Tante Sientje

Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Chero202 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Na ons debakel bij chocooase snel naar tante Sientje gegaan,
Daar is alles bijna perfect, personeel super, eten super, prijs kwaliteit super.
Daar gaan we zeker snel weer heen.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Jeetje, wij wonen al vijf jaar in de buurt en dit is de eerste keer dat wij bij Sientje zijn geweest. Op de één of andere manier is deze "tearoom" altijd een beetje langs ons heen gegaan en, eerlijk is eerlijk, er zijn in Haarlem qua locatie (ja ja wel in het centrum) gezelligere alternatieven. Lekkere taartjes (mix) gegeten, de scones waren erg lekker! Kindvriendelijk en vriendelijke bediening. Volgens mij kun je hier ook prima een broodje eten. Binnenkort maar eens uitproberen!
Tantejozefien .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Voor een lekkere lunch moet je zeker eens hier gaan eten: lekkere broodjes rijkelijk belegd met verse producten. Zaak is niet al te groot, maar daar heb je niet zo'n erg in. Het is erg knus binnen en lekker warm.
JDuijn .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Erg leuke ambiance en genoten van een heerlijke high tea bij Tante Sientje! Vriendelijke bediening en erg smakelijke gerechten. Attent dat er wordt aangeboden om de taartjes die nog over waren in te pakken om mee te kunnen nemen naar huis!
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Prima koffie-verkeerd en thee en als lunch een klassieke uitsmijter ham/kaas en een salade Tante Sientje met kip topping. Zeer vriendelijke bediening en nette prijzen. Bij de salade had ik graag een stukje brood gekregen.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Samen met een vriendin hier de lunch gebruikt. Ik had gekozen voor een tomaten/mozzarella taartje en dat was lekker, maar behoorlijk zout. Mijn vriendin had grootmoeders gehaktballen met brood en zij vond het heerlijk. Met een verse jus erbij een heerlijke lunch gehad!
De ruimte binnen is beperkt, zeker als er kinderwagens/ buggy's binnen staan, maar door de tafel opstelling kan je toch rustig met je tafelgenoot praten zonder dat je het gevoel hebt dat iedereen meeluistert.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Ik heb er met mijn moeder, zus en dochter heerlijk een hightea genoten. De uitleg, en variatie was top. Iets teveel zoet maar dat kan smaakverschillend zijn. De bediening top. En onbeperkt thee. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gryz .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Vandaag hebben we met ons drieën (twee volwassenen + peuter) genoten van de heerlijke taarten. Mijn man heeft gekozen voor een mix van taarten en we verwachtte absoluut niet om zulke royale stukken te krijgen. Echt top! Ik en mijn zoontje hebben gesmuld van de lekkere kersentaart. De bediening was er precies wanneer we ze nodig hadden. Super dat ze nog kleurpotloodjes aanboden voor mijn zoontje. Echt attent!
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Heerlijke taartjes! Vooral 'tante Sientje kan niet kiezen' is erg leuk. Je krijgt dan verschillende soorten taart, jammie jammie. Dat is inderdaad handig als je niet kan kiezen ;-)