Tanuki Quality Japanese Cuisine

Heuvel 22E 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Japans restaurant Tanuki heeft een keuken waarin kwaliteit centraal staat en waarbij met de puurste ingrediënten de lekkerste Sushi en Teppanyaki gerechten worden bereid.

Dineren bij Japans restaurant Tanuki Oss is een belevenis in vele opzichten.

Aandacht voor de gast krijgt nergens zo letterlijk vorm als bij Japans Restaurant Tanuki. Hier staat de Chef kok en zijn team immers bij u aan de bakplaten en kan direct inspelen op uw persoonlijke wensen.

Voor een culinaire schouwspel schuift u aan een van de teppanyaki bakplaten of voor meer privacy kiest u een tafel in de Teppanyaki Lounge en beleef de bijzondere culinaire ervaringen op een korte afstand.

In de Teppanyaki Lounge neemt men plaats aan een tafel voor wat meer privacy. Hier kan men zowel gebruiken maken van de Sushikaart als de Teppanyaki menukaart.

Sfeervol, modern ingericht, maar toch een tintje Japans: De Geisha Lounge. Hier wordt Sushi, Steaks en Grill gerechten geserveerd. De beste steaks met hun eigen karakter en smaken. Grill gerechten rechtstreeks van de grill en à la minute gemaakte Sushi en Sashimi.

Meer informatie over restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk vers klaargemaakt eten van goede kwaliteit; de kok maakt het klaar waar je bij zit. Goede wijn, vriendelijke bediening, goede prijs. Wat wil je nog meer. Aanrader!
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Veel te lang moeten wachten op het eten.
5 gangen menu geminimaliseerd voor Groupon. 4 euro bij moeten betalen voor biefstukpuntjes die ook nog koud waren. Helaas voor ons maar eenmalig.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goede en vriendelijke bediening, restaurant was helemaal uitverkocht, kregen desondanks ons eten en drinken netjes op tijd en van super kwaliteit!
A V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel attent om een herinneringsberichtje te krijgen, heel vriendelijk personeel, leuke locatie in het centrum van Oss en lekker gegeten, een vijfgangetje dinertje was avondvullend.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben genoten van het lekkere eten wat voor ons klaargemaakt werd op de bakplaat.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker aan de bakplaat gegeten, maar wel erg warm en toch nog wel baklucht want afzuiging werkte niet optimaal (zagen de walmen langs de afzuiger het restaurant in gaan)vlees en vis en groente is vers en lekker bereid, geen showtje of zo (alleen ‘eet smakelijk’) van de chef. Heerlijke proeverij als dessert. Prima teppanyaki restaurant
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker gegeten met een aanbieding van Groupon. Als ik de gewone prijs had moeten betalen vond ik het veel te duur. Heel Vriendelijke bediening, verder alles prima.
anita C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Alles prima in orde maar het zou fijn zijn als de chefs wat meer met de gasten zouden communiceren. Er werd geen woord gezegd tijdens de ervaring. Dat vond ik een beetje jammer. Het is tenslotte een ''beleving''.
Vivian O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Altijd goed eten en vriendelijke service. Komen hier vaker. Aanrader.
rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
prima om hier een paar uurtjes te verblijven, ga binnenkort weer. eten is perfect, sfeer goed. mensen vriendelijk, voldoende parkeerplaatsen in omgeving
Isidorus V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner bij Tanuki en als afsluiting een single malt Japanse Whiskey !!
Het is altijd goed bij Tanuki in Oss
smuller75 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellig aan de teppanyaki-plaat. Vooral de zeebaars was voortreffelijk!
Het eten is heerlijk vers, en maar weinig koolhydraten. dus ook nog een keer gezond uit eten.
renate V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
super lekker mals vlees, proeverij dessert ook erg goed. Erg genoten van 5 gangen menu. Prijs kwaliteit; wij hadden social deal, 45 euro voor 2 pers. 5 gangen diner. Dat is een zeer goede prijs. De originele prijs vinden wij te duur.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten op de plaat aan tafel bereid, gezellig restaurant. Aanrader, komen hier zeker nog eens terug ????
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Niks op aan te merken, echt een aanrader. Ziet er goed uit, het eten was voortreffelijk en de service was van hoog niveau!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben weer voortreffelijk gedineerd. De kaart gaf weer heerlijke nieuwe gerechten, welke oogstrelend werden bereid op de plaat.
De geur en de textuur van de gerechten kwam volledig tot haar recht, waarbij een attente en vriendelijke bediening niets te wensen overliet.
riny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kwalitatief goed eten. Vers en goed bereid op de plaat. Grootte van porties gaat net, mag ietsje meer zijn.
Drankjes aan de dure kant.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hadden 5-gangen Grouponmenu. Heerlijk gegeten. Je proeft de versheid van de producten. En dat álles opgediend door zeer vriendelijke gastheren. Wijnen ook erg lekker.
Wij komen hier zeker weer terug!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gezond vers eten! Ze hebben het tempo er wel inzitten maar vragen of het wat rustiger kan is geen probleem. Wel op drukke zaterdag beetje rommeling met personeel.
Wij eten er graag!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden keuze uit diverse gerechten, allemaal verse producten. Zeker voor herhaling vatbaar. Prettige bediening en gezellig aan de plaat gegeten.