Tante Koosje

• Romantisch
  • Terras
  • ...

Over het restaurant Tante Koosje

Op 17 november 2014 bekroond met één Michelinster!

In het hart van het pittoreske dorpje Loenen aan de Vecht, in de schaduw van de kerk, ligt aan het pleintje met geknotte bomen een bijzonder restaurant met een bijzondere naam: Tante Koosje.

Tante Koosje is razend populair door de nostalgische sfeer en de uitstekende keuken. 's Zomers waant men zich in Zuid-Frankrijk op het sfeervolle en bebloemde terras aan de voet van de kerk, niet in het minst door een van de mooiste en meest uitgebreide wijnkaarten van Nederland. Speciaal voor private dining (eten met een groep) hebben wij onze unieke wijnzolder.

Elke dag open van 18.00 - 22.00

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tante Koosje

• Kom je met de auto?
    Restaurant Tante Koosje ligt zeer centraal op 15 km vanaf Amsterdam, Utrecht en Hilversum Invoer adres voor uw navigatiesysteem: Leeuwendijk ...(parkeerterrein) 3632 EN Loenen aan de Vecht

Maandag t/m zondag 18:00 - 22:00

• Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke avond!
Vegt .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Samen met een vriendin hier gegeten, respectievelijk het 4 gangen menu "tante koosje" en het 4 gangen vegetarische menu. Eten prima, maar bediening bemoeizuchtig en niet transparant. Wij dronken geen wijn, maar water. Kregen de fles niet op tafel maar werden voortdurend bijgeschonken en zonder dat het ons gevraagd werd, trok men een 2e fles open. Kosten voor 2 flessen spa: € 9,50.
Na het diner werd ons bij de koffie een doosje lekkernijen geserveerd, ongevraagd en dus leek het alsof we dit kregen aangeboden. Toen wij aangaven dat we eigenlijk genoeg hadden, werden wij aangemoedigd de lekkernijen toch vooral mee naar huis te nemen. Kosten achteraf: € 7,50 per blikje matige koekjes/bonbonnetjes.
Gelukkig bezochten wij dit restaurant met een dinercadeau bon, dus de schade viel mee. Maar van de rekening van € 152 hebben wij 10% ongevraagd betaald. Belachelijk, doen we geen tweede keer.
P.J. P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellige ambiance , perfecte keuken , nette ,vriendelijke bediening . Kortom , wij komen snel weer terug
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vrijdag j.l. gegeten in Uw restaurant, voorgerecht heerlijk maar het hoofdgerecht was niet te eten ,de biefstuk was niet weg te krijgen .
Mijn man had de biefstuk door gebakken en ik medium.
Na de vraag of wij lekker gegeten hadden vertelde wij dat de biefstuk heel taai was, wat ook te zien was op ons bord omdat wij het lieten liggen ..
De betreffende ober vertelde dat dat het soort biefstuk was!!!!!???? deze zelfde biefstuk eten wij bij Paolo's en is boterzacht.
Er werd geen excuses gemaakt en ook geen andere biefstuk aangeboden!
Wij zullen hier niet snel terug komen.
Mw. Harrigan-Huetink
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten en gedronken bij tante Koosje. Leuke bediening met humor die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Geweldige leuke en lekkere avond gehad. Top!
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Het was prima bij Tante Koosje, zeer tevreden Noorse relaties meegenomen, ze waren aangenaam verrast door het mooie menu en de bijgaande wijn spijs combinatie.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uitstekend eten, ook voor vegetariërs. Leuke ambiance, tikje oubollig maar gezellig. Goede akoestiek, niet te luidruchtig en ook hoor je niet je buren en krijgt ook niet het gevoel dat ze met jou meeluisteren. Leuke bediening, je krijgt elk van hen wel een keer aan tafel. Prettig dat je dichtbij kunt parkeren.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een heerlijke avond achter de rug. Na vriendelijk ontvangen te zijn gestart met een aantal amuses. Werkelijk goed bereid, hierna door met een visgerecht met een mooie begeleidende wijn. Hoofdgerecht prachtig rundvlees met een dim sum gevuld met ossenstaart. Geëindigd met een kaasplateau. Alle gerechten waren van een uitstekend niveau en de wijnen ondersteunden de gerechten prachtig.
Voor ons een herhaling waard
Lesley D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een warm ontvangst en een geweldige service! Het eten was een ware beleving! Prachtige gerechten met veel zorg bereid met een uitmuntende smaak. We komen graag terug!
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Tweede Paasdag erg lekker gedineerd bij Tante Koosje.
Een leuke pittoresk restaurantje, met een goede en vriendelijke bediening.
We hadden gekozen voor het 5 gangen menu en kregen hier diverse amuses bij. De gerechten waren mooi opgemaakt, erg lekker en smaakvol! Alles was in balans, maar wel met verschillende smaken waardoor het wel spannend blijft en je een smaaksensatie ervaart. Het wijnarrangement paste hier uitstekend bij en maakte het helemaal af.
Kortom, absoluut een sterwaardig restaurant, met een gastvrije en vriendelijke bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
knusse en gezellige eetruimte
Margriet N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Top restaurant. Zeer gastvrij, top keuken en professionele bediening. Het arrangement was zeer goed op elkaar afgestemd.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was geweldig
Philippe B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Kille onpersoonlijke bediening. Eten werd erg mooi opgediend, maar smaak was niet op sterrenniveau. Mooie wijnen op glas en sfeervolle setting, weliswaar door enkele beglazing koude tocht. Leuk restaurant, maar niet meer buitengewoon sterrenwaardig.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een fijne avond met verrassende gerechten, goede ambiance en professionele bediening. Wij komen hier zeker terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een lekker wijnarrangement
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening fantastische avond
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Te veel misser(tjes) voor dit niveau. Koude soep, verkeerd bestek, te laat broodjes serveren.
De gastvrije bediening van weleer is verdwenen. Onpersoonlijk.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kille zakelijke bediening .Gerechten waren goed en prima klaar gemaakt . We moesten wel lang wachten na het aperitief . De wijnen waren matig en belachelijk duur.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gastvrije ontvangst en bediening en bovenal: heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement.