Meer informatie over restaurant Tante Sjaan

Maandag vanaf 11:00( van oktober tot en met maart ook op maandag gesloten)
- High Tea 12:00 - 16:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Im H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Al eerder bij Tante Sjaan gedineerd en later nog eens op terras gezeten. Dit keer tijdens onze fietstocht geluncht. Mijn partner had de bruine bol met camembert en ikzelf koos voor de focaccia met carpacio. Conclusie, uitstekend gegeten voor een zeer acceptabele prijs. De bediening was vriendelijk maar de jongedame zou wat alerter mogen zijn op de behoeftes van de klanten. Maar verder voor ons redenen genoeg om bij ons volgende bezoek aan Vierhouten weer binnen te stappen bij Tante Sjaan.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hier laatst heerlijk gegeten. Het aanbod van regionale biertjes is geweldig en de wijnkaart is uitgebreid en staan heerlijke wijnen op. Bediening is netjes, verstand van zaken en gewoon erg gezellig. Eten is heerlijk en vooral het wild is een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het bedienend personeel is heel vriendelijk, maar ontvangst en bediening maakten een niet heel professionele indruk. Er was ook geen duidelijke leiding.
De inrichting is prettig casual, het terras is ruim en aangenaam.
Verwacht geen verrassende gerechten op de kaart; die is nogal doorsnee. Wij kozen de vegetarische quiche. Die was goed, maar we gaan er niet voor terug. Lekkere salade erbij (eindelijk eens geen ijsbergsla!) en goeie friet; met frietsaus, dat vonden we dan weer een beetje jammer; met huisgemaakte mayonaise scoor je punten bij ons!
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij tante Sjaan. We hadden eea al gezien op Iens en het is echt geweldig. Gezellige sfeer en aardig personeel.
Bij een volgend weekend in Vierhouten gaan we hier weer genieten.
Fredjedew .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond wezen eten bij Tante Sjaan, door de recensies hier op deze website daar terecht gekomen en er was niets aan gelogen. Eten was fantastisch! Had zelf de gebakken champignons en deze hadden iets kruidiger gemogen, waren aan de flauwe kant maar dat is dan misschien ook een persoonlijke voorkeur. Mijn tafelgast die overigens hetzelfde had besteld was het er ook mee eens. Als hoofdgerecht een mixed grill, vlees was heerlijk mals en de spareribs waren ook zeer goed! Overige tafelgasten waren ook zeer tevreden over hen gerechten. Met het nagerecht was de avond helemaal compleet en was het een avond die als zeer geslaagd de boeken in gaat. Tante Sjaan kan dus wat ons betreft door als een aanrader bij een ieder!
TerenceM .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vanmiddag voor de derde keer geluncht bij Tante Sjaan, en wederom is het voor herhaling vatbaar. Het eten is zeer smakelijk en wordt leuk geserveerd, de sfeer is warm en huiselijk, en ook is de bediening erg vriendelijk. Het zal niet lang duren voordat we hier weer heen gaan!
Lombokje K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten met een club van 8 personen uit Zeeland (Terneuzen). Gezellige sfeervolle ambiance en zeer vriendelijke, niet opdringerige bediening. Je voelt je bij binnenkomst meteen welkom. Zeker voor herhaling vatbaar !
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met vriendelijke bediening. Zelden zo een goed gebakken zeebaars gehad. Vlees was ook zeer mals. Erg leuke wijnkaart. Veel wijnen per glad te bestellen. Kaasplankje mag wat meer bijzondere smaken hebben. Wel prima verzorgt met noten, brood en druiven.
Suethatsme .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Prima lunch op mooi terras. Luxe sfeer, goede service, eten was ok. Salade met pittige kip viel tegen, kip waw droog en alles behalve pittig. Gehaktbal van 12 uurtje viel ook tegen. Heerlijke smooties!
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Restaurant Tante Sjaan mooi gelegen in het Gelderse Vierhouten, heerlijk op een woensdagavond met z'n tweeën gegeten, Vooraf een torentje van gerookte zalm en garnaaltjes , mooi opgemaakt en zeer smakelijk , mijn vrouw een heerlijke tomatensoep,daarna verse scholfilet ( had iets krokanter gemogen ) en voor mijn vrouw een heerlijk vegetarisch gerecht in een vorm van een loempia dit alles met verse groenten en aardappeltjes.
een mooi glas droge witte wijn uit Italië maakte dit smaakvolle diner compleet.
