Tanuki Quality Japanese Cuisine

Heuvel 22E 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Japans restaurant Tanuki heeft een keuken waarin kwaliteit centraal staat en waarbij met de puurste ingrediënten de lekkerste Sushi en Teppanyaki gerechten worden bereid.

Dineren bij Japans restaurant Tanuki Oss is een belevenis in vele opzichten.

Aandacht voor de gast krijgt nergens zo letterlijk vorm als bij Japans Restaurant Tanuki. Hier staat de Chef kok en zijn team immers bij u aan de bakplaten en kan direct inspelen op uw persoonlijke wensen.

Voor een culinaire schouwspel schuift u aan een van de teppanyaki bakplaten of voor meer privacy kiest u een tafel in de Teppanyaki Lounge en beleef de bijzondere culinaire ervaringen op een korte afstand.

In de Teppanyaki Lounge neemt men plaats aan een tafel voor wat meer privacy. Hier kan men zowel gebruiken maken van de Sushikaart als de Teppanyaki menukaart.

Sfeervol, modern ingericht, maar toch een tintje Japans: De Geisha Lounge. Hier wordt Sushi, Steaks en Grill gerechten geserveerd. De beste steaks met hun eigen karakter en smaken. Grill gerechten rechtstreeks van de grill en à la minute gemaakte Sushi en Sashimi.

Meer informatie over restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Sfeervolle ambiance, no-nonsense food, koks en bediening op hoog niveau. Kortom : een aanrader dus zeker een bezoek waard! Tot de volgende keer dus ! Tanuki betekent overigens wasbeer.
Daniella C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd! Prima prijs/ kwaliteit en zeer vriendelijke bediening, persoonlijk!.. inrichting mag iets gezelliger, veel walm van de bakplaat
Miny W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
genoten van het Jumbo menu. Enkele extra's genomen, zeer goed. Vriendelijke bediening.
Gezellig restaurant, zeker een aanrader.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat moeite moeten doen om er te komen vanuit België, maar het was de moeite waard. Leuke ontvangst en van begin tot het eind heerlijke gerechten. Dimsum hapjes vooraf en sushi en sashimi die heerlijk vers waren. Het menu met extra tussengerechten van zalm en kabeljauw waren ook niet te versmaden. Als hoofdgerecht malse ossehaas en een lekker dessert als afsluiter. Bediening was erg vriendelijk en attent. Een echte aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
heerlijk gegeten maar de serveerster gooide vanaf het dienblad een glas wittewijn over mij heen, kleding broek en blouse nat aan een kant, uiteraard kon ze daar niets aan doen, maar wat wel heel jammer is, als service werd hier verder niets aan gedaan, je zou toch zeggen kan ik u een drankje van het huis aanbieden.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij maakten gebruik van de Jumbo diner weken. We kozen menu 2, 3 gangen, wat € 33,- pp koste. De kwaliteit van het gebodene was goed maar de hoeveelheid per gerecht was erg weinig. Gelukkig hadden we een extra portie,
€4,50, noodles besteld zodat onze magen wat meer gevuld werden. Voor ons geen vervolg meer bij dit restaurant.
U.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Het was alleen erg druk en rumoerig. Verder was alles prima in orde. Goed bereide en smakelijke gerechten en lekkere wijnen,in goed gevulde glazen .
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, alles vers en smaakvol. Erg vriendelijk personeel, aanrader! Wij komen zeker een keer terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wederom gezellig gezeten, goed gegeten. Heerlijk om de koks aan de bakplaat bezig te zien. Ondanks dat het nu dus via de Jumbo actie ging, heel lekker gegeten. Niets op aan te merken. Gewoon weer buitengewoon goed
Wij komen er ook als het geen actie is, dus prima.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Vriendelijke service van personeel en kwaliteit eten prima. De keuzes van de kaart (Social deal) zijn prima. Kom zeker terug.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een erg goed restaurant om heerlijk te eten en een vriendelijke bediening. Wij gaan zeker vaker terug. Eten is van goede kwaliteit.
Paula T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten. Prettige bediening. Met zorg werd het eten bereid. Een aanrader. Het is moeilijk kiezen maar wees gerust alles is heerlijk.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Erg netjes en schoon restaurant. We zijn hier gisteren met zijn 6e wezen eten, de kleine van 2 jaar mocht mee eten. Erg leuke, vriendelijke bediening. Met vers vlees van de bakplaat. Ze hebben ons een hele leuke avond bezorgd.
jeer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Met familie gezellig en heel lekker, tegen een gunstig tarief gegeten.
De bediening was vriendelijk en professioneel.
Voor herhaling vatbaar.
Glparts A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker eten, met verse producten, met een kok die van zijn werk houdt.
Kom zeker terug en we hadden een hele leuke aanbieding.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vond het eten prima en porties ook goed. Wachttijden wel lang, alhoewel het heel rustig was. Meerprijzen weergegeven op de kaart klopte niet met de groupon
Shirly M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Al vaker bij Tanuki gegeten. Ook nu weer heel smakelijk gedineerd. Heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Djamila S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg lekker eten, ik mis een verrassingsmenu. Bediening ook dik in orde!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Was heel gezellig ,en lekker eten .
Echt n avond vullend programma .
Kreeg ook nog n ,cadeautje voor mijn verjaardag .
Was heel attent ,echt voor herhaling vatbaar .