Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 15:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Airconditioning , Terras
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk diner met verse gerechten met goede kwaliteit. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs van de drankjes helaas behoorlijk pittig.
mljt.smits .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg goed gegeten, al is het wel redelijk aan de prijs. Gezellig restaurant, erg sfeervol maar de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zoals altijd weer prima ontvangen en heerlijk gegeten met 6 collega's, dank voor de heerlijke voorgerechten (die waren echt super!). Tot snel weer!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Fijn personeel die weten hoe ze om moeten gaan met de gasten. Verassende lunchkaart die uitnodigend is om zeker terug te komen
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke gastheren die weten hoe zo om moeten gaan met de gasten. Verassende lunchkaart die zeker een aanrader is.
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker en gezellig gegeten!!!
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Tante Pietje staat garant voor een bourgondische en gezellig sfeer. De kaart biedt voldoende variatie, de gastvrijheid is erg goed en de gerechten die we hebben ontvangen waren erg lekker.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben super lekker gegeten en wat een fantastisch personeel!!!
We hebben op ons gemak kunnen eten en de sfeer was top.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
W V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Er waren deze avond 5 gerechten uitverkocht. Bij aankomst, we waren 5 minuten te vroeg moesten we wachten op gereserveerde tafel (15 minuten). Dit kwam wat rommelig over.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn met een groep van 13 collega's gaan eten bij tante Pietje. Mooi concept en het eten is kwalitatief erg goed!

We werden gastvrij ontvangen. Er waren onverwachts nog drie collega's bijgekomen en dat was ondanks de volle agenda geen probleem. Wij hebben een leuke avond gehad met elkaar en hebben ook genoten van de gastheren.

Graag tot een volgende keer!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk met zn tweetjes wezen eten zo op kerstavond. We vinden het een knus restaurant alleen staan de tafeltjes net iets te dicht op elkaar op het hogere stuk.

Het eten was heerlijk mijn vrouw had een saté en ik een daddy Steak. Deze was mooi mals maar had alleen een beetje teveel vet. Daarnaast was het jammer dat er bijna geen groente bij geserveerd werd ook zat er geen saus over of bij de Steak.

Daarna nog een cappuccino genomen maar deze komt helaas direct uit een vol automaat en had niet bepaald smaak. Voor dit type bistro kan dit echt niet maar moet er gewoon een schitterende half automaat staan met een goede baristo. Dit geeft uitstraling en serveerd dan een goede kop koffie! Tip.

5,95 voor een fles water is toch wel absurd vonden we allebei.

De bediening was aardig en prima.
lemgvander .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik heb er geluncht met mijn zoon en schoondochter, hun 2 jarige dochter en een vriendin. We hebben het zeer naar onze zin gehad. Supervriendelijke en attente bediening. Er stond een grote tafel voor ons klaar, waar aan drie kanten geen andere tafeltjes stonden, zodat de kleine meid af en toe wat kon lopen zonder andere gasten te storen. Daar was echt over nagedacht. Wij hebben dat als buitengewoon prettig ervaren. Voor we het wisten, waren er 3 uur omgevlogen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Alles top. Lekker eten. Goede bediening. Korte putstraat is met kerst supergezellig. Top .................... ..........
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een heerlijke sfeer, een uitstekende kaart en fantastische bediening. Als er mensen zijn die iets niet goed vinden ligt dat absoluut aan de bezoekers zelf. Een aanrader om hier te gaan eten. Ok de mogelijkheid om kleinere porties te bestellen is top.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Blijft onze favoriete stek in den bosch, ook zeker met de kids. We zijn in de watten gelegd door Jody, blijft soort van thuiskomen bij haar.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij komen zo'n 10 keer per jaar bij Tante Pietje altijd maar vollen tevredenheid echter was het gisteren de laatste keer. Bij aankomst was al duidelijk datvde serveerster er geen zin in had. Kort af en chagerijnig dit zette al gelijk een bepaalde sfeer. Tijdje geleden al de resevering gemaakt graag een romatisch plekje is onze trouwdag. Erg romatisch helemaal achteraf bij de toiletten in de loop en met uitzicht op de keuken. Bedrijfsleider heeft ons daarna wel een andere tafel gegeven.
Ik had zeetong mijn man steak dit stond al 5 minuten op tafel voor de rest kwam ook had ik niet het juiste bestek. Onze vrolijke serveerster kwam eraan en vroeg of alles naar wens was op dat moment wel.
Ik moet zeggen de zeetong was heerlijk! Echter de steak van mijn man was niet goed doorbakken was helemaal rood in het midden vooraf duidelijk aangegeven van het rode af. Mijn man heeft dit gemeld.
Ik zat op een gegeven moment buiten met een wijntje en mevrouw de vrolijke serveerster stond buiten aan de bedrijfsleider op niet al te vriendelijke toon te vertellen dat ze nog aan tafel was geweest en dat alles naar wens was!! Ja mevrouw wij hadden nog geen hap op.
Ik moet eerlijk zeggen dat de bedreifsleider echt zijn best heeft gedaan voor ons en zelfs nog een drankje van het huis heeft aangeboden!
Maar het gevoel dat wij normaal ervaren bij Tante Pietje service, kwaliteit was er deze avond helemaal niet!! Misschien heeft het er mee te maken dat de eigenaar op vakantie was maar wat ons betreft kan de serveerster beter een andere baan nemen zo onhartelijk er kon geen gedag vanaf toen wij weg gingen. Wij gaan op zoek naar een ander restaurant in Den Bosch de volgende keer.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gezellig en knus cafe met een luxe uistraling en heerlijk eten. Ook voor wanneer je komt met internationale gasten genoeg keuze.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was oké. Vooral het voorgerecht is heel veel. De steak die medium was had iets langer gemogen.. was nu meer rare. Vreemd was wel dat te pas en te onpas aan mensen werd gevraagd of ze van tafel wilde ruilen. Hier stond dan wel tegen over dat je het 1e drankje van het huis kreeg. Ook vond ik het heel krap ingericht. Veel te veel tafels waardoor je bijna niet fatsoenlijk kon zitten
mikascm .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteren met een grote groep wezen eten. De service kan beter maar dat kan ook komen omdat de groep te groot was dus niet iedereen was goed bereikbaar.
Het eten is in iedergeval goed. Er is veel keuze en het vlees is goed klaargemaakt en nog steeds erg mals. Wel was er niet veel groente geserveerd, dat zou beter kunnen.
Bar K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitgebreide kaart. Vriendelijk ontvangen en bediend! Lekker buiten gezeten bij het vuurtje!
Zeker de moeite waard om nog eens naar toe naar toe te gaan!