Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 15:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Airconditioning , Terras
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gezellig en knus cafe met een luxe uistraling en heerlijk eten. Ook voor wanneer je komt met internationale gasten genoeg keuze.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was oké. Vooral het voorgerecht is heel veel. De steak die medium was had iets langer gemogen.. was nu meer rare. Vreemd was wel dat te pas en te onpas aan mensen werd gevraagd of ze van tafel wilde ruilen. Hier stond dan wel tegen over dat je het 1e drankje van het huis kreeg. Ook vond ik het heel krap ingericht. Veel te veel tafels waardoor je bijna niet fatsoenlijk kon zitten
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren met een grote groep wezen eten. De service kan beter maar dat kan ook komen omdat de groep te groot was dus niet iedereen was goed bereikbaar.
Het eten is in iedergeval goed. Er is veel keuze en het vlees is goed klaargemaakt en nog steeds erg mals. Wel was er niet veel groente geserveerd, dat zou beter kunnen.
Bar K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitgebreide kaart. Vriendelijk ontvangen en bediend! Lekker buiten gezeten bij het vuurtje!
Zeker de moeite waard om nog eens naar toe naar toe te gaan!
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij tante Pietje. De bediening was vlot en vriendelijk. De oesters waren geweldig en ook het hoofdgerecht van vlees was heerlijk. Het was er druk maar erg gezellig.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima producten tegen te hoge prijzen: Een klein glas tapbier van 20cl voor €3, een matige rode wijn (Malbec) à €7,75 per glas en slappe koffie voor €3 is op zijn zachtst gezegd teveel. Een fles plat water van 0,75l (onverhoopt op kamertemperatuur) voor €5,95 spant de kroon en getuigt niet van klantvriendelijkheid. Naar mijn smaak een te scheve prijs-kwaliteitverhouding. Jammer.
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Leuke zaak, goed gegeten het was erg druk we hebben dus wel even moeten wachten uitserveren was lastig voor het personeel vanwege de drukte .
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima producten tegen te hoge prijzen: Een klein glas tapbier van 20cl voor €3, een matige rode wijn (Malbec) à €7,75 per glas en slappe koffie voor €3 is op zijn zachtst gezegd teveel. Een fles plat water van 0,75l (onverhoopt op kamer temperatuur) voor €5,95 spant de kroon en getuigt niet van klantvriendelijkheid. Naar mijn smaak een te scheve prijs-kwaliteitverhouding. Jammer.
Skletje8 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was heerlijk ....de bediening was goed en vriendelijk ...een paar foutjes maar ach waar mensen werken worden fouten gemaakt zeg ik altijd maar ...de sfeer was uitmuntend en de inrichting was super ...Ik kom snel terug
Wilma.lor .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het was erg lekker en gezellig . We werden goed en vriendelijk geholpen en hadden een mooi tafeltje voor het raam. Het was op het terras goed druk maar daar was niets van te merken .
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Onze gereserveerd tafel op het terras stond uitnodigend te wachten, Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Eten was perfect bereid zowel de voor- als hoofdgerechten. De Korte Putstraat is wat mij betreft veruit de gezelligste straat van Den Bosch en in zekere zijn uniek in Nederland. Je waant je in het buitenland met zoveel gezellige cafeetjes en restaurants. Met regelmaat is er een live "zigeunerorkestje" dat door de straat loopt en de sfeer nog meer opluistert. Tante Pietje is een TOP bistro en vriendelijk geprijsd.
Inavdmeulenreek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten heel lekker en goed verzorgt ,bediening heel vriendelijk en attent , voor degene die een leesbril nodig hebben daar is weinig licht voor en dan donkeren menukaart is erg lastig en moeilijk te lezen , verbeterpuntje
Meer licht !!
Rob.niele .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was prima (ladysteak en Zeewolf). Personeel kwam te gehaast over, eerst voorgerecht en na 5 minuten wijn! Nadat iedereen binnen klaar was begon het opnieuw indekken en werden we vriendelijk doch redelijk dwingend naar buiten gedirigeerd. Dat viel wat tegen maar de smaak van het eten en de sfeer blijft het belangrijkste.
Elshermsenvos .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We zaten vlakbij de ba, terwijl de hele zaak nog leeg was. Daar liep het bedienend personeel af en aan. Erg druk dus.
Voorgerecht Asian Style niet lekker
Voorgerecht coquile: ham veel te zout
Hoofdgerecht: cache of the day: gamba''s, goed gebakken. Saus te zoet.
Marlies.kok .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heb vrij vroeg gereserveerd (ongeveer een maand van te voren) en zat ondanks het mooie weer toch binnen. Had graag de keuze gehad om te kiezen.
Anjadenhollander .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding: veel te duur!
Bediening is prima; vriendelijk, snel en attent!
De sfeer en inrichting is top!
Fdmr1428 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het was allemaal lekker. Goede vriendelijke service, mooie ambiance.
Prachtige locatie om eens lekker te smullen.
Kortom het was heerlijk.
BOssenaartje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker gegeten. Geen uitzonderlijke kwaliteit, maar zeker wel goed te noemen. Prima service. Tafels staan wel erg dicht op elkaar, maar door slim gebruik van decoratieve stukken wordt toch enige afscheiding gecreeerd. Top locatie.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekker met z'n vieren geluncht bij Tante Pietje. De kinderen hadden een goede hamburger en de kroketten op brood. Wij hadden een Italiaanse bol met carpaccio en een Italiaanse bol met gerookte zalm. Allemaal erg lekker. Het is er net iets duurder, maar gezien de kwaliteit mag dat best.
Aardige bediening. En we konden lekker buiten zitten.
Bertkloese .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gezellig restaurant, bediening was prima ondanks de drukte. Eten zeer goed.
Het voorgerecht wat wij hadden gekozen ' kip op oosterse wijze ' was heel bijzonder. Komen er graag nog een keer terug.