Tante Truus Pannenkoeken

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Super lekkere pannenkoeken, goede service en voor de kinderen was er ook nog eens extra vermaak. De sfeer is huiselijk, strak en modern. Het is ruim opgezet.
Arjen G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker gegeten, zowel de kinderen als de ouders. Het duurde wel even, maar dat werd ongevraagd goed gemaakt met een gratis toetje voor iedereen.
Detail: leuke retro-gaming machine in de speelhoek met games uit de 80s.
MMintollerantie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteren bij Tante Truus voor de 2e keer gegeten. De 1e keer was prima, lekker gegeten. Het ziet er wel gezellig uit, is alleen heel lawaaierig als het druk is.
Gisteren waren we echt niet blij! We moesten meer dan een uur op onze pannenkoeken wachten, na een half uur werd gezegd dat het er zo aan zou komen. Na 45 min over 2 minuten anders waren we opgestapt. Niet handig met kinderen! De pannenkoeken smaakten prima. Ik heb een gluten en lactose intolerantie en dit zou geen probleem zijn. Helaas was de realiteit anders en was duidelijk dat er wel lactose in mijn eten zat. We komen hier niet snel terug! Ik had ze beter zelf kunnen bakken.
Aangegeven bij de eigenaresse dat we zo lang moesten wachten. Tja het was druk en nieuw personeel. Er had op zijn minst een drankje afgekund om het goed te maken, wat ook niets kost want we dronken allemaal ranja.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Goede en vlotte bediening. Pannenkoeken smaakte heerlijk, net als de salades. Jammer dat ze 'overdag' niet open zijn.
Beppie B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een heerlijke pannenkoeken en dat "gewoon" bij ons om de hoek... Een aanrader als je zin hebt in iets zoets of hartigs voor een nette prijs!
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren met z'n vieren naar tante Truus . Wel gereserveerd vooraf en dat bleek nodig. Nagenoeg volle bak. Er is uiteraard voor de kinderen een speelhoek met leuke items. De bediening is heel vriendelijk en doet z'n uiterste best om adequaat te handelen. De keuze van pannenkoeken is ruim voldoende. We hadden pannenkoeken met salami, kaas, appel en spek, en voor de jongste de Kasper pannenkoek. Die laatste is een echt feest: zelf versieren met kleine spekjes, kleine smarties en slagroom. Alles smaakte ons prima.
VoermansE .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Lekker eten met of zonder kinderen. Voor kinderen is er een leuke speelhoek. Ook de open keuken is voor hen erg leuk (kunnen ze de koks bezig zien met de pannenkoeken).
Erg leuk personeel dat ook kindvriendelijk en attent is.
Zeker een aanrader maar let op: wel reserveren :-).