Over het restaurant Tap & Dine

Geniet op een speciale manier van een heerlijke koud biertje en gezellig diner bij restaurant Tap & Dine nabij het Leidseplein in Amsterdam. Tap je eigen biertje aan de taptafels onder het genot van de lekkerste gerechten en heerlijke tapas. Of je nu voor een vrijgezellenfeest lekker met z’n allen wilt genieten van het bier of met de collega’s wilt dineren, het kan allemaal bij Tap & Dine.

Je weet zeker dat je bij Tap & Dine met een volle maag naar buiten loopt. Of dat nu komt door de heerlijke voorgerechten zoals Jamon Iberico of Gamba’s, of door de veelzijdige hoofdgerechten voor zowel vegetariërs, vis- of vleesliefhebbers. Maak de avond af met een biertje zelf getapt uit de tap die aan tafel staat. Je weet zeker dat je deze avond bij Tap & Dine in Amsterdam niet vergeet.

Meer informatie over restaurant Tap & Dine

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tap & Dine

Ed D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hele leuke formule, alleen opletten dat het boven lig. Hele spontane vriendelijke bediening, eten goed.
Echt een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vriendelijk ontvangst en bediening. Leuk concept... je tapt je eigen bier aan tafel.
Kwaliteit eten en prijs is prima.
Het was alleen jammer dat we niet met dinerbon konden betalen terwijl dit restaurant wel bij dinerbon op de site stond.
Volgens dame van de bediening lukte het hun niet om van die site af te halen
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Glutenvrij pretenderen jullie te zijn. Geen brood, geen frites, geen aardappels mogelijk. Viel erg tegen.
Van tevoren juist daarop opgezocht. Lawaaierig. Ongeinteresseerd personeel..Helaas.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellig restaurant met leuke extra van de eigen tap, goed eten en voor ons lekkere muziek. De bediening kon deze avond vlotter.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wat een mooie zaak en wat een leuk concept.
We werden erg hartelijk ontvangen , en erg vriendelijk personeel .
Hebben heerlijk gegeten komen graag snel terug .
Peter en Shakib
Shannie A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heel leuke uitstraling en het sfeer is echt rustig en jaren 70/80 ben ik echt dol op.
En de service was uitstekkend ik raad het 100 keer aan
Faith O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het concept van het tappen van een biertje is leuk, maar het eten is daarentegen een stuk minder.. jammer, voor ons geen tweede keer.
Gabriela M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super goed bediend door Yolanda. Pracht van een vrouw, goed enthousiast en we hoefden niet lang te wachten op het eten. Het was heerlijk! Leuke sfeer.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wat een vriendelijke enthousiaste dame die ons bediende. Glutenvrij prima verzorgd.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Qua sfeer, prijs/kwaliteitverhouding, houding personeel en vooral altijd erg goed eten ook voor mij is ‘Amsterdam’ een toptent. Extra prettig is de constante kwaliteit.. en je gaat er, met wie je er ook komt, altijd in opperbeste stemming weg.
N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Superleuke, gezellige, sfeervolle horeca-gelegenheid. We werden bediend door een hele vriendelijke vrouw, die het ook erg leuk vond om met iedereen een praatje te houden. De biertap vond ik zelf echt een leuke aanvulling op de avond.
K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke avond gehad bij Tap & dine. Erg vriendelijk personeel. Eten van goede kwaliteit voor die prijs. Ik kom zeker terug.
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke bediening, heerlijk eten en top muziek!
Sorcha P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Top service, lekker eten mooi ingericht.
Hier wezen eten voor een concert. Handig dat er een tap aan tafel is. Personeel is erg vriendelijk!
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er werd goed ingespeeld op de wensen. hadden een voorstelling voor de boeg en door vertraging in het openbaar vervoer, kwamen we wat later dan gepland. Geen probleem. Alles vlot geregeld, en ook goede kwaliteit. Enorm leuk en vlot ontvangen. Maakt een gedreven gastvrije indruk. Lekker normaal doen:)
aanrader want wij gaan terug met meer tijd:)
Karlien H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heerlijke plek om te eten, eetcafé sfeer, super gaaf met de biertap rechtstreeks in je eigen tafel
ideaal voor groepen
leuk dat je op de dag zelf binnen de kaart nog je keuze kunt maken
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Top service en lekker eten!
M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De gerechten kwamen te snel achter elkaar. Het was erg gehaast. Werden na het eten vriendelijk verzocht om weg te gaan, er waren dubbele boekingen werd er gezegd. We kregen als compensatie entree beneden in het cafe en een shotje maar dat sloeg nergens op.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs en een fijne bediening; gezellig en betrokken.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat een een leuke zaak! Er staat, zoals de naam al verraadt, een biertap op de tafel. Deze hebben we niet gebruikt, maar leuk idee! Inrichting is goed, ook het eten is erg lekker! Bij de carpaccio iets teveel rucola maar de smaak was heerlijk, hamburger gedeeld met mijn tafelgenoot, ook deze was erg lekker met de heerlijke huisgemaakte friet. Op aanrader ban de lieve serveerster een Chardonnay genomen. Dit is een aanrader!! Kortom; aanrader!