Tante Kees

Gestelsestraat 217 5654 AL Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tante Kees

Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het is altijd PUUR GENIETEN bij Tante Kees in Eindhoven. Hele leuke en enthousiaste bediening. We voelen ons altijd welkom en het eten is ook overheerlijk! Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een echte aanrader!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goed gegeten, weer eens een keertje originele vegetarische gerechten, dat is altijd fijn. Helaas was de ravioli wel een beetje zout. Van de anderen aan de tafel hoorde ik dat zij hun stukje vlees in ieder geval erg lekker vonden. De bediening was super! Een gezellige, spontane gastvrouw. Verder een prachtig decor, je zit echt gezellig binnen. En bijzonder, zo in een woonwijk.
Marita55 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Je zou het niet verwachten, een restaurantje midden in een woonwijk. Maar hoewel wij uit de buurt van Venlo komen vinden we het beslist de moeite waard om een ritje naar Eindhoven te maken voor een gezellige avond met uitstekend eten. Leuke huiselijke sfeer met bediening die je gastvrij onthaald en een regelmatig wisselende kaart. Beslist een aanrader en wij hebben er zeker niet voor het laatst gegeten
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk gegeten, goede service en lekker bereid. De kinderen mochten zelfs meehelpen in de keuken. Kan niet beter! ik raad het restaurant aan.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Mijn stamlokaal, voor als ik even geen zin heb om voor mijzelf te koken. Een gezellig sfeervol ingericht restaurantje, bij mij om de hoek, midden in een woonwijk met een heerlijk en bloemrijk terras in de zomer, ik kan er zelfs lopend heen. Gezellige bediening, altijd goed geluimd! De menukaart, regelmatig wisselend, heeft altijd leuke gerechten. En ik als stamgast heb ik er mijn favorieten. Voor de Tagliatelle Ai'Olio met gebakken scampi's kom ik er met regelmaat. Maar vlak zeker Sven's gebakken Coquilles niet uit, zijn versie met saffraansaus en rijst is een echte topper! Ook voor de pan mosselen met eigen gemaakte sausen en de 'buil' frites, of zijn voortreffelijk echt rare gebakken tournedos met pepersaus en warme groenten zijn gerechten waarvoor je terugkomt. Prijs-kwaliteit van de menu's is okay, maar a la carte moet niet veel duurder worden. Een prachtige wijnkaart maakt 'Tante Kees' compleet. Een aanrader en blijver dus! Sven&Simone en hun team hebben het goed voor elkaar. Eten op een stoffen loper met bijpassend servet in plaats van op de kale tafel, zou het geheel de juiste finishing touch geven!
Oh ja, ook met grotere gezelschappen een prima locatie, wij waren er onlangs met maar liefst 20 man!
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Leuk restaurantje in een woonwijk en zóó de moeite waard om daar te gaan eten.
Een gezellige gastvrouw, snelle en vriendelijke bediening en een uitgebreide menukaart met leuke gerechten. Geen standaard gerechten die je in het centrum veel ziet maar hier is het net iets anders. Prijs kwaliteit is geheel tot zijn verhouding.
Ambiance? Leuke aankleding met vogeltjes en vogelhuisjes in de zaak. Huiselijk aangekleed en schone toiletten met je mini handdoekjes om je handen te drogen. Extra luxe en een mooi detail!
We hebben eindelijk weer een mooi restaurant gevonden waar we met veel plezier weer terug zullen gaan. Even buiten het centrum....maar zeker een restaurantje waar je een keer moet zijn geweest!
Borgwat .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Weer lekker gegeten bij ons in de buurt bij Tante Kees, waar we altijd heel vriendschappelijk worden ontvangen, Deze keer zelfs zonder reservering. Voorgerechten met name mijn soep was erg lekker. De hoofdgerechten haas en vis waren erg lekker klaargemaakt en smaakten voortreffelijk. Ook de traditionele puntzak met frites was een perfecte aanvulling. Het nagerecht, ijs met slagroom, wat lekker en een goed sluitstuk van wat voor ons weer een gezellige avond was dankzij de prettige sfeer en bediening en een hele goede kok.
Pier D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Heerlijke mosselen gegeten en super vriendelijk ontvangen. Het eten is puur van smaak en ingredienten. Het restaurant bestaat schijnbaar al 8 jaar, maar je moet het toevallig weten te vinden anders kom je er niet snel terecht. Dat is zonde want het is een echte aanrader!
Pieter_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
De meeste medewerkers van de High Tech Campus in Eindhoven zijn er wel eens langsgefietst of gereden, Tante Kees. Het restaurant ligt enigszins buiten het centrum van Eindhoven dus je moet het wel weten te vinden. Hoe dan ook, het is de moeite van de omweg waard.

