Tante Nel

Lang
Evaz3 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wel erg grote friet.
Hoge verwachting van een biologische snackbar. Niet helemaal waargemaakt. Kwaliteit niet slecht maar zulke grote friet ik denk dat ze uit een aardappel 4 frieten halen. Ben denk ik toch meer van de kleine friet, Wel leuk aangeklede zaak en inderdaad om nu over de muziek heen te schreeuwen als de bestelling klaar is. Doe hip een tv scherm met een nummer. Een nummer op de bon of iets orgineels zou hier niet misstaan.
Megabash .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik begrijp de recente negatieve recensie echt niet! Tante Nel is een geweldige mix tussen een traditionele snackbar en een bar. Een uniek concept waar je dus naast je patat stoof (die overigens kakelvers is en absoluut niet melig is, hoe bedenk je het) kunt genieten van een lekker biertje of een coctail. Ze hebben zelfs milkshakes met alcohol! Ook de opmerkingen over de service herken ik niet. Wij kregen alle aandacht en van schreeuwen was geen sprake. Ik vond het eten kwalitatief erg goed. Het is niet echt een restaurant. Het decor is gewoon simpel maar ze hebben wel een heerlijk terras.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Een witbiertje dat niet ijskoud is maar lauw, een frikadel die te doorbakken is, harde taaie korst. Patat melerig. Personeel dat door de zaak heen schreeuwt en als degene niet reageert, nog meer en harder gillen i.p.v. onthouden voor wie de bestelling is en er naartoe lopen?! Een radiozender waar meer op gepraat wordt dan muziek, en dan zo hard dat je elkaar niet meer verstaat en het personeel nog harder moet schreeuwen. Geluid dat uit de Bose's komt, zou perfect kunnen/moeten zijn maar is veel te blikkerig, i.c.m. de slechte akoestiek, kan je beter wat dimmen. Al met al zonde van zo'n mooie zaak. Het is allemaal semi hip, populair en modern maar men kan zich beter richten op de kwaliteit van het eten en sfeer....dan komt het wel goed.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Laast voor de tweede keer bij tante nel gegeten met me schoonouders die zelf 25 jaar ervaring in frituurland hebben
Waren weer onder de indruk van de heerlijke kwaliteit en zeer vriendelijke bediening
Aanwinst voor rotterdam
Joy R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij zijn met de kids geweest op vrijdagmiddag. Kids genoten van de gerechten en de aandacht die zij kregen. Dus wij ook genoten.
De sfeer is zeer ontspannen. En de bediening is correct.
Gezien de grote van de porties hebben wij bij het avondeten wat crackertjes gegeten.
Een verrijking voor het centrum van Rotterdam
Verstegen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Tante Nel is een begrip! Wat een combinatie van goede Gin Tonics met een heerlijke patat stoof. De bediening is aardig en vlot en aan de bar is het altijd gezellig.
Leuke tent!
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Op vrijdagavond een overheerlijk patatje mayo gegeten en bitterballen. Zoals je ze wilt! De kleine portie deed niet onder voor een normale. Fijne sfeer!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na een dag werken wilde we wel eens een keer bij Tante Nel op bezoek. De enige echte Snack Bar in Rotterdam waar we lazen dat ze truffelmayonaise en truffelkroketjes hebben. En laten we nou net beide dol daarop zijn. Dus niet verbazingwekkend was dit dan ook wat we bestelde naast de kaas-rucola kroketten. Sowieso is het onweerstaanbaar om hier te eten als je van een lekker drankje houdt, want waar anders kun je een lekkere gin-tonic bestellen bij je friet? Opvallend grote keuze gins ook, die schijnbaar nog steeds groeiende is. Verder smakelijke siroopjes. We hebben al met al lekker gegeten en we zijn er dan ook al een keer daarna terug geweest. Goede aanwinst in die buurt op snack gebied!
