwelijks was ook geen tijd voor , 2,5 uur was om en moesten ook weg. Kortom 2,3,4 personen prima eten en leuk grote groep nooit meer
Leanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker met 5 vrienden gegeten. Paar keer om service moeten vragen maar daarna was alles prima!
S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hadden een tafel voor 5 personen gereserveerd, dit in de praktijk bleek dit een lastige constructie - veel heen en weer geloop.
Tussen de gerechten door moesten we wel erg lang wachten, zeker 20 tot 40 min. De grote groep die binnen zat ging voor, zo werd er gezegd door het bedienende personeel. Bij het afrekenen dit nogmaals benoemd - het argument van de man achter de bar was zeer zwak.
Wij zullen hier niet meer terugkomen en TapaTapa zeker niet adviseren aan anderen.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Helaas was het afgelopen zaterdag niet zoals we normaal gewend zijn. We konden niet eens een vierde ronde bestellen omdat het personeel ons gewoon begeerde. Contact maken was niet mogelijk. We hebben dus óók geen dessert kunnen bestellen. Uiteindelijk zelf bij de bar afgerekend. Daar wel excuses gekregen, er was te weinig personeel. Al met al erg jammer!
Ferdy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gewoon heerlijk gegeten
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Tapa Tapa niet mijn favo...Maar door de actie toch weer geprobeerd. WAT EEN DRAMA...Koude gerechten oké... Warme gerechten DRAMA...Biefstuk taai, Varkenshaas doorbakken... Kortom bah.. Bediening super slecht en dat voor een doordeweekse donderdag... Cijfer is een 7 omdat wij buiten zaten en ik.niet kan oordelen over binnen. IK ZEG NIET DOEN....RAMBLAS ZEIST IS VELE MATE BETER.
Hélène M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor de eerste keer naar Tapa Tapa. Door berichten om ons heen over lange wachttijden waren we een beetje sceptisch op voorhand maar dat is ons 100% meegevallen. Wij vonden het precies goed.
Waar ik me wel aan stoorde is dat het er niet erg schoon is. Ons Tafeltje plakte en ook op de klapper waar het menu is zat was vies. Het raamkozijn naast me stond open en dat was gewoon zwart. Degene die serveerde waren netjes maar stoorde me mateloos aan een van hun omdat hij steeds boven het eten zijn haar moest goed doen. Ik had zicht op de plek waar ze de broodmandjes klaar maakte. Het eten was goed maar niet uitstekend. Wij brengen er geen bezoek meer aan terug.
Pauli B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het was heerlijk eten en de service was ook ok t was heerlijk weer en dus druk waardoor we pas na 20 min ons drinken konden bestellen .
Paulus W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Een fijne ambiance, lekker eten, maar och och och... wat een sloom en ongeinteresseerd personeel, wat weer resulteert in lang wachten tussen de gerechten.
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Onwijs lekker gegeten. Goeie prijs. Gezellig.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
keuken is prima, systeem van bestellen deugt niet, verschillende gerechten met een groep vrienden in het systeem niet goed te doen. Wachttijd ( tweede gerecht na ongeveer 3 uur!), te weinig bestek ( met z'n vieren met de vingers uit bak groente eten!), geen schone borden bij volgende gerechten. Wat er op tafel kwam was echt lekker.
johannavanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vriendelijke bediening, snelle service en goede gerechtjes. De porties zijn precies voldoende om steeds met je partner te delen. Op deze manier kun je gezellig samen van de tapas genieten.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij zijn altijd zeer tevreden en eten hier graag, top !!!
Amersfoort1971 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Komen hier vaak met zijn 2-en, maar deze keer met een groep. Gebruik gemaakt van het all-in groepsarrangement. Dat was goed geregeld. Gezellige avond gehad. Bediening altijd gezellig!
Bedankt weer!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Tapa Tapa is een heerlijk restaurant waar je lekker kunt eten voor een gunstige prijs. De wachttijden bij het bestellen van de gerechten lopen ook niet te lang op. Enige minpuntje vond ik het dessert, dit viel wat tegen t.o.v. de andere gerechten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super restaurant. Heerlijk eten voor een goede prijs met leuke acties. Echt een aanrader! Bij binnenkomst gelijk wat water en een broodje. Elk bezoek zijn wij weer uiterst tevreden!