Tanuki Quality Japanese Cuisine

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Erna C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hadden 5-gangen Grouponmenu. Heerlijk gegeten. Je proeft de versheid van de producten. En dat álles opgediend door zeer vriendelijke gastheren. Wijnen ook erg lekker.
Wij komen hier zeker weer terug!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gezond vers eten! Ze hebben het tempo er wel inzitten maar vragen of het wat rustiger kan is geen probleem. Wel op drukke zaterdag beetje rommeling met personeel.
Wij eten er graag!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden keuze uit diverse gerechten, allemaal verse producten. Zeker voor herhaling vatbaar. Prettige bediening en gezellig aan de plaat gegeten.
Riekie T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ondanks de drukte was er toch aandacht voor iedere gast.
Eten was zeer gevarieerd. Porties niet al te groot maar op het einde een voldaan gevoel.
Vond kwaliteit uitstekend in verhouding met de prijs
Sarita R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met mij verjaardag wezen eten bij Tanuki.Zitplaats aan bakplaat. Heerlijk gegeten en genoten van het kookkunst aan het bakplaat. Bediening zeer vriendelijk en erg behulpzaam.Zal zeker terug komen.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een erg vriendelijk welkom .. aan de bakplaat wat een sensatie en met zoveel passie en liefde voor het vak werd het eten bereid !! wij hadden een 5 gangen keuze diner de Black angus beef een echte aanrader !! kortom als je in de buurt van Oss komt dit restaurant verdiend een dikke pluim ..
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Weer ontzettend lekker gegeten. Omdat we niet tegen drukte kunnen, kregen we een zeer rustig tafeltje. Tot de volgende keer. Hartelijk groeten.
trudy123 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten aan de Teppanyaki met de Jumbo voordeelkaart! Kok is inderdaad niet erg spraakzaam, personeel erg aardig.
john D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten hier is oké, verwacht geen jonglerende chinees met een uienringen waaruit rook komt. Prijs kwaliteit voldoende. Sfeer gezellig maar niet denderend. Het is alsof je bij een all you can eat wok eet maar dan zit de chef aan tafel. Niet echt een gezellige kok, niet spraakzaam zoals je vaak wel op youtube filmpjes ziet. Ondanks dat was de service perfect vandaar toch een bescheiden voldoende.
sr_de_vries .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben gekozen voor een menuutje waaruit we diverse mogelijkheden konden kiezen. De gerechten waren zeer smaakvol. Onze complimenten voor de keuken.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Een geweldig knus restaurant in het centrum van Oss. Het restaurant bestaat uit div.etages met Japanse bakplaten en een geisha lounge met heerlijke loungemuziek en een gashaard. De sushi was vers en er is ook keuze uit grilgerechten. De bediening is erg attent. De bank zit wat hoog en hard maar de stoel ertegenover zit lekker. Een aanradertje!
EricBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Leuk restaurant met hele vriendelijke gastheer en bediening. Leuk met een gezelschap van 9 personen plaats genomen aan de Tepan Yaki, De kok zorgde voor het nodige entertainment. Veel plezier gehad en heerlijk en rustig gegeten in een avondvullend programma.
Wij gaan zeker nog eens, ook vanuit deventer in ruim een uur goed te doen.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gisteren aten we met 7 personen een 6 gangen-menu.
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Heerlijk eten met zicht op de bereiding.
Voor elk wat wils.
Kortom, voor herhaling vatbaar

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Via Groupon bij Tanuki terecht gekomen, had allemaal enthousiaste recencies gelezen, dus we hadden er zin in! Het voorgerechtje was erg lekker, maar bij ieder gerecht werd de smaak minder (letterlijk). Het eten was erg flauw en volgens mij was er maar 1 kok die afwisselend de keuken in ging voor de sushi (en lang wegbleef) en daarna had hij weer tijd voor de bakplaat. Gemiddeld zaten we 45 minuten te wachten tussen de gerechtjes door, dat was echt te lang.
jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Wij gaan regelmatig Japans eten en hebben er soms best wat voor over. In dit geval 1uur en 45 minuten rijden. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. We hebben gekozen voor een 6 gangenmenu, omdat mijn Partner een zeer grote eter is.
Het was ook een verrassingsmenu , maar gelukkig werd er rekening gehouden met de wensen van mijn partner die lang niet alles lust. Was geen enkel probleem. Helaas waren de porties niet al te groot (voor mij wel) en vonden we het klaargemaakte eten niet gekruid genoeg, was soms heel flauw. De kwaliteit was zeer goed, dat dan weer wel. De kok die ons eten klaarmaakte was naar ons toe heel stil, maar naar het andere echtpaar (ze kenden elkaar neem ik aan) werd honderduit gepraat, zodat we ons soms een beetje buitengesloten voelden. We zijn gewend dat een kok van alles verteld, uitlegt en af en toe een grapje maakt, maar we werden een beetje genegeerd. Toen het andere koppel vertrok, werd er helemaal niets meer gezegd. Vonden we jammer, omdat we het anders gewend zijn. Al met al was het de moeite waard, maar een volgende keer vragen we wel of het eten wat meer gekruid kan worden, naar onze smaak.
De bediening was wel zeer aardig vonden wij.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Een 6 gangen diner aan de bakplaat met zicht op de bereiding door de kok.
Japanse beleefdheid, keurige bediening, goed en lekker eten, zeker met een kortingsvoucher zeer goede prijs / kwaliteit.
Tijdig reserveren aangeraden als je rond de bakplaat wil zitten.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Hadden met de familie (9 personen) een prima avond binnen aan de plaat met een goede kok en prima "reservekok". Bediening was accuraat en vriendelijk, kimono's een beetje warm, maar sfeervol.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
We hadden het 5 gangen menu (ik) en het 4 gangen menu (m`n vriendin). Voor mij was het hoogtepunt het eerste voorafje, Sushi!! Fantastisch, mooi gemaakt en overheerlijk. Alle andere gerechten daarna waren wat mij betreft verder Oké, weinig gekruid waardoor de hoge kwaliteit van de basisproducten goed tot z`n recht kwam. Volgende keer gewoon sushi voor ons.

Wel erg kleine porties, zelfs met een 5 gangen menu had ik maar net voldoende gegeten en dat terwijl er veel tijd tussen de gerechten zat (op zich wel weer prettig, ik hou niet zo van dat gehaaste).

Service: Chaotisch, ze hadden de regie niet strak in hadden, verder wel een hele aardig man die ons bediende.

Decor, we zaten buiten te eten, passerend Oss te bekijken tijdens een winkelavond, wij hebben een amusante avond gehad.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
We kozen een eenvoudig menu met een extra gerecht erbij. Gelukkig dat we dat gedaan hadden, want anders hadden we, zelfs als kleine eters, niet genoeg gehad. Jammer, want anders hadden we zeker een 9 gegeven voor het eten, want lekker was het zeker. Echt heerlijk!
cidor .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Je wordt vriendelijk ontvangen en als je wilt mag je een kimono aan.. is natuurlijk wel sfeervol. Het eten, zelf vega. en van mijn partner was heel goed en wordt voor je neus op een plaat bereidt door een echte Japanse kok.Het was allemaal super vers.. voor herhaling vatbaar.Een hele gezellige avond gehad.