Tante Wonnie

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Chumlee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na een keer eerder bij Tante Wonnie binnen te zijn gelopen voor afhaal, maar toen bleek dat sommige gerechten niet mee te nemen zijn, hebben we dat op dat moment niet gedaan. We hebben gisteren in het restaurant gegeten. De ontvangst was vriendelijk. Net zoals de dames die je bedienen.
Het eten was zoals bij meerdere recensies te lezen kakelvers! Top producten, alleen werd dit gisteren bij ons zwaar overschaduwd doordat het eten lauw bijna koud werd geserveerd. De pom, was lekker maar niet zoals ik de echte pom ken, deze van Tante Wonnie is erg zwaar, en ik mis toch smaak. Moksi Meti was heerlijk,maar helaas alle gerechten werden niet goed opgewarmd geserveerd. Ik vraag me nu af omdat ons de eerste keer ook al opviel wat de gastheer in de horeca doet?! De dames staan als ze niet aan het bedienen zijn wat beduusd om zich heen te kijken tot ze weer een vingerwijs moment van gastheer krijgen ze in het gelid schieten en iets mogen doen lijkt het wel. Durven ook niet echt contact te maken met de gasten lijkt het wel. Erg jammer. Want het zijn volgens mij toch wel hele vriendelijke leuke meiden die dat door zijn houding ten opzichte van hen niet durven te laten zien. Er zijn heel wat verbeter punten voor Tante Wonnie, ik denk dat een nieuwe gastheer heel wat verschil zal maken!
Ariethewhite .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Nog nooit zo lekker Surinaams gegeten. Op verzoek wordt het Surinaamse volkslied dat op de muur staat, met enthousiasme vertaald. Top! Het eten was kakelvers, precies goed gekruid. Eigenlijk per toeval waren we hier naar binnen gestapt, geen spijt van gehad. Een aanrader.
MissBS .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Hadden soto soep en gebakken banaan vooraf en roti en eend als hoofdgerecht. Deze worden geserveerd met verschillende bijgerechtjes. Alles lekker gekruid en goed op smaak maar niet te pittig. Hete sambal krijg je er los bij zodat je het zo pittig kan maken als je zelf wilt. Bediening is wat bedeesd maar zeker niet onvriendelijk. Komen zeker nog een keer terug.
Jadis S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Tante Wonnie is al een lange tijd mijn favoriete eetplek in Den Bosch. Het eten vind ik echt heerlijk. Al die kleine toevoegingen op tafel zoals de zelgemaakte sambals en groente zijn ook lekker. De pom, roti, gebakken banaan, bakkeljauw en pompoensoep zijn zeker favoriet ook van anderen om mij heen. De pompoensoep combineren met kip is echt een aanrader!

Wat betreft de bediening kan het zeker beter. Ik denk alleen persoonlijk dat het er gewoon niet inzit om daar echt heel gastvrienrelijk ontvangen te worden. Ik heb het geaccepteerd en het eten maakt het weer helemaal goed!

Afhalen kan ook en is ook lekker, het is exact het zelfde eten als ze serveren in het restaurant. Alleen het varkensvlees vind ik geen aanrader dit is een beetje taai.

Al met al nog steeds mijn favoriete eetplekje Den Bosch! En als je als een koning behandeld wil worden kan je beter naar de korte putstraat gaan.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ik heb er 1x afgehaald en dat was een drama. Eten koud in een magnetronbak. Nota bene geroosterd vlees, wat vervolgens dus heel slap wordt. Maar wel taai. Kip niet lekker. Bami viel ook tegen. Alleen satésaus was erg lekker. We hebben nog geen 15% gegeten van wat we hadden afgehaald. Bittere tegenvaller. Recensies hier zijn prima, maar dat betreft allemaal restaurant-gasten. Ik kan me niet voorstellen dat die magnetron-eten kregen voorgeschoteld.
Het viel me bitter tegen. Enige positieve naast de satésaus is dat de zaak een zeer schone en hygiënische indruk maakte.
Nivek074 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op zaterdag 24 oktober weer bij Tante Wonnie gegeten. Deze keer met een groep van 8 personen. We kregen een proeverij voorgeschoteld en wat was het eten weer voortreffelijk! Pom, telo bakkeljauw, verschillende groenten, gestoofde rundersucade, gestoofde kip en saté. Alles zeer smaakvol en erg ruime porties.

