Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

• Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Tante Pietje

Jeannine J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Tante Pietje. De lady steak en de daddy steak waren perfect. Nette bediening en zeer vriendelijk. We hebben er nog lang zitten natafelen!
Fleur M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig druk heel fijn op een doordeweekse dag. Bediening volop aandacht voor alle aanwezigen. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar! Tip: kreeft en de garnalen in pittige knoflook roomsaus mmmm
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Te rumoerig . Druk en alles op elkaar gepropt. Niet echt een restaurant waar je rustig en gezellig kunt dineren
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met een donkere menukaart en weinig licht is het lastig lezen.
Kobus S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Toppie
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goede bediening en het eten was lekker
dominootje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De keuze op de kaart is erg groot. moeilijk een keuze te maken.
Het eten is erg goed, komen zeker nog een keer terug om iets anders te proberen.
Albertine J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker eten, goede wijn, mooi decor, gezellige straat... kortom: zeker een aanrader!
Je moet wel reserveren om zeker te zijn van een tafel, is vaak druk.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Eén van de gezelligste restaurants van Den Bosch. Leuke, knappe en vlotte bediening. Ruime kaart met goede gerechten. Het kaasplankje mag wat groter, echter is dat bij de meeste restaurants een ondergewaardeerd kindje. Dat kan dus beter. Voor de rest, tot gauw maar weer!
ferryclean .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat een feestje heeft het team van Tante Pietje er voor ons van gemaakt zeg... !! Het begon al bij binnenkomst, waar toevallig een van de medewerkers voor ons uit liep, en gordijnen en deuren open hield. Vriendelijk en in een zeer ongedwongen sfeer werden we naar onze gereserveerde plaatsen begeleid. Dat is denk ik wel een optie om te reserveren, want zelfs op een " doordeweekse donderdag avond " was het volle bak ( dat zegt ook al een en ander...!) Goed geadviseerd over de wijn en de menu keuze, hebben we naar later bleek een prima keuze gemaakt. Een visje voor haar en een vleesje voor hem met begeleidende wijnen smaakte voortreffelijk.... de ambiance was heerlijk en de geboden hulp ( ook om ons heen.. ) was allerliefst. Nog even nagebabbeld... zomaar.... met een drankje.... zomaar... Het heeft ons blij gemaakt. We gaan vast en zeker nog eens op " Familiebezoek " in Den Bosch :)
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Verrukkelijke (voor-)gerechten zodat er geen plaats meer was voor het toetje. Zeer zeker een reden op terug te komen. Zitplaatsen zijn wel erg krap met name voor een intiem gesprek.
Bibi E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten( voor-hoofd-na). De bediening was goed, vlot en gezellig. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
Crina W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Top eten bediening sfeer ????????
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heel goed gegeten, zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuk plekkie! Gewoon lekker gegeten en prima bediening. De kaart is nèt even wat anders maar ook de burger en spare ribs staat er op. Gezellige ambiance.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk eten, prima bediening.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanavond bij Tante Pietje gegeten. Wat een feestje!! Ik ben glutenvrij, wat vaak problemen geeft in een restaurant. Prima advies en heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten, maar het terras was een vieze zooi. Ober gooide sla van stoel op de grond. Even later bij het schoonmaken van de twee tafels naast ons ( waar veel sla en etensresten op lagen) wordt alles met een doekje op de grond geveegd ,Vloer bij. McDonald is schoner!!! De sla lag zelfs op onze tassen. Jammer van zo'n leuke plek.
Volgende keer kies ik het terras bij de buren
a.vande.spijker .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
mooie locatie,vriendelijk personeel,de prijs is aan de hoge kant maar dat is overal zo het wordt elk jaar wat duurder
verder is het een mooie locatie om een gezellige avond te beleven