Tanuki Quality Japanese Cuisine

Heuvel 22E 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Japans restaurant Tanuki heeft een keuken waarin kwaliteit centraal staat en waarbij met de puurste ingrediënten de lekkerste Sushi en Teppanyaki gerechten worden bereid.

Dineren bij Japans restaurant Tanuki Oss is een belevenis in vele opzichten.

Aandacht voor de gast krijgt nergens zo letterlijk vorm als bij Japans Restaurant Tanuki. Hier staat de Chef kok en zijn team immers bij u aan de bakplaten en kan direct inspelen op uw persoonlijke wensen.

Voor een culinaire schouwspel schuift u aan een van de teppanyaki bakplaten of voor meer privacy kiest u een tafel in de Teppanyaki Lounge en beleef de bijzondere culinaire ervaringen op een korte afstand.

In de Teppanyaki Lounge neemt men plaats aan een tafel voor wat meer privacy. Hier kan men zowel gebruiken maken van de Sushikaart als de Teppanyaki menukaart.

Sfeervol, modern ingericht, maar toch een tintje Japans: De Geisha Lounge. Hier wordt Sushi, Steaks en Grill gerechten geserveerd. De beste steaks met hun eigen karakter en smaken. Grill gerechten rechtstreeks van de grill en à la minute gemaakte Sushi en Sashimi.

Meer informatie over restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanuki Quality Japanese Cuisine

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Niet speciaal. Hier geboekt vanwege de zeer goede recensies, echter bij het boeken kun je niet aangeven dat je aan de bakplaat wilt zitten. De gerechten waren goed van smaak, biefstuk zeer mals maar niet iets speciaal zoals dat in Japan wel is. De tijd tussen de gangen was bijna een uur ( keuken kon drukte niet goed aan)
Bediening wel zeer vriendelijk.
John V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We vonden het eten qua kwaliteit en hoeveelheid stukken minder als dat we gewend waren bij jullie. Jammer dat je bij bv Angusbiefstuk maar liefst 5,50 euro extra moet bijbetalen bij het wintermenu. Deze porties waren dermate klein dat dat werkelijk nergens op sloeg. Ook 2 euro extra bij de noedels slaat nergens op. We hebben betere ervaring bij jullie. Uiteindelijk veel geld kwijt ( drank wat er uiteraard nog bij komt). Miru wordt dan ook nu een grote concurrentie voor ons tov Tanuki. Erg jammer. Wilde dit toch gezegd hebben. Mvg Dorethé vd Sluijs
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Er heerst een ontspannen sfeer. Het eten is goed op smaak. De kaart heeft voldoende keus. De bediening is vriendelijk en persoonlijk. We hebben erg genoten.
alice V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Lekker gegeten en na verzoek om kortere wachttijd tussen de gangen, snelle opvolging van de gerechten van het bestelde menu.
Hilga V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
de gerechten zijn lekker, maar op een gegeven moment smaakt alles van de bakplaat toch een beetje hetzelfde.
Ken S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Erg lekkere sushi, hele aardige bediening. Het kost wat maar dat krijg je er ook zeker voor terug. Ik kijk al uit naar de volgende keer :)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Zeer aardige bediening, hielden rekening met de tijd ivm theaterbezoek. Heerlijk gegeten????
Rein E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Op 17-11-2018 , Surf en Turf, was weer heerlijk, aan de plaat gezeten, top kok. Komen zeker weer terug. Bedienendpersoneel is ook top. Maken je avond compleet,
Maxivanm .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Beste adres van het Maasland om Japans te eten. Vergeet ‘all you can eat’-restaurants sls je echt goed Japans wilt eten. Vets gemaakt, verzorgd en geeoon heel erg lekker! En voor de prijs hoef je het niet te laten want het maakt weinig uit. Wij gaan nooit meet naar een ander Japans restaurant dan Tanuki.
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg leuk eten en zeer lekker. We komen zeker nog vaker terug. Onze sushi werd klaar gemaakt voor onze neus en was vers en erg goed.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk!
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Alles vers klaar gemaakt voor herhaling vatbaar komen zeker terug
Als we in de buurt zijn van Oss makelijk parkeren in de buurt van het restaurant
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Sfeervolle ambiance, no-nonsense food, koks en bediening op hoog niveau. Kortom : een aanrader dus zeker een bezoek waard! Tot de volgende keer dus ! Tanuki betekent overigens wasbeer.
Daniella C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd! Prima prijs/ kwaliteit en zeer vriendelijke bediening, persoonlijk!.. inrichting mag iets gezelliger, veel walm van de bakplaat
Miny W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
genoten van het Jumbo menu. Enkele extra's genomen, zeer goed. Vriendelijke bediening.
Gezellig restaurant, zeker een aanrader.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat moeite moeten doen om er te komen vanuit België, maar het was de moeite waard. Leuke ontvangst en van begin tot het eind heerlijke gerechten. Dimsum hapjes vooraf en sushi en sashimi die heerlijk vers waren. Het menu met extra tussengerechten van zalm en kabeljauw waren ook niet te versmaden. Als hoofdgerecht malse ossehaas en een lekker dessert als afsluiter. Bediening was erg vriendelijk en attent. Een echte aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
heerlijk gegeten maar de serveerster gooide vanaf het dienblad een glas wittewijn over mij heen, kleding broek en blouse nat aan een kant, uiteraard kon ze daar niets aan doen, maar wat wel heel jammer is, als service werd hier verder niets aan gedaan, je zou toch zeggen kan ik u een drankje van het huis aanbieden.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij maakten gebruik van de Jumbo diner weken. We kozen menu 2, 3 gangen, wat € 33,- pp koste. De kwaliteit van het gebodene was goed maar de hoeveelheid per gerecht was erg weinig. Gelukkig hadden we een extra portie,
€4,50, noodles besteld zodat onze magen wat meer gevuld werden. Voor ons geen vervolg meer bij dit restaurant.
U.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Het was alleen erg druk en rumoerig. Verder was alles prima in orde. Goed bereide en smakelijke gerechten en lekkere wijnen,in goed gevulde glazen .
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, alles vers en smaakvol. Erg vriendelijk personeel, aanrader! Wij komen zeker een keer terug.