Tante Sjaar

Meer informatie over restaurant Tante Sjaar

Jouw recensie over het restaurant Tante Sjaar

D D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Tante Sjaar is dé gezellige huiskamer van de wijk! Heerlijk eten, grote porties, zeer redelijke prijs (tomatensoep met veel brood: €3.50). De bediening is vriendelijk. Soms duurt het even, maar dan loop ik even naar binnen. Ik kom hier graag, voor werkoverleg, familiediners of kletsen met vriendinnen.
Laminta V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
ondanks we de eerste x 3 haren in ons eten hadden wilde we het een tweede kans gunnen.. het was lekker simpel veel dezelfde sausjes maar de leuke gastheer maakt een hoop goed. jammer dat het overige personeel veel met hun telefoon zit.
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten is er heerlijk. Heb er al vaker gegeten. Een keer s'avonds en een keer een lunch. Nog nooit zo'n geweldige club sandwich gegeten. Vanmiddag een High Tea daar gehad en was prima. De bediening was ik niet zo tevreden over. De ober "commandeerde " ons om ruimte vrij te houden voor de etagères, terwijl dat zijn taak was volgens mij. Degene naast mij werd flink op de arm "getikt " of ze even op wilde schuiven zodat hij erbij kon. Had hij ook netjes kunnen vragen. Had hij niet bij mij moeten doen. Andere personeel is top.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Een huiskamer zonder drempel zodat iedereen naar binnen kan stappen. En ja, dat hebben ze heel goed voor elkaar. Ik heb met veel plezier een varkenshaas met mosterdsaus gegeten. Varkenshaas is snel te droog maar deze was perfect. Erg lekker. Saus prima. Echte gebakken aardappels... dus lekker kruimig. Mooi opgemaakt bord. Ook mijn nagerecht, tompoes van Mango IJs, was erg lekker. Ik vroeg mij af of het ijs misschien zelfgemaakt is??? Netjes geserveerd. Het zou allemaal nog iets professioneler kunnen.... maar... blijft dit restaurant dan wel deze charme behouden??? Ik ga hier zeker vaker eten, want ook de prijs is bijzonder redelijk!
Aad N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Afgelopen vrijdag gegeten met 15 personen. Omdat we niet wisten dat de ploeg zo groot zou worden hadden we niet gereserveerd. Na enige commotie en het aanschuiven van enige tafels had iedereen een zitplaats gevonden.
De keuzes waren divers en we slaagden er allemaal in een keuze te maken.
Iedereen een voorgerecht en hoofdgerecht, de nagerechten zouden we aan naderhand wel bekijken.
Nog even dit: Tante Sjaar is een grote huiskamer, de inrichting is bewust ouderwets.
De bediening mist een leidinggevende, iemand die aanstuurt en de boel overziet. Maar het prettige was dat niemand van onze groep dit echt een probleem vond. Het zal mijn Horeca achtergrond wel zijn om dit de constateren.
De keuken is prima verzorgd, de borden mooi opgemaakt, de porties voldoende en de kwaliteit en smaak "dik voor elkaar" :)
Hieraan was duidelijk de kwaliteit van de keukenbrigade af te lezen.
Tante Sjaar heeft het sociale hoog in haar vaandel staan. Dat op zich is al een reden om Tante Sjaar te bezoeken. U zult hier zeker geen spijt van hebben.
Eet u Smakelijk,

Groet, Aad