Over het restaurant Tap & Dine

Geniet op een speciale manier van een heerlijke koud biertje en gezellig diner bij restaurant Tap & Dine nabij het Leidseplein in Amsterdam. Tap je eigen biertje aan de taptafels onder het genot van de lekkerste gerechten en heerlijke tapas. Of je nu voor een vrijgezellenfeest lekker met z’n allen wilt genieten van het bier of met de collega’s wilt dineren, het kan allemaal bij Tap & Dine.

Je weet zeker dat je bij Tap & Dine met een volle maag naar buiten loopt. Of dat nu komt door de heerlijke voorgerechten zoals Jamon Iberico of Gamba’s, of door de veelzijdige hoofdgerechten voor zowel vegetariërs, vis- of vleesliefhebbers. Maak de avond af met een biertje zelf getapt uit de tap die aan tafel staat. Je weet zeker dat je deze avond bij Tap & Dine in Amsterdam niet vergeet.

Meer informatie over restaurant Tap & Dine

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tap & Dine

N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Superleuke, gezellige, sfeervolle horeca-gelegenheid. We werden bediend door een hele vriendelijke vrouw, die het ook erg leuk vond om met iedereen een praatje te houden. De biertap vond ik zelf echt een leuke aanvulling op de avond.
K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke avond gehad bij Tap & dine. Erg vriendelijk personeel. Eten van goede kwaliteit voor die prijs. Ik kom zeker terug.
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke bediening, heerlijk eten en top muziek!
Sorcha P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Top service, lekker eten mooi ingericht.
Hier wezen eten voor een concert. Handig dat er een tap aan tafel is. Personeel is erg vriendelijk!
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er werd goed ingespeeld op de wensen. hadden een voorstelling voor de boeg en door vertraging in het openbaar vervoer, kwamen we wat later dan gepland. Geen probleem. Alles vlot geregeld, en ook goede kwaliteit. Enorm leuk en vlot ontvangen. Maakt een gedreven gastvrije indruk. Lekker normaal doen:)
aanrader want wij gaan terug met meer tijd:)
Karlien H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heerlijke plek om te eten, eetcafé sfeer, super gaaf met de biertap rechtstreeks in je eigen tafel
ideaal voor groepen
leuk dat je op de dag zelf binnen de kaart nog je keuze kunt maken
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Top service en lekker eten!
M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De gerechten kwamen te snel achter elkaar. Het was erg gehaast. Werden na het eten vriendelijk verzocht om weg te gaan, er waren dubbele boekingen werd er gezegd. We kregen als compensatie entree beneden in het cafe en een shotje maar dat sloeg nergens op.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs en een fijne bediening; gezellig en betrokken.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat een een leuke zaak! Er staat, zoals de naam al verraadt, een biertap op de tafel. Deze hebben we niet gebruikt, maar leuk idee! Inrichting is goed, ook het eten is erg lekker! Bij de carpaccio iets teveel rucola maar de smaak was heerlijk, hamburger gedeeld met mijn tafelgenoot, ook deze was erg lekker met de heerlijke huisgemaakte friet. Op aanrader ban de lieve serveerster een Chardonnay genomen. Dit is een aanrader!! Kortom; aanrader!
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten met top bediening en een erg leuke inrichting! Smaakt naar meer!
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige top tent!
Wij waren er op een zaterdagavond, wat een feest (moet je ook wel zin in hebben) en op de kaart staan geen bijzondere gerechten maar het eten was echt boven verwachting, heerlijk!
amber R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was lekker. Er hangt een gezellige sfeer. Ook leuk dat je je eigen tap aan tafel hebt.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke man in de bediening alles wat we vroegen kon we gaan er zeker nog eens eten ????
Jacques W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer matig eten. Concept is aardig. Personeel vriendelijk.
Beata C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zeer gezellig restaurant. Top service! Ook het eten was heerlijk.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker eten
Super gezellig
En zeer vriendelijk personeel
Echt een aanrader!
Farhan S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb samen met mijn vrouw hier gegeten. Het eten was echt lekker,en het personeel was heel vriendelijk . Wij waren echt op ons gemaak . 100 procent geld waard.
Echt een aanrader!
Chrissie F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met mijn dochter hier gegeten. De ontvangst was heel vriendelijk en de bediening goed. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Wij kregen het niet op. Na ons toetje en heerlijk kopje koffie gingen wij voldaan weg.
Aanrader goede prijzen en erg lekker.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Tap & Dine is een mooi ingerichte zaak. Alle tafel hebben een aangesloten biertap, leuk om zelf biertjes te tappen. De Waterholeburger was met zorg voor detail bereid en smaakte net zo lekker als deze er uit zag. De serveerster had of haar dag niet of is gewoon niet geschikt voor het vak. Al met al wel een aanradar.