Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 15:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras
a.vande.spijker .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
mooie locatie,vriendelijk personeel,de prijs is aan de hoge kant maar dat is overal zo het wordt elk jaar wat duurder
verder is het een mooie locatie om een gezellige avond te beleven
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gied en vers eten. Goede bediening.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Men had ons gezelschap binnen gepland maar wij wilden graag buiten zitten.
Gelukkig werd dat snel geregeld.Een compliment daarvoor!
j.a. B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vlotte bediening, ondanks de drukte. Zeer goede kwaliteit eten. Gezellig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer vlotte, vriendelijke bediening. Overheerlijk gegeten. Een echte aanrader en goede prijs- kwaliteitsverhouding.
heleenkornet .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima gegeten, gezellige gelegenheid. Alleen jammer dat er tot drie keer toe gerechten/ drankjes verkeerd bezorgd werden en uiteindelijk op de bon ook verkeerd aangeslagen was. Verder goed restaurant met gezellige sfeer!
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was goed, personeel was zeer alert en liet je niet snel zonder drankjes zitten. Iets TE naar mijn mening. In het restaurant zelf was echt heel rumoerig en de tafels waren te krap op elkaar gezet. Als er iemand van de tafel naast of achter mij moest plassen, moesten ik en/of mijn tafelgenoten ook opstaan. Dat vond ik erg vervelend. Je kunt hierdoor ook niet rustig dineren.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zeer leuk restaurant. Prima kaart en prima kwaliteit eten. Bediening voelt ook goed aan of/wanneer je wilt bestellen of juist wilt wachten. Bediening is alert. Super gezellig straatje. Inrichting ook gezellig (bistro achtig)
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima plek. 's middags geluncht. 's avonds op dezelfde plek een zakelijke afspraak. Het regenden pijpenstelen. We bleven zitten met thee, wijn en een kaasplankje. Het team was zeer voorkomend. Top tent!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Slechte ervaring, zeer onbeleefde bediening! Bij bestelling van drankjes had ik gevraagd of wij de lunchkaart mochten zien, blijkbaar had mijn vrouw hier ook al naar gevraagd. Reactie van de zeer onbeleefde dame was "ik had toch al gezegd dat ik die zou brengen..." Voldoende om op te staan en vriendelijk te bedank voor de verdere "service"
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de gezellige brasserie! Fijn en attent personeel maakte onze avond compleet!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima restaurant wel druk maar staat goed bekend. De huiswijn vond ik persoonlijk iets onder het niveau
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Uitstekend gegeten.
Fijne avond gehad

Personeel zeer attent
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Kom hier regelmatig met mijn gasten en iedere keer is het een succes en goede maaltijd. Heerlijke sfeer en de bediening is uitermate kundig.
gleijtens L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Personeel af en toe wat over-ijverig ; komt vragen terwijl net een collega langs was geweest en dat is vaker gebeurd die avond.
Niet erg maar niet handig.
Verder dik en dik in orde !
Leuke gerechten, allen perfect !
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gerechten minder perfect dan eerdere keren bij Tante Pietje, de beste kok een vrije dag??
Saus van de vloek van Den Bosch had te weinig binding waardoor er niets aan de gamba's bleef hangen. Hoofdgerecht catch of the day tonijn was te saai, miste wat spanning.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten met het gezin. Af en toe ietsje langer moeten wachten tot we konden bestellen (dus ook gemiste omzet). Prijzen ietsje aan de hoge kant, maar het eten is wel van prima kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was wederom super, natuurlijk erg druk, maar we zaten met z'n tweetjes in een knus hoekje
en werden vorstelijk behandelt.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Super lekker gegeten bediening gezellig en goed .
Komen zeker terug.
Gerard en karin
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ondanks enorme drukte in de stad (ivm Jazz Duketown) konden we binnen terecht. Erg lekker gegeten, catch of the day (tonijn en asperges), met prima bijpassende wijn (pinot blanc). Wel wat duur, bv.glas spa rood 3.10 en wijn 6,00