Tante Pos

Meer informatie over restaurant Tante Pos

Jouw recensie over het restaurant Tante Pos

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten. pommodori soep, lintpasta met zeevruchten. mijn tafelgenote had kabeljauw met gebakken aardappeltjes en rauwkost en een grote puntzak patat. de bediening was vlot en attent en de locatie leuk gelegen in het centrum van Ommen in het voormalig postkantoor. Hier komen we terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
prima restaurant. Wij hadden een theetje met gebak. leuk was dat we er ook een berg TumTumnetjes bij kregen. prima locatie en prima personeel.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tante Pos is gesitueerd in een mooi pand (het vroegere postkantoor van Ommen) . Dat maakte dat we ervoor kozen om daar te eten. We vonden de gerechten op de kaart behoorlijk aan de prijs maar dachten dat we dan ook wel iets goeds zouden gaan proeven. We bestelden een vegetarische lasagne. We kregen een klein schaaltje met lasagne van courgette, tomatensaus en mozzarella geserveerd met een zakje patates en een schaaltje groenten in het zuur. Zeker niet bijzonder. En zeker te duur voor wat we ervoor betaalden. We zullen er niet weer eten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mixed grill gegeten en dat was erg lekker, zacht vlees met weinig kruiden en toch goed op smaak. Wel wat prijzig maar de service en terraswarmers maken alles goed. Personeel lijken wel fotomodellen.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Gezellige sfeervolle zaak waar we nu meedere malen geluncht hebben onderweg.
Vriendelijke gastvrije service en goed eten, misschien een beetje aan de dure kant, maar heb dat wel over voor als het mij goed smaakt. Komen zeker weer eens terug als we in de buurt zijn!
sznnh .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat mij het meest is bij gebleven was de olijven die naar van de zure ingemaakte groenten smaakten. Niet vies maar toch ook een beetje gek voor olijven. En eigenlijk geldt dit voor de rest van de recepten ook. Niet vies, soms een beetje ongebruikelijk, niet tongstrelend. De koffieplank of hoe het heet vond ik erg zoet. Eten is aan de prijs voor niet echt iets bijzonders.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Gezellig restaurant met aardige bediening. We hebben er een tosti gegeten konden kiezen uit wit of heerlijk donker brood. Lekker met tomatenketchup erbij.
Dorieke G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Tante Pos! Stoofpotje met hert en zwijn. Was heerlijk: vlees lekker mals, groenten beetgaar en vriendelijke service. Echt een aanrader!
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een groep van 17 personen hebben we hier á la carte gegeten en gedronken.
Bediening goed, vriendelijk, geen stress voor zo'n grote groep.
Voor-, hoofd- en nagerechten tegelijk uitgeserveerd. Hulde!
Een gevarieerde kaart. Eten erg smaakvol. Daar kan menig restaurant in Ommen jaloers op zijn.
Sfeer en akoestiek erg plezierig. Ondanks de grote groep en een vol restaurant kun je elkaar goed verstaan en heb je geen last van andere tafels.

