Meer informatie over restaurant Tap & Dine

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Voordelig
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Tap & Dine is een mooi ingerichte zaak. Alle tafel hebben een aangesloten biertap, leuk om zelf biertjes te tappen. De Waterholeburger was met zorg voor detail bereid en smaakte net zo lekker als deze er uit zag. De serveerster had of haar dag niet of is gewoon niet geschikt voor het vak. Al met al wel een aanradar.
Adine .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
super leuk concept heerlijk gegeten simpele gerechten maar goede producten. bediening is erg vriendelijk en weten hoe je het de gast naar de zin kan maken

Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heb hier gebruik gemaakt van een groupon deal en het eten was heerlijk. De service was vriendelijk en snel en de locatie erg leuk. Zeker een aanrader, vooral voor grote groepen die van bier houden.
Pedroams .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lieten ons buitensporig lang wachten, 1,5 uur. Ik kreeg eerst eten, 35 minuten erna mijn tafelgenoot. De hamburger was vulling op een slice stokbrood, niet de definitie van... bij aankaarten zochten ze de ontkenning, en ze wilden ons een goedmakertje geven maar daar is helemaal niets van waargemaakt. Het geld was in een snackbar beter terecht gekomen. Erg jammer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Tijdens vrijgezellen feest hier gegeten en gedronken. Kan alleen maar zeggen dat het super wat. Eten geweldig. Bediening super. Zelftap zo leuk. Echt een aanrader! Bedankt voor een grandioze avond!
Rogier En Natasja O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met groep van 10 gegeten....leuke sfeer... origineel, bier tap aan de eettafel maakt het helemaal compleet. Eten is erg goed....prijs kwaliteit prima. Bediening erg vriendelijk. Ik....en wij....gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Tijdens een vrijgezellen feest hier heerlijk gegeten en gedronken. Kan alleen maar zeggen dat het super restaurant is. Het eten is heel goed en debediening was super. Een zelftap is een heel leuk idee. Echt een aanrader!
Info1980 S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een biertap aan je tafeltje:) En het eten met de bijhorende prijzen was goed. Veel te rustig voor zo een leuke plek. De bediening was zeer vriendelijk.
Ricky69 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Woensdagavond Gamba's, ossenhaas en brownie gegeten. Gewoon heel goed zonder poespas, entourage prachtig (misschien wel tikkeltje te mooi) service heel goed. Aanrader.
Mirella G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Goed gegeten en niet heel prijzig; zeker als je naar de locatie kijkt. De menukaart is niet heel uitgebreid en verwacht dan ook geen exotische gerechten, maar wel een goede hamburger en saté. Ook heel leuk dat je zelf niet kunt tappen aan tafel. Aanrader!
Beste Proever 70538,

We vinden het super dat u zo een leuke recensie heeft achtergelaten, dank hiervoor.
Echter valt het ons op dat u aangeeft dat er niet zelf een biertje kan worden getapt (?).
We gaan er dan ook vanuit dat dit slechts een enthousiaste verkeerde woordkeuze is geweest tijdens het type van uw leuke recensie.

Daar de Selftaps om een heerlijk ijskoud biertje zelf te kunnen tappen dit in combinatie met een gerecht van goede kwaliteit, voor een scherpe prijs van de menukaart, het concept is.

Met een vriendelijke groet,
Team Restaurant Tap & Dine

Reactie van proever:

Goedemiddag Tap & Dine,

Klopt inderdaad dat het woordje 'niet' daar niet hoorde te staan. Ik wilde juist aangeven dat de zelftap heel erg leuk was!
Was een leuke avond, dus hartelijk dank daarvoor!

groeten,
Mirella
Sherice H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Tap & Dine! Het decor is super sfeervol, een beetje jaren 50 rock 'n roll, en je hebt je eigen biertap aan tafel. Erg gezellig voor een intiem avondje met vrienden. Het eten was verrassend lekker en vers, uitgebreide menukaart ook. De Original Waterhole Burger is een aanrader! Personeel was ontzettend vriendelijk. Het leuke is dat je na het eten naar beneden kunt naar hun bar voor live muziek, een geweldige avond uit dus met alles erop en eraan!