Tante Annie's

7,2
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Prima tapas restaurant.
Met 5 personen een heerlijk ontspannende avond gehad. Zeer goed advies bij de bestellingen.
Eerst koude tapas wat knoflookbrood met sausen daarna verschillende warme tapas.
We hebben meer dan voldoende gegeten en daarom hert nagerecht maar overgeslagen.
Prijs kwaliteit is in orde.
Buiten op het terras gegeten.
Snuit .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijke tapas hapjes die vlot geserveerd worden. We zijn er meerdere keren geweest maar nog nooit teleurgesteld. Wat mij betreft een aanrader ook met kinderen
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Elke keer weer een tegenvaller. Het eten is te simpel, of je krijg groente in een sausje, of een hapje uit de frituur, of een paar plakken vleeswaren. Niets tapas aan, elk studentje kan dit bereiden.
Kwaliteit dus teleurstellend. Wat ze wel goed doen is bij de kaart aangeven of iets geschikt is voor zwangere.
Samentafelen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
afgelopen zomer 2 keer gegeten.
Beide keren was het erg druk.
We hebben het menu besteld dat je onbeperkt gerechten krijgt voorgeschoteld.
Beide keren werden we eerst volgestopt met het goedkopere en minder lekkere eten. We moesten op de einde van de avond vragen naar een biefstukje en garnalen anders hadden we het niet gekregen. De tweede keer zelfs aangegeven dat er één persoon geen kaas mocht hebben. Tot 3 keer toe zijn er gerechten geserveerd waar kaas in was verwerkt. Daar hebben we elke keer iets van gezegd maar er werd voor de persoon in ons gezelschap niets anders geserveerd. Dit vind ik eigenlijk gewoon onfatsoenlijk en niet kunnen.
Familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Hier terecht gekomen via iens,
Prima gegeten, leuke ambiance.
Bediening was vriendelijk, gaven goede uitleg bij de gerechtjes.
De wijn viel tegen en ben ik deze avond door gegaan op het water.
Prijs kwaliteit is goed.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Veel over gehoord, dus het moest er een keer van komen.

We hebben verschillende tapas geprobeerd, groentetempura, zalmbonbons, krokante viscombo (garnalenkroket en gamba's), dadels met spek en meer. Erbij brood met kruidenboter uit de oven met pesto en knoflooksaus.

De kwaliteit was over het algemeen redelijk tot goed. Het garnalenkroketje, waar is de garnaal, en de groentetempura, te dikke jas, sprongen er als minste uit.

We komen wel terug, want de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Jammer vind ik, en dat gold ook voor de andere bezochte restaurants in de regio, voor de prijs rond de € 4,00 mag er, nee moet er, betere huiswijn geschonken worden.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Het was druk, er was nog net 1 tafel vrij, een hoge tafel met hoge stoelen. Gelukkig zaten ze wel comfortabel. De tapas waren prima maar niet heel bijzonder.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
hier met 4 personen ons laten verassen door het suprise menu van een groot aantal verschillende koude en warme tapas. De tapas waren goed. Het waren geen kant en klare op je bord ge kwakte vleeswaren zoals sommigen dit doen en het dan tapas durven te noemen. Met elke hapje was wel iets gedaan. Het waren geen speciale hapjes maar ze waren wel goed voor een avond gezellig happen met vrienden is het uitstekend. Bediening is erg aardig, let goed op en vraagt ook netjes of het niet te snel gaat met de aanvoer van de tapas en past deze naar wens aan. Sommige porties waren wel erg groot en er werd royaal met kaas gestrooid wat het soms wel wat machtig maakte. Voor de rest een gezellig tent om met vrienden te happen.