Tante Annie's

Marktstraat 7 7571 ED Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Tante Annie's

Restaurant Tante Annie's in Oldenzaal is beroemd om haar overheerlijke tapas. Kleine gerechtjes die je lekker kunt delen met je hele tafelgezelschap. Wat dacht je van Champignons Dordogne, een plateau met verschillende hammen of kazen, meloen serrano en patatas bravas? Kinkt heerlijk toch?

Naast de uitgebreide menukaart hebben ze er ook een Surprisemenu bestaande uit verschillende koude en warme tapas, vlees en/of vis, voor maar €28,50 per persoon. Perfect om te bestellen als je niet zo goed kan kiezen!

Maar waar staat Tante Annie's nog méér voor? Een oergezellig café met een heerlijke bar voor iedereen boven de 18 jaar. Er is veel keus in drankjes zoals een uitgebreide wijnkaart, meerdere bieren van de tap en heerlijke koffie. Bovendien zijn er genoeg zitplaatsen, gezelligheid en sfeer. Het door de kenners vertrouwde en heerlijk verwarmde terras met hoge tafels en lage zitjes is geliefd bij velen!

Ga ook eens kijken bij Restaurant Tante Annie's in Oldenzaal. De keuken is tot laat in de avond geopend, dat wordt lang genieten!

Meer informatie over restaurant Tante Annie's

Jouw recensie over het restaurant Tante Annie's

Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig gepraat, leuk restaurant! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ek N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Jammer dat bij suprise menu de hoeveelheid van de porties dusdanig zijn dat je al vol zit voordat de bijzondere gerechtjes zouden komen.
In één keer een hele tafel vol koude gerechtjes en daarna een hoop vullende aardappeltjes en chips.. Jammer, want je hoopt toch veel dingen te kunnen proeven.
Porties zouden wat ons betreft kleiner mogen.

Volgende keer zouden wij kiezen voor eigen keuze qua gerechtjes.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gezellig ingericht, maar iets te weinig licht
Gerjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed van kwaliteit we hebben prima gegeten in een gezellig leuke locatie.
Zeker om nog een keer terug te komen.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Altijd lekker om hier te genieten van goede tapas met vrienden of familie. Gerechten hebben een goede prijs kwaliteitsverhouding en voldoende keuze.
leonie R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Snelle leuke bediening
krabbetjes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Aan het eind van de avond kwamen wel 5 a 6 collega's steeds vragen of er nog wat te drinken moest komen, terwijl we al hadden aangegeven dat we niets meer wilden drinken. Dit was zeer storend. Tip.....wijs 1 collega aan die per tafel de drankjes komt opnemen. Dit zou wat ons betreft een aanrader zijn.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. De champignons waren overheerlijk ,verder was het ook goed maar voor ons teveel van het goede. Het personeel was super,op tijd weer een drankje en niets was teveel.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk en goede kwaliteit in dat onbeperkte tapas
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, het is daar alleen te donker en de stoelen zitten niet zo best.
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons eerste bezoek aan Tante Annie's. Blij verrast door de grote keuze op de menukaart. Het eten werd snel gebracht, en het smaakte voortreffelijk. Komen zeker nog een keertje langs.
Areen T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een supergezellige avond met ontzettend lekker eten. We werden de hele avond keurig geholpen en konden zelf het tempo aangeven. We kozen voor het verrassingsmenu. Vooraf werd ons gevraagd of we een broodje wilde. Helaas bleken we die apart te moeten betalen en werd ons niet gezegd dat er in het menu al een mandje brood werd aangeboden. Die ging dus met dezelfde vaart retour naar de keuken. Maar verder werden we top geholpen en was de kwaliteit vh eten goed!
Steffie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor ieder wat wils en zeer geschikt voor een gezellige avond uitgebreid eten. Gastvrijheid, heerlijke gerechten en een relaxte sfeer kenmerken tante Annie's. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wederom een super gezellige avond gehad met 5 meiden .
Tijd om te kletsen met elkaar met een heerlijk hapje en een lekker glas wijn.
super leuke bediening. Gewoon TOP
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker tapas restaurant. Wel vond ik het erg duur. En de bediening leek soms op je neer te kijken. Zou de sfeer een stuk beter maken als ze dit niet deden of in ieder geval zich niet beter voor doen dan de klant.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima tapas restaurant.
Met 5 personen een heerlijk ontspannende avond gehad. Zeer goed advies bij de bestellingen.
Eerst koude tapas wat knoflookbrood met sausen daarna verschillende warme tapas.
We hebben meer dan voldoende gegeten en daarom hert nagerecht maar overgeslagen.
Prijs kwaliteit is in orde.
Buiten op het terras gegeten.
Snuit B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijke tapas hapjes die vlot geserveerd worden. We zijn er meerdere keren geweest maar nog nooit teleurgesteld. Wat mij betreft een aanrader ook met kinderen
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Elke keer weer een tegenvaller. Het eten is te simpel, of je krijg groente in een sausje, of een hapje uit de frituur, of een paar plakken vleeswaren. Niets tapas aan, elk studentje kan dit bereiden.
Kwaliteit dus teleurstellend. Wat ze wel goed doen is bij de kaart aangeven of iets geschikt is voor zwangere.
Samentafelen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
afgelopen zomer 2 keer gegeten.
Beide keren was het erg druk.
We hebben het menu besteld dat je onbeperkt gerechten krijgt voorgeschoteld.
Beide keren werden we eerst volgestopt met het goedkopere en minder lekkere eten. We moesten op de einde van de avond vragen naar een biefstukje en garnalen anders hadden we het niet gekregen. De tweede keer zelfs aangegeven dat er één persoon geen kaas mocht hebben. Tot 3 keer toe zijn er gerechten geserveerd waar kaas in was verwerkt. Daar hebben we elke keer iets van gezegd maar er werd voor de persoon in ons gezelschap niets anders geserveerd. Dit vind ik eigenlijk gewoon onfatsoenlijk en niet kunnen.