Tante Annie's

Meer informatie over restaurant Tante Annie's

Jouw recensie over het restaurant Tante Annie's

Thea W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed van kwaliteit we hebben prima gegeten in een gezellig leuke locatie.
Zeker om nog een keer terug te komen.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Altijd lekker om hier te genieten van goede tapas met vrienden of familie. Gerechten hebben een goede prijs kwaliteitsverhouding en voldoende keuze.
leonie R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Snelle leuke bediening
krabbetjes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Aan het eind van de avond kwamen wel 5 a 6 collega's steeds vragen of er nog wat te drinken moest komen, terwijl we al hadden aangegeven dat we niets meer wilden drinken. Dit was zeer storend. Tip.....wijs 1 collega aan die per tafel de drankjes komt opnemen. Dit zou wat ons betreft een aanrader zijn.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. De champignons waren overheerlijk ,verder was het ook goed maar voor ons teveel van het goede. Het personeel was super,op tijd weer een drankje en niets was teveel.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk en goede kwaliteit in dat onbeperkte tapas
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, het is daar alleen te donker en de stoelen zitten niet zo best.
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons eerste bezoek aan Tante Annie's. Blij verrast door de grote keuze op de menukaart. Het eten werd snel gebracht, en het smaakte voortreffelijk. Komen zeker nog een keertje langs.
Areen T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een supergezellige avond met ontzettend lekker eten. We werden de hele avond keurig geholpen en konden zelf het tempo aangeven. We kozen voor het verrassingsmenu. Vooraf werd ons gevraagd of we een broodje wilde. Helaas bleken we die apart te moeten betalen en werd ons niet gezegd dat er in het menu al een mandje brood werd aangeboden. Die ging dus met dezelfde vaart retour naar de keuken. Maar verder werden we top geholpen en was de kwaliteit vh eten goed!
Steffie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor ieder wat wils en zeer geschikt voor een gezellige avond uitgebreid eten. Gastvrijheid, heerlijke gerechten en een relaxte sfeer kenmerken tante Annie's. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wederom een super gezellige avond gehad met 5 meiden .
Tijd om te kletsen met elkaar met een heerlijk hapje en een lekker glas wijn.
super leuke bediening. Gewoon TOP
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker tapas restaurant. Wel vond ik het erg duur. En de bediening leek soms op je neer te kijken. Zou de sfeer een stuk beter maken als ze dit niet deden of in ieder geval zich niet beter voor doen dan de klant.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima tapas restaurant.
Met 5 personen een heerlijk ontspannende avond gehad. Zeer goed advies bij de bestellingen.
Eerst koude tapas wat knoflookbrood met sausen daarna verschillende warme tapas.
We hebben meer dan voldoende gegeten en daarom hert nagerecht maar overgeslagen.
Prijs kwaliteit is in orde.
Buiten op het terras gegeten.
snuit .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijke tapas hapjes die vlot geserveerd worden. We zijn er meerdere keren geweest maar nog nooit teleurgesteld. Wat mij betreft een aanrader ook met kinderen
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Elke keer weer een tegenvaller. Het eten is te simpel, of je krijg groente in een sausje, of een hapje uit de frituur, of een paar plakken vleeswaren. Niets tapas aan, elk studentje kan dit bereiden.
Kwaliteit dus teleurstellend. Wat ze wel goed doen is bij de kaart aangeven of iets geschikt is voor zwangere.
Samentafelen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
afgelopen zomer 2 keer gegeten.
Beide keren was het erg druk.
We hebben het menu besteld dat je onbeperkt gerechten krijgt voorgeschoteld.
Beide keren werden we eerst volgestopt met het goedkopere en minder lekkere eten. We moesten op de einde van de avond vragen naar een biefstukje en garnalen anders hadden we het niet gekregen. De tweede keer zelfs aangegeven dat er één persoon geen kaas mocht hebben. Tot 3 keer toe zijn er gerechten geserveerd waar kaas in was verwerkt. Daar hebben we elke keer iets van gezegd maar er werd voor de persoon in ons gezelschap niets anders geserveerd. Dit vind ik eigenlijk gewoon onfatsoenlijk en niet kunnen.
familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Hier terecht gekomen via iens,
Prima gegeten, leuke ambiance.
Bediening was vriendelijk, gaven goede uitleg bij de gerechtjes.
De wijn viel tegen en ben ik deze avond door gegaan op het water.
Prijs kwaliteit is goed.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Het was druk, er was nog net 1 tafel vrij, een hoge tafel met hoge stoelen. Gelukkig zaten ze wel comfortabel. De tapas waren prima maar niet heel bijzonder.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
hier met 4 personen ons laten verassen door het suprise menu van een groot aantal verschillende koude en warme tapas. De tapas waren goed. Het waren geen kant en klare op je bord ge kwakte vleeswaren zoals sommigen dit doen en het dan tapas durven te noemen. Met elke hapje was wel iets gedaan. Het waren geen speciale hapjes maar ze waren wel goed voor een avond gezellig happen met vrienden is het uitstekend. Bediening is erg aardig, let goed op en vraagt ook netjes of het niet te snel gaat met de aanvoer van de tapas en past deze naar wens aan. Sommige porties waren wel erg groot en er werd royaal met kaas gestrooid wat het soms wel wat machtig maakte. Voor de rest een gezellig tent om met vrienden te happen.