Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

HD88 . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Jordy V. Gastronoom (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Lekkere koude en warme tapas voor een leuke (nieuwe!) prijs! Vriendelijk personeel I Leuke ambiance (buiten) I Prima eten
Anja D. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
Het eten was erg lekker en mooi opgediend, de porties zijn meer dan voldoende.
Personeel is zeer vriendelijk en vlot, omdat het zulk mooi weer was hebben we buiten gegeten.

Marcel K. Fijnproever (6 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gisteren wilden we gebruik maken van de AH restaurant actie, maar de serveerster kwam met een aantrekkelijk bod onbeperkt voor €16,95.
Tja de beslissing was eenvoudig, we gingen voor de speciale actie het restaurant. De eerste ronde was niet echt bijzonder, het systeem allebei hetzelfde gerecht moet eten vind ik een slecht concept. Ik eet namelijk geen varkensvlees en zo zullen meer mensen een voorkeur hebben. De fles Savia blanco van €24,95 werd ongeopend in een wijnkoeler gezet en proeven of inschenken dat kwam bij het personeel niet in hun op. De tweede ronde was het toppunt een groot portie olijven uit een pot en de rest van de gerechtjes waren niet in verhouding. Het personeel vroeg of het smaakte, daarop hebben wij eerlijk geantwoord het eten niet verrassend was, de ober licht geïrriteerd. Ik kan de tafel afruimen? Ik dacht het niet we bestelde een derde ronde en de wijn hij schonk alleen bij mijn vrouw het glas in. Dit restaurant heeft vriendelijk personeel, maar bedienen is ook een vak hiervoor kunnen zij wel een cursus gaan volgen. Hetzelfde geldt voor de keuken, het wordt tijd Herman den Blijker of een andere top Chef hun het vak op iets hoger niveau tilt. Wij komen niet meer terug!
Twijnmaalen . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima sfeer! Bij voorgerecht ging er twee keer iets mis met de bestelling, kan gebeuren. Bij de bestelling van het drinken duurde het erg lang (zeker 10 min) voordat het werd gebracht. Verder prima en voldoende gegeten!
Cockyluik . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ah actie deden ze erg moeilijk over hoeveel tapas ,doe volgende keer ook gewoon onbeperkt. Niet erg gastvrij. Bordjes menukaart tafel niet schoon. Eten was goed.
Petra C. Fijnproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met een vriendin via de AH actie gereserveerd. Er is voor deze gelegenheid een vaste prijs van €25. Hiervoor krijg je 5 koude voorgerechten, 5 warme, patatjes en een toetje. We kozen ervoor om buiten te zitten, binnen vond ik het erg warm. Buiten zitten is overigens minder prettig als niet roker, je zit in de walm van de buren, andere gasten aan de tafels of de gasten van binnen die buiten moeten roken. Het zou een idee kunnen zin om een van de terrassen voor niet rokers inzet richten, ze hebben er tenslotte 2. Maar goed, heerlijk vooraf broodjes met aioli, kruienenboter en tapenade. Het stokbroodje was half doorgesneden, persoonlijk vind ik dat uiteten comfortabel moet zijn. Maw of het brood snijden of niet, maar niet half. Er was geen bordje/plankje om ze verder te snijden, dus nu maar verder met de hand gebroken,wat resulteerde in geplette broodjes (kniesoor die ik ben). Maar goed het voorgerecht kiezen was best lastig maar we kwamen eruit. We mochten (tegen de instructies in) ook een soepje kiezen. De ham was erg lekker, de chorizo pittig, de kipsalade voorzien van soms wel hele grote brokken, de Carpaccio niet heel speciaal. De extra bestelde broodjes hebben we nooit gekregen.
De warme gerechten; de garnalen waren minder groot dan verwacht, ook niet echt op smaak. De gehaktballen flauw, kroketjes met geitenkaas waren lekker, spietjes van kippendij waren lekker en de biefstuk puntjes helaas doorbakken. De patatjes hebben we nooit gekregen.
Het toetje kozen we eerst het grand dessert omdat je dan nog 1 toetje kan kiezen die je lekker vind. Op het grand dessert zit een toeslag van €2, maar een aftrek voor de niet ontvangen patatjes......
Van het toetjes vonden we de cheescake en het karamel/banaan toetje het lekkerst.
O ja, heel attent de dekens op het terras. De mensen aan de rand van het terras gebruikte het als regenscherm. De bediening erg aardig maar niet super attent. Gezelligeavond gehad maar denk niet dat ik,er nog een keer zou gaan eten.
