Tante Lien's Family-owned Indonesian Cuisine

Breedstraat 17 3603 BB Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tante Lien's Family-owned Indonesian Cuisine

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Tante Lien's een gezellig Indonesisch restaurant, vriendelijke bediening, en heerlijke rijsttafel. Hier komen we zeker nog terug.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zeer vriendelijke en accurate bediening! 2 x rijsttafel spicy besteld en we hebben er van genoten! Zeer verfijnde smaken. Keuze uit witte rijst, mihoen of nasi. Extra rijst vonden we gelukkig niet terug op de rekening en zo hoort het! Een prima gelegenheid om in Maarssen kennis te maken met de geraffineerde smaken uit de Indonesische keuken! We hadden geen "plek" meer voor een nagerecht maar de volgende keer komen we zeker weer genieten en houden een "gaatje" over voor de spekkoek :)

Aanrader!! En zeker in het weekend is reserveren aan te bevelen!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ben vandaag eten wezen halen met mijn vriend, we hadden een nasi goreng rames speciaal en een bami goreng rames speciaal. Daarbij hadden wij ook nog saté kambing, saté babi en pangsit. Al het eten was piekfijn in orde. De nasi en bami goreng rames speciaal zijn ruim voldoende voor een persoon. Na 5 min waren wij aan de beurt en werden we geholpen door een vriendelijke medewerkster. Zij vroeg ons vriendelijk wat we wouden bestellen en was niet te beroerd om ons het een en ander uitteleggen. Zowel de medewerkster die ons hielp als de andere medewerksters waren erg relaxed aan het werk ondanks dat het redelijk druk was, dit vind ik echt een pluspunt want daardoor nemen ze echt de tijd voor je. Het was erg lekker, dus Tante Lien kan snel weer op een bezoekje rekenen van ons.
PereiraM .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Op aanraden van vrienden zijn we hier vorige week met z'n vieren wezen eten. Gelukkig hadden we van tevoren gereserveerd, het was erg druk binnen.
Ondanks de drukte werden we vriendelijk begroet en naar onze tafel begeleid.
Vooraf besloten we wat kleine Indische hapjes te bestellen, deze waren goed op smaak.
Als hoofdgerecht kozen we voor 2 rijsttafels, de tante liens en een pittige rijsttafel. Door de verhalen van anderen hadden we best hoge verwachtingen van het eten, deze werden zeker overtroffen!
Meer dan genoeg keus en hele uiteenlopende smaken.
Na het hoofdgerecht nog een kopje koffie gedronken en nog even nagetafeld.
Uiteindelijk hadden we ook nog wat kleine dingetjes bij het afhaalgedeelte meegenomen om thuis op te eten.

Wij komen zeker terug; supereten, vriendelijke bediening en een fijne setting.
Fieldz .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben voor zes pers. twee verschillende rijsttafels besteld om afte halen. Afgesproken tijd was 18:00. Bij binnenkomst moest er nog begonnen worden aan onze gerechten. Achter de afhaalbalie heerste totale chaos. Alle gerechten worden m.b.v. 6 magnetrons opgewarmd. Na een half uur wachten konden we eindelijk naar huis om te eten. Helaas was dat een enorme domper. Alles droop ban het vet en olie. Veel vlees gerechten waren helemaal uitgedroogd en veel te zout. Het enige dat nog een beetje eetbaar was waren de hroentes en de rijst. Vor het bedrag dat we hebben betaald (€106,00) was het echt een aanfluiting. Erg jammer maar daar gaan we nooit meer naartoe. Grt, Freek
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gezellig restaurantje met beperkt aantal tafels en de mogelijkheid om eten af te halen. Wij zijn gaan zitten en werden bediend door 2 vriendelijke jonge dames die regelmatig vroegen of alles naar wens was. Lang op een extra Bintang hebben we de ook niet hoeven wachten. Webben de rijsttafel Tante Lien geprobeerd zonder voorgerecht. Dat was een juiste keuze want de rijsttafel was meer dan voldoende voor twee personen. De gerechten worden geserveerd in kleine bakjes. De gerechtjes zijn heerlijk en divers. Vvan pittig tot zoet
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Altijd lekker en vandaag leek het allemaal nog wat smaakvoller!.als voorgerecht een heerlijke pikante salade van taugé en komkommer en satésaus. We hadden de jawa rijsttafel, dus een tafel vol met pittige gerechtjes. Groentes, het bekende smoorvlees, eiergerechten, hete aardappels, sate en rijst, en heerlijke nasi. Het wordt ik schaaltjes op een rechaud op tafel geserveerd en hierdoor is het erg gezellig tafelen. De service is prima en de ambiance ook meer dan oké. Een echte aanrader!
Hus .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heerlijk eten! Alles authentiek en met veel aandacht bereid. De bediening zet de spullen neer maar veel straalt er niet van af. Dat vond ik geen probleem omdat het eten echt goed is. De entourage is wat shabby maar ook dit is geen punt met zulk lekker eten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Naar Tante Lien ga je, als je heerlijk Indonesisch wil eten. Vanavond worden we gastvrij ontvangen door de vrouwelijk bediening van studenten leeftijd. Het restaurant is traditioneel ingericht, wij voelen ons hier thuis.

