Over het restaurant Tante Koosje

Tante Koosje is gevestigd in een oud wachtlokaal waar vroeger de paardentram zijn opstapplaats had. Het interieur en de aankleding sluiten helemaal aan op de stijl van dit oude gebouw, maar met de gemakken van vandaag. Ook buiten is het goed toeven op het mooie terras. In een ogenblik voel jij je hier helemaal thuis. Naast moderne gerechten gaat Tante Koosje regelmatig terug in de tijd met traditioneel bereide specialiteiten. Een ideale locatie voor een romantisch diner of een uitgebreide High Tea.

Meer informatie over restaurant Tante Koosje

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag - zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tante Koosje

Martien J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening.
HalinaEet H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vegetarisch gegeten. Alle gangen waren verrassend en lekker met goede wijnen ook. De bediening was attent en vriendelijk. We zaten helemaal goed in de serre. Het restaurant is origineel en smaakvol ingericht. Een aanrader ook voor vegetariërs. Alleen een klein beetje jammer dat men nog niet toe is aan een verrassingsmenu voor vegetariërs.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Uitstekend en verrassend eten, gezellig ingericht, heel vriendelijke bediening.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prettige en deskundige bediening, goed rekening gehouden met dietaire beperking van 1 tafelgenoot, mooie gerechten, heel lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding.
een aanrader!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Mix van diverse smaken in elk gerecht was subtiel genoeg en verrassend.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Tante Koosje, met zorg bereid, mooie presentatie, zeer goede en vriendelijke bediening . Zeker een aanrader!
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Nice atmosphere!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was lekker en goed behalve de sla was niet lekker aangemaakt.
Daarnaast heb ik als tip om de bonbons bij de koffie op kamertemperatuur te serveren. Nu was deze koud en hard, zo uit de koelkast.
Gien V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wauw, wat een fijne avond hebben wij gehad bij Tante Koosje!
We hebben heerlijk gegeten in de mooie serre van het restaurant. Van het dessert werden wij helemaal blij!

Dank jullie wel, tot de volgende keer
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer goed gegeten bij Tante Koosje. Als voorgerecht de tartaar van gamba's. Erg smakelijk. Daarna de schelvis, die ook erg goed smaakte. Ten slotte de trifle van witte chocolade. Absoluut een verrukkelijke afsluiter.

Mijn vader is een kieskeurige eter en daar werd erg goed rekening mee gehouden.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten, alle combinaties kunnen, veel ruimte, een uiterst vriendelijke ontvangst en attente bediening. En niemand vergeet ooit om je naar buiten te 'begeleiden' ! Een aanrader
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige accommodatie
Goede gastvrouw
Heerlijk eten, goede wijn.
Alle wensen werden omgezet in daden.
Wij komen zeker nog een keer terug!!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gister hebben we bij tante Koosje gegeten. We hebben lekker buiten op 't terras gezeten en heerlijk 3-gangen gegeten!. We waren al bekend met de betere restaurants in Nijmegen, maar tante Koosje nog niet geweest. Ze heeft ons blij verrast!

Een sfeervol restaurant op een bijzondere locatie met een (erg!!) goede prijs-kwaliteit verhouding!!

Ga zo door!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima gegeten met aardige bediening in een zeer prettige ambiance. Oesters (Papillons) lekker vooraf, smakelijke kabeljauw met oa smeuïge risotto Nero en goede Tabouleh als hoofdgerechten. Smakelijke limoncello-bavarois. Wijn en koffie eveneens goed. We komen weer terug als we in buurt zijn!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tante Koosje is een gezellige kleurvolle plek met aardige bediening en originele gerechten. Helaas was mijn aubergine erg bitter en de maispannekoekjes papperig. De koffie Tante Koosje met heerlijke stukjes cake en een likeurtje erbij, maakten een hoop goed.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met iets meer groente was de beoordeling van de kwaliteit "uitstekend" geworden. Voor ons vegetariërs in deze prijsklasse in Nijmegen een goede keus.
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima sfeer en bediening. Hoofdgerecht viel met tabuleh viel erg tegen. Te weinig smaak en te veel kaas. Kan een keer gebeuren. Restaurant is verder wel een aanrader.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige sfeer. Echt een aanrader!
barbara R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren met Zeeuwse vrienden neergestreken op het feestelijke terras van Tante Koosje; de kamperfoelie geurde. Natuurlijk de oesters geprobeerd, met een heerlijke Marsanne. Overheerlijk en mooi geserveerd op witte steentjes. We besloten bij de vis te blijven en kozen voor de kabeljauw met risotto nero. Geraffineerd klaargemaakt en begeleid door een Spaanse Verdejo. De zon ging onder en in de laatstezonnestralen genoten we van een fijne oude port met een bijzonder kaasplankje. De bediening was uiterst aandachtig en ook nog eens leuk om naar te kijken. Leuke jurkjes! Kortom alles was smaakvol gedaan. Wij komen zeker hier terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij zijn hier met z'n tweetjes wezen eten op een vrijdag. We hebben telefonisch gereserveerd en gevraagd om een mooi plekje. We komen zelf uit Nijmegen, en hebben de naam Tante Koosje al vaker horen vallen, maar toch nog nooit geweest. Aangenaam verrast! Het restaurant ademt een authentieke maar toch moderne sfeer en is gelegen op een mooie locatie met een erg gezellig bloemrij terras.

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen en verwezen naar een mooi plekje in "de serre". We begonnen met een witte wijn waarna ons de kaart werd gebracht. We kozen voor het 3 gangen menu voor 28,50.

Met een broodje op tafel hebben we gewacht op de voorgerechten, een kalfspastrami en schelvisbavarois, beiden goed geproportioneerd en erg lekker. Hierna werden onze hoofdgerechten geserveerd; ik ging voor de runderbavette en mijn vriendin voor de garnalen om zelf te pellen. Hier werd netjes een vingerbowltje bij neergezet. Bij de hoofdgerechten werden ook nog patatjes en lekkere salade op tafel gezet. Heerlijk gegeten! Omdat mijn vrouw al aardig voldaan was koos zij voor een cappucino in plaats van een dessert. Gelukkig mocht dit ook als vervanging gelden binnen de menuprijs. Ik koos voor de limoncellobavarois, erg lekker!

Conclusie: Zeer aangenaam verrast, erg lekker gegeten, zeker voor deze prijs! Verder was het bedienend personeel erg attent en vakbekwaam (dame in kwestie kon ons goed uitleg geven over bijpassende wijnen bij onze gerechten). Wij komen zeker terug! Mocht je hier nog niet geweest zijn:

Aanrader!