Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Super lekker gegeten met een groep van 10 pers. Heerlijke tapas waarvan de keuken in de eerste twee rondes een selectie op tafel zet. Beste tapas ervaring!
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
gegeten met een groep van 10 personen, snelle bediening, super arrangement, goede prijs kwaliteit verhouding. keuken bepaalt de eerste twee rondes, heerlijke tapas op tafel gehad. Komen zeker nog eens terug.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super leuk en gezellig gegeten.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij komen er regelmatig ( en graag ) vinden het gezellig en vooral lekker. Worden goed en vlot bediend.
Er is meer dan voldoende keus dus voor elk wat wils.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten, voor iedereen iets lekkers, snelle vriendelijke bediening. Iedereen heeft genomen van het heerlijke eten in het sfeervolle restaurant
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Zeker niet slecht gegeten. Alleen veel jong personeel. Hoeft niet erg te zijn, maar wellicht ook door een overbezetting aan personeel waren ze erg druk met de eigen telefoon.

Verder best een aanrader. Kosten 60eu met zn 2en. Onbeperkt eten en Drinken. Weinig mis mee, met wat je er van mag verwachten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben lekker gegeten. Er is veel keuze, de huiswijn is prima, het is fijn dat het niet bijna allemaal gefrituurde gerechten zijn zoals in sommige tapas zaken, er wordt goed geluisterd naar (dieet)wensen en de porties hebben over het algemeen een mooi formaat. De dagsoep mosterd is ook een aanrader.
Als ik dan nog een tip mag geven: de kwaliteit van de olijven is matig en de manchego is wat slap van smaak (wel prima kweeperen gelei erbij). Wij komen zeker nog een keer terug.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Hier voor het eerst gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Leuk concept dat je alles met elkaar kunt delen
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekker gegeten voor een mooie all in prijs
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima en adequaate service zeer alert. Het was er wel wat warm al zal dat voor ieder anders ervaren worden voor de rest zeg ik prima tent voor een leukevavond weg voor een kleine prijs.
Tanja C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten en voor een hele mooie prijs all in 30 euro ! zo ga je eens wat vaker.
Wij eten hier regelmatig en het is altijd goed!!
Malika N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het eten was heerlijk, echter vonden wij de porties wel heel minimaal. Bij veel dingen veelal 1 stuk per persoon.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Sinds lange tijd weer eens gegaan maar ze bezuinigen flink op de gerechten. Sommige tapas waren niet bereid zoals op de kaart stond. Ingredienten die niet klopte.n. Verder simpelweg matig, qua smaak en bereidingswijze. Onder aan de streep best nog wat kwijt. Kun je beter ergens lekker a la carte van gaan eten. Ik wel in ieder geval
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Er werken vriendelijke mensen, en het eten is lekker!
Het enigste wat ik miste was een beetje muziek.
Ik ben erg tevreden over dit restaurant. Ik ga hier zeker nog een keer komen!
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We zijn er echt al meer dan 20 x geweest geloof ik maar gisteren viel het me echt tegen qua kwaliteit van het eten,
De inktvisringen waren slap en lauw...de biefstukpuntjes taai en flauw...de geitenkaas salade zeker niet lekker..vooral de sla...en ook de spareribs waren lauw en niet wat we gewoon zijn...was echt jammer allemaal
Sorry maar als er om gevraagd wordt, geef ik ook antwoord.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was prima maar aanbieding voor eten drank en dessert genomen en dan exstra betalen voor een speciaal biertje en niet gebruik mogen maken van de jarige eet gratis?
Dat vind ik ingewikkeld en niet netjes
Maar we hebben goed gegeten
Evert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was de desbetreffende avond erg druk waardoor ook erg rumoerig met als gevolg dat het lastig was elkaar aan dezelfde tafel te verstaan. De gerechten waren niet bijzonder en de keuze daarbij ook beperkt. Het feit dat wanneer je een gerecht besteld, dit meteen voor iedereen aan tafel wordt gebracht zorgt ervoor dat je enigszins rekening moet gaan houden met de smaak van de andere personen aan tafel. Dit is zeker het geval wanneer je met een grotere groep bent. De kwaliteit van de gerechtjes viel tegen en het feit dat we 2 keer een haar aantroffen in één van de gerechtjes hielp daar niet bij. Al met al niet een hele goede ervaring en ik verwacht niet nog eens terug te komen.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Al een tijd niet meer geweest (niet vanwege slechte ervaringen, maar je wil ook wel eens wat anders proberen) , maar we zullen nu zeker weer vaker komen.

Ontvangst was vriendelijk, en personeel was gedurende de hele avond vrolijk en vriendelijk. Restaurant oogt gezellig en sfeervol, al heb ik nooit zo veel met harde houten stoelen in een restaurant.

Belangrijkste is natuurlijk het eten. Erg lekkere tapas! We waren vooral te spreken over de champignons in sherrysaus, kippendijspiesjes, gegrilde groente en de patatas bravas.
Ook het dessert, een caramel-banaantaartje viel prima in de smaak. We hebben erg lekker gegeten!
Jan Wiebe H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrij, zweervol en smakelijk. Wij zijn erg tevreden over dit restaurant. Losse tapas besteld omdat we niet hongerig waren maar kon niet uit daar zijn de hapjes te klein voor.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We hebben eerste kerstdag tapas gegeten. Tot onze grote verbazing werd de keuze die je persoonlijk maakt op tafel gezet voor 5 personen. Dat is lastig als er een vegetariërs bij zijn. Ik bestelde kaaskroketjes en kreeg er dus 5. Onze vleesetende gezinsleden hadden dezelfde ronde vlees besteld en kregen ook van alles 5 stuks.
Tja, dan blijft er niet veel te kiezen over en ben je na drie rondes wel klaar....Ontzettend jammer dat dit zo georganiseerd was!