We hebben voor vijf personen gereserveerd, maar echt druk is het op deze vrijdagavond niet in het restaurant.

De kaart biedt voldoende keuze uit lekkere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. De voorgerechten zijn schappelijk geprijsd en je komt meteen in de stemming voor de volgende gang. Bijna eensgezind kiezen we als hoofdgerecht voor de Nasi en Bami Goreng Tante Lien, maar er is ook volop keuze uit Indonesische rijsttafels.

Als dessert de koffie met spekkoek en een lekkere spekkoek likeur. De bediening maakt géén haast er is ruimte genoeg om lekker na te tafelen met een goed glas wijn.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Tante Lien is een klein restaurant in maarssen waar je authentieke Indische gerechten kunt proeven. Wij kozen voor de rijsttafel voor 2 personen. Bakje kroepoek vooraf is lekker. Ook bij de maaltijd voldoende kroepoek en emping. Het eten is ruim voldoende en goed op smaak. Sommige gerechten pittiger dan andere. Lekkere spekkoek na. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening!
Jorissen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Tante lien is de absolute top wat indisch eten betreft. Alle gerechten even verfijnd en divers van smaak.De bediening altijd even aardig en vrolijk. Het familie idee wordt hier echt uitgedragen.
Echte aanraders zijn de droog scherpe blado en de zoete gehaktballetjes. De groentes zijn allemaal heerlijk .Als je er nog niet bent geweest onmiddelijk reserveren of afhalen even geduld want de sate wordt vers geroosterd!
Puck1607 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gister zijn wij met zijn tweetjes hier wezen eten. Wij hadden veel enthousiaste berichten gehoord dus waren erg benieuwd. Toen we binnen kwamen werden we vrolijk begroet en kregen wij een tafel aangewezen, wij zaten bij het raar erg leuk plekje. Aangezien wij nog een beetje nieuw zijn met de Indonesische keuken lieten wij ons adviseren door het meisje in de bediening. Vooraf hebben wij allebei het proeferijtje van verschillende saté's genomen. Voorgerechten was erg lekker echt een aanrader. Vervolgens hadden wij als hooggerecht de rijsttafel Tante Lien. Dit is zeker een echte aanrader. Je kreeg ongeveer 10 verschillende gerechtjes waardoor je overal wat van kan proeven, erg lekker! Alle gerechtjes werden allemaal uitgelegd door het meisje in de bediening. Als nagerecht hadden wij allebei spek koek met ijs, ook erg lekker. Kortom heerlijk gegeten en vriendelijk en behulpzaam personeel.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Het Indisch hier was voorheen altijd heerlijk maar sinds een jaar is het eten niet meer vers. Alles word van te voren klaar gemaakt en vervolgens in de magnetron opgewarmd waardoor de gerechten droog zijn. De inrichting is opzich erg leuk als je niet dicht bij de vitrine zit, wanneer je daar zit heb je namelijk meer een snackbar als restaurant gevoel. Het personeel is verder wel vriendelijk en de prijzen liggen gemiddeld. Overigens is de spekkoek wel heerlijk.
Bos0509 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Vrijdagavond een heerlijke avond gehad bij Tante Lien's. Met zn tweeën de rijsttafel Jawa besteld, de pittige rijsttafel. De rijsttafel bestond uit een leuke afwisseling van ongeveer 12 pittige en mediumpittige gerechten, rijst en saté. Na het eten nog genoten van een Sayah, spekkoeklikeur. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect en erg vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Met vrienden uit Rotterdam Indisch bij Tante Lien gegeten. Alle 4 voor de rijsttafel gegaan. Heerlijke smaken en diverse warme en koude gerechten. Ook kroepoek vooraf. Service is prima en attent. Auto thuisgelaten en lopend hier naar toe. Dus een glaasje wijn er bij. Echt lekker. Geen dessert genomen maar wel koffie en spekkoek. Voldaan naar huis. We komen we terug. Dank u.
MaatrenRK .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Ben op een zondag met zijn tweetjes komen eten. We werden vriendelijk begroet en begeleid naar een tafel. We kregen een lekker schaaltje kroepoek, en we konden meteen wat te drinken bestellen. Ik had als voorgerecht zelf de kip risolles besteld, deze was erg lekker. Mijn vriendin had de saté kambing besteld, deze was verrukkelijk. Daarna hadden we de rijsttafel tante lien genomen. Deze bestaat uit diverse gerechtjes, ik geloof een stuk of 10 a 12. Er zaten pittige gerechten bij, maar ook milde gerechten, voor ieder wat wils dus (ik ben een pittige eter, mijn vriendin niet). kwam ook met witte rijst en saté. De saté was wederom verrukkelijk. Als nagerecht beide een ijsje met stukjes spekkoek er over heen. Heb dit nog nooit ergens gezien, maar het was ontzettend lekker. Ook koffie genomen, was prima. De bediening was zeer goed: vlot en erg vriendelijk. Ook vind ik de setting prettig, soort huiskamer gevoel. Heerlijk gegeten, goed bediend en het was niet duur, we gingen met een fijn gevoel weg. Zeer voor herhaling vatbaar! wij komen zeker terug.
Jads .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Bij binnenkomst werden we amper begroet, we mochten gewoon ergens gaan zitten. Na 10 min kregen we de menu kaart. Naast de rijsttafel is er eigenlijk weinig te bestellen. We konden naar de vitrine kijken. Eerst rook de serveerster aan het eten of het nog wel vers was. Vervolgens werd het uit de vitrine gehaald, naar de keuken gebracht, saté stokjes er op gelegd en de magnetron in.
En dat was te proeven, de kip was droog, de groente waren slap en smaakte niet bijzonder. Na afloop heeft mijn vriend er wat van gezegd waarop de serveerster reageerde 'het is te veel werk om alles vers te maken'.

