Tante Truus

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
J R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Op aanraden van een kennis hier neergestreken voor lunch. Wat gelijk opvalt is de vrolijke inrichting en het meer dan warme welkom door de bediening. De kaart werd ons gebracht door een alleraardigste jongen en dat werd nog lastig kiezen: Het bleek een dik boekwerk vol met heerlijkheden!
Ik koos voor een broodje zalm en mijn disgenoten saté en rundvlees. In no-time stonden de drankjes op tafel, alweer "service with a smile" en daarna de bestellingen die alle verwachtingen overtroffen: heerlijk donker brood, gerookte zalm met een keur aan garni. In een woord voortreffelijk! Ook de andere gerechten smaakten prima goed. We besloten nog een koffie te bestellen en deze kwam met een klein glaasje likeur, water en een koekje. Wat wil je nog meer? Aan ieder die dit leest: Tante Truus is een dikke vette aanrader!
Angelinadem .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ja!! Hier wordt je vrolijk van..... Wat een gezelligheid in deze lunchroom. Een heerlijke pomodori soep gegeten. Daarna een plak oerbrood met zalm. Super lekker!!
Een kleurrijke lunchroom met personeel dat werken gewoon leuk vindt.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik heb samen met mijn zus geluncht bij Tante Truus. Een leuke moderne zaak, waar je lekker kunt lunchen. De meerwaarde van deze zaak is het personeel. Mensen met een beperking helpen mee. Brengen de kaart, serveren de drankjes en het eten. En dat doen ze met heel veel aandacht. En dat geeft de zaak een prettige sfeer. Ik had brood met warme beenham met honingsaus, mijn zus brood met mozzarella en tomaat. Er zat erg veel beenham op, had misschien iets minder gekund. Maar de smaak in combinatie met sla was erg lekker. Lekker op een dikke snee bruin oerbrood. Glas verse jus met een feestelijk rietje. En een kannetje muntthee na. En dat alles voor € 24,50.
JanineG .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Geweldig genieten! Bryan, onze tafelheer, het plezier spat van je gezicht af!
Samen met collegae een high tea genoten. De kaart zag er ook variërend uit. Ik kom zeker terug :)

Jasperso2 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Gezellig restaurant en zeer geschikt voor kleine kinderen! Er is genoeg speelgoed waar zij zich mee kunnen vermaken. We hebben er prima gegeten.
Kevertje24 H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen week heerlijk genoten van een voortreffelijke High Tea.
Het personeel is geweldig, mooi dat dit zo kan.
Dit gaan wij zeker nog eens doen!
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Een heerlijke ervaring om hier de lunch te doen. De bediening is bijzonder apart en heel gezellig. Echt een aanrader als je eens iets anders wilt. De wijn is overigens ook zeer goed.
Geoosterom .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Verwacht van het eten geen wonderen, is goed maar niet bijzonder, maar qua sfeer en bediening is het altijd grandioos. Onze lunch was lekker, de broodjes goed gevuld.
EDC81 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Een van de leukste lunch plekjes van Almere. De gerechten zijn echt heel smaakvol, vers en met zorg bereid. Ook onze kleine kinderen gaan hier graag mee naar toe om een hapje te eten, ze kunnen dan ook spelen in een speelhoekje.
De bediening heeft plezier in hun werk. Op de drankjes moet je vaak een tijdje wachten of komen gespreid aan tafel. We vergeven het ze graag.
Ook heel lekker voor een kopje koffie/thee met een gebakje.
Jolijntje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Afgelopen maand ben ik hier met mijn 2 zoontjes geweest voor een High tea.
Bij binnenkomst zagen we een mooi gedekt tafeltje met prachtige kopjes en schoteltjes en een mooie theepot.
We konden plaats nemen en al snel kwamen de eerste lekkernijen op tafel. Meer dan genoeg! soesjes, gebakjes, cupcakes, chocolade, noem het maar op.
Niet veel later volgenden ook de warme scones met jam en cream en weer wat later kregen we ook sandwiches, kaas, ham en zalm.

Mijn enige minpuntje zou zijn dat de ik liever de sandwiches wat eerder gekregen zou hebben maar dat is een kwestie van smaak.

