Tante Boefie

Zaterdag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Tante Boefie

Wilhelm F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op 27 augustus met een groep van ca. 30 personen een buffet genuttigd als onderdeel van een feest. Van heerlijke vissalade tot goeie kipsaté; alles was vers en zeer smakelijk. Met prima en soepele service ook in de voorbereiding! Helemaal goed. Een aanrader

Atie L. Pijnacker
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Per ongeluk kwamen wij hier terecht en woow....wat een enige zaak! beetje idee van bruin cafe...maar als je eenmaal binnen komt val je van de ene in de andere verbazing.
Allerlei hoekjes, kamers een enorme toog een grote bar dus een kinder speelhoek een binnen terras echt knap hoe dit is opgezet.
Gezellige zitjes en alles kan en mag, je kunt wat drinken of neerploffen in de oorfauteuils voor een drankje de kinderen spelen naar hartelust in een speciale kinderhoek , die zo is gemaakt dat de ouders hun kinderen in de gaten kunnen houden.

Wij hebben zalige asperges gegeten met ham en sliptongetjes met lekkere gebakken aardappeltjes. dessert pistache taart(zelf gebakken) met ijs en slagroom en overheerlijke cappucino.
De bediening is top. leuk de bestellingen opnemen met een ipad! contraast tussen ouderwets en modern. doen ze echt goed.
Er werd ook regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of men voldoende had.
Heel erg leuk dat we dit hebben ontdekt een aanwinst ..we komen hier zeker terug
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima restaurant om lekker spare ribs te eten of een schnitzel. (verwacht geen culinaire hoogstandjes) Verder een gezellige terras in de zomer en prima personeel.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gelunched. De wraps geprobeerd, heerlijk. Fijne overzichtelijke lunchkaart. Vriendelijk personeel, topservice en als het goed weer is kun je heerlijk buiten zitten. Prijs kwaliteit verhouding gewoon goed!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Tante Boefie is een gezellig eetcafé, prima geschikt voor een etentje met vrienden of familie. Er is ruime keuze (ook voor vegetariërs). De bediening netjes, ze werden niet chagrijnig toen we bij de 3e keer vragen nog steeds niet in de kaart hadden gekeken.
Wij hebben allemaal de vegetarische curry gegeten. Erg lekker. Ook de toetjes waren lekker en zeker voldoende qua hoeveelheid.
Een aanrader voor een gezellig en niet te duur avondje uit.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We dronken een drankje op het terras dat een beetje ligt ingeklemd tussen de muren van de omringende panden. We kregen een mooie tafel in het restaurant, dat met steigerhout en curiosa wel aardig is aangekleed.
De menukeuze is heel overzichtelijk (dus niet erg uitgebreid). Vegetariërs hebben betrekkelijk veel keuze (bijv. 4 hoofdgerechten). Bij de voorgerechten staat dan weer niet aangegeven welke voor vegetariërs geschikt zijn. Simpele en weinig verrassende of verfijnde gerechten. De porties hielden niet over en vooral de sliptongetjes (ja Tante Boefie: met een P) waren zelfs voor sliptongetjes minuscuul.
Het personeel is erg jong, onervaren en n beetje onhandig. Een wijnkaart is er niet en uitleg bij de aanwezige wijnen is minimaal; de wijn zelf overigens was erg simpel en kwam waarschijnlijk uit een fles die al enkele dagen open stond: licht geoxideerd in de smaak.
Kortom: voor een vlotte hap zonder fratsen en met een biertje erbij best wel te doen. Maar dan vind ik de prijzen voor het gebodene toch wat aan de hoge kant, als je t vergelijkt met de plaatselijke concurrentie.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Super service! Ivm een tijdschema en dus de nodige haast werd het eten vlot geserveerd. Fijn dat er zo wordt meegedacht.