Op een zonnige donderdagavond, na een receptie op de HTC, op de bonnefooi bij Tante Kees aangeklopt, en gelukkig er was plaats buiten op het terras. Er werd ons wel verteld door "tante" Kees himself dat hij deze avond zijn steun en toeverlaat moest ontberen en dat een en ander dus wel even kon duren. Gelukkig hadden wij de tijd, en we zaten bovendien lekker in de avondzon op het terras voor het restaurant.

Het wachten viel alleszins mee. De kaart kregen we snel in handen en daar stonden niet alledaagse lekkernijen op zoals kikkerbilletjes. In Vlaanderen zie je die vaker op de kaart maar in Nederland toch niet zo vaak. De keuze was dus snel gemaakt. Het andere voorgerecht dat we kozen was Jacobsschelpen met rijst en saffraansaus. Beide voorgerechten waren erg smakelijk. Als hoofdgerecht kozen we een proeverij van vis, en twee soorten bereiding van kalf waaronder sukade. Wederom erg smakelijk. De porties zijn best ruim; we besloten daarom het toetje dit keer over te slaan en maar meteen twee dubbele espresso te bestellen.

Tante Kees heeft een kleine doch schappelijk geprijsde wijnkaart. Wij kozen voor een Italiaanse rode uit Alba. Ondanks de drukte, het gehele terras zat vol, werden we goed en vriendelijk geholpen en hebben dan ook weinig aan te merken op de service. Het ligt een beetje uit het centrum maar zoals eerder gezegd, de omweg waard!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Gelukkig, een restaurant dat ook op maandag open is en op een rustig plekje. Midden in een woonwijk maar toch vlak bij het centrum was het hier voor een lunch met een collega, goed toeven. Het warme weer deed ons buiten op het gezellige bloemrijke terras belanden.
Als voorafje een tomatensoep, met heerlijke stukjes tomaat en verse basilicum met een zure room. Prima van smaak maar niet echt stevig zoals genoemd op de kaart. Wel twee lekkere knapperige minibroodjes met boter erbij.
Daarna een broodje roombrie met honing-tijmsaus en een broodje met gemarineerde en geroosterde kipfilet. Er is een interessante keuze in broodjes. Wij kozen voor Ciabatta spelt. De Bij de broodjes nog een prima salade met fris-zure dressing en een selectie van verschillende spruitgroenten. Ik zou in plaats van de roombrie misschien voor een iets pittiger kaasje gekozen hebben om iets meer balans te krijgen, maar dat is echt persoonlijke smaak.
Al met al een prima lunch. Nu nog een keer terug voor de dinergerechten.
Florine88 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Eten is prima. Maar niet kindvriendelijk. Heb gevraagd om een kinderportie pasta maar we kregen normale hoeveelheid (bord ging dus bijna vol weer naar de keuken) en voor de normale prijs (20 euro). Dat vind ik geen goede service en zal er niet nog eens naar toegaan met onze zoon van 6.
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Beetje late reactie. Je moet het kennen om er te geraken, maar dan is het terras heerlijk toeven. Het was druk en de zon scheen. De grote parasols stonden uit en de hop sprong weelderig op het hek. Dit was een geweldig decor voor een pan mosselen. De mosselen smaakten perfect! en werden geserveerd met eigen gemaakte saus..en prima patatten. Attente bediening. De prijs was aan de hoge kant en zeker omdat het een restaurant is dat kaal op de tafel serveert en geen luxe aanwezig is: idee eetcaé. Maar toch, voor mosselen zou ik er terug komen.