Toen we wilde betalen was het personeel veel te druk met schoonmaken. Vijftig euro vind ik te veel voor een magnetron maaltijd. Wij komen niet meer terug.
Daniel F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wat een lekkere indische eetsalon is het , en de mensen zijn super aardig en gastvrij. Alles word huis gemaakt, zelfs de sambal, Mmm, rijsttafel heerlijk, alles klopt, prijs/kwaliteit TOP!!
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Tante Lien voelt voor ons als thuiskomen. We komen hier met enige regelmaat.

Na een voorgerechtje en een extra schaaltje kroepoek van het huis, komen de hoofdgerechten op tafel. De gado-gado schotel, de bami goreng Tante Lien en de bami goreng speciaal. Heerlijk van smaak en flinke borden vol.

Het eten is schappelijk geprijsd en de bediening is vriendelijk en spraakzaam. Voor ons voldoende reden om nog eens terug te komen.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Ik kreeg een mini tafeltje toegewezen dat wat ongelukkig in de zaak staat. Niet leuk voor mij en niet leuk voor de twee tafels waar je zowat tegenaan gedrukt wordt.
Als eenling heb je niet zo veel keus. Rijsttafelen is niet voor de alleengaande eter bedoeld blijkbaar (minimaal twee personen) en ook een menu zat er niet in. Dus daarom maar de Rames speciaal met Bami Jawa besteld. Eerlijk gezegd vond ik het maar een karig maal. Er was nog keuze tussen mild, medium en pittig. Waarom is me onduidelijk, als je pretendeert authentiek te koken, maar alla, om aan de gemiddelde Nederlandse smaak tegemoet te komen kan ik het me voorstellen.
De smaak was niet slecht, maar ook niet goed. Uiteindelijk lijkt het ook gewoon uit de vitrinebakken geschept en in de magnetron opgewarmd veronderstel ik.
Achteraf nog eens terugkijkend naar de menukaart op internet, blijkt dat ik geen "speciaal", maar "gewoon" gekregen heb. Er zat dus geen saté en tweede vlees/kipgerecht bij. Blunder dus.
Misschien dat een uitgebreide rijsttafel wel aan de verwachtingen voldoet, maar de eenzame reiziger zou ik dit niet aanraden.