Een zeer positieve ervaring voor onze hele groep!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
het voorgerecht was prima. Voor het hoofdgerecht hadden we Dorade besteld. Echter deze was overdekt met een dikke plak gesmolten kaas. Erg jammer. De Dorade was niet meer te proeven .
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Dit is van der Valk eten in kleine porties.
Wij aten binnen en vonden het lawaaierig.
Wij aten roodbaars, niet goed gebakken, veel te droog.
De kelner wist weinig over de wijnen en port kende hij helemaal niet.
Een afrader dus.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Prima eten. Groep van 8 volwassen met 2 kleine kinderen.
Voor-, hoofd- en nagerechten gerechten, a la card kwamen op tijd en gelijktijdig door.
Stoofpotje is aanbeveling evenals voorgerecht geitenkaas met appelcompote.
Zeer vriendelijke bediening ook voor de kinderen.
Top.
jpreesink .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Het eten was acceptabel. Voor die prijs zeker niet echt een aanrader. De bediening was vriendelijk maar bleef vergeten dat mijn vrouw zwanger was, en dus geen rauw eten mag (verrassingsmenu; eerst werd een tartaar gebracht. Bij hoofdgerecht medium gebakken hertenbiefstuk! Dat kan echt niet voor een zwangere).
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ommen is druk doende om de toeristen beter te bedienen. Her en der springen de restaurantjes uit de grond, en de meeste zitten nog vol ook - in deze tijd van het jaar voornamelijk met de Grijze Golf. Tante Pos is een van de oudgedienden: een vaste waarde waar je altijd goed terecht kan. Ook hier wordt vernieuwd, en is het interieur vernieuwd. Dat is er niet beter op geworden: het lijkt nu een beetje op een bordeel.
We hebben hier geluncht, en dat was gewoon prima. Heel uitgebreid verzorgde thee en koffie, een uitsmijter en kroketten zoals je ze hebben wilt.
En de bediening? Wat stroef. Op zich na wat ontdooien wel vriendelijk, maar ligt dat aan de streek?
Arne H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Leuk restaurant. Goed terras! Dus buiten gegeten. Trio van vis als voorgerecht genomen. Was lekker en vers. De biefstuk die ik als hoofdgerecht had krijgt wat mij betreft net een voldoende. Flink kauwen was het. Aangeklede koffie toe was dan wel weer prima.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Mooi gelegen en redelijk fraai aangeklede gelegenheid. De naam brasserie doet meer vermoeden dan de keuken kan waarmaken. De dorade met parma ham en kaas smaakte goed, maar ook wat vlak. Zeker niet slecht. Wijn was ok. Bediening wat traag, maar erg vriendelijk.
Indien je geen hoge eisen stelt, kan dit prima.
Lenneke N.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Door entourage hoge verwachtingen. Dat werd een grote teleurstelling! De lendenbiefstuk was een grote ronde bal: vlgs de gastheer omdat vlees uit Ierland komt (?????!!!!) en was niet mals natuurlijk. Dan had ik varkenshaas en ossehaas met kalkoenfilet en ribbetje. De stukken waren grote hompen en de varkenshaas was haast wit en rose van binnen..de ossehaas niet mals. De garnituur van brocolli en aard en boontjes hadden geen enkele smaak. Er werd excuus gemaakt vd varkenshaas en we mochten een drankje vd zaak. Pfff mijn zoon bestelde espresso en kreeg een waterig bakje! Als je dan thuis betere koffie gewend bent is het een grote afgang! Dus ik mocht 79,- afrekenen v 2 personen en ik vond het verschrikkelijk veel geld voor dit slechte eten.
Wij vielen voor de inrichting en uitstraling. Fout dus! Ik ga er nooit meer eten.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Eten was primaen helemaal niks mis mee. Voorgerecht was standaard carpaccio was heerlijk. Prima op smaak, niet te warm of te koud en old amsterdam eroverheen is heerlijk. Verder de trio van vis en de mini vechtdalburger geprobeerd... allebei goed, maar vooral de miniburger was heel goed van smaak. Hoofdgerecht het stoofpotje kan ik iedereen aanraden. Lekker appelcompote erbij en frietjes (zelf gemaakt) als sidedish maakten het tot een fijn etentje

Service:
Prima geholpen alleen af en toe wat meer persoonlijke aandacht maakt het beter. Blijf ook om je heen kijken en praat niet alleen met bekenden

Decor:
Je moet ervan houden maar ik vond het apart en prima.

Leuke tent om nog een keer te eten
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Behoorlijk lekker gegeten op een zaterdag. Toen we hier aankwamen was het vrij rustig. Gelukkig werd het later wat drukker de tafeltjes stonden namelijk erg dicht op elkaar. Ik meende een systeemplafond te herkennen wat ik jammer vind en niet nodig, zeker niet in zo'n oud mooi pand. Het eten is goed, niet heel bijzonder. De bediening liet soms even op zich wachten maar was erg vriendelijk. Al met al wel de moeite waard. De prijs/kwaliteit is volgens mij heel behoorlijk.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Mooi terras en ook binnen ziet het er gelikt uit. Bediening is ondanks de drukte snel en uitermate vriendelijk. We waren hier voor de lunch. Bestelde allebei 2 kroketten met brood a 6,00 euro per portie. Kroketten en bijgeleverde frisse rauwkost salade waren heerlijk. Brood was oud en dus een absolute misser. Dusdanig oud dat je als restaurant eigenlijk je ogen uit je hoofd moet schamen dat je dit je gasten voor zet.

Omdat de rest wel goed was toch een voldoende. Dus heerlijke plek om wat te drinken, me de Vecht in de verte.