De nieuwe locatie is minimaal net zo sfeervol en gezellig als de vorige locatie, Surinaamse muziek op de achtergrond, correcte en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader!
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Restaurant en afhaal in een. Voorste gedeeld is erg op afhaal gericht en daardoor wat minder gezellig om te zitten, maar achter in is prima. Eten is lekker, zeer grote porties. Wij kregen het echt niet op! Bediening is correct maar het is ons niet duidelijk of ze er ook echt plezier in hebben. Prima plek om even wat te eten, echt uit eten zou ik er niet gaan.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Altijd lekker eten bij Tante Wonnie! Echt Surinaams! De nieuwe locatie doet erg veel denken aan de oude, maar dat is prima. Altijd keurig schoon en fris. Gerechten zijn ruim voldoende. Soms zelfs zoveel dat een voor- en hoofdgerecht te veel is om op te eten.Daar hebben ze bij Tante Wonnie op gerekend, want ze vragen altijd of we hetgeen dat over is mee willen nemen. Dat doen we graag.
De bediening is vriendelijk maar soms wat afstandelijk, ook wij die regelmatig komen lijken niet herkent te worden. Verder niet heel storend. De rechauds in de tafel zijn een goed vinding, zo blijft het eten goed op temperatuur. Heb mij wel eens vreselijk verbrand aan een lepel die boven het vlammetje was blijven staan, maar dat gebeurd maar 1 x.
Ook het afhalen is een aanrader, grote porties en vers bereid. Broodje bakkeljauw is een tip voor eens iets anders voor de lunch. De prijs is ook prima, voor 25 euro kan je met z'n tweeën incl een drankje lekker eten en dat zie je niet vaak meer.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Tante Wonnie sfeervolle en schone zaak.
Roti en Pom besteld,echt heerlijk gegeten, wat eten betreft een absolute aanrader.
Jammer van van het onvriendelijke en totaal onverschillige personeel.
Volgende keer maar afhalen
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
We wilden wat gaan eten en we stonden voor de deur bij Tante Wonnie. We waren met z'n viertjes en besloten hier te gaan eten. Het was druk binnen, we vertelden dat we met z'n vieren waren en we moesten een monentje hebben. Binnen een minuut werden we naar de kelder begeleid en dit maakte een zeer sfeervolle indruk.
Tijd voor een drankje, Parbo Bier was aanwezig, tja, echt Surinaams bier maakt het dan wel compleet.
Het eten was voor ons heerlijk, een van ons had Moksi Meti besteld, maar die was iets te vet, de vetrand was teveel, daardoor minder lekker. Ik had Javaanse bami met eend, die was heerlijk.
Na afloop een stevige cappuchino gedronken, die was zeer lekker. Geen toetje genomen, want de kaart had naar ons idee wat minder variatie daarin.
Als je Surinaams houdt, is dit een goed restaurant.
Emmi-Jeka .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
De pompoensoep was overheerlijk. Lekker pittig. Er had wat meer korianderblad op gemogen van mij, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als hoofdgerecht had ik de rundersucade in kokossaus. Best lekker! De kelder is voor een groepje goed te doen, maar met tweeën zou ik me er een beetje triest voelen. En er hing een ietwat vreemde lucht, die gelukkig al snel werd verdreven door alle heerlijke etensluchtjes. Goede cappuccino.
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk eten bij tante Wonnie. Roti kip is mijn favoriet en ik geniet maximaal van de pompoen. Gelukkig bestelt mijn tafelgenoot elke keer wat anders zodat ik elk gerecht inmiddels wel geproefd heb (behalve pom.. maar pom is nooit lekker, zelfs aan de waterkant niet :) )
Echt heel blij met dit betaalbare restaurant waar ze gewoon een goede Surinaamse maaltijd op tafel zetten en lekkere wijn schenken.
Pluspunt : voor mijn zoon die een matige eter is mocht ik gewoon een kale roti plaat bestellen
Minpuntje vind ik de kelder. Beetje kil en koud maar dit is persoonlijk. Ik zit graag boven.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Geluncht bij tante wonnie. De smaak van de beide gerechten, pindasoep en broodje saté was prima. Het broodje saté zag er karig uit: een broodje, saté er tussen met 2 schijfjes komkommer.
