Tante Boefie

Voordelig
Erg kort
Fredvanbokkem .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op 27 augustus met een groep van ca. 30 personen een buffet genuttigd als onderdeel van een feest. Van heerlijke vissalade tot goeie kipsaté; alles was vers en zeer smakelijk. Met prima en soepele service ook in de voorbereiding! Helemaal goed. Een aanrader

Atie L. Pijnacker
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Per ongeluk kwamen wij hier terecht en woow....wat een enige zaak! beetje idee van bruin cafe...maar als je eenmaal binnen komt val je van de ene in de andere verbazing.
Allerlei hoekjes, kamers een enorme toog een grote bar dus een kinder speelhoek een binnen terras echt knap hoe dit is opgezet.
Gezellige zitjes en alles kan en mag, je kunt wat drinken of neerploffen in de oorfauteuils voor een drankje de kinderen spelen naar hartelust in een speciale kinderhoek , die zo is gemaakt dat de ouders hun kinderen in de gaten kunnen houden.

Wij hebben zalige asperges gegeten met ham en sliptongetjes met lekkere gebakken aardappeltjes. dessert pistache taart(zelf gebakken) met ijs en slagroom en overheerlijke cappucino.
De bediening is top. leuk de bestellingen opnemen met een ipad! contraast tussen ouderwets en modern. doen ze echt goed.
Er werd ook regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of men voldoende had.
Heel erg leuk dat we dit hebben ontdekt een aanwinst ..we komen hier zeker terug
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima restaurant om lekker spare ribs te eten of een schnitzel. (verwacht geen culinaire hoogstandjes) Verder een gezellige terras in de zomer en prima personeel.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gelunched. De wraps geprobeerd, heerlijk. Fijne overzichtelijke lunchkaart. Vriendelijk personeel, topservice en als het goed weer is kun je heerlijk buiten zitten. Prijs kwaliteit verhouding gewoon goed!
Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Tante Boefie is een gezellig eetcafé, prima geschikt voor een etentje met vrienden of familie. Er is ruime keuze (ook voor vegetariërs). De bediening netjes, ze werden niet chagrijnig toen we bij de 3e keer vragen nog steeds niet in de kaart hadden gekeken.
Wij hebben allemaal de vegetarische curry gegeten. Erg lekker. Ook de toetjes waren lekker en zeker voldoende qua hoeveelheid.
Een aanrader voor een gezellig en niet te duur avondje uit.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We dronken een drankje op het terras dat een beetje ligt ingeklemd tussen de muren van de omringende panden. We kregen een mooie tafel in het restaurant, dat met steigerhout en curiosa wel aardig is aangekleed.
De menukeuze is heel overzichtelijk (dus niet erg uitgebreid). Vegetariërs hebben betrekkelijk veel keuze (bijv. 4 hoofdgerechten). Bij de voorgerechten staat dan weer niet aangegeven welke voor vegetariërs geschikt zijn. Simpele en weinig verrassende of verfijnde gerechten. De porties hielden niet over en vooral de sliptongetjes (ja Tante Boefie: met een P) waren zelfs voor sliptongetjes minuscuul.
Het personeel is erg jong, onervaren en n beetje onhandig. Een wijnkaart is er niet en uitleg bij de aanwezige wijnen is minimaal; de wijn zelf overigens was erg simpel en kwam waarschijnlijk uit een fles die al enkele dagen open stond: licht geoxideerd in de smaak.
Kortom: voor een vlotte hap zonder fratsen en met een biertje erbij best wel te doen. Maar dan vind ik de prijzen voor het gebodene toch wat aan de hoge kant, als je t vergelijkt met de plaatselijke concurrentie.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Super service! Ivm een tijdschema en dus de nodige haast werd het eten vlot geserveerd. Fijn dat er zo wordt meegedacht.

