Tante Jet aan de Maas

6,8
Duur
Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Uitgebreid gedineerd bij Tante Jet aan de Maas. Een wat merkwaardig etablissement, het restaurant/cafegedeelte is een bruine kroeg uit de jaren 70 met inrichtichtinsdetails uit de art nouveau periode terwijl de serre modern strak met veel glas is.
En dáár zaten we, met als eerste opvallendheid dat bij mijn rechtervoet, onder de tafel dus, een losliggende contactdoos lag, iets wat simpelweg niet hoort. Het eten en de bediening waren niet meer dan redelijk, het was erg rustig en ik vroeg me af hoe dat gaat als het druk is, maar dan kan ik natuurlijk niet op beoordelen.
Geëindigd met een kaasplankje, waarvan we mochten raden wat het allemaal was, samen kwamen we er wel uit trouwens.
Al met al redelijk, daartegen afgezet echter te duur voor wat je krijgt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bij Tante Jet aan de Maas draait het om de locatie. De zaak heeft zowel een grote serre als een groot terras en ligt aan de westoever van de Maas op de plek waar een klein pontje fietsers en voetgangers overzet. Kortom een plek met veel potentie. Maar dit was het goede nieuws want zowel de service als het eten was onder de maat. Het duurde veel te lang voordat de tafeltjes werden schoongemaakt en voordat bestellingen werden opgenomen. Ik werd van tevoren gewaarschuwd dat het broodje brie met honing niet zou smaken en dat bleek ook inderdaad het geval. Ik dacht dat het met brie en honing nooit fout kon gaan maar het bleek toch mogelijk. Naar verluidt is ook het broodje met warme beenham, zuurkool en mosterdsaus geen aanrader.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten is absoluut goed. Netjes gepresenteerd, smaakvol. We waren met 5 personen. Over de aanvang van de avond heb ik niets te zeggen. Het was bij ons gaandeweg de avond dat de, overigens zeker vriendelijke, bediening net te veel kleine puntjes liet vallen. Bij het hoofdgerecht niet goed kijken of er wel bestek lag, aannemen dat de collega dat haalt. Als de collega terugkomt met de friet doorhebben dat dat geen bestek is.... Een keertje vragen of alles voldoende is... bijvoorbeeld bij het afleveren van een nieuwe ronde drankjes. Dan, en deze vind ik persoonlijk echt kwalijk... twee personen hadden het kaasbordje met een portje als nagerecht. De port werd geserveerd. De twee andere nagerechten werden geserveerd..... Ongeveer een kwartier na het serveren van de port kwam de kaasbordjes, hé hé. Ze zagen er mooi uit, het was helemaal fijn geweest als de bediening even had verteld welke kazen we op ons bordje hadden liggen. Het - simpele - recept van de Dame Blanche is, warme chocolade apart geserveerd met vanille ijs. Het idee? je giet de chocolade over het ijs en daardoor krijg je ter plekke en knapperig chocolade korstje. Helaas - en dat is zeker niet alleen bij Tante Jet het geval - wordt de chocolade vaak vervangen door een saus, die dat effect dus niet heeft. Dus is het, wat mij betreft geen Dame Blanche. Ik vind persoonlijk de bediening 'op het randje' omdat er wel veel vriendelijkheid was is het nog voldoende. Meer professionaliteit is gewenst. De plek ven dit restaurant is natuurlijk helemaal super.
27464768 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We hebben er geluncht, prima allemaal.
Leuke bediening, lekker gegeten en heerlijk genoten van het uitzicht.
We zijn er in het verleden ook geweest en hebben het er altijd goed.
William P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Zeer slecht overgewaardeerd campingrestaurant snap ook niet waar eventuele goede recensies vandaan komen personeel ongeïnteresseerd geen oog voor details ,eten matig tot slecht ,veel bla bla en weinig wol categorie maar goed het is idd een mooi plekje als ze iets meer verstand van het horeca vak zouden hebben zou het best kunnen slagen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na een goede ervaring een vriendin meegenomen om met Tante Jet kennis te maken. Het uitzicht is onovertroffen. Onze fietstocht daar gestart met een kop koffie en een tafel voor 's avonds gereserveerd. Vlotte bediening. We kwamen iets later dan gepland van onze fietstocht terug. Geen probleem. Kregen het advies half binnen - half buiten te gaan zitten, voor het geval de weervoorspelling uit zou komen, dat het zou gaan regenen. Goed advies, want geen regen, maar het werd frisser. Heerlijk gegeten. Slim om ook kleinere porties van het hoofdgerecht aan te bieden tegen een gereduceerde prijs . Die porties waren voor ons groot genoeg. Attente bediening. Minpuntjes: het waterbeleid. Waarom geen karaf kraanwater als er toch al andere drankjes zijn besteld. En we moesten wat lang op de rekening wachten; maar dan loop ik zelf wel naar binnen.
G Van V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
tja, als je buiten op het terras zit en het begint te regenen maak je een opmerking daarover. De serveerster (twijfel over haar vakmanschap en klantvriendelijkheid) zegt dan: Pech gehad want dan had je maar binnen moeten gaan zitten.
Dit terwijl er niemand op dat moment binnen aan tafel zit en er ruimschoots ruimte is.

Ach ja, misschien kan de serveerster nog eens haar opleiding horeca overdoen of een bijscholingscursus volgen want dit gaat klanten kosten.

