Over het restaurant Tap & Dine

Geniet op een speciale manier van een heerlijke koud biertje en gezellig diner bij restaurant Tap & Dine nabij het Leidseplein in Amsterdam. Tap je eigen biertje aan de taptafels onder het genot van de lekkerste gerechten en heerlijke tapas. Of je nu voor een vrijgezellenfeest lekker met z’n allen wilt genieten van het bier of met de collega’s wilt dineren, het kan allemaal bij Tap & Dine.

Je weet zeker dat je bij Tap & Dine met een volle maag naar buiten loopt. Of dat nu komt door de heerlijke voorgerechten zoals Jamon Iberico of Gamba’s, of door de veelzijdige hoofdgerechten voor zowel vegetariërs, vis- of vleesliefhebbers. Maak de avond af met een biertje zelf getapt uit de tap die aan tafel staat. Je weet zeker dat je deze avond bij Tap & Dine in Amsterdam niet vergeet.

Meer informatie over restaurant Tap & Dine

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tap & Dine

C. B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs en een fijne bediening; gezellig en betrokken.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat een een leuke zaak! Er staat, zoals de naam al verraadt, een biertap op de tafel. Deze hebben we niet gebruikt, maar leuk idee! Inrichting is goed, ook het eten is erg lekker! Bij de carpaccio iets teveel rucola maar de smaak was heerlijk, hamburger gedeeld met mijn tafelgenoot, ook deze was erg lekker met de heerlijke huisgemaakte friet. Op aanrader ban de lieve serveerster een Chardonnay genomen. Dit is een aanrader!! Kortom; aanrader!
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten met top bediening en een erg leuke inrichting! Smaakt naar meer!
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige top tent!
Wij waren er op een zaterdagavond, wat een feest (moet je ook wel zin in hebben) en op de kaart staan geen bijzondere gerechten maar het eten was echt boven verwachting, heerlijk!
amber R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was lekker. Er hangt een gezellige sfeer. Ook leuk dat je je eigen tap aan tafel hebt.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke man in de bediening alles wat we vroegen kon we gaan er zeker nog eens eten ????
Jacques W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer matig eten. Concept is aardig. Personeel vriendelijk.
Beata C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zeer gezellig restaurant. Top service! Ook het eten was heerlijk.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker eten
Super gezellig
En zeer vriendelijk personeel
Echt een aanrader!
Farhan S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb samen met mijn vrouw hier gegeten. Het eten was echt lekker,en het personeel was heel vriendelijk . Wij waren echt op ons gemaak . 100 procent geld waard.
Echt een aanrader!
Chrissie F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met mijn dochter hier gegeten. De ontvangst was heel vriendelijk en de bediening goed. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Wij kregen het niet op. Na ons toetje en heerlijk kopje koffie gingen wij voldaan weg.
Aanrader goede prijzen en erg lekker.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Tap & Dine is een mooi ingerichte zaak. Alle tafel hebben een aangesloten biertap, leuk om zelf biertjes te tappen. De Waterholeburger was met zorg voor detail bereid en smaakte net zo lekker als deze er uit zag. De serveerster had of haar dag niet of is gewoon niet geschikt voor het vak. Al met al wel een aanradar.
adine .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
super leuk concept heerlijk gegeten simpele gerechten maar goede producten. bediening is erg vriendelijk en weten hoe je het de gast naar de zin kan maken

Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heb hier gebruik gemaakt van een groupon deal en het eten was heerlijk. De service was vriendelijk en snel en de locatie erg leuk. Zeker een aanrader, vooral voor grote groepen die van bier houden.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lieten ons buitensporig lang wachten, 1,5 uur. Ik kreeg eerst eten, 35 minuten erna mijn tafelgenoot. De hamburger was vulling op een slice stokbrood, niet de definitie van... bij aankaarten zochten ze de ontkenning, en ze wilden ons een goedmakertje geven maar daar is helemaal niets van waargemaakt. Het geld was in een snackbar beter terecht gekomen. Erg jammer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Tijdens vrijgezellen feest hier gegeten en gedronken. Kan alleen maar zeggen dat het super wat. Eten geweldig. Bediening super. Zelftap zo leuk. Echt een aanrader! Bedankt voor een grandioze avond!
Rogier En Natasja O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met groep van 10 gegeten....leuke sfeer... origineel, bier tap aan de eettafel maakt het helemaal compleet. Eten is erg goed....prijs kwaliteit prima. Bediening erg vriendelijk. Ik....en wij....gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Tijdens een vrijgezellen feest hier heerlijk gegeten en gedronken. Kan alleen maar zeggen dat het super restaurant is. Het eten is heel goed en debediening was super. Een zelftap is een heel leuk idee. Echt een aanrader!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een biertap aan je tafeltje:) En het eten met de bijhorende prijzen was goed. Veel te rustig voor zo een leuke plek. De bediening was zeer vriendelijk.
Ricky69 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Woensdagavond Gamba's, ossenhaas en brownie gegeten. Gewoon heel goed zonder poespas, entourage prachtig (misschien wel tikkeltje te mooi) service heel goed. Aanrader.