Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

Bouwe S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Is niet meer de tante pietje van een paar jaar geleden. Vette friet en taaie tournedos. Erg terleurstellend !
P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goed en ontspannen gegeten. Vanwege drukte waren mijn gasten wat lastig te verstaan. eten is prima in orde. De straat is altijd levendig en gezellig

Aanrader!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Het was heel erg lekker eten, en we hebben een leuke avond gehad. Het was ook heel erg fijn dat er opties voor glutenvrij was, daar mag wel in verband met sauzen iets beter worden, maar voor de rest was alles erg lekker.
Steve B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Erg lekker gegeten, ruime keuze in vis- en vleesgerechten. De prijs is er ook naar, maar je betaalt (naast voor de hoge kwaliteit van de gerechten) uiteraard ook voor de a-locatie in het gezelligste terrasstraatje van 's-Hertogenbosch. Het uitserveren van de gerechten was aan de snelle kant, maar er was wel de gelegenheid om lekker lang na te tafelen.
Ying L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het dessert was in verhouding wat werd voorgeschoteld (crèmebrulee) erg duur. schaaltje met ongeveer 1 cm crèmebrulee. Tevens werd er erg snel uit geserveerd en halverwege ons dessert werden er andere tafels bijgeschoven voor de volgende ploeg mensen, kortom zit je dan niet erg gezellig en ontspannen te eten dat wat jammer. Verder was het eten op zich prima. Misschien puntje van aandacht je klanten niet van het terras af te kijken.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Een enkel personeelslid kon wat vriendelijker zijn. Maar verder een prima restaurant met over t algemeen vriendelijk personeel
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Op zich lekker eten, maar voor deze flink hoge prijs verwacht ik meer en beter. Vergeleken met een 1- michelinster restaurant in Oss, krijg je daar voor een beetje geld meer VEEL meer waar voor je geld. Ik kom hier niet meer terug in ieder geval.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar
Karlijn N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was erg gezellig. Hele goede service! Heerlijk eten. Het vlees was lekker mals en smaakte erg goed. Aan de kids werd ook gedacht, die kregen een speciale verrassing en een mooi ijsje. Ik was jarig en ook daar werd aan gedacht! Het hele restaurant zong mee. Mijn 30e verjaardag was een succes mede dankzij tante Pietje! Kom ik zeker terug als ik in den bosch ben. (Komen uit Utrecht)
ton P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
een goede keuken met een mooie kaart. goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het is er binnen alleen zo donker dat de donkere kaart zonder bijlichten met een telfoon niet te lezen valt. Deze zou wat beter leebaar mogen zijn
xandra K.
Gastvrij.
Klasse.
Heerlijk!
Kristin N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was een enorm drukke avond, en misschien verliep niet alles zoals gewenst, maar dat werd goed opgevangen door het vriendelijke personeel!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hadden een tafel om 20.30 uur gereserveerd. Het was erg druk. Na een uur om 21.30 uur haddenwij nog steeds geen voorgerecht gekregen en hebben wij er iets van gezegd. er kwamen 3 verschillende reacties waarom dit was. Het zou goed gemaakt worden zei de serveerster. Het eten was heerlijk! Maar er is verder niets goed gemaakt. Beetje jammer dat wij daarna anders behandeld werden, dan dat wij gewend zijn. vorige keer een hele andere benadering. Wij vinden het geen rare vraag als je om half 10 vraagt waarom het voorgerecht zo lang duurt.
erg jammer, dat dit niet begrepen werd.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Hele fijne avond gehad in een gezellige ambiance. Een aanrader!
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer leuke tent, heerlijk gegeten en gedronken. Alleen jammer dat er niet bij vermeld wordt dat de geadviseerde wijn nogal wat duurder is dan de huiswijnen ( bijna 2x zo duur per glas). Wees daar transparanter in en vertel wat je de klant inschenkt!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gereserveerd via de site, ik had een aanvraag gedaan om buiten te eten en hier ook op had gerekend.
Bij aankomst bleek dit vol, erg teleurstellend!
G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer lekkere lunch aan een mooie prijs! We hebben zelfs een glas Pommerol gekregen aan de prijs van de huiswijn omdat er nog een fles open was. Zeker een aanrader!
Maarten I.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijke stukken vlees op mooie planken geserveerd. En de macaron als toetje was fantastisch