M_HJ_M .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Lekkere patat, goed terras en zeer vriendelijke bediening. Een goed alternatief voor een snackbar als je geen zin hebt om thuis te koken.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Tot nu toe heb ik, in twee bezoekjes, alleen de patat en de rundvleeskroketten van Tante Nel geproefd. Allebei van zeer goede kwaliteit. In de categorie 'snackbar', waar ik deze tante ondanks de verkrijgbaarheid van (sterk) alcoholische dranken toch maar onder wil scharen, zitten we hiermee in de hoogste regionen. Dit is een van de weinige snackbars met bediening die ik ken. En die bediening is dan nog ook nog eens bijzonder vriendelijk en attent. Dit zorgt voor een zeer prettige sfeer in de verder niet heel sfeervol ogende zaak. Ik kom er zeker eens terug om hun patat met stoofvlees te proberen. En let op: de kleine patat is lekker groot!
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik kom zelf uit het zuiden en was helemaal klaar met alle snackbars in rotterdam. In het zuiden is patat een onderdeel van je opvoeding en de smaak kwam hier tot nu toe nog niet eens bij in de buurt. Vandaag bij tante Nel gegeten en daar werd ik heel vrolijk van. Hier durf ik een brabander mee naar toe te nemen. Goeie pata en een frikandelspeciaal zoals deze hoort te zijn.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk hip & verantwoord snacken. Hippe baarden (nee, ik scheer gewoon niet), praatjes over vastgoed -mijn beste gesprek ooit in een snackbar, dat dan ook weer-, speciaal biertje erbij. Hele goeie frikadellen. Stevige bitterballen waar je nu eens niet gelijk je bek aan brandt. Goeie verdeling tussen bar aan de ene en frituur aan de andere kant. Klein, levendig en gezellig. Toedeledoki ouwe snackbar, welkom Tante Nel!
Marrie52 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gehoord dat Tante Nel een nieuwerwetse snackzaak is. We namen bitterballen. De bitterballen zagen er mooi uit, gepaneerd met echt kruim. Dat was 't: na het eerste hapje lekte de slappe vulling uit de bitterbal. Smaakte verder nergens naar, geen 'vlees' gezien, smaak mosterd: vlak.
Geserveerd in een plastic bakje, met mosterd in een plastic bakje, op een plastic serveerblad, met precies 1 servetje.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ja een negen voor een snackbar, geweldig!
Patajestoofvlees is echt heeeeeerlijk.
Gehaktbal op brood Toppertje.
Bitterballen zo lekker.
Frikandel speciaal voor mij een tien! Heerlijk wist niet dat er zo iets lekkers uit de frituur kan komen.

Gezellige bediening en vriendelijk.
Cola in een glas, met of zonder ijs, gewoon in de snackbar.

TOP!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Tante Nel heeft een toegevoegde waarde aan het Centrum van Rotterdam. Het is de plaats waar men o.a. heerlijke zelfgemaakte frieten met truffelmayonaise kunt eten. Ook zijn het patatje stoofvlees en de huisgemaakte gehaktballen een aanrader. Helemaal speciaal is dat Tante Nel ook een biertje,wijntje of 1 van de vele verschillende gin-tonic's serveert.
Imcvdh .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Dit is een snackbar waar je eigenlijk gewoon wil blijven hangen, wat echter niet vaak zo is bij de standaard snackbar. Het is hier super gezellig en als je een van de plekjes bij het voorraam kan veroveren heb je ook leuk uitzicht (maar kijkend in de zaak is ook erg leuk! Dus ik zou een beetje schuin gaan zitten). De snacks zijn dan ook nog eens heel erg lekker, kwalitatief natuurlijk stukken beter dan de standaard snackbar! Hier hebben we dan ook een lekker grote patat met besteld met een mooi glas witte wijn, dat kan ook niet overal! En als toe een pinkyrose lemonade (dark seasalt & caramel, alsof je een toetje drinkt!)