Tante Betsie

Zondag Gesloten

• Af te huren
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier geluncht met een viendin. Buiten op een mediterraan aandoend terras achter de zaak, erg gezellige ambiance, vriendelijke bediening. We namen een menuutje met als voorhapje een heerlijk kruidige tomatensoep gevolgd door een salade met tortilla en mango waarvan de dressing iets te zoetig was naar mijn smaak. Vond de mayonaise ook overbodig. Het toetje was weer heerlijk ; een zachte roomijs met rabarber en slagroom, heel smakelijk gegeten. goede prijs/kwaliteitverhouding voor complete lunch. We komen terug op nieuwe adres in de binnenstad.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bij Tante Betsie kun je heerlijk lunchen. Verse producten, heerlijke gerechten in een huiskamer achtige sfeer waar tijd geen rol speelt. En als de zon schijnt kun je heerlijk in de tuin zitten. Echt een cadeautje!
Corine W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met een groep vriendinnen heerlijk gegeten. Salades zijn verre van standaard en echt de moeite waard! Ook bij je broodje krijg je een heerlijke salade. Eerlijke en goede smaken, alles zelf bereid en dan de inrichting....geweldig. Je raakt niet uitgekeken. Wij komen hier zeker terug
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wat een leuk restaurant is dit. Met een heerlijke tuin waar je in de zon of de schaduw lekker kan zitten. Een menukaart in een lief schriftje. Lekkere sapj en taartjes. Ik heb gekozen voor een salade kip, lekkere combinatie van gerookte kip met kruiden, met een compote. Afgesloten met een lekker kopje koffie. Erg leuke lunchlokatie in Princenhage in Breda.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Je komt hier ook voor de inrichting. Een super schattig ingerichte woonkamer, waar je het idee krijgt dat je bij je oude tante op visite bent.
Lekker zelfgemaakt eten. Sommige dingen vinden we wel wat duur voor wat je krijgt. Na een broodje heb je eigenlijk niet genog gegeten. Maar het smaakt goed.
Neem vooral een kijkje in de ouderwetse keuken en snuffel de inrichting, want vrijwel alles is te koop!
Gwenda V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Heerlijk goed verzorgde high tea gehad voor een hele schappelijke prijs. Alles met veel liefde bereid en opgediend. Ter ere van het 1 jarige bestaan kregen we er zomaar een kopje soep bij. Prachtig ingerichte huiskamer en keuken, en voor mijn zoontje in de kinderwagen werd zonder problemen ruimte gemaakt. Ga zo door!
Lialigtenberg .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
we waren vandaag met 7 personen ( dames) te gast bij Tante Betsie op aanraden van een vriendin. Het was super! Heerlijk menuutje en de manier van serveren, de entourage, alles is " going back in time" heerlijk vertoeven, heerlijk vertroeteld. ik zou haast mijn tas er ook laten hangen aan de deurknop,dan moet ik wel terug.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Ze zijn maar een paar daagjes per week open maar dan kan je ook lekker in een hoekje zitten met een verrukkelijk kopje koffie, een stukje zelfgemaakte taart of een schoteltje van het een of ander dat speciaal vou Jóu gemaakt lijkt te zijn. Als het mooi weer is kan je tussen de bloemetjes in de tuin tot rust komen. Ze zijn niet echt goedkoop, maar soms kan je dat helemaal niet schelen, je geeft het per slot van rekening aan je eigen lieve tante.