Tapa Tapa Zeist

Slotlaan 251 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Selectie van onze kaart samengesteld door onze Chef
      Geef aan of u iets niet mag/lust
  • Nagerecht
    • Keuze van onze menukaart
      Grand dessert + € 2,- (meerprijs)
      Of koffie/thee naar keuze (excl. alcoholische koffie's)

Over het restaurant Tapa Tapa Zeist

Viva Espana

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Tapa Tapa Zeist

zeer dichtbij
  • : Parkeergarage en parkeerplaatsen rondom.

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tapa Tapa Zeist

L. B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Veel hapjes geprobeerd maar niet eentje vonden we lekker en ook de desserts waren van een lage kwaliteit
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Veel verschillende lekkere hapjes, dat eet gezellig!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben hier gebruik gemaakt van het onbeperkt Tapas-menu. Vriendelijke bediening legde ons even uit hoe het in zijn weerk ging.
De keuze is prima en wat je bestelt wordt in een goed tempo uitgeserveerd. Alles prima van smaak en gezellig om met elkaar de diverse gerechtjes te delen. Doen ook niet moeilijk als iets niet in zijn geheel opgegeten wordt, zolang je er maar geen misbruik van maakt.

Prima locatie om met een gezelschap gezellig te tafelen en te genieten van de prima gerechtjes.
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend vriendelijke en snelle bediening! Heerlijke gerechten, mooi gepresenteerd en het grand dessert subliem. Ga zeker terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker gegeten, prijs kwaliteit prima. Toetje cheesecake viel wat tegen. Rode wijn iets te warm. Verder prima. Fijn ook dat er gekoeld kraanwater wordt geserveerd zonder extra kosten.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Aardig personeel, standaard inrichting met veel donkerbruin en standaard eten. Niet erg spannend. Weinig origineel. Er was weinig groente of sla bij. In de keuken en achter de bar werd enorm gesmeten met flessen, bestek etc. Dat was storend. Ik zou niet zo snel weer terug gaan.
A V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was voor ons een nieuw concept dat je maar 5 gerechten mocht per tafel en dat dan voor het hele gezelschap geserveerd werd,terwijl niet iedereen hetzelfde lust of lekker vind. dat was vroeger niet zo. Bediening was jong heel vriendelijk en beleefd maar erg slordig. Drank-bestelling werd niet volledig gebracht(moest je om navragen) niet alle gerechtjes arriveerde(moest je om vragen) We hebben hier vroeger vaker gegeten,maar voor het eerst waren we minder tevreden. Reden om voorlopig niet meer voor Tapa Tapa te kiezen.
Marilou K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heel lekker gegeten! Wat we storend vonden was dat er bakjes van tafel werden afgeruimd terwijl we nog zaten te eten, we zouden het fijner vinden als ze dat pas doen als we helemaal uitgegeten zijn van die ronde. We hadden een kaart van de AH restaurant actie dus we konden niet kiezen wat we kregen. Het was voor 2 personen net genoeg. Verder alles top!
Aldo H.
Gewoon super????
Joly V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten was heerlijk, omgeving gezellig.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Lekker en goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden een deal incluslief onbeperkt eten en drankjes en dessert. Fijne bediening en gezellige sfeer
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Slechte en langzame bediening, absoluut niet vriendelijk, eerder onbeschoft. Het eten heeft een matige kwaliteit. Er worden andere ingrediënten geserveerd bij de gerechtjes dan op de kaart staat.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Kwaliteit eten goed maar hoeveelheid eten voor deze prijs niet goed. 2 maaltijden voor de prijs van 1 gaat hier niet op.(AH Actie).
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekker gegeten.
Super gezellig gehad.
houvanlekkereten1974 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
was weer heelijk eten en de service was ook weer goed en vriendelijk,
ga hier zeker vaker eten,heb hier tijdje terug voor mijn verjaardag ook met familie hier gegeten en iedereen was tevreden
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was heerlijk en omdat het onze eerste keer was werdt het goed uitgelegd.het waren mooie porties.alleen jammer dat de tafels erg dicht op elkaar stonden zodat er niet veel privacy was.de sangria smaakte erg waterig .
L.ouise N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De wachttijd was lang omdat door omstandigheden het keukenpersoneel niet compleet was. Als compensatie mochten wij net zo lang blijven als we wilden. De bediening was uitstekend evenals de geserveerde gerechten. Zeker voot herhaling vatbaar.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, snelle bediening, lekkere gerechten, veel variatie, hele gezellige ambiance.
Mooie aanbieding, deze komt meerder malen per jaar terug.
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het bestek, servies en glaswerk was vies.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018