Tanuki Quality Japanese Cuisine

Heuvel 22E 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Japans restaurant Tanuki heeft een keuken waarin kwaliteit centraal staat en waarbij met de puurste ingrediënten de lekkerste Sushi en Teppanyaki gerechten worden bereid.

Dineren bij Japans restaurant Tanuki Oss is een belevenis in vele opzichten.

Aandacht voor de gast krijgt nergens zo letterlijk vorm als bij Japans Restaurant Tanuki. Hier staat de Chef kok en zijn team immers bij u aan de bakplaten en kan direct inspelen op uw persoonlijke wensen.

Voor een culinaire schouwspel schuift u aan een van de teppanyaki bakplaten of voor meer privacy kiest u een tafel in de Teppanyaki Lounge en beleef de bijzondere culinaire ervaringen op een korte afstand.

In de Teppanyaki Lounge neemt men plaats aan een tafel voor wat meer privacy. Hier kan men zowel gebruiken maken van de Sushikaart als de Teppanyaki menukaart.

Sfeervol, modern ingericht, maar toch een tintje Japans: De Geisha Lounge. Hier wordt Sushi, Steaks en Grill gerechten geserveerd. De beste steaks met hun eigen karakter en smaken. Grill gerechten rechtstreeks van de grill en à la minute gemaakte Sushi en Sashimi.

Meer informatie over restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Erg netjes en schoon restaurant. We zijn hier gisteren met zijn 6e wezen eten, de kleine van 2 jaar mocht mee eten. Erg leuke, vriendelijke bediening. Met vers vlees van de bakplaat. Ze hebben ons een hele leuke avond bezorgd.
jeer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Met familie gezellig en heel lekker, tegen een gunstig tarief gegeten.
De bediening was vriendelijk en professioneel.
Voor herhaling vatbaar.
Glparts A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker eten, met verse producten, met een kok die van zijn werk houdt.
Kom zeker terug en we hadden een hele leuke aanbieding.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vond het eten prima en porties ook goed. Wachttijden wel lang, alhoewel het heel rustig was. Meerprijzen weergegeven op de kaart klopte niet met de groupon
Shirly M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Al vaker bij Tanuki gegeten. Ook nu weer heel smakelijk gedineerd. Heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Djamila S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg lekker eten, ik mis een verrassingsmenu. Bediening ook dik in orde!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Was heel gezellig ,en lekker eten .
Echt n avond vullend programma .
Kreeg ook nog n ,cadeautje voor mijn verjaardag .
Was heel attent ,echt voor herhaling vatbaar .
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer goed eten en goede bediening.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima gegeten met Groupon bon, samen met vrouw en kinderen. gelukkig konden we aan de bakplaat zitten waardoor het met name voor de kinderen een leuke beleving was.
Bruie B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten bij Tanuki is heerlijk! Het is leuk wanneer je aan de plaat kunt zitten, dan zie je ze voor je koken. Tanuki is niet goedkoop, maar heeft regelmatig aanbiedingen via groupon, social deal of de website zelf. De kwaliteit is erg goed!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk aan de bakplaat gegeten met 8 personen. Voor elk wat wils in diverse prijsklassen. Zeer vriendelijk een voorkomende bediening. Kom graag nog terug.
geerhubers .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima en zeer smakelijk gegeten!
5 gangen diner qua warme gerechten vers en smaakvol bereid aan de teppanyaki tafel. In combinatie met een heerlijk sushi en sashimi voorgerecht en een gevarieerd nagerecht (aanrader crème brûlée van groene thee!) een meer dan uitstekende tijd doorgebracht. Vriendelijke en servicegerichte ontvangst en bediening.
Kortom, komen zeker nog een keer terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en bediening was goed. Aan de plaat gereserveerd maar stond niet in systeem. Toch opgelost later prima. Wat ik onacceptabel vind is dat we gereserveerd hadden met een 50 % korting bon voor 5 gangen diner en dan bij afrekenen wederom teveel betaalden doordat de prijs gewoon veranderd. €22.75 Moet geen €25.00 worden. . Inderdaad is dit de 2e keer . Zo jammer. Is zo lekker.
Grace M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
super vriendelijk ontvangen, super service, super kok, zaten aan de tafel/bakplaat minder rustig relax door vrij rumoerige dames naast ons, een reden dat we een volgende keer toch voor een tafeltje zouden kiezen, terwijl het zien hoe de gerechten worden klaargemaakt heel interessant en leuk is, tegenover elkaar zitten communiceert voor ons prettiger, goede uitleg van de gerechten, ook de kok licht toe waarom hij iets adviseert qua doorbakken of juist niet, top restaurant
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Een aanrader!
Maar niet aan te raden voor kinderen ivm de keuzes op het menu daarop niet gericht zijn.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Tanuki met z’’n 6-en. Ook deze keer was het eten weer heerlijk, vers bereid op de Japanse bakplaat. Ook de bediening was leuk.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben gisteren van een heerlijk 5-gangen diner mogen genieten. Elke gang was heerlijk. De bediening was ook prima. We komen hier graag nog een keer terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We eten hier regelmatig en het Is waanzinnig goed. Verse ingrediënten.De service Is vijf sterren. Zeker een aanrader. Bedankt