Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

Ben M.
Het wa top
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten tijdens de lunch
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig tentje met lekker eten! Wel een beetje donker binnen, maar dat geeft ook wel weer een beetje sfeer. Het eten was lekker en goed verzorgd.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gezellige drukke zaak waar het eten ook nog eens goed is. Had gereserveerd maar er was nog geen tafeltje vrij. Even buiten onder de heaters in de lounge gezeten en toen naar de tafel gebracht. Het eten was snel geregeld en ook snel en goed geserveerd. Smaak was heerlijk en de burger precies gebakken zoals het hoort medium/medium rare.
Malika P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Alles was super, alleen zaten we aardig op elkaar. Weinig ruimte.
Tea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vrienden van ons zijn er eerder geweest en vonden het zeer goed vandaar dat wij ook zijn gegaan en inderdaad zij hadden gelijk Het was gezellig,gastvrij vriendelijk en het eten was heerlijk
Wat wil je nog meer
Wij komen uit Rotterdam maar, als wij weer in Den Bosch komen gaan wij er zeker weer naar toe
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
fijne bediening en lekker eten, echt een aanrader
goede ontvangst, goede uitleg, niets is teveel
gezellig zitten
wij komen beslist nog eens terug naar den bosch naar tante pietje
Arjanne W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten, gezellige inrichting en een vlotte en professionele bediening. Top!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ons jaarlijkse etentje met de Oud Prinsessen van carnavalsvereniging de Haringhoppers uit Enkhuizen was weer TOP! Heerlijk gegeten!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gewoon top!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Tante Pietje. Fraaie inrichting en goede bediening.
Ids V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben hier met een groep van 14 personen gegeten. Complimenten voor de effectieve bediening en heerlijke gerechten! Leuk om kennis te maken met dit restaurant in een erg gezellig straatje van Den Bosch.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met een klein gezelschap genoten van een heerlijk diner in een prettige sfeervolle omgeving. Het wijnadvies was ook prima.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prettige bediening, prima eten en uitstekend eten.
Otto M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Altijd gezellig bij Tante Pietje; goed eten, proactieve bediening, suggesties buiten de (wijn)kaart om, levendige sfeer.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Er was een foutje in de reservering waardoor de tafel niet op tijd gereed was. Dit is enorm goed opgelost en daarvoor een compliment aan de gastheer en serveerders.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ons favoriete restaurant in de korte putstraat, ook heel leuk met de kids. Leuke gevarieerde menukaart en attente bediening, wij gaan zeker snel weer
De tafel van Adri D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goed gegeten, vlotte en correcte bediening. Extra frietjes geen probleem. Bediening attendeerde ons op speciale gerechten en deze aanbeveling was echt goed. Wij begonnen met drankjes, zoals wijn, bier en frisdrank en stapten over op water tijdens het eten. Dit werd aangeboden in de fles. Jammer dat een fles water (plat en bruisend) zo duur is: EUR 6,10 per fles. Als je dan 6 flessen hebt gedronken dan schrik je wel even als je de rekening bekijkt. Overigens zie je dit bij andere restaurants ook. Als het restaurant hier wat handiger mee omgaat en i.p.v. flessen water een karaf water aanbiedt dan komt het anders over.
Lucas D.
Zeer goed eten in een zeer fijne ambiance, met heel vriendelijk personeel. Kortom, een echte aanrader!
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer vriendelijke medewerkers. Zeer verzorgde presentatie . Zeker een aanrader. Zal dit restaurant zeker aan vrienden aanbevelen
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017