Het personeel heeft er plezier in en je ziet dat ze hun best echt doen. Ook voor de lunch hier al een paar keer geweest en het was altijd goed en gezellig!
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Gisteren met de familie een supergoede lunch gehad bij Tante Truus.
Bryan, onze ober, was gezellig, behulpzaam, grappig en een fijnproever blijkbaar. Hij had ons de sprinkhanen aangeraden en echt, ze zijn waanzinnig lekker ! Maar elk gerecht hier is gewoon van uitzonderlijke kwaliteit. Bestel eens de Wrap, ongeëvenaard...
Dit (lunch-) restaurant is echt een topper, een sieraad voor Almere!
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Door de medewerkers met een verstandelijke beperking kun je dit best een bijzonder restaurant noemen. Hoe enthousiast en met veel warmte wordt deze zaak gerund. Prima voor een lunch, de kaart biedt veel heerlijkheden. Maar ook een kopje koffie (geserveerd met glaasje water plus een likeurtje met een dikke dot slagroom erop) met een meer dan uitstekende appeltaart van het huis, is op een zonovergoten terras al een mooie ervaring. De bediening is hartelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. En voor de snoeper: bij het afrekenen kun je nog iets lekkers kopen in de Oudhollandse snoepwinkel. Verdient een betere en meer-in-de-loop-plek op de Grote Markt. Of zet tien/twintig meter verderop wat leuke en opvallende reclameborden. Het personeel lijkt me creatief genoeg.
Kraaynest .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014

Dit is inmiddels de één van de favoriete lunchrooms van onze kinderen; we nemen ze regelmatig mee en de kinderen en wij genieten altijd van het heerlijke eten. Lekker goed bezet en smakelijk. Ik kan me zeker aansluiten bij de onderstaande recensies en inderdaad ga je met een lach naar huis , want de prijs is ook aan de prima kant
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Een jaar later kan ik verheugd melden dat Tante Truus de oude kwaliteit weer teruggevonden heeft. Hier het afgelopen jaar meerdere keren gegeten; de laatste keer zaterdag jl. De kwaliteit van de gerechten is er weer op vooruit gegaan en de prijs/kwaliteitverhouding is nu weer goed. Ik at zaterdag de luxe lunch met een broodje met biefstukpuntjes. Deze was voortreffelijk bereid. Vlees mals en zeer smakelijk.
Medewerkers kunnen inmiddels ook beter omgaan met de nieuwe opstelling van de tafels en stoelen. Kunnen het nu beter overzien. Fijn dat ik Tante Truus weer als mijn favoriete restaurant in Almere kan aanmerken.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Ik ben hier samen met mijn dochter geweest voor een high tea.
Lekkere hapjes en de bediening was prima....juist zo leuk om te zien dat mensen met een beperking zo tot ontplooiing kunnen komen.
Er was zelfs life muziek vanwege Valentijsdag.

De datum die ik heb opgegeven klopt niet, deze kon ik niet meer kiezen (vandaar 14-3-2014). Ik was hier daadwerkelijk 14-2-2013.
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Zojuist heerlijk geluncht met mijn vriendin bij tante Truus in Almere. De mensen zijn heel vriendelijk, het eten is lekker en warm ingericht. Deze zaak heeft een goed hart voor de medemens en natuur met de biologische producten en het voorzien van werk voor mensen met een verstandelijke beperking. Zeker een aanrader.

Bedankt!

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Vandaag voor het eerst een lunch meegemaakt bij Tante Truus . Sfeer , ambiance en bediening helemaal fijn en ga je met een lach de rekening betalen , maar er komt een maar , we kwamen rond 13.00 u binnen , best druk bezet en het duurt echt té lang voordat je je lunch krijgt. Dat past niet bij de gewone horecanormen en prijzen die gehanteerd worden. Drankjes gaat prima maar daarna past dat niet voor een lunch dat je een uur moet wachten.
En bij ons nam iemand de groentesoep , waarbij de groentes echt té kort gekookt waren . Alles was bijna rauw. Verder word ik er vrolijk van.
Frankuitalmere .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Top restaurant met een top interieur en geweldig lekker gemaakte gerechten. De bediening doet het ook geweldig! Vooral de knapperige huisgemaakte friet is de bom!
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Gisteren weer eens bij Tante Truus gegeten (lunch). Het is voor mij nog steeds de leukste en prettigste plek om te lunchen in Almere.

Prettige, aardige en betrokken bediening. Heerlijke gerechten op de kaart, prima porties en verse ingrediënten. De lunch gisteren bestond uit Dikke Billen (stoofvlees met ovenfriet van zoete aardappel en brood) en een Club Sandwich (panchetta, guacamole, lende biefstuk). Beide gerechten echt een succes, wellicht alleen wel erg ruime porties en veel garnering.
Ps. Neem wel even de tijd voor je bestelling en lunch. Het is geen Subway qua doorloopsnelheid.
Dina1006 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Gisteren geluncht bij tante Truus. Eten was lekker, muntthee ook en de presentatie zag er goed uit. bediening is erg enthousiast en eerlijk. Zeker een aanrader.