Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 15:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Airconditioning , Terras
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke en snelle service, gezellig en warm, overheerlijk gegeten voor een gunstige prijs!
Na het nagerecht hadden ze de tafel nodig en kregen we op het terras nog wat drinken op kosten vd zaak.
Kortom een aanrader!
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het was een volle zaak, bediening redelijk alert, het eten is oke maar kan vond de slakken wat aan de slappe kant en de gorgonzola op de biefstuk was een rare plakkerige lap, misstond een beetje op de mooi gebakken biefstuk.

huiswijnen vond ik niet bijzonder
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Lekker warm gezellig en druk. Lekker eten vlotte bediening en vooral vriendelijk. We hebben ruim 2 uur getafeld en werden de zaak niet uitgekeken. We waren met 5en en hadden gereserveerd. Is een aanrader.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We zijn fan van Tante Pietje en gaan met speciale gelegenheden daar graag eten. Het is gezellig en het eten is heerlijk! Ik ben in verwachting en er werd super met me mee gedacht over een geschikt gerecht. Wederom enorm genoten.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Met een gezelschap van 10 konden wij van een van menu's gebruik maken. We kozen voor die van 37euro pp (3 gangen), wat qua prijs-kwaliteit zeker goed is! Met name de sashimi is goed en ook de lamstournedos. Minpunt is dat we met ons gezelschap meer dan 20min moesten wachten na de door ons gereserveerde tijd. Moet gezegd worden dat het personeel ons zo goed mogelijk probeerde te voorzien van een drankje en alvast een broodje.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk diner met verse gerechten met goede kwaliteit. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs van de drankjes helaas behoorlijk pittig.
mljt.smits .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg goed gegeten, al is het wel redelijk aan de prijs. Gezellig restaurant, erg sfeervol maar de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zoals altijd weer prima ontvangen en heerlijk gegeten met 6 collega's, dank voor de heerlijke voorgerechten (die waren echt super!). Tot snel weer!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Fijn personeel die weten hoe ze om moeten gaan met de gasten. Verassende lunchkaart die uitnodigend is om zeker terug te komen
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke gastheren die weten hoe zo om moeten gaan met de gasten. Verassende lunchkaart die zeker een aanrader is.
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker en gezellig gegeten!!!
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Tante Pietje staat garant voor een bourgondische en gezellig sfeer. De kaart biedt voldoende variatie, de gastvrijheid is erg goed en de gerechten die we hebben ontvangen waren erg lekker.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben super lekker gegeten en wat een fantastisch personeel!!!
We hebben op ons gemak kunnen eten en de sfeer was top.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
W V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Er waren deze avond 5 gerechten uitverkocht. Bij aankomst, we waren 5 minuten te vroeg moesten we wachten op gereserveerde tafel (15 minuten). Dit kwam wat rommelig over.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn met een groep van 13 collega's gaan eten bij tante Pietje. Mooi concept en het eten is kwalitatief erg goed!

We werden gastvrij ontvangen. Er waren onverwachts nog drie collega's bijgekomen en dat was ondanks de volle agenda geen probleem. Wij hebben een leuke avond gehad met elkaar en hebben ook genoten van de gastheren.

Graag tot een volgende keer!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk met zn tweetjes wezen eten zo op kerstavond. We vinden het een knus restaurant alleen staan de tafeltjes net iets te dicht op elkaar op het hogere stuk.

Het eten was heerlijk mijn vrouw had een saté en ik een daddy Steak. Deze was mooi mals maar had alleen een beetje teveel vet. Daarnaast was het jammer dat er bijna geen groente bij geserveerd werd ook zat er geen saus over of bij de Steak.

Daarna nog een cappuccino genomen maar deze komt helaas direct uit een vol automaat en had niet bepaald smaak. Voor dit type bistro kan dit echt niet maar moet er gewoon een schitterende half automaat staan met een goede baristo. Dit geeft uitstraling en serveerd dan een goede kop koffie! Tip.

5,95 voor een fles water is toch wel absurd vonden we allebei.

De bediening was aardig en prima.
lemgvander .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik heb er geluncht met mijn zoon en schoondochter, hun 2 jarige dochter en een vriendin. We hebben het zeer naar onze zin gehad. Supervriendelijke en attente bediening. Er stond een grote tafel voor ons klaar, waar aan drie kanten geen andere tafeltjes stonden, zodat de kleine meid af en toe wat kon lopen zonder andere gasten te storen. Daar was echt over nagedacht. Wij hebben dat als buitengewoon prettig ervaren. Voor we het wisten, waren er 3 uur omgevlogen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Alles top. Lekker eten. Goede bediening. Korte putstraat is met kerst supergezellig. Top .................... ..........
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een heerlijke sfeer, een uitstekende kaart en fantastische bediening. Als er mensen zijn die iets niet goed vinden ligt dat absoluut aan de bezoekers zelf. Een aanrader om hier te gaan eten. Ok de mogelijkheid om kleinere porties te bestellen is top.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Blijft onze favoriete stek in den bosch, ook zeker met de kids. We zijn in de watten gelegd door Jody, blijft soort van thuiskomen bij haar.