Tante Pietje

Korte Putstraat 14 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Pietje

Lekker eten in Den Bosch

Als je graag nieuwe gerechtjes ontdekt, dan kan je zeker terecht bij Tante Pietje. Het restaurant is goed gelegen in het centrum van Den Bosch, in het midden van de Korte Putstraat.
Het restaurant serveert veel klassiekers, maar heeft ook heel wat spannende gerechten op zijn kaart staan. Hierdoor vinden avontuurlijke klanten zeker iets naar hun smaak. Tante Pietje heeft een traditioneel en gezellig interieur waar gasten zonder twijfel tot rust kunnen komen en het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Tante Pietje

frank C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Super lekker gegeten bediening gezellig en goed .
Komen zeker terug.
Gerard en karin
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ondanks enorme drukte in de stad (ivm Jazz Duketown) konden we binnen terecht. Erg lekker gegeten, catch of the day (tonijn en asperges), met prima bijpassende wijn (pinot blanc). Wel wat duur, bv.glas spa rood 3.10 en wijn 6,00
Lycke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij dachten aan een gezellig lang avondje uit. Hadden hoofd en nagegrecht. Hoofd gerecht kwam al na nog geen 10 minuten waardoor we maar wat langer gewacht hebben met bestellen toetje. 19.15 gearriveerd 20.20 liepen we alweer naar de Wolvenhoek. De reis van Tiel naar Den Bosch duurde langer...eten was prima en service ook
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een tijdje geleden heb ik bij Tante Pietje met vriendinnen diner gegeten. Een pannetje spaghetti (handje vol) met 6 gambas voor 27 euro (!!!!). Echt be-la-che-lijk! Ik zit nu bij Purobeach Hilton hotel aan het zwembad en net gelunch voor 22 euro, heerlijke noodles met grote gambas, kip en nog veel meer. Dat was het volledig waard maar wat jullie serveren voor die prijs, hoe durfen jullie het ervoor te vragen? En de locatie buiten zonder uitzicht in een tochthoek zonder verwarming zodat de spaghetti snel koud werd. Ik ga vaak uit eten en ben veel gewend maar jullie prijs-kwaliteit deugd niet.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was zaterdag ! De dag voor Moederdag vandaar dat ik met mijn moeder zus en neefje bij tante Pietje gingen lunchen ! We hadden hier al eerder gegeten en waren destijds erg tevreden. Deze dag echter was een fiasco! Het was erg druk op het terras! Het personeel bleef super attent maar het eten dat uit de keuken kwam was bar en boos! De hamburger graag medium maar was rauw, de hotdogs zijn wel erg minimaal ten op zichte van de andere gerechten en de frieten waren al voor de derde keer gebakken. Ik zou niet snel terug gaan met drukke dagen!
Heel jammer
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goede sfeer, prettige en vlotte bediening door alerte medewerkers.
Heel lekker en gezellig gegeten.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De lunch was prima en de bediening snel en heel vriendelijk! Wij zaten op het terras, maar binnen zag het er ook sfeervol uit. Wij komen nog eens terug.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk personeel op een na.
Lekker gegeten tussentijd tussen de geruchten was goed
Gerbert M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Uitstekend eten. Prima wijn en zeer klantgerichte bediening. Wat wil je nog meer!
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De Chateau Briand is heerlijk. Alleen behoorlijk aan de prijs ten opzichte van de hoeveelheid. Alle overige gerechten die we hier hebben genuttigd waren echt prima.
Jennet R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De kwaliteit van het eten is altijd uitstekend, evenals de bediening.
De service haat zelfs zover dat toen ik gister een smaakje voor de thee had uitgezocht en ik die niet op had gedronken ik de thee niet hoefde te betalen. Zonder dat ik er zelf iets over haf gezegd.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben allemaal ontzettend lekker gegeten bij Tante Pietje - de Daddy Steak viel goed in de smaak! Ook vonden we het bedienend personeel ontzettend vriendelijk en kundig - dankjulliewel voor een hele fijne avond. De schouderklopjes die ik van mijn collega's kreeg ivm restaurantkeuze stuur ik bij dezen door naar jullie. Tot snel!
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Erg lekker gegeten in een mooie ambiance. Vriendelijk personeel.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke en snelle service, gezellig en warm, overheerlijk gegeten voor een gunstige prijs!
Na het nagerecht hadden ze de tafel nodig en kregen we op het terras nog wat drinken op kosten vd zaak.
Kortom een aanrader!
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het was een volle zaak, bediening redelijk alert, het eten is oke maar kan vond de slakken wat aan de slappe kant en de gorgonzola op de biefstuk was een rare plakkerige lap, misstond een beetje op de mooi gebakken biefstuk.

huiswijnen vond ik niet bijzonder
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Lekker warm gezellig en druk. Lekker eten vlotte bediening en vooral vriendelijk. We hebben ruim 2 uur getafeld en werden de zaak niet uitgekeken. We waren met 5en en hadden gereserveerd. Is een aanrader.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We zijn fan van Tante Pietje en gaan met speciale gelegenheden daar graag eten. Het is gezellig en het eten is heerlijk! Ik ben in verwachting en er werd super met me mee gedacht over een geschikt gerecht. Wederom enorm genoten.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Met een gezelschap van 10 konden wij van een van menu's gebruik maken. We kozen voor die van 37euro pp (3 gangen), wat qua prijs-kwaliteit zeker goed is! Met name de sashimi is goed en ook de lamstournedos. Minpunt is dat we met ons gezelschap meer dan 20min moesten wachten na de door ons gereserveerde tijd. Moet gezegd worden dat het personeel ons zo goed mogelijk probeerde te voorzien van een drankje en alvast een broodje.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk diner met verse gerechten met goede kwaliteit. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs van de drankjes helaas behoorlijk pittig.