Steffie_260606 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker en de tapas waren voldoende voor twee personen. We hebben een gezellige avond gehad! Een echte aanrader wij gaan we zeker nog een keer eten
Zoethout63 . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden ons via de AH-AKTIE aangemeld. Bij ontvangst konden we zelf een keuze maken waar we wilden zitten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam bij het uitleggen van de kaart.
Bij alle gerechtjes was het duidelijk te merken dat er zorg en aandacht aan gegeven ws. Alles was erg lekker.
Een gezellige avond gehad.
Kathleen10 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
heerlijk gegeten, leuk dat je een keuze hebt in de verschillende tapas en was meer als voldoende en vriendelijk personeel
Gerhard O. Gastronoom (27 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Tapa Tapa is een goed lopende fabriek. Wij aten hier voor de 2e keer, ditmaal met de AH restaurant actie. Binnen is het donker en lawaaiig, maar bij mooi weer kun je op het terras eten. De bediening is attent en vraagt regelmatig of alles naar wens is. De keuze aan koude tapas vonden wij ietwat eenzijdig, maar er is voldoende keuze aan warme hapjes.
Als koude tapas kozen wij voor gemengde salade (niet bijzonder), blauwe kaas met flinterdun gesneden vijgenbrood (prima), tonijnsalade (voldoende), kipsalade (goed) en carpaccio (goed). Als warme tapas gamba's (goed, maar 5 stuks voor 2 personen?.....), gefrituurde inktvis (goed), gemarineerde champignons (prima), gegrilde groenten (goed) en sardines. Omdat wij regelmatig verse sardines eten, viel dit gerecht een beetje tegen. Waren de sardines niet vers of uit de diepvries? Bij de warme gang werden lekkere patatas bravas geserveerd. We misten de traditionele tomatensaus, maar dat vergeven we ze.
Omdat mijn tafelgenote diabetes heeft vroegen wij of we het dessert konden ruilen voor een kopje koffie. Nee, dat was beslist niet mogelijk! Beetje rigide, Tapa Tapa......
Naojes . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Bediening was goed op de hoogte van de wijnen die ze hebben. Het eten was voor ons heerlijk en voldoende grote porties. Ruime keus op het kaart v.w.b. Vegetarisch eten. Een aanrader.
Lisaaaaaa . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor het eerst geweest. Een leuk restaurant, gezellige sfeer en goede service. Het eten was prima, maar niet hoogstaand.
Rein D. 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een gerecht met twee asperges, twee! ziet er niet uit. Twee kroketjes van 4x2 cm is ook niet overdadig en er zaten minieme stukje serrano in. De sla bulkt daarentegen over het kommetje en is niet zonder gedoe te eten. De aardappelomelet is bremzout. De sardienen zijn lekker. De bediening is erg aardig.De mogelijke formules voor de prijsberekening zijn me nog steeds niet duidelijk. Wat me echt tegenviel is het lange wachten. We kwamen om half zeven en om negen uur hadden we drie rondjes gedaan zonder dessert. Toen vonden we het wel welletjes en hebben afgerekend. Misschien vinden anderen dit allemaal prima maar voor ons was het een tegenvaller.
Aabvanalphen . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gezellig druk restaurant, prima eten. Bediening niet echt vriendelijk. Lang moeten wachten op ons eten. De hoeveelheid eten die je krijgt bij de AH-actie is niet heel veel.
Fam-Timmerman . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was goed, maar blijkbaar op drukste avond. In anderhalf uur 2 koude tapas gehad. Het stokbrood werd als laatst geserveerd, na de warme tapas, het was elke keer op. Er zijn excuses gemaakt maar niets ter compensatie aangeboden. Vanwege de uitgelopen tijd desserts mee naar huis genomen. Daarmee zou iets extra's gedaan worden als excuses, maar bij thuiskomst bleek dit ook niet zo te zijn. Garnalen in knoflookolie; knoflook was ver te zoeken. Verder was het eten lekker en zouden we daarom nog een keer terug willen komen.
Verhof_ellen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik heb een aantal dingen geprobeerd die ik al lang niet gegeten had, o.a. garnalen die ik niet zo lekker vind. Deze waren lekker!
Het lekkerst vond ik de gevulde champignons.
Familiebouman . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We werden wel weggestopt in een hoekje, hadden wij het idee, maar desalniettemin was het eten heerlijk, zoals altijd. Het begon al met het lekkere stokbrood met aioli , wat we gratis kregen. De carpaccio was zalig met de gevulde eitjes en de kipsalade was ook heel apart. Een beetje gekruid, maar daardoor wel iets om te onthouden.
De warme tapas waren ook bijzonder. De vlees van de spare-ribs viel er bijna van af. Zo moet hij zijn. De kippenpootjes kon ook de test goed doorstaan en het toetje was ook heerlijk. Zeker een aanrader !