Van de 2 bestelde sapjes had ik een andere voorstelling. Ze waren niet versgeperst, maar kwamen uit een blikje. De inhoud daarvan bestond uit water met pulp, plus suiker en fructosesiroop. Zó zoet dat wat je dronk dus feitelijk limonadesiroop met een beetje water was.
Hoewel men mededeelde dat verse sapjes hier niet zouden lopen, denk ik dat men een flinke sprong voorwaarts kan maken als men deze gaat aanbieden. De vraag komt vervolgens vanzelf.
Er gaat niets boven verse exotische sapjes en het is nog veel gezonder ook.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een sfeervol decor. Wat wil je nog meer? Vooral de Roti is erg lekker! Alsook de Bakkeljouw
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Onze eerste ervaring met de surinaamse keuken. We kregen een goede uitleg en advies. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar biedt voldoende mogelijkheden. We kozen rotie als hoofdgerecht en een kipgerecht met surinaamse nasi. Tesamen met de bijgerechten was het meer dan genoeg en erg lekker. Ik kom hier graag terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Tante Wonnie. Met mijn ogen dicht zat ik zo weer in Suriname. Vooraf de saoto en als hoofdgerecht de pom. Deed absoluut niet onder voor wat ik in Suriname heb gegeten. De bediening was ontzettend aardig, nam de tijd, schonk echt aandacht; lieve meid! Wij zaten in de kelder, wat op zich wel heerlijk rustig was (boven zit je bij het afhaalgedeelte), maar het ontbreekt wel wat aan Surinaamse sfeer. Dat is de enige tip die ik heb, verder: houden zo en vooral zo lekker blijven koken!!
Bartvaniperen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
gisteravond met Ron weer naar Tante Wonnie. De pindasoep was perfect, die van mij met kip en die van Ron met zoutvlees. Daarna beiden roti met kip, heerlijk maar voor ons eigenlijk iets te veel, ondanks het feit dat wij goede eters zijn. Het personeel was bijzonder vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Zij proberen het verblijf in het restaurant zo goed mogelijk te laten verlopen.
Voor de prijs, € 25,00, voor het voorgerecht, hoofdgerecht en twee drankjes hoef je het zeker niet te laten. Echt een goede zaak dat Den Bosch over dit restaurant kan beschikken.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Prima Surinaams restaurant. Als voorgerecht hadden we de Telo (bakeljauw), die erg goed van smaak was. Het hoofdgerecht was Roti Nanga Fowru. Prima van smaak, grote portie. Onze tafelgenoten hadden Yampaneisi Fowru en Pom en zij waren hier ook zeer over te spreken.
Onder een grote foto van de Waterkant met uitzicht op de Surinamerivier kwamen onze vakantieherinneringen weer boven!
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk eten in een verzorgd restaurant. De bediening is erg bedeesd, komt onvriendelijk over, doet zijn werk maar maakt totaal geen contact met de gasten, dit is een absoluut minpunt aan dit enige restaurant met goed eten. Wie is de eigenaar, wie is de kok, laat je zien zou mijn tip zijn. Dan kom ik nog eens terug.
Mevrouw De Jong .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Gisteren met twee vrienden wezen eten. Vanaf de straatzijde weet je niet dat er zo'n prachtig ingerichte kelder is. Wat een verassing! De bediening was heel vriendelijk, niet gehaast en gaf ons de tijd en aandacht. Twee voorgerechten gedeeld met drie personen (Bakanata en Bakkeljauw: erg lekker, ruime porties).
Na het voorgerecht werd gevraagd hoe lang we wilden wachten met het hoofdgerecht. Dat was prettig, aangezien de porties behoorlijk groot waren. De hoofdgerechten (Pom, vlees en roti) zijn ook groot en we hadden een beetje spijt van het voorgerecht. Maar, we mochten alles wat over was mee naar huis nemen. In bakjes, vacuüm verpakt, stonden onze 'restjes' op ons te wachten. Geweldig! We hebben voor nog geen €25,- p.p. gegeten en gedronken.
De inrichting is helemaal mijn smaak, maar vanaf de straatzijde lijkt het meer een afhaalrestaurant en dat schrikt mensen misschien af. Ik kom zeker terug.