Tante Koosje

Berg en Dalseweg 359 6522 CK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Koosje

Tante Koosje is gevestigd in een oud wachtlokaal waar vroeger de paardentram zijn opstapplaats had. Het interieur en de aankleding sluiten helemaal aan op de stijl van dit oude gebouw, maar met de gemakken van vandaag. Ook buiten is het goed toeven op het mooie terras. In een ogenblik voel jij je hier helemaal thuis. Naast moderne gerechten gaat Tante Koosje regelmatig terug in de tijd met traditioneel bereide specialiteiten. Een ideale locatie voor een romantisch diner of een uitgebreide High Tea.

Meer informatie over restaurant Tante Koosje

• Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel sfeervol.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
heel attente bediening en altijd een geweldig verrassingsmenu
Erik Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zomaar onverwacht gaan eten bij Tante Koosje. Leuk, gezellig, verrassend ! De gerechten zijn niet allerdaags, wel erg lekker en wederom verrassend. Bediening was gemakkelijk, gastvrij en gewoon prettig. Prijs is zoals dat mag zijn bij een dergelijke ambiance. We komen nog een keer.
Jan-Jetze Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Met een behoorlijk grote groep (18 pp) neergestreken bij Tante Koosje. Ik kende dit sfeervolle restaurant van wat langer geleden en vond het wel een gok om er met zoveel mensen naar toe te gaan maar we werden bepaald niet teleurgesteld. De bediening was relaxed en tegelijk attent. De gerechten kwamen vlot door en waren origineel en erg lekker. Er ontbrak alleen salade bij het hoofdgerecht. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Aanrader!
Martien J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening.
HalinaEet H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vegetarisch gegeten. Alle gangen waren verrassend en lekker met goede wijnen ook. De bediening was attent en vriendelijk. We zaten helemaal goed in de serre. Het restaurant is origineel en smaakvol ingericht. Een aanrader ook voor vegetariërs. Alleen een klein beetje jammer dat men nog niet toe is aan een verrassingsmenu voor vegetariërs.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Uitstekend en verrassend eten, gezellig ingericht, heel vriendelijke bediening.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prettige en deskundige bediening, goed rekening gehouden met dietaire beperking van 1 tafelgenoot, mooie gerechten, heel lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding.
een aanrader!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Mix van diverse smaken in elk gerecht was subtiel genoeg en verrassend.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Tante Koosje, met zorg bereid, mooie presentatie, zeer goede en vriendelijke bediening . Zeker een aanrader!
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Nice atmosphere!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was lekker en goed behalve de sla was niet lekker aangemaakt.
Daarnaast heb ik als tip om de bonbons bij de koffie op kamertemperatuur te serveren. Nu was deze koud en hard, zo uit de koelkast.
Gien V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wauw, wat een fijne avond hebben wij gehad bij Tante Koosje!
We hebben heerlijk gegeten in de mooie serre van het restaurant. Van het dessert werden wij helemaal blij!

Dank jullie wel, tot de volgende keer
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer goed gegeten bij Tante Koosje. Als voorgerecht de tartaar van gamba's. Erg smakelijk. Daarna de schelvis, die ook erg goed smaakte. Ten slotte de trifle van witte chocolade. Absoluut een verrukkelijke afsluiter.

Mijn vader is een kieskeurige eter en daar werd erg goed rekening mee gehouden.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten, alle combinaties kunnen, veel ruimte, een uiterst vriendelijke ontvangst en attente bediening. En niemand vergeet ooit om je naar buiten te 'begeleiden' ! Een aanrader
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige accommodatie
Goede gastvrouw
Heerlijk eten, goede wijn.
Alle wensen werden omgezet in daden.
Wij komen zeker nog een keer terug!!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gister hebben we bij tante Koosje gegeten. We hebben lekker buiten op 't terras gezeten en heerlijk 3-gangen gegeten!. We waren al bekend met de betere restaurants in Nijmegen, maar tante Koosje nog niet geweest. Ze heeft ons blij verrast!

Een sfeervol restaurant op een bijzondere locatie met een (erg!!) goede prijs-kwaliteit verhouding!!

Ga zo door!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima gegeten met aardige bediening in een zeer prettige ambiance. Oesters (Papillons) lekker vooraf, smakelijke kabeljauw met oa smeuïge risotto Nero en goede Tabouleh als hoofdgerechten. Smakelijke limoncello-bavarois. Wijn en koffie eveneens goed. We komen weer terug als we in buurt zijn!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tante Koosje is een gezellige kleurvolle plek met aardige bediening en originele gerechten. Helaas was mijn aubergine erg bitter en de maispannekoekjes papperig. De koffie Tante Koosje met heerlijke stukjes cake en een likeurtje erbij, maakten een hoop goed.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met iets meer groente was de beoordeling van de kwaliteit "uitstekend" geworden. Voor ons vegetariërs in deze prijsklasse in Nijmegen een goede keus.