Tanuki Quality Japanese Cuisine

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

trudy123 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten aan de Teppanyaki met de Jumbo voordeelkaart! Kok is inderdaad niet erg spraakzaam, personeel erg aardig.
john D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten hier is oké, verwacht geen jonglerende chinees met een uienringen waaruit rook komt. Prijs kwaliteit voldoende. Sfeer gezellig maar niet denderend. Het is alsof je bij een all you can eat wok eet maar dan zit de chef aan tafel. Niet echt een gezellige kok, niet spraakzaam zoals je vaak wel op youtube filmpjes ziet. Ondanks dat was de service perfect vandaar toch een bescheiden voldoende.
sr_de_vries .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben gekozen voor een menuutje waaruit we diverse mogelijkheden konden kiezen. De gerechten waren zeer smaakvol. Onze complimenten voor de keuken.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Een geweldig knus restaurant in het centrum van Oss. Het restaurant bestaat uit div.etages met Japanse bakplaten en een geisha lounge met heerlijke loungemuziek en een gashaard. De sushi was vers en er is ook keuze uit grilgerechten. De bediening is erg attent. De bank zit wat hoog en hard maar de stoel ertegenover zit lekker. Een aanradertje!
EricBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Leuk restaurant met hele vriendelijke gastheer en bediening. Leuk met een gezelschap van 9 personen plaats genomen aan de Tepan Yaki, De kok zorgde voor het nodige entertainment. Veel plezier gehad en heerlijk en rustig gegeten in een avondvullend programma.
Wij gaan zeker nog eens, ook vanuit deventer in ruim een uur goed te doen.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gisteren aten we met 7 personen een 6 gangen-menu.
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Heerlijk eten met zicht op de bereiding.
Voor elk wat wils.
Kortom, voor herhaling vatbaar

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Via Groupon bij Tanuki terecht gekomen, had allemaal enthousiaste recencies gelezen, dus we hadden er zin in! Het voorgerechtje was erg lekker, maar bij ieder gerecht werd de smaak minder (letterlijk). Het eten was erg flauw en volgens mij was er maar 1 kok die afwisselend de keuken in ging voor de sushi (en lang wegbleef) en daarna had hij weer tijd voor de bakplaat. Gemiddeld zaten we 45 minuten te wachten tussen de gerechtjes door, dat was echt te lang.
jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Wij gaan regelmatig Japans eten en hebben er soms best wat voor over. In dit geval 1uur en 45 minuten rijden. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. We hebben gekozen voor een 6 gangenmenu, omdat mijn Partner een zeer grote eter is.
Het was ook een verrassingsmenu , maar gelukkig werd er rekening gehouden met de wensen van mijn partner die lang niet alles lust. Was geen enkel probleem. Helaas waren de porties niet al te groot (voor mij wel) en vonden we het klaargemaakte eten niet gekruid genoeg, was soms heel flauw. De kwaliteit was zeer goed, dat dan weer wel. De kok die ons eten klaarmaakte was naar ons toe heel stil, maar naar het andere echtpaar (ze kenden elkaar neem ik aan) werd honderduit gepraat, zodat we ons soms een beetje buitengesloten voelden. We zijn gewend dat een kok van alles verteld, uitlegt en af en toe een grapje maakt, maar we werden een beetje genegeerd. Toen het andere koppel vertrok, werd er helemaal niets meer gezegd. Vonden we jammer, omdat we het anders gewend zijn. Al met al was het de moeite waard, maar een volgende keer vragen we wel of het eten wat meer gekruid kan worden, naar onze smaak.
De bediening was wel zeer aardig vonden wij.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Een 6 gangen diner aan de bakplaat met zicht op de bereiding door de kok.
Japanse beleefdheid, keurige bediening, goed en lekker eten, zeker met een kortingsvoucher zeer goede prijs / kwaliteit.
Tijdig reserveren aangeraden als je rond de bakplaat wil zitten.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Hadden met de familie (9 personen) een prima avond binnen aan de plaat met een goede kok en prima "reservekok". Bediening was accuraat en vriendelijk, kimono's een beetje warm, maar sfeervol.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
We hadden het 5 gangen menu (ik) en het 4 gangen menu (m`n vriendin). Voor mij was het hoogtepunt het eerste voorafje, Sushi!! Fantastisch, mooi gemaakt en overheerlijk. Alle andere gerechten daarna waren wat mij betreft verder Oké, weinig gekruid waardoor de hoge kwaliteit van de basisproducten goed tot z`n recht kwam. Volgende keer gewoon sushi voor ons.

