Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Selectie van onze kaart samengesteld door onze Chef
      Geef aan of u iets niet mag/lust
  • Nagerecht
    • Keuze van onze menukaart
      Grand dessert + € 2,- (meerprijs)
      Of koffie/thee naar keuze (excl. alcoholische koffie's)

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

A. D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten, snelle bediening, gezellige sfeer, mooie aanbieding
Nw S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heel gezellig en lekker gegeten. Prima menu van de AH actie.r
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Zoals altijd goed eten tegen een juiste prijs, gerechten goed warm en van hoge kwaliteit. Reserveren op een doordeweekse ook aan te raden want het was behoorlijk druk, met andere woorden dit zegt wat over het restaurant.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Al eens eerder hier gegeten, en toen goede ervaringen gehad, gezellig en goed eten.
Nu vonden we het eten (met de AH actie een speciaal menu, je kon alleen desert uitkiezen) echt ondermaats. Flauwe, smakeloze garnalen, ongekruide gebakken aardappeltjes en 1 asperge per persoon !
De sorbet kwam duidelijk uit een schepbakje, niet zelfgemaakt, en al ruim van te voren klaargezet. Daardoor droog en kruimelig.
De bediening was erg gehaast, niet fijn voor ons als klant.
Leanne H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten hier en het personeel is niet overdreven vriendelijk,maar doet gewoon wat hoort. Veel eten wat snel geserveerd werd en de standaard fles kraanwater op tafel is een goede toevoeging! Desserts zijn ook uniek en erg lekker. Lekker en gevarieerd tapas eten voor een mooi prijsje!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vanavond met de ah actie hier gegeten. Deze keer viel het erg tegen. Het ene gerecht te sterk gekruid en de knoflookgarnalen smaakten nergens naar. Na 2 keer vragen kwam eindelijk onze bestelde drankjes. Erg jammer omdat we hier vaker met smaak hebben gegeten.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Restaurantactie AH 2x 3-gangen voor 25,-. Wij vonden het waar voor je geld. Gevarieerd, voldoende en lekker.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Geen goede uitleg bij ontvangst
Waarbij er veel verwarring ontstond bij de all in prijs
Porties waren te groot ....

Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
heerlijk gegeten van een onbeperkt tapas menu. Zeker een aanrader. ruime keuze, voor elk wat wils. kwaliteit gerechten uitstekend.
Gerke B.
Lekker gegeten
Amigadelcomer S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Tapa Tapa was heel coulant, er was iets misgegaan met reserveringsgegevens in combinatie met AH-actie. Ze waren zo aardig e.e.a. om te zetten. We hebben lekker met zijn vijven gegeten. Hielden ook rekening met dieet-wensen. Helemaal goed.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Vaker geweest/gegeten,toen was het goed eten goede service. maar nu was het eten minder lekker, service matig, ze keken ons weg! Erg jammer!!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten,tappas zeer goed van smaak en veel keus.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was echt ontzettend koud wat niet echt fijn zitten was. Ik was er een keer eerder geweest, maar dan met 2 personen, dat was prima en gezellig druk was het toen. Nu met 6 personen viel het tegen en dat nog met kerst, ook was het meer leeg dan vol wat ook niet een erg fijne sfeer met zich mee bracht :( je mocht nu ook 5 gerechten tegelijk bestellen, niet handig als je met 6 personen bent, je kreeg wel overal 6 stuks van, maar had dit graag anders gezien, aangezien we met een moeilijker eter zaten, zodat deze persoon ook zijn eigen dingen kon kiezen. Als ik dit van te voren wist had ik dit restaurant niet uitgekozen, we baalden enorm!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
We vonden dit jaar de bediening veel minder dan andere jaren ( wij zijn er al voor de 4e keer met kerstavond), jammer ook dat er weinig moeite gedaan werd voor een kind (menu), t was gratis maar helaas werd er niets aangeboden.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima eten hoewel de smaken wel wat meer uitgesproken mogen zijn van ons.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We zaten voor het toilet. Gebruikers lieten iedere keer de deur open staan. Dat ruik je. Een dranger misschien een idee?
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alle hapjes even lekker.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Smaken waren heerlijk, we hebben goed en gevarieerd gegeten. Sommige warme gerechten waren niet warm genoeg. Dit is prima opgelost.
Elsfrits H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Er was een ruime keuze voor het AH menu gemaakt met heerlijke tapas !