Mijn zoon heeft genoten van zijn pannenkoek. Ook de uitsmijter was heerlijk en alles ruim voldoende.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!
Nikki J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Wij hadden vanavond gegeten met een hele gezellige groep in de tuinkamer. Een heel gezellige kamer waar je jezelf in een woonkamer waant.
De heren hadden onbeperkt spare ribs gekozen terwijl de vrouwen kozen voor allerlei kleine voorgerechten. Alles is daar mogelijk!!!
Personeel is altijd gezellig en past zich aan, aan het gezelschap.
De rekening viel uiteindelijk na wat er gegeten en gedronken was ook heel erg mee! Al met al een hele gezellige avond, tot volgende keer!!! :-)
Roeland O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijk gegeten, mooie locatie leuk decor en top personeel wat wil je nog meer?!?!?! De thee was te heet en het ijs te koud ;-)
She S G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijk gegeten.. Vooral de geitenkaas en de pittige spare ribs!! Leuke ruimte voor de grote van onze groep.. komen zeker nog een keer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Top Spare Ribs, zelfs bij de tweede en derde ronde viel het vlees van het bot! Koffie Tante Boefie is ook zeer de moeite waard!
Nietje05 S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Lekker eten voor een goede prijs. De kinderen komen hier graag. Leuke speelhoeken en lachspiegels. Je zit heel gezellig. Bij de lunch kunnen de kinderen ook een boterham met verschillend beleg krijgen. Niet ieder kind houdt van tosti's.
Gudy V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Voor de beste cappuccino met brownie moet je bij tante boefie zijn!
Homemade, om je vingers bij op te eten.
Altijd weer is het gezellig binnenkomen, héééél hartelijk personeel, en ze hebben knusse hoekjes om te zitten.
Ik ga binnenkort langs voor de high-tea, veel goeds over gehoord.
Katja T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Al jaren iedere woensdag onze vaste stek voor een overheerlijk cappuccinootje. Fijne sfeer, tijdens feestdagen altijd mooi ingericht. Zo nu en dan leuke acties als 'diner in het donker' of 'kerst'. We voelen ons altijd zeer welkom. De koffie is prima, de bediening weet inmiddels welke chocolaatjes/koekjes bij ons favoriet zijn. De bediening is perfect: vriendelijk en goed getimed!
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Altijd weer gezellig om bij tante Boefie aan te schuiven. Heerlijk genoten van de high tea. Vooraf een voortreffelijk klein tomatensoepje met hartig taartje. Daarna een etagère met veel huisgemaakte producten. Smaakte heerlijk. Alles werd goed verzorgd door een vriendelijke jongeman. Na afloop kregen we nog een gratis kopje kofie. Al met al een gezellige middag!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Heerlijke Hightea genoten bij Tante Boefie,lekkere huisgemaakte gerechtjes.
Gezellige,leuke bediening door jonge man,gewoon toppie.
Jose`.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Er hangt een gezellige sfeer, ook al zijn er weinig mensen. De bediening is alert en vriendelijk.
We gingen voor de hamburger. Slecht van kwaliteit en smaak. De frietjes waren super.
De appeltaart was heerlijk en de Irish koffie met echte slagroom( moest wel om gevraagd worden)
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We hebben weer heerljjk gegeten, de carpaccio is verrukkelijk , mijn man was zeer content met de scampi' s in knoflook en de schnitzel tante boefie is nog steeds onze favoriet! De sfeervolle inrichting en de gezellige ongedwongen bediening zorgen ervoor dat we hier regelmatig met veel plezier terugkomen.

maxverbeek .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Op aanraden van kennisen van ons hier nasrtoe gegaan. We hebben met 4 personen gegeten. Na een vriendelijk ontvangst naar de tafel gegaan. De zaak zat helemaal vol maar des on Dank hebben we heerlijk gegeten! De bediending was zeer attend en ging goed om met onze zoon! Ze hebben duidelijk vakker een jong gezin binnen gehad! Een leuk wild menu en verassende menu kaart! Het wild menu viel helemaal in de smaak! Mijn vriendin de scampies in look die perfect op smaak waren! Ook waren we erg blij dat de kinderstoel klaar stond voor onze zoon! Het dessert met stoofperen en rode kool zag er erg mooi uit en was erg verassend! Zeker een aanrader! Ook fijn dat er ook nog restaurants zijn met zown goed prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Het eten is schappelijk geprijsd. Maar ook dan verwacht ik wel kwaliteit. De zalmfilet was prima, niet te doorbakken. Helaas zat er een graatje in, maar ok dat kan gebeuren. Wat ik jammer vond was de ratjetoe aan groenten. Op de kaart staat dat de gerechten met verse groenten geserveerd wordt. In de praktijk was het een doorkookt allegaartje van doperwten/worteltjes uit blik, een stukje bloemkool en wat stukjes paprika. De gebakken aardappeltjes waren aardig en de honing/mosterdsaus leek niet zelf gemaakt. De jonge bediening is vriendelijk. Op aanraden van de bediening als dessert de nougatinetaart genomen. Dat bleek ijs te zijn met ertussen laagjes caramel. Op zich smakelijk, maar de bodem/rand was niet weg te krijgen: droge citroencake