Mijn zoon heeft genoten van zijn pannenkoek. Ook de uitsmijter was heerlijk en alles ruim voldoende.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!
Jans_mit .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Spare ribs absolute aanrader, vooral de bere-pittige! Erg gezellig en goed gegeten. Tip: de speciale Tante Boefie koffie.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Vanavond konden we met een flinke groep terecht in een gezellige kamer gelegen aan de tuin. Gewoon gezellig met je eigen groep. Onbeperkt spareribs bleef ronde na ronde lekker! En dit zeker bij een grote groep is dit een groot compliment naar de kok.
Ik kom hier graag vaker terug!
Wer W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Lekker gegeten. Bediening was super aardig en enthousiast. Het eten is heel goed en zorgvuldig klaargemaakt. Vooral de spareribs zijn een aanrader. Het vlees is zo heerlijk mals en valt zo van het botje, zelf na de 7e halve rib.
Al om al super lekker gegeten en kom er nog graag een keer terug!
Nikki J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Wij hadden vanavond gegeten met een hele gezellige groep in de tuinkamer. Een heel gezellige kamer waar je jezelf in een woonkamer waant.
De heren hadden onbeperkt spare ribs gekozen terwijl de vrouwen kozen voor allerlei kleine voorgerechten. Alles is daar mogelijk!!!
Personeel is altijd gezellig en past zich aan, aan het gezelschap.
De rekening viel uiteindelijk na wat er gegeten en gedronken was ook heel erg mee! Al met al een hele gezellige avond, tot volgende keer!!! :-)
Roeland O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijk gegeten, mooie locatie leuk decor en top personeel wat wil je nog meer?!?!?! De thee was te heet en het ijs te koud ;-)
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Een proeverij van gamba's, geitenkaas schelp en carpaccio. En de bediening is nog gezelliger dan het decor.
Pollie85 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Lekker gegeten,spare ribs zeker een aanrader en helemaal het ijs het zat werkelijk overal zo lekker.
Gezellige bediening en super leuk decor. Komen zeker nog een keer terug
Bert-Z .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Als onderdeel van een grote groep eters, heb ik mij zeer vermaakt: veel parkeergelegenheid, leuke tent en uiteraard goed eten. Na een aantal rondes onbeperkt spare-ribs was iedereen meer dan verzadigd. Enig minpuntje: een handwasje is wel nodig na het eten van deze overtreffelijke spare-ribs. Klasse!
She S G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijk gegeten.. Vooral de geitenkaas en de pittige spare ribs!! Leuke ruimte voor de grote van onze groep.. komen zeker nog een keer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Top Spare Ribs, zelfs bij de tweede en derde ronde viel het vlees van het bot! Koffie Tante Boefie is ook zeer de moeite waard!
Jensje .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
vandaag geluncht met mijn zoon .. een peperdure pannenkoek ( 1 kleine dunne pannenkoek voor bijna € 5 ..) en een redelijke club sandwich. Het decor is zeker prima, de bediening rampzalig.. we werden bediend door een onbehouwen lompe jongen die ons vroeg of we over het hek waren gesprongen omdat hij ons niet had zien binnen komen langs de voordeur... hij was namelijk te druk met kletsen met zijn collega.. Ik had er zeker meer van verwacht zelfs voor een durps tentje
Nietje05 S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Lekker eten voor een goede prijs. De kinderen komen hier graag. Leuke speelhoeken en lachspiegels. Je zit heel gezellig. Bij de lunch kunnen de kinderen ook een boterham met verschillend beleg krijgen. Niet ieder kind houdt van tosti's.
Hestervandervoort .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Ik ben hier afgelopen dinsdag op aanraden van vrienden wezen eten.Zij vertelden dat je er een keer moest zijn geweest..Dus ik heb via hun website een reservering geplaatst,(ideaal trouwens als je bijv. allergieën hebt kun je dit meteen aangeven)netjes bevestiging van de reservering gekregen.
toen we binnenkwamen werden we netjes ontvangen en werd gevraagd of ze onze jassen konden ophangen in de garderobe, kijk en dat vind ik nou gastvrij!mag gezegd worden vind ik. de bediening is trouwens de gehele avond goed geweest.geen opmerkingen over.
We hebben geen voorgerecht genomen, maar alleen een hoofdgerecht en dessert.
was eigenlijk al snel gemaakt de keuze, want het is aspergetijd, en ik ben gek op asperges.
me vriendin had de huisgemaakte geitenkaasloempiaas, en ik had dus gekozen voor de asperges met zalmfilet..en dat was een TOPgerecht, was prima op smaak, van mij hadden er nog 20 asperges op het bord mogen leggen,want het was echt lekker. daar kom ik graag voor terug. de geitenkaasloempiaas vielen ook goed bij me vriendin, dus ook die was zeker tevreden.
dessert hadden we allebei Kletskop Banaan, dat waren kletskoppen met daartussen bananenijs en slagroom, goeie combinatie in ieder geval.
Dit restaurant is een soort oudhollands huiskamer uitstralende zaak. geen trendy maar juist lekker huisgevoel, althans zou vervaarden wij het.
Ik kan niet anders zeggen dan een terugkomertje voor ons in ieder geval.
p.s. als je naar het toilet gaat, kijk vooral even naar links in de gang,daar hebben ze lachspiegels hangen, voel je je ineens heel slank :-)