Over het restaurant Tante Koosje

Tante Koosje is gevestigd in een oud wachtlokaal waar vroeger de paardentram zijn opstapplaats had. Het interieur en de aankleding sluiten helemaal aan op de stijl van dit oude gebouw, maar met de gemakken van vandaag. Ook buiten is het goed toeven op het mooie terras. In een ogenblik voel jij je hier helemaal thuis. Naast moderne gerechten gaat Tante Koosje regelmatig terug in de tijd met traditioneel bereide specialiteiten. Een ideale locatie voor een romantisch diner of een uitgebreide High Tea.

Meer informatie over restaurant Tante Koosje

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag - zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tante Koosje

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Aan de gebakken kabeljauw zat weinig smaak. De patat en groenten stonden apart op de rekening! Dat kan echt niet voor die prijs. Voor en nagerecht waren goed.
Honoré S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We waanden ons daadwerkelijk op Sicilië: interessant wijnarrangement, verrassend vijfgangenmenu, uitstekende bediening van 80 simultaan genietende gasten. Kortom, 'grande'!
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten, de dames van de bediening waren erg lief voor mijn 97 jarige oma!
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Helaas; eigenlijk alles viel tegen. De wijnen die wij uitzochten bleken niet meer voorradig hoewel ze nog wel op de wijnlijst stonden. Voorgerecht: carpaccio en Mexicaanse salade waren matig en weinig fantasievol. Hoofdgerecht: ossobucco voor twee van ons was ronduit slecht: de kalfsschenkel was hard, droog en taai. Eén worteltje, één piepklein stengeltje bleekselderij en misschien twee doorgesneden krieltjes lagen op het bord. De chef zal vast wel goede bedoelingen hebben gehad met dit gerecht maar het leek nergens naar. De dorade filet was redelijk; de groenten er omheen dreven in een smakeloze, gele saus!
Jammer; maar niet meer voor herhaling vatbaar.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Bij Tante Koosje waren we al eerder geweest en dat was goed bevallen. Nu we weer in de buurt waren gingen we er nog een keer heen. Het was prachtig weer en we konden buiten op het terras plaats nemen. Allereerst bestelden we een fles witte wijn en we vroegen er ook een karaf kraanwater bij.
Vooraf namen we de Mexicaanse salade en die was teleurstellend. We kregen de indruk dat er een blik mais en een blik kidneybonen was opengetrokken. Verder wat guacamole erop en wat tortillachips erin gezet en klaar. Mwah, het smaakte wel maar veel bijzonders was het niet.
Het hoofdgerecht, de lauwwarme Taboulehsalade, viel nog meer tegen. Een bord bulgur met hier en daar een stukje courgette en aubergine, wat mint yoghurt erover en een stuk Turks brood erbij en dat was het dan. Het is nogal makkelijk een bijgerecht (bulgur) als hoofdgerecht te presenteren, zonder ook maar iets van een vleesvervanger. Nee dit was het zeker niet, de bulgur was ook nog een vrij droge hap en ging grotendeels terug.
Omdat we best nog wel trek hadden namen we Aardbeien Romanoff als nagerecht. Dat smaakte redelijk.
Na deze ervaring zal Tante Koosje van ons lijstje verdwijnen.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel sfeervol.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
heel attente bediening en altijd een geweldig verrassingsmenu
Erik Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zomaar onverwacht gaan eten bij Tante Koosje. Leuk, gezellig, verrassend ! De gerechten zijn niet allerdaags, wel erg lekker en wederom verrassend. Bediening was gemakkelijk, gastvrij en gewoon prettig. Prijs is zoals dat mag zijn bij een dergelijke ambiance. We komen nog een keer.
Jan-Jetze Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Met een behoorlijk grote groep (18 pp) neergestreken bij Tante Koosje. Ik kende dit sfeervolle restaurant van wat langer geleden en vond het wel een gok om er met zoveel mensen naar toe te gaan maar we werden bepaald niet teleurgesteld. De bediening was relaxed en tegelijk attent. De gerechten kwamen vlot door en waren origineel en erg lekker. Er ontbrak alleen salade bij het hoofdgerecht. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Aanrader!
Martien J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening.
HalinaEet H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vegetarisch gegeten. Alle gangen waren verrassend en lekker met goede wijnen ook. De bediening was attent en vriendelijk. We zaten helemaal goed in de serre. Het restaurant is origineel en smaakvol ingericht. Een aanrader ook voor vegetariërs. Alleen een klein beetje jammer dat men nog niet toe is aan een verrassingsmenu voor vegetariërs.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Uitstekend en verrassend eten, gezellig ingericht, heel vriendelijke bediening.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prettige en deskundige bediening, goed rekening gehouden met dietaire beperking van 1 tafelgenoot, mooie gerechten, heel lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding.
een aanrader!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Mix van diverse smaken in elk gerecht was subtiel genoeg en verrassend.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Tante Koosje, met zorg bereid, mooie presentatie, zeer goede en vriendelijke bediening . Zeker een aanrader!
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Nice atmosphere!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was lekker en goed behalve de sla was niet lekker aangemaakt.
Daarnaast heb ik als tip om de bonbons bij de koffie op kamertemperatuur te serveren. Nu was deze koud en hard, zo uit de koelkast.
Gien V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wauw, wat een fijne avond hebben wij gehad bij Tante Koosje!
We hebben heerlijk gegeten in de mooie serre van het restaurant. Van het dessert werden wij helemaal blij!

Dank jullie wel, tot de volgende keer
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer goed gegeten bij Tante Koosje. Als voorgerecht de tartaar van gamba's. Erg smakelijk. Daarna de schelvis, die ook erg goed smaakte. Ten slotte de trifle van witte chocolade. Absoluut een verrukkelijke afsluiter.

Mijn vader is een kieskeurige eter en daar werd erg goed rekening mee gehouden.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten, alle combinaties kunnen, veel ruimte, een uiterst vriendelijke ontvangst en attente bediening. En niemand vergeet ooit om je naar buiten te 'begeleiden' ! Een aanrader