Tanuki Quality Japanese Cuisine

Heuvel 22E 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Japans restaurant Tanuki heeft een keuken waarin kwaliteit centraal staat en waarbij met de puurste ingrediënten de lekkerste Sushi en Teppanyaki gerechten worden bereid.

Dineren bij Japans restaurant Tanuki Oss is een belevenis in vele opzichten.

Aandacht voor de gast krijgt nergens zo letterlijk vorm als bij Japans Restaurant Tanuki. Hier staat de Chef kok en zijn team immers bij u aan de bakplaten en kan direct inspelen op uw persoonlijke wensen.

Voor een culinaire schouwspel schuift u aan een van de teppanyaki bakplaten of voor meer privacy kiest u een tafel in de Teppanyaki Lounge en beleef de bijzondere culinaire ervaringen op een korte afstand.

In de Teppanyaki Lounge neemt men plaats aan een tafel voor wat meer privacy. Hier kan men zowel gebruiken maken van de Sushikaart als de Teppanyaki menukaart.

Sfeervol, modern ingericht, maar toch een tintje Japans: De Geisha Lounge. Hier wordt Sushi, Steaks en Grill gerechten geserveerd. De beste steaks met hun eigen karakter en smaken. Grill gerechten rechtstreeks van de grill en à la minute gemaakte Sushi en Sashimi.

Meer informatie over restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima gegeten met Groupon bon, samen met vrouw en kinderen. gelukkig konden we aan de bakplaat zitten waardoor het met name voor de kinderen een leuke beleving was.
Bruie B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten bij Tanuki is heerlijk! Het is leuk wanneer je aan de plaat kunt zitten, dan zie je ze voor je koken. Tanuki is niet goedkoop, maar heeft regelmatig aanbiedingen via groupon, social deal of de website zelf. De kwaliteit is erg goed!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk aan de bakplaat gegeten met 8 personen. Voor elk wat wils in diverse prijsklassen. Zeer vriendelijk een voorkomende bediening. Kom graag nog terug.
geerhubers .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima en zeer smakelijk gegeten!
5 gangen diner qua warme gerechten vers en smaakvol bereid aan de teppanyaki tafel. In combinatie met een heerlijk sushi en sashimi voorgerecht en een gevarieerd nagerecht (aanrader crème brûlée van groene thee!) een meer dan uitstekende tijd doorgebracht. Vriendelijke en servicegerichte ontvangst en bediening.
Kortom, komen zeker nog een keer terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en bediening was goed. Aan de plaat gereserveerd maar stond niet in systeem. Toch opgelost later prima. Wat ik onacceptabel vind is dat we gereserveerd hadden met een 50 % korting bon voor 5 gangen diner en dan bij afrekenen wederom teveel betaalden doordat de prijs gewoon veranderd. €22.75 Moet geen €25.00 worden. . Inderdaad is dit de 2e keer . Zo jammer. Is zo lekker.
Grace M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
super vriendelijk ontvangen, super service, super kok, zaten aan de tafel/bakplaat minder rustig relax door vrij rumoerige dames naast ons, een reden dat we een volgende keer toch voor een tafeltje zouden kiezen, terwijl het zien hoe de gerechten worden klaargemaakt heel interessant en leuk is, tegenover elkaar zitten communiceert voor ons prettiger, goede uitleg van de gerechten, ook de kok licht toe waarom hij iets adviseert qua doorbakken of juist niet, top restaurant
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Een aanrader!
Maar niet aan te raden voor kinderen ivm de keuzes op het menu daarop niet gericht zijn.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Tanuki met z’’n 6-en. Ook deze keer was het eten weer heerlijk, vers bereid op de Japanse bakplaat. Ook de bediening was leuk.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben gisteren van een heerlijk 5-gangen diner mogen genieten. Elke gang was heerlijk. De bediening was ook prima. We komen hier graag nog een keer terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We eten hier regelmatig en het Is waanzinnig goed. Verse ingrediënten.De service Is vijf sterren. Zeker een aanrader. Bedankt
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg goed en sfeervol restaurant wij komen er graag. Gerechten erg lekker en een hele goede kwaliteit. Personeel er goed vooral jongeman met bril. Keurig en zeer attent en niet opdringerig. Zeer zeker tot de volgende keer.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Best sushi in town!
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten in het beneden -gedeelte.
Stijgt ver boven "al you can eat"-restaurants uit in kwaliteit en smaak, maar zeker niet in prijs. Aanrader!
bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Hartelijke ontvangst, lekker gegeten!
Ook leuk voor de kinderen!
suffejuf .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Vlotte, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.
Door het 3, 4 of 5 gangen keuze menu een goed prijs-kwaliteit verhouding.
joopbemelen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was, zoals de vorige keer, goed verzorgd. De service is voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het eten was een prima kwaliteit en eveneens prima van smaak. De bediening was erg vriendelijk. Ik zou zeggen doen. Het bezoekers aantal was helaas laag op de avond dat wij er waren men verdient beter.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijke smaken en geuren aan de plaat. Een genot om het bereiden gade te slaan en vervolgens de gerechten te mogen opeten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk vers klaargemaakt eten van goede kwaliteit; de kok maakt het klaar waar je bij zit. Goede wijn, vriendelijke bediening, goede prijs. Wat wil je nog meer. Aanrader!
freek L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Je kunt hier met een gerust hart gaan eten.
Bediening is zeer goed en het is netjes aangekleed.
Wij geven de voorkeur niet aan de bakplaat te zitten, want daar is het te onrustig.