Prima, zo ook de bediening
Knop33 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren voor het eerst bij Tante Sjaan gegeten. Een echte aanrader. Als voorgerecht plankje broodjes met kruiden en pesto. Verrassend was de kruidenboter met een vleugje zoet heerlijk. Als hoofdgerecht tounedos en snitsel van Tante Sjaan. Heerlijk mals vlees wat smelt op je tong. Nagerecht gewoon heerlijk. Alles met liefde en zorg bereid. Ook de bediening en ontvangst was top. We hebben een heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel reserveren. Tante Sjaan van ons een dikke pluim. The Knuppies
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Vriendelijke bediening die zelfs op verzoek de muziek wat zachter zet. Top! Als lunch gekozen voor een echte verse jus d' orange en een boerenbol met zalm. Het was een smakelijke verse boerenbol. Een aanrader.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu wild is een aanrader. Al het vlees en garnituur zijn goed bereid en goed op smaak. Een echte aanrader. Service is persoonlijk en professioneel.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Een leuk restaurant met een mooi terras op een leuke locatie voor gewoon lekker lunchen. Gekozen voor een romige tomatensoep. Gewoon lekker. Wel wat lang moeten wachten, maar dat zal wel te maken hebben gehad met de drukte op het terras en in het restaurant en de bezetting in de keuken. Voor herhaling vatbaar, ook om een keer de gerechten op de menukaart voor een diner te proberen.
Marlies_w .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Je kunt hier heerlijk eten. Vooral de carpaccio (of lunch: broodje carpaccio) is erg aan te raden! Het is er gezellig, goede bediening en het eten is van goede kwaliteit en bovendien erg verrassend! Mooie opmaak van de borden (/planken).
Waterpepertjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gisteren voor het eerst bij Tante Sjaan gegeten, we waren er vorig jaar geweest na een fietstocht op de koffie dat was ons toen ook erg goed bevallen. We hebben ons laten verassen met het menu en zijn niet bedrogen uitgekomen, het was erg lekker en goed verzorgd, ook voor onze 3 kinderen. Tijdens het eten was het maar goed dat we gereserveerd hadden, want er moesten meerdere personen worden teleurgesteld. We komen zeker nog een keer terug.
Bramsche66 E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
De avond begint veelbelovend met hele mooie voorgerechten: hertencarpaccio en vijg met geitenkaas. De schnitzel van het hoofdgerecht is wat taai. De korst is niet knapperig meer vanwege de kaas die erop ligt. De kabeljauw is lekker. Heerlijk patat erbij. Het toetje eten we voor de helft op. De coupe met boerenjongens bevat héél véél slagroom. Onder de enorme laag slagroom vinden we de boerenjongens en advocaat. De cake, die er volgens de kaart ook in moet zitten, ontbreekt. De bediening is prima. Prijs-kwaliteit is goed.
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We waren met z'n negenen – voor de jongsten was het de eerste dag van de herfstvakantie. Goed dat we gereserveerd hadden, want het was werkelijk stampvol. De wachttijden waren daardoor een stuk langer dan normaal, maar dat compenseerde het restaurant met een mooi gratis tussendoortje.
Uit het menu werd gekozen voor de schnitzel van Tante Sjaan, kabeljauw, entrecote, varkenshaas en tournedos. Dat was allemaal voortreffelijk klaargemaakt en heel apart en lekker op smaak.
De bediening was uitstekend, vriendelijk maar niet opdringerig.
Gzllg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Alweer een tijdje geleden dat we hier waren en er is wel het e.e.a.verandert. De inrichting vond ik persoonlijk wat " bij elkaar geraapt" maar wel ok. Eten en drinken is in prima prijs /kwaliteit verhouding en ook de bediening is vlot en beleeft.
PBruines .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Leuk en authentiek ingericht restaurant. We hadden gereserveerd om 20.00u, dit bleek achteraf wel iets te laat voor een zondagavond, na ons voorgerecht waren we nog de enige gasten. Hier had o.i. bij de reservering wel iets over gezegd kunnen worden.
Het eten was prima, jammer alleen dat de rundercarpaccio op was, het torentje van zalm maakte dat echter weer goed. Mijn vrouw had de varkenshaas gevuld met brie, ikzelf de tournedos, beide gerechten waren met liefde bereid en zeer smakelijk. De gebakken aardappelen zijn fantastisch! We komen zeker nog eens terug.