Wel erg kleine porties, zelfs met een 5 gangen menu had ik maar net voldoende gegeten en dat terwijl er veel tijd tussen de gerechten zat (op zich wel weer prettig, ik hou niet zo van dat gehaaste).

Service: Chaotisch, ze hadden de regie niet strak in hadden, verder wel een hele aardig man die ons bediende.

Decor, we zaten buiten te eten, passerend Oss te bekijken tijdens een winkelavond, wij hebben een amusante avond gehad.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
We kozen een eenvoudig menu met een extra gerecht erbij. Gelukkig dat we dat gedaan hadden, want anders hadden we, zelfs als kleine eters, niet genoeg gehad. Jammer, want anders hadden we zeker een 9 gegeven voor het eten, want lekker was het zeker. Echt heerlijk!
cidor .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Je wordt vriendelijk ontvangen en als je wilt mag je een kimono aan.. is natuurlijk wel sfeervol. Het eten, zelf vega. en van mijn partner was heel goed en wordt voor je neus op een plaat bereidt door een echte Japanse kok.Het was allemaal super vers.. voor herhaling vatbaar.Een hele gezellige avond gehad.
JvdD .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Lekker gegeten maar niet spectaculair. Moesten tussen de gangen door vrij lang wachten. Aardig personeel maar niet professioneel. Storend is als je een IENS menu neemt er van alles moet worden "bijbetaald". Extra 7 euro voor een ribeye voor nog geen 100gr vlees. Beetje buiten proportie. Het was goed maar niet uitstekend.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
wij hadden vooraf gereserveerd voor tepan yaki. Het was echter een wondermooie zomeravond en wij hebben er de voorkeur aan gegeven om lekker buiten op het terras te eten. Beetje jammer van de kimono en het schouwspel aan de bakplaat, maar het eten was er niet minder lekker door. Het werd nl gewoon binnen bereid en op het terras uitgeserveerd. Het schouwspel zien we van de winter wel weer een keer. We komen zeker een keer terug.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Mooie tent, goed personeel, zalig eten. De sushi om je vingers bij af te likken. Het is jammer dat het niet in de buurt is bij ons, maar mochten we ooit weer in die regio zijn gaan we zeker terug. Aanrader!!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Tanuki staat bekend als een van de betere Japanse restaurants, dus dat willen we wel eens proberen als leken in de Japanse keuken. En om het dan maar direct goed te doen kiezen we het enigszins prijzige menu "special". Dat begint met maar liefst 5 voorgerechten, te beginnen met een carpaccio van Wagyu ossenhaas. We krijgen vervolgens een krabsalade voorgeschoteld, gevolgd door een combinatie van coquille met gamba. Vervolgens belandt er een halve zeekreeft op ons bord: een heel spectakel, zowel om het klaar te maken op de bakplaat als om het vervolgens op te eten, maar de smaak blijft toch vrij gewone kreeft. Ook de heilbot smaakt prima, maar springt er niet heel erg uit. Het hoofdgerecht is met recht het hoofdgerecht: ossenhaas die supermals is en heerlijk smaakt. Het dessert, een crepe met ijs en vruchten, is weer wat minder opzienbarend. Alles bij elkaar een prima maaltijd, waarbij de coquille en het hoofdgerecht eruit sprongen.
De bediening is uitermate vriendelijk en voorkomend en de kok is meer dan bereid om tijdens het koken uitleg te geven en een praatje te maken. En het is uiteraard onderhoudend om het koken van zo dichtbij te aanschouwen, al leidt het ook wat af van gesprekken die je hebt met je tafelgenoot.