Over het restaurant Tante Kee

Een gastronomische ervaring

Op het Kaageiland lijkt de tijd stil te hebben gestaan. Gastvrouw Kim ontvangt je met open armen en zorgt direct voor een ontspannen sfeer. In de keuken kookt de chef de lekkerste gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een Aziatisch accent. Daarbij spelen de producten die op dat moment op hun best zijn altijd een hoofdrol. Een culinaire ervaring om nooit te vergeten!

Meer informatie over restaurant Tante Kee

Maandag t/m Zondag
- Diner vanaf 18:00

joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het viergangendiner is helaas niet goed te noemen! Een hoofdgerecht wat uit diverse hapjes kip bestaat past niet in het culinaire plaatje van een menu van 52,50 Euro. Het gezelschap bestond uit elf personen en een ieder van de gasten deelt deze mening. De communicatie van onze reservering verdient niet bepaald de schoonheidsprijs! De lokatie is absoluut top te noemen. In het verleden hebben wij meerdere malen naar volle tevredenheid gegeten!
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dat was een alleszins overtuigend diner dat Tante Kee ons vanavond opdiende! Nou kan je al nauwelijks mooier zitten dan op Tante Kee's terras aan het water terwijl de zon langzaam onder gaat na een prachtige zomerzondag in juni. Maar het grondig vernieuwde restaurant op het Kaag-eiland heeft tegenwoordig veel meer te bieden dan alleen een mooie ambiance. Sinds het aantreden van chef Bobby Rust kookt de witte brigade overtuigend op sterrenniveau. Mooie creatieve gerechten met fraaie smaken, kleuren en structuren. Leuke wijnkaart ook! Nu nog een beetje werken aan de bediening die attent en aanwezig is, maar soms nog te familiair of te onervaren is. Maar nu al: gefeliciteerd met de grote spring vooruit!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een verschil met vorig jaar, helaas alleen positief wat betreft de inrichting. Restaurant ziet er echt top uit en heeft een stuk meer sfeer dan vorig jaar. Kwa eten waren wij echt teleurgesteld. Vorig jaar van een geweldig 6 gangen menu genoten, wat echt michelin ster waardig was, waar het nu in alle opzichten niet in de buurt kwam. Voorgerecht een plak tomaat met vis er op, en daar omheen dikke stukken, ongelijk gesneden tomaat in 3 kleuren (tomaat en vis, dat was het...). Hoofdgerecht steak met pepersaus, iets meer aandacht aan besteed, maar kwa smaak niet top, nagerecht stukjes sinaasappel en grapefruit met een toef slagroom. Alle gerechten miste creativiteit, verfijndheid en smaak. Dit in combinatie met de onervaren bediening die alles net even te hard op je tafel zet, vonden wij het echt een tegenvaller. Vorig jaar aan iedereen rondverteld dat ze hier echt een keer heen moeten gaan, nu twijfel ik zelf of ik nog een keer terug ga.
peetlion .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De verbouwing van Tante Kee heeft een zeer geslaagd resultaat, de ambiance is sterk verbeterd, sfeer verhogend. Gastvrouw / eigenaresse Kim is onveranderd vriendelijk, laat je thuis voelen in dit restaurant. De recent aangetrokken chef Bobby Rust is een super aanwinst, wat een geweldig creatieve en lekkere gerechten zijn er op het menu verschenen. Wij gingen voor vijf gangen, allen een voor een top, zeer subtiel. De amuses in de koekblik waren van een zeer hoog niveau. Tante Kee 2.0 heeft een veelbelovende toekomst!
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Subliem! Het was werkelijlk genieten. Het eten voortreffelijk met heerlijke bijpassende wijnen. De bediening was zeer gastvrij en niets was ze te veel. In het nieuwe jaar komen we zeker terug. Een aanrader!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een avond culinair genieten dan bent u hier aan het juiste adres. Genoten van een super vijfgangenmenu met veel variaties in smaak. De presentatie van het bord completeert het geheel. Jammer dat het ontbreken van een amuse en het in rekening brengen van een broodje vooraf de culinair avond net niet volledig maakt.
PaulineProef .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Zoals ik tegen mijn man zei: "Hier klopt het gewoon". Ik kan er lang en kort over schrijven, maar woorden voegen niets toe. Aanrader is de rosé als vooraf en het lunchmenu met zalm en schol 2-gangen (voor hem) en 3 gangen (voor mij), vergezeld van een mooie Chardonnay.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We zijn ontzettend blij dat we dit restaurant ontdekt hebben! Heerlijk aan het water op een bijzonder plekje in Nederland. De eigenaren van het restaurant zijn spontaan en attent. De bediening is alert: de tafels worden fijn snel afgeruimd bij wisselen van de gangen, een kleedje wordt uitgedeeld wanneer het buiten wat kouder wordt en je wordt van goede informatie voorzien!