Misschien iets voor Gordon ?

Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Met 5 volwassenen en twee kleine kinderen (5jr en 3jr) op terras gegeten. Het was rustig toen we kwamen; ongeveer 6 tafels bezet. We moesten lang wachten voordat bestelling opgenomen werd en er werd geen brood of iets dergelijks aangeboden. Na ongeveer 45 min wachten kwam het voorgerecht. Een salade vis. D.w.z. een reuze groot bord met een klein hoopje salade. Lekker, maar weinig. Voor €13,- aan de dure kant, vind ik. Na nog eens 60 min wachten hebben we een seveerster gevraagd of t nog lang duurde voordat t hoofdgerecht zou komen, de kids hadden honger. Toen zei ze: ' ja, als je later komt als de gereserveerde tijd, tja, dan loopt alles in de soep'. Nou ja, zeg.. We hadden tussen 18:00 en 18:30 gererserveerd en kwamen om 18:30u binnen.. Bij t nagerecht hadden de volwassenen koffie en de kids een kinderijsje (1bolletje choco-ijs met wat slagroom) Wij hadden de koffie al bijna verteerd voordat de ijsjes kwamen. Ook nu vroegen we weer wanneer het ijsje kwam. Het was inmiddels 21:00u.. Ze gingen nu opscheppen zei een van de serveersters. Na 10 minuten geduld, kwamen uiteindelijk de ijsjes.. Oh, ja. We hebben alleen bij het opgeven van de bestelling drinken gekregen..
Al met al een erg tegenvallende ervaring. We zullen dan ook niet meer terugkeren. Jammer, want de ligging is prima en gezellig.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Gisteren met zijn tweetjes het wildmenu bij Tante Jet gegeten. Het restaurant was mooi in Kerstsfeer gebracht, de serre was lekker verwarmd en bood een leuke blik op de voorbijvarende aken.
De bediening was prima, zeer attent. We konden twee wijnen proeven die de ober geschikt acht te voor de wildparade van konijn, hert en haas, na het hoofdgerecht werd gevraagd of we even wilden wachten met het nagerecht. prima!
De parade van voorgerechtjes, waaronder carpaccio van hert en patrijs waren heerlijk evenals de daarna volgende wildbouillon. De haaskroket, onderdeel van het hoofdgerecht, vraagt om herhaling en het nagerecht van apfelstrudel met ijs vormde een mooie afsluiting. Als je dan ook nog het pand verlaat met een rekening van totaal slechts 90 euro, houd je een erg lekker gevoel over aan deze avond.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Soms gun je een restaurant het voordeel van de twijfel maar wanneer je na drie bezoeken steeds teleurgesteld wordt moet er toch iets aan de hand zijn.

Tante Jetje ligt op een een mooie locatie, en heeft een aangenaam terras aan het water waar het redelijk bedrijvig is i.v.m. de aanwezigheid van een voet-/fietspont.

Het interieur van Tanje Jetje is wat gedateerd, eetcafé uitstraling en het is binnen donker.

Bij onze eerdere bezoeken werden we al geconfronteerd met verlepte sla, een aangebrande vleesspies en zéééér lang wachten totdat je eindelijk eens gezien werd door de bediening.

Deze zaterdag was het weer raak. Men was voortdurend bijna obsessief bezig met het afruimen van tafeltjes (halfvol terras) terwijl wenken van klanten totaal genegeerd werden. Men heeft hier het langs klanten heenkijken tot een kunst verheven. Na ruim drie kwartier (getimed) eindelijk iemand te pakken gekregen te hebben, werd ons botweg gezegd dat we bij de andere bediende moesten zijn.

Nou daaag Tante Jetje, ons zul je nooit meer zien, vanwege a: het matige eten b: de prijzen die voor het gebodene gewoon te hoog zijn en c: het absurd slechte personeel. Gastvrijheid staat hier niet hoog of laag in het vaandel, maar helemaal niet.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Best een leuke locatie voor een diner. Goed terras en binnen is het ook niet ongezellig. Buiten papier binnen echte servetten. Jammer dat er buiten de kaart ook andere gerechten geserveerd worden, maar alleen aan bekende gasten. Twee keer gegeten. De eerste keer duurde het lang voordat we ons apperatief konden bestellen en werden we achtergesteld bij een groep. Het eten was redelijk tot goed. Vis met asperges wat matig.Bourgondische Peelrib – met mosterdsaus en asperges aardig Onduidelijk of het varken ook een bourgondisch leven heeft gehad?
Verbeterpunten bediening en duidelijkheid herkomst vlees.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Aan het voet en fietsveer gelegen Blitterswijck- Wellerlooi. Mooie locatie waar altijd wel iets te zien is. Bediening is zeer attent zonder opdringerig te zijn. Eten ziet er prima uit,Mijn vlees met garnituur was prima echter de vis van mijn tafelgenote was koud en wat rauw. De bedien ig heeft het helemaal goed gemaakt , een pluim hiervoor
Ilbmr .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk op het terras in het avondzonnetje gegeten. Prima bediening, accuraat, vriendelijk, gezellig, gevat. Het was heel druk, maar toch wist hij met alle rust iedereen met een praatje en grapje vlot te bedienen. Al bijna de moeite waard om voor heen te gaan. Het eten is ook prima, goede kaart, voldoende keuze, goede bereiding van de gerechten.