Het eten was heerlijk. Vooral de oesters, garnalen en de bijzondere combinatie van het dessert met crème brulee, spekkoek en mango! Ook de huiswijn was lekker. Voor iedereen die houdt van lekker eten, goede en snelle service op een locatie waar je kunt genieten van het eiland gevoel van kaag, raadt ik dit absoluut aan!
bollenstreek .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Dit restaurant stond al jaren op mijn lijst om een keer te bezoeken veel goede verhalen van gehoord. De lokatie aan het water is absoluut top we begonnen met een verrassend goed voorgerecht helaas kreeg dit geen goed vervolg de steak welke we hadden was te ver door en de garnituren waren met een pincet nauwelijks te vinden wat een karigheid. Jammer dat je van deze zaak niet kan zeggen het is een aanrader.
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
lekker gegeten met vrienden, vriendelijk personeel, eten was heerlijk, vooral de Bisque. Prachtig uitzicht. Heerlijke wijnen. Prijs kwaliteit is erg goed. Pontje is een avontuurtje.
Toilet mag gemoderniseerd worden
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met collega's bij Tante Kee gegeten.
Helaas binnen gezeten omdat het buiten nog net te koud was (vandaar de 8 voor decor).
Heren hadden 6 gangen menu. Dames a la carte.
Alle gangen even lekker.
Enige dat tegenviel was uitleg en ontbreken van echte sommelier. Jammer dat men ook geen echt wijnarrangement aanbood. Voorgerecht wit, hoofdgerecht rood. Vrij standaard. Hebben zelf maar wat uitgezocht.
Prijs was (mede door de drank) aan de hoge kant. Dik EUR 900 voor 5 personen.
Maar ... aanrader en hier komen we zeker nog een keer terug.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Omdat het ons vorig keer zo bevallen was, wederom naar Tante Kee. Gelukkig was het lekker weer en konden we buiten bij het water zitten. Wat het eten betreft, werden we weer niet teleurgesteld. Vooraf heerlijke tartaar van Aberdeen angus, toen een tussengerechtje, daarna aspergesoepje, en als hoofdgerecht een perfecte steak, krokant gegrilld, rosé van binnen. Een heerlijke plek om even tot rust te komen.
1966sk .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
6 gangen menu genomen met als extra de home made frites. Alle gangen even lekker. Attente bediening en top locatie. Bij mooi weer zit je buiten, zodra het kouder wordt krijg je een dekentje of schuif je aan aan de tafel die binnen klaar staat.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Bij binnenkomst niet begroet; gastvrouw keek in computer en gaf ons een andere tafel omdat ' we als eerste binnen kwamen' (??). Tafel keurig gedekt met uitzicht op water.
In rap tempo 6-gangen diner geserveerd; een enorme verscheidenheid aan smaakjes en kleine hapjes. Alles k(l)keurig opgemaakt maar weinig sensatie, m.n. weinig verschil in temperatuur per gerecht.
Ik vond de Angus beef niet lekker; 2 blokjes met onnatuurlijke smaak en structuur. Maar dat blijft persoonlijk!
Koffie met een flauwe creme brulee ; een bonbonnetje past beter.
Bediening keurig maar wat stijf, iedere tafel herhaling van hetzelfde grapje. Gastvrouw heeft gewoonte om iedereen aan te raken maar maakt juist daardoor een routineuze indruk.
En...de toiletten..zo'n groot verschil met de inrichting van de zaak zou niet mogelijk moeten zijn!
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wel snacks, maar géén amuse of brood. Brood kan tegen betaling 4,5 wel krijgen. De zes gangen heerlijk menu waren lekker, maar de porties waren klein.
Begon met geitenkaas, daarna met zalm en soep. Hoofdgerecht was Angus vlees met extra groene groenten besteld en eindigde met kaas plankje en dessert. Vriendelijke gastvrouw en redelijk snelle bediening.
Mooi uitzicht van Kaag, alleen ik zat op tafel tussen keuken en bar en redelijk tocht daar. Gelukkig door de zon kon ik op de andere kant van de tafel zitten en daar was de tocht minder.
Al met al was toch een geslaagde avond geweest.
Dino D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik hou van een restaurant aan het water, zo ook hier met een heerlijk terras en een gastvrije ontvangst. We begonnen met een amuse van Coquilles met krokante kippenhuid, tom ka kai en sojaboontjes; echt subliem. Wij namen vervolgens het 6 gangenmenu en ik heb werkelijk van elke gang genoten; de bisque van strandkrabbetjes en krabcroutons, geitenkaas cremaux met bieten sponge-cake, de zacht gegaarde (24 uur) runderwang met eendelever en nog meer. Perfecte bereiding, mooie combinaties en zo lekker smaakvol allemaal. Bij de eerste gangen namen we een frisse Sancerre, gevolgd door een heerlijke Excellens Crianza (Temperanillo). Het interieur is enigszins "klassiek" en de service prima. Wat een pareltje aan het water!
PB1981 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor het eerst in 3 jaar terug naar Tante Kee. We hebben Kim leren kennen op een feest van de JRE en bij binnenkomst was het meteen: "he dat is lang geleden!". Kijk dat is goed gastvrouwschap! Ook de vrouw en heer in de bediening nog hetzelfde als jaren terug. Goed teken want dan vinden ze het fijn bij Tante Kee. Het eten was gewoon echt heel prima. Goed bereid, lekker. Recht toe recht aan koken. Geen ingewikkelde "ik doe maar eens gek want dan krijg ik een ster" gerechten, het klopt gewoon. De wijnen in het arrangement bij de lunch zijn echt geen spektakel, maar ook gewoon goed en lekker. En geloof me, dat is echt een kunst voor arrangementswijnen. Hulde dus voor Tante! 1 minpunt: er wordt geld berekend voor brood en andere sidedishes. Ik ben gewoon niet zon supplementenfan! Het omrijden uit Utrecht echt meer dan waard en wat moet dit in de zomer een gave spot zijn.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met een Dining City deal, 6 gangen, allemaal even verzorgd, prachtig opgemaakt en met heel veel smaak. De zalm was iets te koud, maar de smaak maakte dat allemaal weer goed. Mooi uitgebalanceerd en prima service van de bediening. Op een heerlijk plekje op Kaageiland, genieten van de ondergaande zon!
Buitinkjj .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was subliem. Wij kozen voor de Bento Box, 5 kleine gerechtjes in een keer geserveerd. Prachtige opmaak en fantastische smaken. Elk gerechtje was heerlijk. Wij zouden dit iedereen aanraden en gaan zeker binnenkort terug. Dan nemen we weer de Bento Box als lunch met een heerlijk glas wijn!
Lindadegraaff156 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Met 3 vriendinnen zijn wij op maandag avond gaan eten bij Tante Kee. Ik verwachtte dat het rustig zou zijn, maar veel tafels waren bezet. Wat een aangename verrassing was deze avond. Het eten was echt heerlijk, zag er prachtig uit en hele vriendelijke bediening. Wij hadden gekozen voor het menu. Vooraf tonijn, als hoofdgerecht diamanthaas en als toetje een zeer uitgebreid kaasassortiment.
Qua eten waande we ons echt in een heel chique restaurant: prachtig gedekte tafels, heerlijke wijnen en fraai opgediende maaltijden, tot in detail smaakte het heerlijk en was het een genot voor het oog. Qua prijs en sfeer heel toegankelijk voor een ieder. Ik kan mij voorstellen dat je er afspreekt voor een zakelijk etentje in pak, maar ook romantisch met je partner in een leuk jurkje op hoge hakken of zoals wij gewoon met vriendinnen casual in jeans met leuke gympen.